Hotel Natürlich

Hotel Natürlich
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,1

416 reviews over Hotel Natürlich in het Nederlands

Martin, ga zo door HET IS FANTASTISCH!!!

Fam. Engelen.
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wanneer je naar Fiss op vakantie wil, dan is hotel Natürlich zeker een aanrader

Een zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar, met naast hem een zeer gemotiveerd en klantvriendelijk team aan medewerkers. Het concept met eten van de kleine kaart vonden wij een goed alternatief, omdat je overdag boven op de berg bent, en daar dan toch al eet. Dan is ‘s avonds een soepje en een broodje al voldoende. Maar ook de aangeboden thema-avonden vonden wij goed verzorgd.

De kamers zagen er goed verzorgd en zeker schoon uit, niets op aan te merken.

Het ontbijt ook zeer goed met volop keuze, echt een top ontbijt!

Daarom zouden wij andere mensen dit hotel zeker willen aanbevelen.

Martin, Inhaber, 19-8-2018

Lieve fam. Engelen! Afgesproken!! Wij gaan zo door. ;-) Walt heerlijk te lezen dat jullie het fantastisch gevonden hebben. Het was er een erg gezellige en grappige week met jullie allemaal!

Met deze bericht zeggen wij dankjewel voor de moeite deze beoordeling op zoover te schrijfen en ook veel complimenten in te zetten.

Wij zijn er blij te horen, dat jullie on concept een goed alternatief vonden en ook het ontbijt heel positief noemen. Hartstikke leuk, zeg.! :-)

Nu kijken wij uit voor de volgende keer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol!

Groetjes van Emily, Matthias, Tetyana en Martin met on geweldig Team

Genieten

Mirjam Foppen
15-8-2018

Rust, ruimte en gastvrijheid

Martin, Inhaber, 19-8-2018

Hallo Mirjam! Bedankt voor de dikke 10 voor jullie 6de verblijf in Hotel Natürlich. Het was weer genieten met jullie en zeker ook weer heel erg gezellig!

Fijn dat jullie ook deze keer weer zo een leuke recensie geschreven hebben.

Wij kijkenuit voor de volgende keer!

Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Martin met familie en ons team

Fantastisch, zorgeloos verblijf in zeer mooie omge

Ingrid Keizerwaard
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Van begin tot eind hebben we een heerlijk verblijf gehad. Er is veel oog voor detail en ook de service is op ieder vlak uitstekend. De persoonlijke benadering en interesse in de gast is perfect.

Ook aan de hond was gedacht d.m.v een hondenbed, voerbak en een koekje bij aankomst.

Martin, Inhaber, 15-8-2018

Hallo INgrid!

Wat een leuk review krijgen wij hiermee te lezen! Bedankt voor jullie moeite zo een fantastische recensie te schrijfen.

Heel enthousiast zijn wij voor het lof vanwegen persoonlijkebenadering en interesse, zoals ook voor de service.

Wij verheugen ons met jullie over een heerlijk verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Tot de volgende keer - natuurlijke groeten uit Fiss - Fam. Rietzler en medewerkers

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet:

Elke keer opnieuw thuis komen

Evelyn Dobbels
9-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De persoonlijkheid en gastvrijheid in dit hotel is fenomenaal! Echt prachtig om te zien en te beleven. Voor ons is dit elke keer opnieuw een stukje thuis komen. We kunnen niet wachten om terug te keren!

Martin, Inhaber, 11-8-2018

Hey Evelyn!

Jullie tweede verblijf in Hotel Natürlich een weer mogen wij op een gezellige tijd met jullie terug kijken. Wij waarderen dit zeer, dat jullie ook deze keer weer een hartstikke leuke beoordeling hebben geschreven.

Heel enthosiast hebben wij de complimenten voor de fenomenaale gastvrijheid gelezen! Erg bedankt voor jullie moeite!

Nu kijken wij al uit om jullie snel mogleijk weer te zien!

Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Martin met familie en ons geweldig team.

Het was fantastisch.

Anja
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamers waren netjes en schoon, eten was heel erg lekker, vriendelijk personeel, eigenaar vriendelijk en behulpzaam.

Martin, Inhaber, 6-8-2018

Hallo Anja! Wat leuk te lezen dat het fantastisch in ons hotel geweest is. Erg blij met jullie positieve worden voor ons vriendelijk personeel, het lekker eten en de schoone kamers. Zeker was ook de eigenaar heel blij met het lof!

Bedankt voor de moeite deze review te schrijfen - wij waarderen dit zeer!

Hopelijk tot de volgende keer in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol!

Groetjes van Fam. Rietzler en medewerkers

Heerlijk hotel in een super gebied

Michael
3-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk hotel aan de rand van Fiss.

Fijne ruime, mooi, super schone en stille kamer.

De bedden mogen wat mij betreft voorzien worden van normale matrassen ipv de tempur matrassen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.

Ongedwongen sfeer.

De eigenaar van dit hotel is echt een uitmuntend gastheer. Heeft voor iedereen tijd en doet alles om het je naar de zin te maken.

Fantastisch uitgebreid ontbijt buffet.

3x per week thema avonden ( schnitzel, grill en pasta avond) zodat je lekker in het hotel kan eten. Voor de overige avonden is er een kleine kaart (wat niets zegt over de grote van de gerechten) waar je van kan bestellen. 1 a 2 gerechten van deze kaart en dan heb je een volledige maaltijd.

Verder krijg je bij inchecken de super sommer card wat onbeperkt toegang geeft tot alle liften en wandelbussen in het gebied tijdens je verblijf.

Martin, Inhaber, 5-8-2018

Hey Michael met familie! 8 keer achter elkaar Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Dit is al het grootste compliment van jullie. Wij mogen elk jaar weer van jullie gezelligheid geneiten. Erg bedankt voor jullie trouw en zeker ook voor deze geweldige review hier op zoover.

De eigenaar is heel enthousiast over het compliment - maar zeker ook erg fijn te lezen dat lof voor het ontbijt, kleine kaart en de themaavonden.

Volgende keer boeken wij weer een comfortkamer zonder TEMPUR-matrassen. :-)

Wij kijken nnu al uit voor de volgende keer hotel Natürlich in Serfaus-Fiss-Ladis.

Natuurlijke groeten vanuit Fiss - Emily, Matthias, Tetyana en Martin met ons geweldig team

• Ligging t.o.v. pistes10

Wir waren schon zum achten Mal im Hotel natürlich. Hier fühlt man sich wie zu Hause. Es stimmt einfach alles - beim leckeren Frühstücksbuffet angefangen, die tollen Gastgeber mit ihrem super Team, die Wellnessanlage, die köstlichen Drinks an der Bar, der schöne Garten, die schönen Zimmer, das Freizeit-Angebot in Fiss und Umgebung. Ein Urlaub im Natürlich kann ich Natürlich nur empfehlen!

Zeker doen

Peter van Sprundel
19-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een superleuk hotel in een aangenaam en rustig kader. Heel erg familievriendelijk en zeer behulpzaam. We hebben de auto geen ene keer van stal moeten halen. Prachtige Welnessruinte en goede ligging als uitvalsbasis van mooie wandelingen.

Martin, Inhaber, 22-7-2018

Hallo Peter met familie!

"Zeker doen" - wij hopen dat er veel mensen dit gaan volgen! :-)

Bedankt voor deze geweldige review op zoover. Erg fijn te lezen dat jullie auto ook op vakantie geweest is - niet een keer gebruijkt. Dat is vakantie in de natuur van Serfaus-Fiss-Ladis.

Leuk dat jullie van de wellnessruimt genoten hebben en de aangenaam-rustig kader ook hier noemen.

Wij kijken uit voor een herhaling volgende zomer!

Natuurlijke groeten uit Fiss in Tirol - fam. Rietzler en medewerkers

Wir kommen immer wieder gern, super Urlaub

Carola
13-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Service, Familienfreundlich, sehr sauber, super tolles Frühstück, ruhige Lage, alles in allem sehr sympathisch und ansprechend, da passt einfach alles

Martin, Inhaber, 16-7-2018

Hallo Carola!

Herzlichen Dank für die tolle Bewertung hier auf Zoover! Sehr erfreut haben wir gelesen, dass Ihr immer wieder gern kommt. Die lobenden Worte die Ihr mit dieser Bewertung mit vielen Reisenden teilt geben wir gerne auch an unsere Mitarbeiter weiter!

Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Liebe Grüße aus Fiss senden Euch Martin mit Familie und Team

Eenmaal geweest wil je ieder jaar terug!

Danny en Wilma
2-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, uitstekende ligging en geweldige keuken! Het ontbijt is enorm uitgebreid. De keuze is reuze. Je kunt het zo gek niet verzinnen of het is te krijgen. Verse honing, ontbijtgranen, heel veel broodjessoorten, diverse verse sapjes en ga zo maar door. Dit jaar begon spannend. Door een steenlawine konden we Fiss eerst niet bereiken. We waren gestrand in het dal, Ried. Na een paar uur wachten en diverse malen contact met Martin (eigenaar hotel) wisten we toch het hotel te bereiken. Martin had zijn vader met de auto op pad gestuurd om ons op te halen toen er een noodweg was aangelegd! Wat een service! Zo kon de vakantie toch verder gaan en hebben wij voor de 5e keer hier geweldig genoten. Reden om volgend jaar weer terug te keren.....

Martin, Inhaber, 10-5-2018

Hoi Danny en Wilma!

5 keer Hotel Natürlich in Fiss, Tirol! Dat is geweldig en bedankt voor jullie trouw. Wij zij er erg blij met de jaarlijkse traditie dat jullie in maart na Fiss komen.

Bednkt voor het lof voor het ontbijt/keuken. Graag hebben wij jullie moelijke aankomst dit jaar geregelt! :-)

Tot over een paar maanden weer terug!

Groetjes van Fam. Rietzler en ons team

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natürlich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natürlich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natürlich scoort een 9.7 uit 10 op basis van 416 reviews.