Hotel Natürlich

Heerlijk

Ikke,
7-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wederom een weekje genieten bij Martin en team. Met het grandioze uitzicht naar de mooie omgeving vanuit de geweldige kamers kun je niet anders dan in vakantie stemming komen. Het ontbijt is elke dag weer een feestje en na een lekkere wandeling even bijtanken in de wellness. Dit jaar zat het weer niet mee, maar de week is weer om gevlogen. Volgend jaar weer, zeker weten!

Martin, Inhaber, 17-10-2018

Hey Ikke! Ook deze keer weer bedankt voor deze leuke review! Fijn dat jullie weer tijd gemaakt hebben om een beoordeling te schrijfen.

Jullie hebben genoten bij ons ook ondanks dat ht weer niet zo goed was. Maar volgend jaar krijgen jullie het wwer beter! :-)

Wij kijken uit en wensen nog een heerlijke herfst!

Groetjes vanuit Fiss Martin met familie en het team

Relexed verblijf!

Fam. van den Berg,
16-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch modern ingericht hotel, mooie gezellige kamers, prima ligging aan de rand van het dorp kort bij de bergliften, goed verzorgd ontbijt, mooie luxe sauna, vriendelijk personeel. Jammer dat er maar 3 keer per week en diner aangeboden wordt.

Martin, Inhaber, 19-9-2018

Beste fam. van den Berg!

Fijn te lezen dat jullie een relaxed verblijf hebben gehad. Bedankt voor jullie moeite deze review op zoover te schrijfen.

Het compliment voor dede medewerkers geven wij zker verder en zijn er erg blij mee dat jullie alleen maar positiefe dingen van de ligging, de kamers, het ontbijt schrijfen.

Tot de volgende keer - groetjes uit Fiss - Fam. Rietzler en team

In een woord Geweldig.

Henk Ceelen,
7-9-2018

Alles was geweldig, zowel de vriendelijkheid en gastvrijheid, ook de kamers waren heel goed en de tempur bedden waren super. ontbijt kan niet beter, met heerlijke koffie. sauna was ook super goed en de 3 dagen diner waren super, mag van ons wel elke dag.

Martin, Inhaber, 8-9-2018

Hallo Henk! Erg bedankt voor deze geweldige recensie hier op zoover. Wat leuk te lezen jullie mooie worden met vell complimenten en lof voor ons en het Natürlich Team!

Een dikke 10 die ons erg blij maakt, maar zeker meer nog de complimenten voor het ontbijt, het diner, de heerlijke koffie en de gastvrijheid.

Graag wilen wij jullie een weer terug zien in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Bedankt voor jullie moeite en tot snel. Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis Fam. Rietzler en medewerkers

Geweldig, snel weer 🌞

Ferry Hoefnagels,
26-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn zowel in de winter als de zomer bij hotel Natürlich geweest.

Het verblijf was voor ons en de kinderen super fijn!

De ligging is ook perfect, in de zomer loop je zo naar de liften en in de winter kun je via een pad zo de piste op glijden.

Het ontbijt is ook goed er is meer dan genoeg keus, plus het hotel geeft 3 avonden de mogelijkheid om daar te eten.

De kamers zijn mooi en worden heel goed bijgehouden!!

Bij vragen word je meteen geholpen, ook die service is perfect!

Kortom zodra je de auto geparkeerd hebt heb je meteen vakantie 🌞

Bedankt weer voor het heerlijke verblijf en tot de volgende keer.

Groeten,

Fam. Hoefnagels

Martin, Inhaber, 27-8-2018

Hallo Fam. Hoefnagels!

Hartstikke bedankt voor deze geweldig review en de leuke complimenten. Fijn dat jullie weer een super fijne vakantie hebben beleeft.

Ons team zal op de hoogte worden gehouden van de complimenten in deze recensie.

Wij stellen de moeite zeer op prijs en kijken uit voor de volgende keer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Natuurlijke groeten uit Fiss - Martin met familie en medewerkers

Fantastisch hotel!!

Susan en René,
25-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel, zeer schoon, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en relaxte sfeer. Vooral de gastvrijheid en behulpzaamheid van Martin is fantastisch! Hier komen we zeker terug!!

Martin, Inhaber, 27-8-2018

Beste Susan en René!

Een fantastisch review hier op zoover krijgen wij te lezen. Wat is het fijn te lezen dat jullie weer willen terug komen en veel complimenten hier delen.

Bedankt voor jullie moeite ons met deze prachtige worden te steunen. Martin was zeker erg enthousiast over het compliment!

Wij kijken uit tot de volgende keer en wensen nog een minder hete zomer.

Groeten uit Fiss - Martin met familie en onze geweldige medewerkers

Zoals voorheen ook dit jaar weer dik ok !

Jos Driezen,
24-8-2018

Warme ontvangst en nog wel in eigen taal. Wensen worden ingevuld. Heerlijk ontbijt en eet-thema-avonden zijn dik ok. Prachtige omgeving en zeer kindvriendelijk. Kortom een aanrader !

Geweldig😀👍

Peter,
21-8-2018

Heerlijk hotel;

- de bedden zijn top, mooi uitzicht vanuit de kamer/balkon.

- Super ontbijt buffet.

- De Sauna’s/stoomcabine zijn ook top.

- Oplaadpunten voor hybrideelektrische auto’s.

- Vriendelijk personeel.

Martin, Inhaber, 26-8-2018

Hallo Peter! Wat een geweldig dikke 10 recensie hier op zoover. Dit was de 7de keer in ons hotel en daar zijn wij erg trots op en genieten elk jaar weer van jullie gezelligheid.

Bedankt voor het positieve noemen van:

- de top bedden, mooi uitzicht

- de super ontbijt

- de top sauna

- de oplaadpunten voor e-autos

- vriendelijk personeel

Wij kijken uit voor de volgende keer weer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Groetjes - Martin met familie en ons team

Wij hebben een super verblijf gehad

Jacobs,
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super service en een goede liggen tussen de ski liften

Martin, Inhaber, 25-8-2018

Lieve fam. Jacobs!

Wat fijn te lezen dat jullie een super verblijg hebben gehad! Bedankt voor de complimenten voor het super service, goede ligging en zeker ook voor de moeite deze review te schrijfen!

Wij kijken uit voor de volgende keer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol!

Groeten fam. Rietzler en het team

Martin, ga zo door HET IS FANTASTISCH!!!

Fam. Engelen.,
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wanneer je naar Fiss op vakantie wil, dan is hotel Natürlich zeker een aanrader

Een zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar, met naast hem een zeer gemotiveerd en klantvriendelijk team aan medewerkers. Het concept met eten van de kleine kaart vonden wij een goed alternatief, omdat je overdag boven op de berg bent, en daar dan toch al eet. Dan is ‘s avonds een soepje en een broodje al voldoende. Maar ook de aangeboden thema-avonden vonden wij goed verzorgd.

De kamers zagen er goed verzorgd en zeker schoon uit, niets op aan te merken.

Het ontbijt ook zeer goed met volop keuze, echt een top ontbijt!

Daarom zouden wij andere mensen dit hotel zeker willen aanbevelen.

Martin, Inhaber, 25-8-2018

Lieve fam. Engelen! Afgesproken!! Wij gaan zo door. ;-) Walt heerlijk te lezen dat jullie het fantastisch gevonden hebben. Het was er een erg gezellige en grappige week met jullie allemaal!

Met deze bericht zeggen wij dankjewel voor de moeite deze beoordeling op zoover te schrijfen en ook veel complimenten in te zetten.

Wij zijn er blij te horen, dat jullie on concept een goed alternatief vonden en ook het ontbijt heel positief noemen. Hartstikke leuk, zeg.! :-)

Nu kijken wij uit voor de volgende keer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol!

Groetjes van Emily, Matthias, Tetyana en Martin met on geweldig Team

Genieten

Mirjam Foppen,
15-8-2018

Rust, ruimte en gastvrijheid

Martin, Inhaber, 19-8-2018

Hallo Mirjam! Bedankt voor de dikke 10 voor jullie 6de verblijf in Hotel Natürlich. Het was weer genieten met jullie en zeker ook weer heel erg gezellig!

Fijn dat jullie ook deze keer weer zo een leuke recensie geschreven hebben.

Wij kijkenuit voor de volgende keer!

Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Martin met familie en ons team

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natürlich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natürlich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.