Westelijke Jordaanoever

We hebben een aantal aanbieders voor Westelijke Jordaanoever voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Westelijke Jordaanoever

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Westelijke Jordaanoever

heel geschikt voor de avontuurlijke backpacker.

gejah,
    17-5-2017

Deze bed and breakfast of beter guesthouse is alternatief, maar is o zo vriendelijk. De eigenaars zijn zeer behulpzaam. Het is hier ook mogelijk om te dineren wat zij zelf koken, en het is heerlijk. De badkamer is een gedeelde, die vind ik persoonlijk erg krap. Maar het is schoon en netjes. De eigenaar heeft zijn eigen tuin waar van alles groeit en bloeit. Zeker een aanrader, ik gun het deze mensen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

EEN TOPPER

m. m,
    20-12-2014

Een heel goed hotel met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed eten ook en mooi uitzicht vanuit de schone en ruime kamers.

Gereisd met vrienden in april 2014

prettig hotel

or,
    24-8-2014

Zijn er 4 dagen geweest en erg vriendelijk personeel en behulpzaam bij problemen bij een medereiziger van de groep, die haar bril kapot had.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Goede kamer, personeel zeer klantvriendelijk

Riet Fiddelaers-Jaspers,
    16-5-2013

Bij dit hotel is men zeer bereid het de gasten naar de zin te maken. Als je als gast iets mist dan zorgen ze dat het in orde komt.

Gratis Wifi in de lounge

Gereisd met vrienden in april 2013

Goed hotel midden in Bethlehem

Jaap,
    10-7-2012

Hotel Sancta Maria is een goed hotel om een paar nachten te logeren om, zoals wij deden, met een reisgezelschap, Bethlehem, Jeruzalem en andere bezienswaardigheden in die omgeving te bezoeken. Faciliteiten zoals een zwembad ontbreken in dit hotel. Goede maar niet al te grote kamers met balkon waar vandaan je een mooi uitzicht op Bethlehem hebt. Iedere kamer is voorzien van TV en telefoon terwijl ook in (bijna) het hele hotel Wifi aanwezig is. De badkamer was erg klein. De watervoorziening is goed maar er is niet altijd warm water. Ook het restaurantgedeelte voor ontbijt en diner (buffet) is goed te noemen. Het hotel is niet ver van de geboortekerk maar de weg daar na toe is erg stijl.

Gereisd met vrienden in juni 2012