Reviews over accommodaties in Palestijnse Gebieden

heel geschikt voor de avontuurlijke backpacker.

gejah
    17-5-2017

Deze bed and breakfast of beter guesthouse is alternatief, maar is o zo vriendelijk. De eigenaars zijn zeer behulpzaam. Het is hier ook mogelijk om te dineren wat zij zelf koken, en het is heerlijk. De badkamer is een gedeelde, die vind ik persoonlijk erg krap. Maar het is schoon en netjes. De eigenaar heeft zijn eigen tuin waar van alles groeit en bloeit. Zeker een aanrader, ik gun het deze mensen.

EEN TOPPER

m. m
    20-12-2014

Een heel goed hotel met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed eten ook en mooi uitzicht vanuit de schone en ruime kamers.

prettig hotel

or
    24-8-2014

Zijn er 4 dagen geweest en erg vriendelijk personeel en behulpzaam bij problemen bij een medereiziger van de groep, die haar bril kapot had.

Goede kamer, personeel zeer klantvriendelijk

Riet Fiddelaers-Jaspers
    16-5-2013

Bij dit hotel is men zeer bereid het de gasten naar de zin te maken. Als je als gast iets mist dan zorgen ze dat het in orde komt.

Gratis Wifi in de lounge

Goed hotel midden in Bethlehem

Jaap
    10-7-2012

Hotel Sancta Maria is een goed hotel om een paar nachten te logeren om, zoals wij deden, met een reisgezelschap, Bethlehem, Jeruzalem en andere bezienswaardigheden in die omgeving te bezoeken. Faciliteiten zoals een zwembad ontbreken in dit hotel. Goede maar niet al te grote kamers met balkon waar vandaan je een mooi uitzicht op Bethlehem hebt. Iedere kamer is voorzien van TV en telefoon terwijl ook in (bijna) het hele hotel Wifi aanwezig is. De badkamer was erg klein. De watervoorziening is goed maar er is niet altijd warm water. Ook het restaurantgedeelte voor ontbijt en diner (buffet) is goed te noemen. Het hotel is niet ver van de geboortekerk maar de weg daar na toe is erg stijl.