Hotel Pachmair

Fantastisch.

Patrick V.
14-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een hotel met een warme uitstraling,lekker eten,iedereen vriendelijk en top voor netheid.Zeker een aanrader.

fantastich

verhaeghe gabriel
10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

was 20 jaar in het lechtal op vakanthie en nu voor de eerste maal in tzillertal in hotel pachmair in uderns een waar genot om terug te denken aan deze tijd

Uitstekende prijskwaliteit!

Leen Hallaert
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk genoten van een weekje skiën

We hebben een aantal aanbieders voor Pachmair voor je op een rij gezet:

Fantastich und super Toll!

Lydia
7-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel, super ski-regio, super verblijf !!!

Hotel Pachmair heeft alles wat je hartje maar wensen kan, je wordt er culinair verwend, een schitterend ontbijt met sekt inclusief, het avondmaal met buffetten om U tegen te zeggen, en dranken inclusief, iedere avond een animatieprogramma, vriendelijke bediening, alsook aan de receptie, niets is hun te veel, en de Tiroler gemütlichkeit straalt van hen af !!! De kamers zijn top, en piekfijn in orde, met ijskast, en sterrenhemel.....wat moet een mens nog meer hebben? Welness gedeelte, met verwarmd buitenzwembad op eerste verdieping, een Zweedse en Finse sauna, een whirlpool, een dampcabine, en verscheidene infrarood-cabines, en solarium.....ik kan alleen nog maar zeggen dat het na meer dan 20 jaar....mijn 2de thuis geworden is, en dat ik steeds met spijt naar huis terug moet keren !!! Mijn kamer is nu ook al geboekt voor deze zomer !!! Proficiat aan Gerda und Johannes Geiger !!!

Heel mooi, gezellig hotel

Ghilain Lannoote
22-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel lekker eten , gezellige kamers, kortom een aanrader

fantastisch hotel

declercq geert
4-8-2017

fantastisch hotel met zeer smakelijke maaltijden met tijdens het avondmaal is de drank gratis en zeker niet vergeten om 20.00 uur is er live muziek hotel centraal gelegen Het hotel bied een welkomstdrankje aan en het glaasje mag je houden als souvenirs glas super ontbijt met cava en een paar keer per week een buffet ik ga zeker nog eens terug gaan

Sibille Huyghe
29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed hotel , zeer vriendelijk en super lekker eten .

Een prima hotel

Theo Vissers
16-7-2017

In dit hotel zit elke woensdagavond muziek. Elke middag kun je tussen een bepaalde tijd koffie met gebak krijgen in een naastgelegen restaurant. De bediening in het hotel is super.

Wat een fantastisch Hotel!

Marcel Hanswijk
16-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

In dit hotel ben je echt gast en geen klant. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, ontspannen in de jacuzzi en sauna en genieten van het entertainment oftewel alles om te genieten van een heerlijke vakantie!

Thuiskomen

Fam. Gerritsen
17-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel, altijd wat te doen. Goed eten, lekkere bedden, vriendelijke personeel en een skibus die stopt voor het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Pachmair voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pachmair in Uderns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pachmair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pachmair scoort een 9.63 uit 10 op basis van 126 reviews.