Géén boekingskosten

Hotel Rita

OostenrijkTirolLängenfeld

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rita voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 241 reviews

• Sportfaciliteiten

250 Reviews over Rita

• 10Walfred29-09-2021

Geweldig

Zeer vriendelijk personeel, die er werkelijk alles aan doen om je verblijf zo plezierig mogelijk te maken. De kamers zijn schoon en het eten is fenomenaal. Zo hoort een vakantie te zijn.

• 10H.Kraussen03-09-2020

Fantastisch!

Op aanraden van een vriend voor Hotel Rita gekozen. Het hotel overtrof alle verwachtingen, bijzonder gastvrije ontvangst, voortreffelijke keuken, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's middags een "jause" en 's avonds een zes gangen menu.Alle medewerkers zijn zeer voorkomend, vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft uitgebreide faciliteiten, o.a. zwembad, sauna, wellness behandelingen, etc. Tevens gratis toegang tot het Aqua Dome, een groot wellness en aqua park. Hotel Rita biedt ook gratis fietsen/mountainbikes en ebikes en gratis begeleide bergwandelingen onder leiding van de ervaren berggids. Verder ontvang je als gast een "Tirol Card" met gratis gebruik van bus, kabelbanen etc. Kortom, echt een uitstekend hotel ,waar je niets tekort komt en in alle opzichten verwend wordt. Oh ja ook niet onbelangrijk, het hotel is tevens hondvriendelijk, je kunt er zelfs een honden verwenpakket boeken.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Karin29-08-2020

Fantastisch hotel en een super mooie omgeving

Wij lagen aan de overkant in haus Rita. Wij hadden een standaard kamer met een apart toilet. Kamer zeer schoon. Ochtendjas en badslippers aanwezig. Zowel ontbijt, Jauze en diner was van voortreffelijke kwaliteit. De 4 sterren zeker waard. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker terug.

• 10Kelly25-07-2020

TOP hotel!

We komen reeds 5 jaar naar hotel Rita en wederom hebben we genoten! De culinaire verwenmenu’s, de gastvrijheid, de ligging, de mooie kamers, begeleide wandelingen ... (eigenlijk te veel om op te noemen) alles is TOP. Wij komen met heel veel plezier terug!

• 10Marloes24-02-2020

Heerlijke vakantie

We hebben hier zo’n fijne vakantie gehad met onze peuter en baby. Toen we aankwamen, wisten ze meteen wie we waren en deden ze er alles aan om het ons naar wens te maken. Ze dachten ook goed mee met ons en vroegen of we bijv. een wipstoeltje bij onze eettafel wilden en op onze kamer werd een waterkoker geplaatst, zodat we de voedingen van de baby konden maken. Super mooie omgeving en heel leuk dat je onbeperkt entree hebt in het Aquadome. Onze kinderen hebben daar zo genoten (heerlijk warm water in alle baden en mega kindvriendelijk). Ook top dat je een kaart krijgt waarmee je gratis allerlei skiliften kan bezoeken, gewoon met wandelwagen erin en prachtige uitzichten. Het eten in hotel Rita is iedere dag ook echt een feestje, heerlijk! De omgeving is prachtig, de eigenaren zijn heel betrokken (maken dagelijks een praatje) en icm alle extra’s die je krijgt, weet ik zeker dat we hier nog vaak komen en kan het iedereen aanraden!

• 10Mien & Ben korthagen23-10-2019

Zoals gezegd FANTASTISCH !!!!!

Tijdens ons laatste verblijf in september werd het ons steeds weer duidelijk dat we nooit geen ander hotel willen om onze vakantie te vieren!! Al 17 jaar is de service van Directie en Medewerkers (MET EEN HOOFDLETTER!!) zeer goed !!Geen wonder dat het hotel in dit jaar 50 jaar bestond!! Wij kijken alweer uit naar het volgende jaar!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Van Autryve Ludwig26-09-2019

Hotel Rita is puur genieten ... fantastisch

Wij gaan reeds meer dan 20 jaar in september wandelen in Tirol en na nu voor de 5de keer te hebben geboekt in hotel Rita kan ik met een gerust hart melden dat dit het beste hotel is die ik al heb gehad en waar ik zeker met plezier naar uitkijk om terug te gaan. Alles is er top ... de gastvrijheid en behulpzaamheid van de fam. Lengler , héél goede keuken en prima ontbijt . De ligging is ongeveer centraal in het Oetzal en prima als uitvalbasis voor prachtige wandelingen en tal van andere mogelijkheden.

• 10Dhr Goffin20-09-2019

Geweldig verblijf.

Het is een prachtig wandelgebied, met veel mogelijkheden ook ligt hier het Aqua dome het grootste Welness van Europa. Verder het hotel bestond 50 jaar ze hadden een feestweek geregelt, dit overtrof weer alles met als afsluiting een feestavond met alle gasten van het hotel in de gemeentezaal van het gemeentehuis, Met avondeten en alles erbij. Alles op kosten van het hotel . Het was gewoon fenomenaal. Ik kom daar al 20 jaar lang, als mij iemand van tevoren had verteld om twee keer naar hetzelfde adres te gaan had ik gezegt dat doe ik nooit. Ze hebben ook een eigen wandelgids die iedere dag door de week tochten met de gasten maakt. De sfeer daar is gewoon familiair en niks is teveel. Het is ook het geld dubbel en dwars waard met zeer mooie kamers Ook het eten is geweldig, je krijgt daar vaak een 5 gangen menu wat iedere dag speciaal is. Je krijgt daar geen frieten maar echt culinair verwenmenu"s. Ook het Aqua Dome is gratis. Liften ook

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Engelmundus08-07-2019

WAT HEBBEN WE WEER GENOTEN IN HOTEL RITA !!!

Bijzonder gastvrij hotel, voortreffelijke keuken,heel vriendelijk en behulpzaam personeel,uitgebreide faciliteiten(zie ook Website Hotel Rita),zoals zwembad, sauna, tepidarium evenals mogelijkheden voor wellnessbehandelingen. Als gast van hotel Rita heb je gratis toegang tot het Aqua Dome, een groot zwemparadijs met diverse binnen-en buitenbaden en sportfaciliteiten. Hotel Rita biedt ook gratis fietsen en mountainbikes,al dan niet ebikes. Tevens verzorgt het hotel gratis begeleide bergwandelingen onder leiding van de ervaren berggids Anna.

Kortom, echt een uitmuntend hotel ,waar je in alle opzichten verwend wordt. En als verwende gast kom je daar graag terug, Daarom hebben we nu al voor volgend jaar een paar weken gereserveerd!!!!

• 9Cathy LAUWENS29-04-2019

We reserved already for next year!!!

Great room, great food, great swimming pool facilities, staff is top.... we already reserved for next year :)

• 7Ligging t.o.v. pistes

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar