Hotel Rita

209 reviews over Hotel Rita in het Nederlands

Luxe relaxen

Inge, 28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel, goede service, geweldige welnessfacilteiten en lekker eten. Het is de hoge prijs meer dan waard. We komen dan ook graag nog eens terug.

Wim, 5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer goed hotel gastvrij kind vriendelijk uitstekend eten en gezellig bar goede wellnes en ruime kamers

maria, 18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prettig sfeervol hotel met een zeer goede keuken. Schone kamers met fijne bedden.

Absolute aanrader!

Matthie & Marianne, 19-9-2017

Net terug van een heerlijke vakantie. Wederom genoten van de gastvrijheid, mooie kamers en het lekkere eten.

Top hotel zeker zijn 4 sterren waard

Fam bataille, 5-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

zeer vriendelijk , zeer attent en kindvriendelijk

kan weinig slecht vertellen over dit hotel

één klein min puntje onze kamer was wat warm geen airco maar het is ook spanje niet s'nachts koelt het wel beetje af

gewoonweg "fantastisch"

Cremers Erna, 4-9-2017

Hotel Rita is mooi gelegen in het ötztal. Het hotel beschikt over mooie kamers, een fijne wellness en vooral het gebruik van "Aqua Dome" is een pluspunt.

Het eten, zowel ontbijt als avondeten, is gewoonweg culinair.

Kamers aan de voorkant zijn niet helemaal geluidvrij maar deze aan de achterzijde zijn zéér rustig.

Het Personeel is zéér vriendelijk. De wandelingen met gidse Anna zijn een aanrader.

Bijna perfect !

John cobbaert, 29-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Subliem eten - perfecte service - zeer mooie kamers - koud/warm water mengeling wat onstabiel

heerlijk en wij komen terug

Ger, 30-7-2017

Eigenlijk was alles goed. Je voelt je welkom en er wordt regelmatig geïnformeerd of alles (nog) naar wens is. Geen echte minpunten.

Heerlijke vakantie gehad, alle doordeweekse dagen met wandelgids anna op pad geweest. Zelfs toen we maar met z'n tweetjes waren was het voor anna géén probleem en liet ze ons de mooiste plekjes zien, echt super! Het hotel is geweldig, kamer tip/top alles aanwezig. En het eten....heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar, alleen een klein minpuntje...s'avonds is er niets te doen. De bar is wel open maar ging ook wel een dag om 23.00 uur al dicht omdat er niemand meer was.

Zéér zeker komen wij hier nog een keer terug!!

't Is gewoon niet te geloven!

Engelmundus K, 27-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben het uit eigen ervaringen over hotel Rita in Längenfeld, halverweg het OetztalTirol ligt er omheen evenals de rest van Oostenrijk.

Het unieke hotelconcept bestaat uit- samen met zeer vriendelijk en zorgzaam personeel-gulle gastvrijheid bieden en zorgen voor perfekte kwaliteit in alles.Dit is de constante drijfveer voor de Familie Lengler,ongeacht welke kamer je kiest of

van welke aanbieding je gebruik maakt

Iedere gast krijgt 's ochtends een zeer uitgebreid ontbijtbuffet,met -daarnaast- op de ene dag Zwitserse specialiteiten, op de andere dag Beierse specialiteiten of de daaropvolgende dag Italiaanse etc.

Iederedagkun je 's middags tussen 15 en 17 uur gebruik maken van een Jausenbuffer(tussendoortjes) met hartige hapjes en gebak en/of taart en andere lekkernijen.

'sAvonds krijg je een heerlijk vijfgangendiner(met keuzemogelijkheden) met wekelijks een buffet met verschillende voorgerechten, een dessertbuffet,een ijsbuffet,een galadiner en op diverse dagen als extraatje een kaasbuffet.

Maar behalve het heerlijke eten is ook het volgende van groot belang.

Je kunt in hotel Rita gebruik maken van het eigen overdekte zwembad met waterval en tegeennstroom,van de sauna,van het stoombad, van het Kneippbad en van het tepidarium.

Als je wilt kun je als gast van hotel Rita ook iedere dag-gratis-naar het Aqua Dome,een uniek zwemparadijs met verschillende binnen-en buitenbaden en sportfaciliteiten. Het Aqua Dome ligt op enkele minuten lopen van het hotel.

Voor alle genoemd zwem-en badmogelijkheden vind je op de kamer 2 badjassen, 2 grote handdoeken, 2 paar slipprs en een grote badtas om de spullen in op te bergen .

Wil je fietsen? Geen probleem. Het hotels stelt -gratis-fietsen,mountainbikes en e-bikes beschikbaar al dan niet met fietshelmen.

Wil je wandelen of bergtouren maken? Geen probleem. Het hotel biedt iedere week een -gratis-wandel/bertourenprogramma aan van maandag tot en met vrijdag inclusief-wederom gratis- een zeer ervaren gids. Zelfs wandelstokken kun je gratis lenen. Een appelt voor onderweg? Ze liggen ,s ochtend bij het ontbijt al op je te wachten. Mocht het onverhoopt regenen ..op iedere kamer is een grote parapluie beschikbaar,

Tegen betaling kun je gebruik maken van Rosavita voor schoonheidsbehandelingen en massage.

Conclusie: We hebben in Nederland niet alleen geen bergen, maar ook geen hotel met zoveel topkwaliteit en voorzieningen als hotel Rita, ook in Tirol niet!

Daarom gaan we er volgend jaar weer naar toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Rita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rita scoort een 9.45 uit 10 op basis van 229 reviews.