Géén boekingskosten
/Oostenrijk/Tirol/Fiss/Hotels Fiss/Hotel Natürlich

Natürlich

OostenrijkTirolFiss

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Natürlich voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 649 reviews
+87/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 649 reviews
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

649 Reviews over Natürlich

• 10Anke Koltermann10-10-2022

Een wondervakantie met risico op herhaling

Het is een klein maar fijn hotel. Hier kunt u ontspannen van het stressvolle dagelijks leven op een ontspannen manier. We waren er voor de 13e keer en voelen ons nog steeds erg op ons gemak. Het hotel ligt aan de rand van het dorp. De kabelbanen zijn echter nog steeds snel te bereiken. Het team van het hotel is altijd erg behulpzaam

Martin, Eigenaar, 16-10-2022

Hey Anke! Wat een heerlijke review - met risico dat deze review ons erg enthousiast maakt! :-)

Geweldig dat wij jullie al 13 keer hebben mogen ontvangen om een uitstekend gezellige tijd te beleven. Bedankt voor deze beeordeling met 10 punten en fijne worden voor on Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Tot de volgende keer - wij kijken ernaar uit en wensen jullie een fijne herfst.

Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis - Martin met familie en ons medewerkers

• 10Lotte Goosen01-10-2022

Geweldig!

Super verblijf gehad in hotel Natürlich. Alles tot in de puntjes geregeld en goed verzorgd. Heeeerlijk en zeeeer uitgebreid ontbijtje. De wellness met prachtig uitzicht was heerlijk vertoeven waarbij er zelfs drankjes klaarstonden. Kamer was netjes en schoon, uitzicht was prachtig! Super!

Martin, Eigenaar, 02-10-2022

Hallo Lotte! Geweldige review voor jullie eerste verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Fijn dat jullie jullie ervaringen op deze prachtige manier delen.

Erg fijn de lezen. Bedankt voor deze moeite.

Nu kijken wij ernaar uit jullie eens weer te zien. Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis - Martin met team

• 9Jan van Sommeren22-09-2022

Martin Tatyna en personeel een woord geweldig.

Dit is een super hotel zeer gastvrij een aanrader voor iedereen die naar Fiss op vakantie wil.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Martin, Eigenaar, 02-10-2022

Hey Jan! Heerlijk bedankt voor deze uitstekende review voor jullie verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Fijn te lezen en erg steun gevend.

Wij kijken uit voor de volgende keer en wensen nog een fijne herfst.

Tot gauw - de Natürlichs :-)

• 9René Smeets20-09-2022

Genuss

Wederom een weekje verblijf in ons favoriete hotel in Fiss. Lekker ontspannen relaxt verblijf. Mooie kamers, sauna en vriendelijk behulpzaam personeel. Proper. Super ontbijt. Wat wil je nog meer.

Martin, Eigenaar, 22-09-2022

Hallo René! "Genuss" is er ook deze review te lezen. Fijn dat jullie weer hebben kunnen genieten in jullie favoriete Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. :-)

Dankjewel voor deze review en steun voor ons. Wij waarderen dit zeer.

Zeker kijken wij nu al uit voor de volgende keer terug in Serfaus-Fiss-Ladis Groetjes vanuit Fiss - het Natürlich Team met Martin

• 10Ikke19-09-2022

Als altijd genieten.

Ook dit jaar weer een heerlijk weekje vakantie gevierd bij Martin en zijn team in Fiss. Wakker worden met het bekende betoverende uitzicht op de bergen en met datzelfde uitzicht op het terras genieten van het ontbijt met een uitgebreide keuze. Fijne wandelingen door de bergen voor elk niveau. En s’avonds dan de spieren laten ontspannen in de sauna op het dak van het hotel. Martin, weer bedankt en tot volgend jaar!

Martin, Eigenaar, 22-09-2022

Hey Ikke! Inmiddels al 12 vakanties met jullie mogen vieren. Altijd heerlijk - altijd gezellig. Deze keer met een heerlijk koude verrassing. :-) Erg fijn jullie review te lezen en ook van de 5 punten genieten.

Hartstikke bedank voor jullie moeite en tijd deze prima voelende beoordeling te schrijven. Op naar de 13de keer Hotel Natürlich in Fiss, Tirol

Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis - Emily, Matthias, Tetyana en Martin met het geweldig team

• 8Marcel06-09-2022

Heerlijk verblijf, fijne kamer, zeer compleet onbi

Wij zijn hier in de zomer een paar dagen geweest als tussenstop in onze vakantie. Martin en zijn mensen maken het verblijf tot een heerlijke stop. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

Ook in de bar is niks te gek, na een dag wandelen in de bergen is het fijn om in dit hotel te verblijven.

Martin, Eigenaar, 14-09-2022

Hallo Marcel! Fijn dat jullie een heerlijk (dooreis) verblif hebben gehad. Zeker ook heerlijk dat jullie dit met een review waarderen. Bedank voor de moeite en de heerijke complimenten voor het Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Hopelijk tot in de winter weer. Wij kijken ernaar uit en wensen nog een heerlijke herfst!

Groetjes vanuit Fiss - Martin met het geweldige team

• 10Arnold en Josien02-09-2022

We hebben weer heerlijk genoten van dit mooie Hotel. Met een heel erg vriendelijke familie. Met perfecte kamers en verzorging. Een ontbijt waar je u tegen zegt. Dan nog de heerlijke jacuzzi waar we dagelijks gebruik van konden maken. En ook nog een prachtig uitzicht over Fiss

Martin, Eigenaar, 05-09-2022

Hey Josien en Arnold - ook bekend als "die TWEE" :-)

Dit was de 15de keer in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol - wat geweldig is dat! HEERIJK.

Heerlijk was ook weer de tijd met jullie - 16 dagen genieten - lachen en gezelligheid pur....... Fijn dat jullie weer zo een geweldige review geschreven hebben. HEERLIJK.

Nu kijknen wij uit tot de volgende keer en wensen nog een HEERLIJKE restzomer! :-)

Groeten van Emily, Matthias, Tetyana en Martin met ons geweldig team

• 9Liesbeth Wouters01-09-2022

Geweldige zomervakantie

Super verblijf , perfect gelegen , zeer gastvriendelijke mensen , AANRADER !

Martin, Eigenaar, 05-09-2022

Hey Liesbeth met familie!

Prima review - fijne complimenten voor ons gehele team. Bedankt voor de moeite deze review te schrijven. Zeker kijken wij uit voor de volgende keer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis - Martin en de geweldige natürlichs..

• 10Peggy Croonenborghs31-08-2022

GEWELDIG!!!

Het is een fantastisch hotel met heel lieve en vriendelijke medewerkers alsook de kamers en het eten is fantastisch. Je wordt er altijd vriendelijk onthaald en te woord gestaan! Een echte aanrader voor iedereen. We zijn er al 13 maal geweest zowel in de zomer als in de winter!!!

Martin, Eigenaar, 05-09-2022

Hey beste Peggy! 13 keer Hotel Natürlich in Fiss, Tirol - wat voor een geweldig compliment en loyaliteit. Altijd gezellige en leuke momenten tijdens jullie vakantie bij ons.

Wij waarderen jou moeite zeer, dat wij met deze uitstekende review weer veel steun krijgen. Bedankt voor de steun - loyaliteit en gezelligeheid.

Wij kijken enorm ernaar uit jullie volgend jaar weer te zien.

Groeten vanuit Fiss - Martin met familie en het fantastische team

• 10Jos Driezen30-08-2022

Zoals al de jaren voordien was het geweldig.

Minpunten zijn niet te vinden. Ons verblijf was zoals de vorige jaren prima geregeld door de attente hoteluitbaters en de medewerkers. Op naar het volgende jaar !

Martin, Eigenaar, 05-09-2022

Hey Jos met de gehele familie!! Wat heerlijk te lezen, dat jullie ook na jullie 8e vakantie nog stets geen minpunten hebben kunnen vinden. :-) Zeker weten op naar het volgende keer - dan 9 keer Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Wij kijken al uit..... Groetjes naar Belgie - Martin met familie en het geweldig team

Hotel Natürlich info

Het complex