Hotel Kohlerhofsterstersterster

357 reviews over Hotel Kohlerhof

• 2019
    10Sylvia11-10-2019

topper in Tirol

Super mooi groot hotel, alles onder 1 dak, zeer goed eten zowel van het buffet als van de a la carte kaart, heerlijk genieten hier in zillertal, altijd wat te doen, kamers prachtig, Hotel Kohlerhof is een absolute topper van Tirol. 22 oktober tot 26 oktober komen we weer terug met vrienden, kan niet wachten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Carla Thonissen-van Tiel22-02-2019

voor herhaling vatbaar

Prima Hotel, eten was er goed en vriendelijk personeel. Mooi zwembad

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Klaas-Jan16-02-2019

Goed hotel met prima voorzieningen!

Groot hotel maar wel een goede sfeer en met persoonlijke aandacht. Ligging is perfect tegenover de gondel naar boven. Naar beneden skiën kan ook goed maar is minder geschikt voor beginners. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Goed georganiseerd en voldoende flexibel. Prima voorzieningen en alles is schoon. Lekker eten eten met voldoende keuze. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Albert07-02-2019

Supertijd in Fugen, hotel Kohlerhof

Fijn hotel met supergoed eten. Fantastische apres ski! Skibus naar Hochfügen voor de deur. Skilift naast hotel. Heerlijke tijd hier gehad

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 3P. van Veldhoven04-02-2019

Nachtmerrie, hier nooit meer.

Wil je herrie op je vakantie dan is dit hotel dé plek. Mijn kamer was direct boven het terras van de pistebar, slechts gescheiden door raam en markies. Van 16.00 tot over 04.00 uur keiharde muziek. Andere kamer kon alleen in een zeer matig en karig pension in de buurt. Voor alle maaltijden en sauna door de sneeuw banjeren, drie verdiepingen op zonder lift, geen wifi, geen verdere voorzieningen. Dit alles zonder enig excuus of gebaar van de kant van het hotel. Dat laatste vooral was schrijnend.

Alleen gereisd in januari 2019

• 9Raimond en Marga02-02-2019

Echt helemaal geweldig!

Fantastisch hotel, werkelijk alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie! Elke avond heerlijk eten, ruime kamer en prima badkamer, prachtige sauna en mooi groot zwembad! Bussen stoppen voor de deur, wat ook makkelijk was, was dat Fugen een station (bahnhof) heeft. Voor ons als wandelaars perfect! Dagje naar het prachtige Maurach / Pertisau geweest, allemaal goed te doen met trein en bus! En elke dag après-ski ski voor de liefhebber.. Tophotel

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Anja van de Scheur31-01-2019

Kohlerhof is een heerlijk hotel. Even in de skibus naar hochfugen. GEWELDIG, wat een piste! We hebben daar een supertijd gehad. (15 tot 19 jan) nadat er zoveel sneeuw was gevallen, en wij bang waren dat het skiuitje (65 man) misschien niet door kon gaan wat wij elk jaar doen met het bedrijf van mijn man, zijn wij toch gegaan. Bij aankomst hadden we alleen zon en prachtige pistes. Dus kortom... Kohlerhof Fugen voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 7A Kleinjan15-01-2019

Leuk hotel

Het was een leuk net hotel. Wel overal erg warm weinig frisse lucht, Nette kamer, mooi uitzicht, Leuk dorpje, Veel sneeuw gehad! De nieuwe intersport was super, gelijk het hotel bij de piste!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Angela nendels07-10-2018

fantastisch hotel

We gaan al jaren naar dit hotel, zowel in de winter als in de zomer. We worden altijd heel gastvrij ontvangen door de dames achter de receptie. Het is een heerlijk hotel met goede kamers,vriendelijk personeel, heerlijk eten, goede sauna een gezellige après-ski erbij.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam de jager07-03-2018

Wij vonden het een zeer goed hotel

Goed hotel ,lekker eten vooral veel , keuze genoeg ,groot hotel druk daar moet je van houden, vriendelijke bediening ,vooral Anita die de hele week onze gastvrouw was . Kamers prima groot genoeg voor 3 personen netjes schoon ,kamermeisje erg vriendelijk schone handdoeken meer dan genoeg. Skie gebied is klein maar dat weet je wel heel rustig , en hochfugen is groot genoeg om de hele dag te skieeen op 20 minuten rijden of skiebus

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

10 tips over Hotel Kohlerhof

• p.bijkerk, 06-05-2012

Ik raad iedereen met klem af niet naar de Kohlerhof te gaan in de verwachting dat je aantreft waar je voor betaald, of je neemt genoegen met minder, of je gaat ergen anders heen. En reken niet op neckerman, die doet niets voor je (behalve zorgen dat je betaald! . Als je aangeeft dat je de Kohlerhof hebt geboekt en geen bijgebouw, dan krijg je van de eigenaresse te horen dat je ook gerust buiten mag slapen als je dat liever doet. .

• pinetpascal, 09-04-2012

Zwembad en sauna zijn heerlijk, apres ski is zeker aan te raden Super skigebied

• Gert, 20-02-2014

de Panorama kamers zijn Super mooi,en hebben allemaal een mooi uitzicht.

7 vragen over Hotel Kohlerhof

• Wil Maas, 21-02-2017

Muziek gebeuren op 28 July

Is het mogelijk dat u mij meer gegevens zend. Ik organiseer bus reizen naar Oostenrijk en ben die week in de omgeving van Fuggen. De groep is ongeveer 40 a 45 personen. Verder ben ik ook van Zaterdag 26 tot aug. 01 sept. 2017 is er dan ook wat te doen. Ik kom al meer dan 10 jaar met groepen in Oostenrijk. Mijn naam is Wil Maas, tot zover met vriendelijke groeten.

• Maria, 05-03-2015

Badjas

Zijn de badjassen in Kohlerhof gratis, of moet je die huren??

Wilma, 30-06-2015

Die moet je huren.

• J. Ploumen, 02-02-2014

wasserette

Wie weet waar een wasserette is in Fügen Zillertal Oostenrijk waar je zelf een wasje kan draaien?

Gert, 20-02-2014

Geen idee,even vragen midden in het dorp is de zillertal info balie

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Hooibad, Infrarood sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken