Hotel Kohlerhof

Hotel Kohlerhof
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,6

252 reviews over Hotel Kohlerhof in het Nederlands

Wij vonden het een zeer goed hotel

Fam de jager, 7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed hotel ,lekker eten vooral veel , keuze genoeg ,groot hotel druk daar moet je van houden, vriendelijke bediening ,vooral Anita die de hele week onze gastvrouw was . Kamers prima groot genoeg voor 3 personen netjes schoon ,kamermeisje erg vriendelijk schone handdoeken meer dan genoeg. Skie gebied is klein maar dat weet je wel heel rustig , en hochfugen is groot genoeg om de hele dag te skieeen op 20 minuten rijden of skiebus
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel 'Kohlerhof', groot massaal maar wel alles onder 1 dak & naast skilift Spieljoch, je kunt ook uitwijken met de bus naar Hochfugen. Apresski bar met muziek vd jaren 80/90. Bed vd kamer was iets verplaatst kon je zien met het verfgedeelte op de muur, kamer was best klein. Ontbijt was zeer uitgebreid, diner keuze genoeg maar de bediening was elke avond zeer gestresst. Wij hadden graag wat mayonaise bij de schnitzel & frites, de bediening zei dat wat wij aten al ongezond genoeg was en kregen geen mayonaise. Hadden het aan iemand anders gevraagd en zij bracht het meteen. Ondanks de ligging, het mooie weer & lokatie willen wij misschien terug komen naar hotel 'Kohlerhof'.

Super

patries, 24-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik vind het een erg goed hotel met lekker eten. Mooi zwembad en een uitgebreide wellness.

Fantastische vakantie

Grol, 5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Kohlerhof is een prachtig hotel, centraal gelegen in Fügen. Op loopafstand is er een supermarkt. Hotel is vanaf de snelweg binnen 20 minuten te bereiken. Hotel ligt vast naast de gondel die je naar de pistes brengt. Voor de ervaren wintersporters is het gebied in Fügen (Spieljoch) te klein. Je kunt je er prima één dag vermaken, maar daarna is zeker Hochfügen met een skie-verbinding naar HochZillertal aan te raden. De gratis skiebus naar Hochfügen stopt voor het hotel en brengt je binnen een half uurtje naar nog eens 200 km pistes met sneeuwzekerheid. Ontbijt in het hotel is fantastisch, diner is een uitgebreid keuze menu, kamers zijn zeer schoon, er is een prachtig zwembad en een mooi (gratis) saunacomplex. Personeel is zeer vriendelijk en ondanks dat het hotel erg groot is, merk je er niets van.

Volgend jaar weer. Fantastisch.

Tevreden gast, 2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren hier in de laatste week van januari en hebben werkelijk een fantastische vakantie gehad. We werden in het bijgebouw geplaatst. In het hoofdgebouw aan de voorkant schijnen mensen best wel last te hebben van lawaai van de pizzeria.

De kamer was prima. Niets op aan te merken. Ook de verzorging is er goed geregeld. Prima uitgebreid ontbijt. Lekkere hapjes van 1500 tot 1700 uur. Elke avond een 5 gangen diner. Voldoende keus voor iedereen. Na elke gang vroeg de bediening keurig of het volgende gerecht kon komen of dat we nog even wilden wachten. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt gelijk bij de Spieljoch lift. Geweldig. We hebben de auto de gehele week niet gebruikt.

Kortom, het was een fantastische vakantie en volgend jaar gaan we hier zeker weer naartoe.

• Ligging t.o.v. pistes9

Ruime kamers, iets wat harde bedden. Vriendelijk personeel. Er zijn twee gebouwen die met elkaar door middel van ondergrondse 'gang' met elkaar verbonden zijn. In hoofdgebouw heb je het restaurant en bar. En ook een prachtig mooi zwembad, waar je heerlijk kunt vertoeven. In het 'bijgebouw' zijn sauna faciliteiten. veel sauna's met nog een extra buitenbad. Het is ook mogelijk te kiezen uit dierse behandelingen. In de sauna zit ook nog een bar, daar is het mogelijk wat te drinken en een hapje te eten. Het is in 1 woord geweldig. Je moet wel tegen kunnen dat het een groot massaal hotel is. Er zijn enorm veel gasten maar de bediening en het personeel zijn vriendelijk en het loopt als een trein. Wel 1 opmerking, onder het hotel zit de Pizz pub, een apres ski (en pasta en pizza restaurant)die open gaat om 11 uur maar helaas pas sluit om 4 uur. Wij hadden kamer boven deze Pizz pub wat betekende bijna niet slapen omdat er -vooral de Nederlanders- extreem veel herrie maakte. Aangegeven bij de receptie en kregen zonder problemen een andere kamer in het bijgebouw, heerlijk rustig. Dus bij boeken en je bent niet van de apres ski en of wilt heerlijk rustig kunnen slapen, geef aan dat je geen kamer wilt bij de apres ski bar. Daar doen ze niet moeilijk over. Daarnaast waren wij met een aantal personen, maar zaten onze hotelkamers allemaal ver van elkaar af, dat was een beetje jammer. Maar dat ligt misschien meer aan touroperator dan aan het hotel. Het ontbijt is in 1 woord Fantastisch. Zoveel keuze en goed. In de middag van 15-17 uur nog mogelijk van het buffet hapjes te halen, zoals kaiserschmarren, of diverse braad/grill worsten, of goulashsoep. Avondeten is veel, maar gewoontjes. Geen hoogstandje, als je kiest voor het menu. Het zijn meerdere gangen, waarvan het toetje echt perfect is. Het hoofdgerecht is steeds wat van hetzelfde en echt gewoontjes. Als je nu van de kaart eet, dan is het avondeten heel goed (maar duurder).

Hotel ligt perfect aan de Seidelbahn, een grote nieuwe gondel die je met gemak naar de top brengt. Al met al een echte aanrader dit hotel mits je van groot en massaal houdt. Alles wat ze bieden aan faciliteiten maakte het voor ons top.

Te massaal

Anoniem, 3-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel lekker eten. Groot minpunt je hebt het voorgerecht nog niet goed en wel op of het hoofdgerecht staat al voor je neus. Erg jammer.

Annie Dekkers, 16-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kohlerhof is in één woord fantastisch , direct langs de gondel, geweldig eten, mooie grote kamers, een prachtig wellness centrum, en super lieve en vriendelijke bediening. We komen er niet voor niets al 25 jaar.

Super hotel van alle gemakken voorzien

Dhr Konings, 14-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch hotel direct aan de spieljochbahn.

Skibus naar hochfugen stopt voor de deur.

Alles is aanwezig in dit hotel zoals apreskibar, groot binnenzwembad(gratis), Wellness met buiten zwembad (gratis)

Zeer ruime keus tijdens ontbijt en diner is zeer goed.

Kamers zijn keurig netjes en ruim.

Helaas geen skischoen warmers aanwezig.

Fantastische

Natascha, 2-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Meerdere keren in dit hotel geweest. Mooi hotel met super service. Het eten is geweldig. Kamers zijn standaard maar voldoen aan alle wensen. Het sauna park wat er bij zit is geweldig. Ik raad dit hotel zeker aan!

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kohlerhof in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kohlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kohlerhof scoort een 8.27 uit 10 op basis van 340 reviews.