Hotel Natürlich ****

303 reviews over Hotel Natürlich in het Nederlands

Fantastisch!

Marleen, 15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Martin en medewerkers hebben een fantastisch concept neergezet en stralen dat voor 200% uit! Van aankomst tot vertrek was alles super geregeld. Mooi, schoon hotel en de tempur matrassen van de juniorsuite lagen fantastisch met uitzicht op de piste. Vanuit het hotel ben je zo op de piste en het ontbijtbuffet ontbrak ook aan niets. Prachtige welness en wat een gastvrijheid en vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Martin, Inhaber, 17-2-2018

Beste mevrouw van Veluw!

En 10 voor jullie eerste verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Wat geweldig zeg - fijn dat jullie planen om terug te komen - wij kijken nu al uit jullie weer te zien.

De complimenten voor het ontbijt en de gastvrijheid geven trots aan onze mdewerkers verder! :-) Top! Wij zijn er erg enthousiast, dat jullie ons concept als fantastisch hier omschrijven. Bedankt voor jullie tijd.

Natuurlijke groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis sturen fam. Rietzler en ons TOPTEAM

Een hotel om naar terug te komen

A.T. Rotteveel, 14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel Naturlich is een uitstekend middelgroot hotel op korte afstand van de piste(100 meter) en aan de rand van het dorp. Het uitzicht uit de meeste uitstekende kamers is prima. Het hotel is schoon, modern ingericht en de eigenaar heeft de volle aandacht voor zijn gasten. Het personeel is vriendelijk en beleeft. Het hotel heeft een gezellige bar waar gerechten van uitstekende kleine kaart worden geserveerd. Er zijn thema diner avonden waar een goed restaurant nog wat van kan leren. Het ontbijt is uitstekend en overvloedig. In het hotel is het gemoedelijk en dat komt mede door de vele stamgasten uit Nederland en Duitsland en de enthousiaste eigenaar. De Wellness op het dak van het hotel is erg goed en met sneeuw op het balkon een aparte belevenis. Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad en komen er zeker nog een keer terug.
Martin, Inhaber, 17-2-2018

Hallo A.T.! :-)

Wat is het voor een geweldig gevoel jullie review te volgen! ;-) Erg leuk te lezen en fijn dat jullie een heerlijke week hebben gehad. De eigenaar is her hheel enthouisast over de lof voor de kleine kaart, , het ontbijt, de themavonden en de gezellige bar. Wij stellen dit zeer op prijs dat jullie deze positieve ervaring hier op zoover delen! Alleen maar geweldig!

Wij kijken uit voor de volgende keer! Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol.

Fam. Rietzler en ons vriendelijk personeel

Natürlich top

cor, 10-2-2018

Tophotel in topskigebied!

Hier weten ze wat iemand zoekt in een accomodatie. Vriendelijk vanaf het eerste moment. Uitstekend ontbijt en een leuke kleine kaart voor de avond. Drie keer in de week voor het diner eventueel thema-avond . Kamers schoon met goed uitzicht. Ik weet wel waar wij volgend jaar zitten natürlich.

Martin, Inhaber, 13-2-2018

Hey Cor!

Wij weten ook war jullie volgend jaar zitten! :-) Heel erg bedankt voor jullie leuke review - en zelker ook voor de tijd en moeite!

Fijne te lezen dat jullie jullie eerste verblijf zo goed hebben ervaren.

Wij kijken uit voor de volgende keer - groetjes Martin met familie en het Natürlich Team

In 1 woord fantastisch!

Fam. Van Kranenburg, 2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben geen min punten kunnen ontdekken. De kamers waren ruim, het uitzicht schitterend, bedden en badkamer kwaliteit, wellnes schoon en goed verzorgd, eten lekker en de passie en liefde proef je. Personeel zeer aardig en behulpzaam, persoonlijke noot van de eigenaren kortom het hele hotel is warm en je beleefd de toewijding overal!

Lieve familie Kranenburg!

Wat was het f fijn jullie beoordeling te lezen - dit geeft ons weer motivatie voor de tweede helft van deze winterseizoen! :-) Erg bedankt voor jullie moeite en tijd.

Gelukkig hebben jullie geen minpunten te vertelen en hebben een fantastisch verblijf kunnen beleven!

Graag geven wij de complimenten verder an onze medewerkers.

Tot de volgende keer in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Groetjes van Fam. Rietzler en ons behulpzaam team.

het was super!

mark, 2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi hotel, overal goede wifi, vriendelijk personeel, schoon, netjes, gunstig gelegen, wat moet je nog meer....

Een echte aanrader!

Martin, Inhaber, 5-2-2018

Hey Mark! Wat leuk te horen dat ook jullie 8de verblijf in Hotel Natürlich weer SUPER WAS. :-)

Wij stellen jullie moeite zeer op prijs - ook deze keer weer een geweldig review te schrijven.

Wij zien ons in maart weer - weer voor een uitstekende week in Serfaus-Fiss-Ladis! Wij kijken nu al uit en wensen tot maart leuke werkdagen.

Groetjes Martin met familie en ons vriendelijk team!!

super, welkom en thuis gevoel

Bert & Siegrit Post, 1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kan geen negatief iets bedenken wat met dit hotel te maken heeft! Ja de tijd gaat te snel om! Bedden zijn heerlijk,ontbijt is geweldig! Eigenaar en personeel zijn meer dan geweldig en niets is ze teveel!

Dit jaar met baby van 11 week er geweest ! Geweldige tijd samen gehad

Martin, Inhaber, 7-2-2018

Hey Bert en Sigrid! Het was erg leuk leuk om jullie baby zo snel leren te kennen. Fijn te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad - eerste familie-vakantie! :-)

Bedankt weer voor deze leuke review en het compliment voor de mederwerkers en de eigenaaren.

Tot volgende keer - groetjes uit Fiss - Fam. Rietzler en mederwerkers.

Super kan niet beter

Annelies Kip, 1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is goed, je komt in het hotel en je bent gelijk thuis.
Martin, Inhaber, 5-2-2018

Hey Annelies! In 7 jaren hotel Natürlich zijn jullie nu al 8 keer geweest! Wat zijn wij trots op jullie loyaliteit en gezelligheid! Elk jaar weer genieten en lachen met jullie aan de bar of ontbijtzaal.

Ook voor deze keer weer een super reviewe geschreven - erg bedankt voor de moeite. ;-)

Voor volgend jaar is "het thuis komen" al weer geboekt- Wij kijken uit en wensen een geweldig jaar voor jullie!

Tot snel - groetjes - Martin met familie en ons TOPTEAM

Top hotel!

Familie van der Neut, 13-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een top verblijf hebben wij gehad in dit hotel tijdens de kerstvakantie. Voor de eigenaar Martin en zijn team is niets teveel, wat een gastvrijheid! Wij hadden voor het tweede jaar een dubbele kamer geboekt in het bijgebouw. 1 kamer voor de volwassenen en 1 kamer voor de kinderen. Schoon, ruim en heel stil gelegen. Ontbijt is prima en de Gin-Tonic Natürlich een aanrader voor 's-avonds in de gezellige bar. Volgend jaar weer!
Martin, Inhaber, 16-1-2018

Beste familie vd Neut! Het was weer een gezellige week met jullie en wij waarderen dit enorm, dat jullie op zoover zo een TOP review geschreven hebben. Hatstikke bedankt voor de moeite! :-)

Het team en zeker ook Martin zijn er erg blij met de complimenten. Het onbijt- en de schoonmaak-team zijn ook blij dat hun werk waardeert wordt!

Wij zien ons over 11 maanden weer - met een lekker Natürlich Gin-Tonic aan de bar.

Natuurlijke groeten ui Serfaus-Fiss-Ladis Fam. Rietzler en on geweldig team!

Het was een fantastisch verblijf!

Roberto, 12-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed geregeld en verzorgd. Alles is doordacht en met aandacht.
Martin, Inhaber, 16-1-2018

Beste "Roberto"! Wat is het fijn te lezen dat jullie een fantastisch verblijf hebben gehad. Bedankt voor de fantastische review hier op zoover.

Wij kijken uit jullie over 50 weken weer te zien! Zeker houden wij jullie "favourite wine" in de gaaten. :-)

Natuurlijke Groeten uit Fiss - Martin met Familie en het team.

Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Michel, 11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg vriendelijk en betrokken personeel.
Martin, Inhaber, 13-1-2018

Hey Michel!

Kort maar geweldig! Hartelijk bedankt voor jullie moeite deze review te schrijven. :-) Wij waarderen dit zeer.

Tot over een jaar! Groetjes van het Natürlich Team en familie Rietzler.

We hebben een aantal aanbieders voor Natürlich voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natürlich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natürlich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natürlich scoort een 9.72 uit 10 op basis van 387 reviews.