Hotel Natürlich

• Sauna

Contact

537 reviews over Hotel Natürlich

• 10Familie Stienen08-08-2020

Hotel Natürlich betekend perfect Gastheerschap!

Hotel Natürlich staat voor:

1. Verzorgde mooie hotelkamers met prachtig uitzicht
    2. Ontzettend goed ontbijt.
    3. Zeer vriendelijke medewerkers
    4. Heel diervriendelijk ( Mand, drinkbak en wat lekkers lag er klaar voor ons hondje)
    5. Gezellige louche in het hotel
    6. Prachtige wellness op het dak van het hotel
    7. Kortom een hotel waar we heel graag terug komen!
    8. Niets was teveel voor Martin en zijn medewerkers.
    • 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Fam van Zanen27-07-2020

Fijn hotel waar gastvrijheid echt "Naturlich" is!

Na 2 weken Italië nog 4 dagen verblijf in hotel Nuturlich/Fiss. Wat een fijn hotel is dit zeg! Van ontvangst tot uitchecken, alles perfect geregeld. Gastvrijheid met een hoofdletter G.. Martin en zijn team stonden continue klaar voor de gasten. Ongedwongen goede sfeer, schone, fijne en ruime kamers met mooi uitzicht, lekkere bedden, heeeeerlijk ontbijt, goede faciliteiten voor de kids (mooie speeltuin en game/speel-room), ruim opgezette parkeergarage en lekkere SPA. Kortom, heerlijk verblijf en enorm genoten! Bedankt Martin en team Naturlich voor de goede zorgen!

Martin, Inhaber, 30-07-2020

Lieve familie van Zanen! Het was jullie eerste verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Heel enthousiast hebben wij jullie review mogen lezen. En geweldige steun voor ons in deze ook iets moelijkere tijd.

Fijn dat jullie het zo beleeft hebben en dit ook met mooie worden hier op zoover delen. Fantastisch.

Bedankt voor jullie tijd en moeite. Graag tot de volgende keer terug in Fiss. Groeten vanuit Serfaus-Fiss-Ladis - Martin met familie en het natürlich Team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Mardine Leijen25-07-2020

Het hoofd heerlijk leeg!

Als je op zoek bent naar vriendelijke, behulpzame eigenaren en personeel, graag verblijft in een prachtige omgeving waar van alles te doen is (prachtige wandelingen als je de rust op wilt zoeken, veel vermaak als je dat zoekt), logeert in een prachtig hotel met zeer goed ingerichte kamers/appartementen en daarnaast ook nog wilt genieten van een zeer uitgebreid, gezond ontbijt en een aantal keer per week aan wilt schuiven bij wat de kok voor je klaarmaakt (of elke dag iets van een beperkte kaart wilt eten), dan ben je bij Hotel Natürlich op de goede plek. Nu drie keer geweest en daar zal het niet bij blijven. Zowel in de winter als in de zomer een heerlijke plek.

Martin, Inhaber, 30-07-2020

Hallo Mardine! Heerlijk te lezen - jullie review van de deerde verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Wij stellen jullie moete zeer op prijs. De complimenten geven wij graag verder en zijn erg blij mee.

Jullie wensen wij nog gezondheid en nog een fijne zomer.

Groeten uit Fiss - Martin met familie en medewerkers

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Claudia10-05-2020

Geweldig

Geweldig vakantie gehad ! mooie en schone kamers, mooie locatie, echt voor herhaling vatbaar

• 10Ligging t.o.v. pistes

Martin, Inhaber, 14-05-2020

Hey Claudia! Naar bijna een jaar nog leuke herinneringen an jullie vakantie in juni 2019. :-) Dat is uitstekend! Erg bedank voor jullie beoordeling en den 10 punten voor hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Wij zijn enorm blij mee!

Zeker hopen wij op een herhaling. Tot snel - succes en gezondheid! Natuurlijk groeten uit SFL - Martin met familie en team

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Harold30-04-2020

Supertoll!

Niet verder vertellen maar dit is het beste hotel van Fiss! Supervriendelijk personeel, uitstekende kamers, prima ligging, heerlijk eten en bovendien zo veel mogelijk biologisch en alles staat verder in het teken van duurzaamheid/circulariteit. Nu is dat nog bijzonder maar hopelijk wordt dit - mede dankzij het succes van Hotel Naturlich - de norm in de hotellerie!

Martin, Inhaber, 14-05-2020

Hey Harold! Now - wat kan ik hier nog zeggen of schrijven. Erg enthousiast hebben wij mogen deze review lezen. Wat leuk geschreven - heel motiverend en kracht gevend. Het was jullie tweede verblijf in Hotel Natürlich in Fiss en de volgende is al gereserveerd.

Bedankt voor jullie moeite en tijd deze recensie niet alleen te schrijven, maar ook met veel gevoel en doordachte worden ons steun te geven.

Tot snel en veel succes in deze bijzondere tijd.

Groeten vanuit Fiss in Tirol - Martin met familie en ons medewerkers!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Willem19-03-2020

Top ! Mooie locatie en uitstekende service!

Heerlijk verblijf gehad bij Martin, een echte gastheer! Ligging is tov van piste zeer goed, klein stukje lopen en je bent op de piste! Service en accommodatie is zeer goed! Ruime kamer met prachtig uitzicht, ontbijt was ook top!

Martin, Inhaber, 21-03-2020

Hey Willem! Fijn dat jullie een heerlijk verblijf hebben gehad. :-) De echte gaastheer Martin is erg blij met jou review en zeker ook trots op het natürlich team. Bedankt voor de complimenten voor het ontbijt. Graag volgend jaar weer.

Wij waarderen de moiete en tijjd om deze beoordeling te schrijfen. Dankewel. Nu wensen wij het beste voor jullie en kijken ernaar uit jullie weer te zien.

Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Fam. Rietzler en medewerkes

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Robert en Erika van der Hoef18-03-2020

Een warm bad om in dit hotel te verblijven!

Dit jaar voor de derde keer in hotel Natürlich de wintersport vakantie doorgebracht. Martin en zijn team hebben weer fantastisch voor ons gezorgd. Het voelt inmiddels als thuiskomen. Het hotel beschikt over mooie kamers en zijn ook heel erg schoon. Daarnaast is er natuurlijke de heerlijke wellness waar wij iedere dag een paar uurtjes hebben doorgebracht. Een aanrader voor iedereen!

Martin, Inhaber, 18-03-2020

Hallo Robert und Erika! 3 keer Hotel Natürlich en als afsluit van deze valanktie in Fiss nog een leuke revie. Bedankt voor jullie moeite en de fijne complimenten.

Leuk te horen dat jullie al een thuis gevoel hebben. Zeker kijken wij nu uit voor volgend jaar.

Groeten uit Fiss in Tirol - fam. Rietzler met medewerkers

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Jroen Hijdra11-03-2020

Wintersportvakantie zo als het hoort

Het was weer geweldig. Martin en zijn team snappen het concept van klantvriendelijkheid en het ontzorgen van hotelgasten bijzonder goed. Gastvrij, voorkomend, uitstekende service en heerlijk eten. Dit jaar voor het eerst bijna dagelijks gebruik gemaakt van de Wellness Faciliteiten. Een heerlijke week gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Martin, Inhaber, 11-03-2020

Hallo Jeroen! Even nog een foutje in je naam gezien! :-) Wat een leuke review met fijne complimenten hebben wij mogen lezen. Hartstikke leuk, zeg.

Het is leuk dat jullie een heerlijke week hebben gehad. Geweldig is dat jullie schrijven, dat wij het concept van klantvriendelijkheid snappen! Uitstekend.

Nu kijken wij al uit naar volgend jaar - de reservering is al gemaak. Tot snel...

Groetjes van Martin met familie en ons voorkomende medewerkers.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Daan Heetkamp06-03-2020

Super hotel waar je niet weg wilt!

Altijd een top hotel om te mogen zitten! Elke keer als we aankomen worden we met open armen ontvangen want we krijgen natuurlijk een goeie knuffel van de legendarisch hercules (Martin)! De bedden worden altijd super vrolijk opgemaakt en de kamer is altijd netjes. Wanneer we klaar zijn met het skiën kunnen we altijd terecht in de lounge waar we met elkaar en andere gasten lekker kunnen praten. Een top team met personeel dat altijd beleefd en vrolijk is! Complimenten!

Martin, Inhaber, 11-03-2020

Hey Hercules Daan! De " legendarisch hercules Martin" is er enthousiast over jou review op Zoover. WOW Daan erg fijn te lezen. Dit betekend een extra knuffel volgend jaar! :-)

Wij waarderen die enorm dat jou hebt de moeite gemaak om deze fantastische review te schrijven.

Wij kijken nu al uit voor volgend jaar terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Groeten van Hercules en zijn geweldig team

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Van Houwelingen05-03-2020

Alsof je thuiskomt: geweldig

De combinatie van alles maakt het uitstekend: prettig en luxe kamers, gezellige en professionele ontvangst, heerlijk ontbijt, mooi en lekker eten tijdens thema-avonden, leuke en gezellige bar

• 8Ligging t.o.v. pistes

Martin, Inhaber, 07-03-2020

Lieve familie Houwelingen! Heerllijk jullie recensie hier op zoover. Bedankt voor de moeite en jullie wardevolle tijd. Leuk dat jullie een thuis gevoek hebben beleeft. :-)

Door de combinatie van alles hebben jullie een uitstekende vakantie in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol gehad.

Tot volgend jaar - wij kijken uit. Groeten Martin met familie en team

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

Hotel Natürlich info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Tapas / Fingerfood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken