Hotel Rita

214 reviews over Hotel Rita in het Nederlands

Geweldig

Timmer
20-9-2018

Genoten van een heerlijk verblijf. Verbleven in een nieuwe luxe suite. Zowel het ontbijt buffet als diner zijn grandioos. Tevens de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het Aqua Dome is geweldige service.

fantastisch

B.C.J. KORTHAGEN
13-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na 3 jaar onderbreking weer terug naar RITA!! Voor de 16 e keer!!

Maar nu met het vliegtuig.!!

Ontvangst was formidabel!! Zo ook het eten,slapen,medewerkers etc etc.

Klapstuk was het optreden, ivm ons 50 jarig huwelijk, van de "Pfunds Kerle ".

Dus voor de 17e keer??????? Naar Rita !!!!!!!

pracht hotel

Mertens René
17-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

een pracht van een hotel, zeer goede ontvangst , zeer goede keuken , perfecte bediening , een wellness als een droom , gewoon prachtig

Steeds opnieuw TOP!

Stefan
17-8-2018

Net terug van een uitstekende vakantie bij Hotel Rita. Zoals de vorige jaren was het opnieuw genieten van de lekkere keuken, de vriendelijkheid en de service van het personeel en alle faciliteiten die het hotel biedt, waaronder het overdekte zwembad, wellnes ruimte, gratis verhuur van fietsen, begeleide wandelingen,... Te veel om op te sommen, daarom verwijzen we graag naar de website van hotel Rita.

Het hotel is ideaal gelegen, voor elk wat wils. De ideale uitvalsbasis voor iedereen of je nu een actieveling bent of een stille genieter. Aan het hotel vertrekken verschillende wandelingen (van gemakkelijk tot iets zwaarder 😉) en fietsroutes. Achter het hotel is Aqua Dome gelegen, een waterparadijs waar je als gast van hotel Rita dagelijks gratis kan genieten.

Als we toch een minpuntje moeten opnoemen, op warme zomerdagen kan het heel warm zijn in het restaurant. Een airco zou geen overbodige luxe zijn.

Ons volgend verlof bij Hotel Rita is alvast geboekt!

O, o, o wat een heerlijk hotel!

Engelmundus K.
9-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bijzonder gastvrij hotel, voortreffelijke keuken,heel vriendelijk en behulpzaam personeel,uitgebreide faciliteiten(zie ook Website Hotel Rita),zoals zwembad, sauna, tepidarium evenals mogelijkheden voor wellnessbehandelingen.

Als gast van hotel Rita heb je gratis toegang tot het Aqua Dome, een groot zwemparadijs met diverse binnen-en buitenbaden en sportfaciliteiten.

Hotel Rita biedt ook gratis fietsen en mountainbikes,al dan niet ebikes.

Tevens verzorgt het hotel gratis begeleide bergwandelingen onder leiding van de ervaren berggids Anna.

Kortom, echt een uitmuntend hotel ,waar je in alle opzichten verwend wordt.

En als verwende gast kom je daar graag terug, Daarom hebben we nu al voor volgend jaar een paar weken gereserveerd!!!!

Luxe relaxen

Inge
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel, goede service, geweldige welnessfacilteiten en lekker eten. Het is de hoge prijs meer dan waard. We komen dan ook graag nog eens terug.

Wim
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer goed hotel gastvrij kind vriendelijk uitstekend eten en gezellig bar goede wellnes en ruime kamers

maria
18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prettig sfeervol hotel met een zeer goede keuken. Schone kamers met fijne bedden.

Absolute aanrader!

Matthie & Marianne
19-9-2017

Net terug van een heerlijke vakantie. Wederom genoten van de gastvrijheid, mooie kamers en het lekkere eten.

Top hotel zeker zijn 4 sterren waard

Fam bataille
5-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

zeer vriendelijk , zeer attent en kindvriendelijk

kan weinig slecht vertellen over dit hotel

één klein min puntje onze kamer was wat warm geen airco maar het is ook spanje niet s'nachts koelt het wel beetje af

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.