Hotel Rita

9,5

• Ligging t.o.v. pistes7,7

210 reviews over Hotel Rita in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

O, o, o wat een heerlijk hotel!

Engelmundus K.
9-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bijzonder gastvrij hotel, voortreffelijke keuken,heel vriendelijk en behulpzaam personeel,uitgebreide faciliteiten(zie ook Website Hotel Rita),zoals zwembad, sauna, tepidarium evenals mogelijkheden voor wellnessbehandelingen.

Als gast van hotel Rita heb je gratis toegang tot het Aqua Dome, een groot zwemparadijs met diverse binnen-en buitenbaden en sportfaciliteiten.

Hotel Rita biedt ook gratis fietsen en mountainbikes,al dan niet ebikes.

Tevens verzorgt het hotel gratis begeleide bergwandelingen onder leiding van de ervaren berggids Anna.

Kortom, echt een uitmuntend hotel ,waar je in alle opzichten verwend wordt.

En als verwende gast kom je daar graag terug, Daarom hebben we nu al voor volgend jaar een paar weken gereserveerd!!!!

Luxe relaxen

Inge
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel, goede service, geweldige welnessfacilteiten en lekker eten. Het is de hoge prijs meer dan waard. We komen dan ook graag nog eens terug.

Wim
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer goed hotel gastvrij kind vriendelijk uitstekend eten en gezellig bar goede wellnes en ruime kamers

maria
18-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prettig sfeervol hotel met een zeer goede keuken. Schone kamers met fijne bedden.

Absolute aanrader!

Matthie & Marianne
19-9-2017

Net terug van een heerlijke vakantie. Wederom genoten van de gastvrijheid, mooie kamers en het lekkere eten.

Top hotel zeker zijn 4 sterren waard

Fam bataille
5-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

zeer vriendelijk , zeer attent en kindvriendelijk

kan weinig slecht vertellen over dit hotel

één klein min puntje onze kamer was wat warm geen airco maar het is ook spanje niet s'nachts koelt het wel beetje af

gewoonweg "fantastisch"

Cremers Erna
4-9-2017

Hotel Rita is mooi gelegen in het ötztal. Het hotel beschikt over mooie kamers, een fijne wellness en vooral het gebruik van "Aqua Dome" is een pluspunt.

Het eten, zowel ontbijt als avondeten, is gewoonweg culinair.

Kamers aan de voorkant zijn niet helemaal geluidvrij maar deze aan de achterzijde zijn zéér rustig.

Het Personeel is zéér vriendelijk. De wandelingen met gidse Anna zijn een aanrader.

Bijna perfect !

John cobbaert
29-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Subliem eten - perfecte service - zeer mooie kamers - koud/warm water mengeling wat onstabiel

heerlijk en wij komen terug

Ger
30-7-2017

Eigenlijk was alles goed. Je voelt je welkom en er wordt regelmatig geïnformeerd of alles (nog) naar wens is. Geen echte minpunten.

Heerlijke vakantie gehad, alle doordeweekse dagen met wandelgids anna op pad geweest. Zelfs toen we maar met z'n tweetjes waren was het voor anna géén probleem en liet ze ons de mooiste plekjes zien, echt super! Het hotel is geweldig, kamer tip/top alles aanwezig. En het eten....heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar, alleen een klein minpuntje...s'avonds is er niets te doen. De bar is wel open maar ging ook wel een dag om 23.00 uur al dicht omdat er niemand meer was.

Zéér zeker komen wij hier nog een keer terug!!

We hebben een aantal aanbieders voor Rita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rita in Längenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rita scoort een 9.46 uit 10 op basis van 230 reviews.