Appartement Haus Brabant

Appartement Haus Brabant
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,8

310 reviews over Appartement Haus Brabant in het Nederlands

Geweldig adres waar je niet omheen kunt.

Chris en Lucy Deursen
29-7-2018

Komen hier nu voor de zesde achtereenvolgende keer, het was weer als thuiskomen.

Helmut en Leonie zijn fantastische mensen die alles voor je doen om het naar je zin te maken. Appartementen zien er keurig, modern en schoon uit, de meesten met balkon en uitzicht op de Zugspitze. De omgeving is geweldig met vele mogelijkheden voor jong en oud. Als je aan Helmut zegt waar je de volgende dag naar toe wilt, krijgt je van hem een zeer mooie route voor de weg terug. De stube is alleen voor de gasten alwaar je samen met andere gasten onder het genot van een drankje ideeën kunt uitwisselen voor een eventuele volgende trip. Een echte aanrader.

Voor herhaling vat aar

George van Issum
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een zeer prettige accomodatie ( appartement ) met comfotabele uitrusting, alles erop en eraan.

Zeer schone kamers, zeer gastvrije eigenaars

Chantal
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad samen met onze dochter van 5 jaar. De eigenaars zijn erg gastvrij en aardig. Overdag lekker snowboarden en s’avonds een lekker wijntje en bijkletsen in het barretje beneden waar alleen de gasten van het complex mogen komen. Er worden ook leuke dingen georganiseerd (bijv rodelen). Tevens een hele ruime speelkamer waar onze meid lekker kan spelen als ze niet op de berg is. Prachtig zicht op de Zugpiste. Echt een aanrader dit appartement, vandaar de hoge cijfers.

Fantastisch!!

Melanie
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooi en ruim appartement, goede broodjes service, vlakbij de bushalte, supermarkt in de buurt

Super aardige mensen en een gezellige bar!

Alles super netjes en schoon!

Wij hebben alleen maar genoten en niets te klagen!

Zeker voor herhaling vatbaar 😊👍🏻

Fantastisch! Nooit meer ergens anders heen!

Felicia
6-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor het echte Brabantse gezelligheid in een van de mooiste plekken in Oostenrijk moet je hier zijn! Heel erg gastvrij en geven je het gevoel van thuiskomen... altijd gezellig en elke dag wel weer iets anders leuks te doen in de bar beneden. Super mooie en zeer schone kamers alles samengevat is alles hier gewoon super!!

Mooi accommodatie met gastvrije eigenaren

Roel Buiter
12-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Complex is van alle gemakken voorzien. Appartement zijn schoon en ruim opgezet. Voor de kinderen is er een royale speelkamer aanwezig waar onze kinderen dankbaar gebruik van hebben gemaakt. ‘s Avonds gaat de Stubbe open waar je gezellig een drankje kunt doen. Wij hebben een top vakantie gehad!

Brabantse gezelligheid in Tirol!

Fam Van Kessel
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gemoedelijk, gastvrij en Kleinschalig appartementen complex. Broodjes service, prima bedden, kamers en sanitair van alle praktische gemakken voorzien. Voor jonge kinderen royale speelkamer. Voor oudere kinderen darts, tafeltennis- ,voetbaltafel en wifipunten aanwezig. Gezellige bar met wisselende openingstijden in de avond, tijdig aangegeven op het animatiebord in de hal. Gastvrij ontvangen door het gehele gezin. Fantastisch in het organiseren van een gezellige winterbarbecue, kinderkaraoke of carnavalsparty. Top accomodatie, we verblijven er graag tijdens de wintersportvakantie. Beslist een overweging waard als accomodatie voor een sportieve zomervakantie, vanwege de zonnige tuin met speeltoestellen en geweldig terras met uitzicht op de bergen en rinkelende koeienbellen.

Zeker doen: bezoekje aan Zugspitze met Tiroler Zugspitzbaan. Shoppen in Garmisch-Partenkirchen met Olympiastadion en wandeling door Ludwigstrasse.

Genoten!!

Patrick Beekmans
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrije en behulpzame eigenaars. Mooi, zuiver en van alle gemakken voorzien appartement met prachtig uitzicht op de Zugspitze. Verder niet te vergeten de gezellige stube.

Supergezellig verblijf en leuk skigebied

Brenda
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top verblijf, met heel gezellige gastheer en vrouw en ideale speelruimte voor de kinderen

Fantastisch!

Karin
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een super fijne vakantie accomodatie! Mooie gerenoveerde appartementen en een gezellige bar met een huiselijke sfeer. Voor de kinderen is er een grote speelkamer waar ze heerlijk kunnen spelen. De eigenaren, Helmut en Leonie, zijn erg gastvrij, zorgen ervoor dat er aan niets ontbreekt en geven je meteen een welkom gevoel. Regelmatig worden er leuke activiteiten georganiseerd in de bar waar je vrijwillig aan mee mag doen. Voor ons een toplocatie waar we zeker weer terug gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Brabant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Brabant in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Brabant scoort een 9.45 uit 10 op basis van 310 reviews.