Aparthotel Garni Belmont

Meer aparthotel info

79 reviews over Aparthotel Garni Belmont

• 2019
    9jennie westerhof05-12-2019

Geweldige omgeving met goed appartement

was een geweldige vakantie ... een week met wisselend weer maar over het algemeen goed.. appartement was zeer goed en lag centraal ten opzichten van alle voorzieningen in de omgeving...zomers heb je een pas en kan je met liften en bussen in de hele regio .. goed geregeld .. een plek om weer heen te gaan

• 9Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2018
    10Monika Mans16-09-2018

We verheugen ons al op de volgende keer

Het hotel ligt in de buurt van de liften en de wandelbus. De hotelkamer is schoon en netjes en heeft een mooi uitzicht. Er is een speelwei voor kinderen. Er zijn voldoende parkeerplaatsen. Het personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het ontbijt is kompleet.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10R.Palm18-08-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad en Belmont heeft daar zeker aan bijgedragen. De ligging van Belmont is prima. Kortbij is de bushalte en gondels. Met de Super Zomercard kun je hiermee gratis reizen naar Serfaus - Fiss - Ladis. Het uitzicht bij Belmont is prachtig.
    U kunt mooi over het Serfauserveld kijken of over het dorp Fiss. Het appartement is ruim - netjes en schoon. Het personeel is aardig en behulpzaam. Broodjes service is een aanrader. Iedere ochtend heerlijke verse warme broodjes voor het appartement. Voor de kinderen is er vooral in Fiss of Serfaus veel te doen. Bij mooi weer is vooral Hog in Serfaus een echte aanrader. In de omgeving zijn er ook diverse leuke uitstapjes. Voldoende activiteiten of lekker luieren / zonnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Einte Menger.14-08-2018

Goed hotel vriendelijke medewerkers.

Hotel dicht bij de liften, mooi uitzicht. Goede parkeer gelegenheid. Lift in het hotel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Peter21-09-2017

Fiss 2017

Hotel Garni Belmont heeft gemiddeld een 9,2.

We hadden het Glockturm Appartement op de vierde verdieping. Met de lift een fluitje van een cent. Het appartement is netjes. Het is langwerpig. Dat wil zeggen de kamers liggen achter elkaar. Maar toch ook zeker een paar puntjes. Ik denk dat een kleine renovatie op zijn plek is. Een nieuwe slaapbank. Een oven is gewenst. Ik ben geen fan van de magnetron. Liever een oven dan een vaatwasser of een magnetron maar goed dat is persoonlijk. Ook de badkamer is aan een kleine renovatie toe. Genoeg kritiekpunten want uiteindelijk maakt het fenomenale uitzicht alles weer helemaal goed. Toch nog een punt en dat is het grote raam op de slaapkamer. Dat laat veel licht door en maakt het slapen wat lastiger.

Belmont maakt deel uit van een groep waartoe ook AlpenRoyal en Albarella behoren.

De ligging is in een woord perfect. Beter kan niet.

De eigenaar is super vriendelijk en ontzettend behulpzaam.

Tegenover ligt Dorfalm en daar kan je goed eten maar de andere restaurants liggen op zeer korte afstand.. Dus als je liever uit gaat eten dan hoef je niet ver te lopen.

In de zomer heb je de zomerkaart. Hier kan je onbeperkt gebruik maken van de bergbahnen. Die liggen op een paar minuten van Belmont!

Als je trips wil maken kan je gebuik maken van de zeer handige app van VisitTirol.

Ga bv eens naar de Zugspitze, Maar zeker ook de Starkenberger brouwerij. Rij over de Trimmelsjoch naar Merano en weer terug.

In Merano heb je heel veel kastelen. Althans in de omgeving.

Innsbruck is absoluut een aanrader en dat zijn ook de zilvermijnen in Schwaz.

Rij ook eens over de Hahntennjochstrasse. Net zoals de Silvrettra Hochalpenstrasse de moeite absoluut meer dan waard is.

Kortom de omgeving is een bezoek absoluut waard. We zagen ook dat heel veel mensen terugkeren. Belmont leent zich daar prima voor!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Mg Menger22-07-2017

mooi hotel dicht bij de lifften

heerlijk ontbijt gastvrij en vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Fam. Sterkman17-06-2017

Heerlijke vakantie gehad tijdens de Kerst van 2016

Fantastische ligging en prima appartementen. Ontbijt wordt uitstekend verzorgd. In de omgeving meer dan voldoende restaurants om 's avonds uit te gaan eten. Reserveren is wel aan te bevelen. Pistes worden prima onderhouden en ook bij weinig sneeuwval kan er goed geskied worden. Fiss is iets rustiger dan Serfaus. Degebieden sluiten echter perfect op elkaar aan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Jan van Lieshout24-02-2017

Zeer goed gelegen!

Wij zijn voor de 4e keer in Belmont geweest. Zeer nette apartementen. Heel gunstig gelegen qua liften en pistel. Super mooi uitzicht. in 1 woord top.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Fam van Zelst07-09-2016

Wederom weer prachtig weken gehad

Hotel en appt perfect Het personeel en eigenaar erg vriendelijk, gezellig en vooral voor mijn hond Beau 🐶 Dicht bij de liften mooie omgeving wij komen hier al 4 jaar het zal zeker niet de laatste keer zijn Dus in een woord top !!!👍

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Kim15-03-2016

Prima appartement dichtbij de piste

Afgelopen week genoten van ons verblijf in appartement Furgler. Het appartement was ruim voor twee personen, schoon, mooi uitzicht, en de bedden zijn prima. Lekkere broodjes bij het ontbijt en vriendelijke medewerkers.

Gereisd met partner in maart 2016

Aparthotel Garni Belmont info