Hotel Natürlich

318 reviews over Hotel Natürlich in het Nederlands

Heerlijk ontspannen hotel

Robert en Erika van der Hoef, 28-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eén van de fijnste hotels waar we de afgelopen jaren zijn geweest. De sfeer is ontspannen, je krijgt gelijk een "thuis" gevoel. De kamers zijn ruim, mooi en schoon. Alles klopt gewoon in dit hotel. De thema avonden zijn heel goed, daarnaast kun je van de kleine kaart ook heerlijke dingen bestellen. De wellness is fantastisch met prachtig uitzicht over de bergen. Wij willen hier zeker in 2019 weer onze wintersport gaan doorbrengen. Martin en al het personeel: bedankt voor de heerlijke week in jullie hotel!
Martin, Inhaber, 2-4-2018

Hey Robert en Erika! Wat is het fijn te lezen, dat wij een van de fijnste hotels zijn waar jullie ooit geweest zijn! Dat er alles klopt en jullie 2019 weer willen komen!

Erg bedankt voor jullie moeite deze beoordeling te schrijfen.

Martin en alle medewerkers zijn er erg blij met de complimenten! Tot volgend jaar. Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis!

Thuis gevoel ver van huis💚

Dilly, 22-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt vakantie gevoel, met fantastisch team met warm onthaal van de gastheer Martin
Martin, Inhaber, 24-3-2018

Hey Dilly! Al de 6 keer hebben wij jullie mogen ontvangen in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Fijn te lezen dat jullie ook deze keer weer een echt vakantie gevoel hebben gehad. :-)

Zeker is ook de gastheer Martin er blij met de compliment. ;-)

Tot volgende keer (zomer of winter) - bedankt voor de leuke review - groeten uit Sefaus-Fiss-Ladis. Fam. Rietzler en team

Gaan we zeker nog eens heen!

Arjan Strating, 17-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een schitterend hotel. Week lang genoten van de uitstekende service. De verschillende maaltijd thema avonden zijn een aanrader en daarbuiten om is er ook een prima kleine kaart op de andere avonden. Gewoon wat uitgebreider eten op de piste en er is voldoende keus voor de avond. Daarnaast zijn er voldoende uitstekende eetgelegenheden op loopafstand van het hotel en de eigenaar is altijd bereid je te helpen met reserveren. Prima kamers en zeer goed verzorgd. Bedden zijn zeer goed zelfs de slaapbank (wij lagen met zijn drieen in 1 kamer) is uitstekend. Ook het skigebied is top! Ik ben er samen met mijn twee zoons nog lang niet uitgeskied na een week dus wij gaan zeker nog eens. Al met al een top hotel voor een prima prijs!
Martin, Inhaber, 20-3-2018

Hey Arjan en jongens! ;-)

Wat een geweldig review van jullie hier op zoover.

Wat zijn wij blij met jullie complimenten en leuke worden.

Wat kijken wij uit om jullie eens weer te zien.

Wat is er nog te zeggen - heel erg bedankt voor deze uitstekende review.

Greoten uit Fiss, Tirol - Fam. Rietzler en onze medewerkers

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet:

Wil je worden 'vertroeteld' dan is Natürlich hét!

Familie Van Tellingen, 14-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zelden zo'n goede dedicated verzorging gehad van de gastheer. Hostmanship is hier tot een ware gave geworden. Je voelt je zóo welkom!

Dit is hotelerie 3.0 waar ik vermoed dat veel meer hotels naar toe gaan. Je kan alles in huis hebben maar persoonlijke aandacht en gevoel is niet in de 'kamer' te stoppen. Dat zit in je (of niet). Martin jij hebt het juiste DNA!

Martin, Inhaber, 18-3-2018

Lieve fam. van Tellingen! Wat een geweldig review krijgen wij hier te lezen! Heel erg bedankt voor deze mooie complimenten voor jullie verblijf in Hotel Natürlich.

Fijn dat jullie ons hotel zo uitstekend hebben ervaren en dit hier op zoover delen.

Het was een hartstikke leuke week met jullie - zeker hopen wij jullie weer eens te zien!

Tot snel - groeten vanuit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Fam. Rietzler en ons geweldig team.

Helemaal Top

Fam. Bakker, 14-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was goed! Hotel was prachtig, alles erop en eraan. Personeel/eigenaar waren zeer gastvrij.

Heerlijk eten. en dicht bij de piste.

Martin, Inhaber, 17-3-2018

Lieve fam. Bakker!

Jullie eerste verblijf in Hotel Natürlich en heel veel leuke ervaringen - volgens jullie review! Bedankt voor de moeite deze review te schrijfen - wij waarderen dit enorm!

Wij hopen jullie eens weer te zien. Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis - fam. Rietzler en onze medewerkers

ieder jaar komen we graag terug

zegelaar, 8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

super hotel en martin en zijn team zijn geweldig
Martin, Inhaber, 17-3-2018

Lieve familie Zegelaar!

Vanaf 2012 komen jullie elk jaar weer terug na Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

7 gezellige weken hebben wij in middels met jullie meegemaakt! :-)

Martin en zijn team kijken al uit voor volgende winter - de 8 keer.

Natuurlijke groeten uit Fiss - Martin met familie en ons geweldig Team!

Dit hotel is zeker een aanrader!!

Wim Vaes, 7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

erg vlotte ontvangst, fijn dat de hoteleigenaar vlot nederlands sprak. Een aangenaam koppelhotel uitbaters, die dit overbrengen op hun personeel. Hotel heeft een goede ligging, rustig, prachtig uitzicht en op wandelafstand van het dorpje.

Zeer net verzorgde kamers met een leuk plooiwerkje van handdoeken.

Heel goed en uiterst uitgebreid ontbijt met vlotte bediening. De thema eet avonden waren heel goed georganiseerd lekker en verzorgd, fijn dat je eens in het hotel kan blijven s'avonds.

Fijne skiopslag ruimte waar het in tegenstelling bij ander hotels niet te heet binnen is.

Prima parking.

Sauna ruimte heel goed.

Bar, fijn en gezellig.

Super dat je s'morgens het bos paadje kan nemen met de ski's en als eerste aan de lift staat.

ps : een super afspraak om half 8 elke dag hierdoor prachtig doorgekomen!

Martin, Inhaber, 18-3-2018

Hey Wim! Wat een uitstekend leuke beoordeling. Erg bedankt voor jou moeite en tijd om deze recensie te schrijfen.

Gelukkig was de skiruimte niet te heet, maar dit hebben wij ook soms! :-) Vanwegen de verwarnte lockers.

Wij vonden de daagselijke afspraak in de ochtend ook heel gezellig! (Insider)

Graag geven wij de complimenten verder aan onze mederkers. Erg fijn te lezen, dat jullie vakantie een succes was.

Zeker weten kijken wij uit jullie in de toekomst weer te zien. ;-)

Tot snel - groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Martin met familie en medewerkers

Spontaan heerlijk !!

Rudi Put, 7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, heerlijk ontbijt, lekkere thema avonden en een mooie wellness!

Het personeel, bar, restaurant, poetsploeg....waren spontaan en zeer vriendelijk.

Prachtig hotel met een mooie ligging aan de skipistes.

Martin, Inhaber, 18-3-2018

Hey Rudi! Ja "spontaan heerlijk" hebben wij ook met een leuke afspraak elke dag om 07.30 uur gegonnen! :-)

Wij stellen dit zeer op prijs dat jullie deze geweldige review hebben geschreven.

Voor de volgende keer is al weer een afspraak gemaakt! Tot snel - groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - fam. Rietzler en Team

• Ligging t.o.v. pistes10

Dit hotel voelt als thuiskomen. Superschoon, heerlijk eten, superontbijt en heel relaxte sfeer. Gastheer Martin en zijn vrouw en zijn personeel staan altijd voor je klaar servicegericht, vriendelijk en vrolijk. Een betere plek in Fiss is er niet. Je bent ook zo bij de pistes.
Martin, Inhaber, 8-3-2018

Hallo Ingrid! Wat leuk was het jou recensie te lezen! Geweldig bedankt voor deze leuke complimenten. Heerlijk dat er geen betere plek in Fiss voor jullie is.

Tetyana en Martin zijn er blij met het lof voor ons en het hele team!

Tot de volgende keer weer terug in Natürlich Hotel in Fiss, Tirol.

Super fijn hotel!

Monique, 7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super hotel met een “Natürlich” karakter! Het team van Martin doet wat het beloofd! Schone kamers, vriendelijke service & prijs kwaliteit in orde! Hier worden we blij van! Heerlijke vakantie gehad!
Martin, Inhaber, 8-3-2018

Hallo Monique met familie! Jullie tweede verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Wij waarderen het zeer dat jullie ook deze keer weer hebben de moeite gemaakt voor deze beoordeling!

Heerlijk te lezen dat jullie weer en luek vakantie in schone kamers hebben doorgebracht.

Wij kijken uit tot volgend jaar, want jullie deerde verblijf is al geboekt!

Groeten uit Fiss - Emily, Matthias, Tetyana en Martin met ons geweldig team

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natürlich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natürlich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natürlich scoort een 9.7 uit 10 op basis van 404 reviews.