Hotel Ritasterstersterster

Tonen op kaart

245 reviews over Hotel Rita

• 2019
    10Mien & Ben korthagen23-10-2019

Zoals gezegd FANTASTISCH !!!!!

Tijdens ons laatste verblijf in september werd het ons steeds weer duidelijk dat we nooit geen ander hotel willen om onze vakantie te vieren!! Al 17 jaar is de service van Directie en Medewerkers (MET EEN HOOFDLETTER!!) zeer goed !!Geen wonder dat het hotel in dit jaar 50 jaar bestond!! Wij kijken alweer uit naar het volgende jaar!!!

• 9Van Autryve Ludwig26-09-2019

Hotel Rita is puur genieten ... fantastisch

Wij gaan reeds meer dan 20 jaar in september wandelen in Tirol en na nu voor de 5de keer te hebben geboekt in hotel Rita kan ik met een gerust hart melden dat dit het beste hotel is die ik al heb gehad en waar ik zeker met plezier naar uitkijk om terug te gaan. Alles is er top ... de gastvrijheid en behulpzaamheid van de fam. Lengler , héél goede keuken en prima ontbijt . De ligging is ongeveer centraal in het Oetzal en prima als uitvalbasis voor prachtige wandelingen en tal van andere mogelijkheden.

• 10Dhr Goffin20-09-2019

Geweldig verblijf.

Het is een prachtig wandelgebied, met veel mogelijkheden ook ligt hier het Aqua dome het grootste Welness van Europa. Verder het hotel bestond 50 jaar ze hadden een feestweek geregelt, dit overtrof weer alles met als afsluiting een feestavond met alle gasten van het hotel in de gemeentezaal van het gemeentehuis, Met avondeten en alles erbij. Alles op kosten van het hotel . Het was gewoon fenomenaal. Ik kom daar al 20 jaar lang, als mij iemand van tevoren had verteld om twee keer naar hetzelfde adres te gaan had ik gezegt dat doe ik nooit. Ze hebben ook een eigen wandelgids die iedere dag door de week tochten met de gasten maakt. De sfeer daar is gewoon familiair en niks is teveel. Het is ook het geld dubbel en dwars waard met zeer mooie kamers Ook het eten is geweldig, je krijgt daar vaak een 5 gangen menu wat iedere dag speciaal is. Je krijgt daar geen frieten maar echt culinair verwenmenu"s. Ook het Aqua Dome is gratis. Liften ook

• 10Engelmundus08-07-2019

WAT HEBBEN WE WEER GENOTEN IN HOTEL RITA !!!

Bijzonder gastvrij hotel, voortreffelijke keuken,heel vriendelijk en behulpzaam personeel,uitgebreide faciliteiten(zie ook Website Hotel Rita),zoals zwembad, sauna, tepidarium evenals mogelijkheden voor wellnessbehandelingen. Als gast van hotel Rita heb je gratis toegang tot het Aqua Dome, een groot zwemparadijs met diverse binnen-en buitenbaden en sportfaciliteiten. Hotel Rita biedt ook gratis fietsen en mountainbikes,al dan niet ebikes. Tevens verzorgt het hotel gratis begeleide bergwandelingen onder leiding van de ervaren berggids Anna.

Kortom, echt een uitmuntend hotel ,waar je in alle opzichten verwend wordt. En als verwende gast kom je daar graag terug, Daarom hebben we nu al voor volgend jaar een paar weken gereserveerd!!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Els Van den Dooren15-04-2019

Fantastisch hotel

Zeer lekker eten, uitgebreide wellness, zeer vriendelijke bediening

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10wieggers16-03-2019

Een heerlijke vakantie gehad.

Wij hebben wederom genoten van hotel Rita en haar personeel. Dit was de vierde keer dat wij hier waren en het is ons zeer goed bevallen. Wij sliepen in het bijgebouw en dit is goed bevallen.

Met de skibus die bijna voor de deur stopt, waren wij in 15 minuten bij de skilift van Sölden.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Fam. E. Willemsen06-03-2019

Gezellig verblijf in een sfeervol hotel

Ondergedompeld in een geweldig warmhartig hotel. Komen hier reeds verschillende jaren, zowel zomer als winter, met telkens dit goede gevoel. Voor de eerste keer betrokken we een familie-suite aan de overzijde van het hotel (Haus Rita). Ook in deze kamer vonden wij alle rust. Geweldig...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Corine Poot22-01-2019

Een hotel waar je je goed voelt.

Totaalpakket voor een wintersportvakantie. Uitstekend hotel met zwembad en wellness, uitstekende kwaliteit eten en er wordt aan alles gedacht. Je bent er oprecht een gast.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Timmer20-09-2018

Geweldig

Genoten van een heerlijk verblijf. Verbleven in een nieuwe luxe suite. Zowel het ontbijt buffet als diner zijn grandioos. Tevens de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het Aqua Dome is geweldige service.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10B.C.J. KORTHAGEN13-09-2018

fantastisch

Na 3 jaar onderbreking weer terug naar RITA!! Voor de 16 e keer!! Maar nu met het vliegtuig.!! Ontvangst was formidabel!! Zo ook het eten,slapen,medewerkers etc etc. Klapstuk was het optreden, ivm ons 50 jarig huwelijk, van de "Pfunds Kerle ". Dus voor de 17e keer??????? Naar Rita !!!!!!!

Gereisd met partner in september 2018

11 tips over Hotel Rita

• Dennis Wijffels, 07-02-2012

Zeker ook eens Aquadome proberen!

• laura, 06-05-2014

Lekker uit eten bij de sport stubel of bij Mirabel Taart of koffie na het skieen bij sprenger.

• Lynn Huijbregts, 30-01-2014

Lekkere sachertorte eten bij christoff konditorei verderop in de straat!

1 vraag over Hotel Rita

• Elly, 26-04-2015

Wandelingen

Weet iemand hoelang de begeleide wandelingen zijn? Hoeveel km. en is het ook goed om zelf wandelingen te doen zonder begeleiding.

fam.kiebert, 02-07-2015

In Hotel Rita worden "s avonds aan het diner de wandelingen -en of bergtouren op papier verduidelijkt. De lengte wordt aangegeven, het hoogte verschil en ook of het een lichte, middelmatige of zware wandeling is.Je kunt je daarvoor schriftelijk vrijblijvend aanmelden en de volgende dag wordt na het ontbijt door de wandelgids ANNA in een bespreking aan de Wanderstammtisch e.e.a. verduidelijkt. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden om ook zinder begeleiding wandelingen te ondernemen. Alles wordt met bordjes en bankjes duidelijk aangegeven

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken