Camping Aufenfeld

190 reviews over Camping Aufenfeld in het Nederlands

Super familie camping

Fam. de Groot
12-7-2018

Super familie camping in schitterende omgeving, mooie speeltuinen, heerlijk zwembad met leuke glijbaan en goed (afhaal) restaurant op de camping. Omgeving is super, je kan met de liften en auto hoog komen en heerlijk lopen door de bergen. Met (kleinere) kinderen vonden wij het een heerlijke camping.

Geweldig mooie camping!

J.Marinus
12-5-2018

Fantastische camping. Ligging in Zillertal perfect voor uitstapjes. Wij hadden een plaats aan de Brunnenweg, erg groot met alle faciliteiten. Dit jaar “topwochen” geboekt. Veel voorzieningen nu gratis: WiFi, trampolines, zelfs de wasmachines! Personeel vriendelijk en behulpzaam. We hadden een extra gasfles gehuurd omdat het ‘s avonds koud kon zijn. Het weer zat echter heel erg mee en de gasfles was niet gebruikt. We hebben zonder enigprobleem het hele huurbedrag retour gekregen. Het personeel, ook in het zwembad is echt behulpzaam en vriendelijk. Kortom: geweldige camping, volgend jaar zeker weer!

Mooie en veel faciliteiten op de camping

Anneke
20-2-2018

Mooi groot zwembad (lekker warm water). Glijbaan voor de kinderen. Genoeg ligbedjes. Op de camping ook een klimhal/ kletterhal, voor beginners en ook gevorderden. Campingwinkel aanwezig met het hoognodige en elke dag diverse verse broodjes. Fitnessruimte aanwezig. Het Western restaurant was goed eten en ruime keus. Het restaurant Jagdhof traditioneel eten, beperkte keuze. Receptiemedewerkers waren behulpzaam een vriendelijk. We hadden een appartement in Jagdhof voor 3 personen, die was ruim opgezet en alles was nieuw. Alleen te weinig parkeermogelijkheden bij appartement, maar dat komt omdat mensen van de caravans ook hun auto op die parkeerplaats parkeerden. was niet Skibus stopt voor de deur. 5 minuten rijden tot aan skipistes. Ligt tussen skigebied Zillertal arena en Hochfügen in bij skipiste Kaltenbach. Met Superskipass kun je overal gaan skiën.

Wederom zeer leuke vakantie gehad

Ines
21-1-2018

Voor de derde maal op rij tijdens de kerstvakantie op skivakantie geweest naar deze camping. Onze kids willen nergens anders meer naartoe. Eerste tweemaal verbleven in de appartementen van de camping zelf, wat zeer aangename appartementen zijn. Zeer ruim, proper en van alle gemak voorzien. Dit jaar verbleven we in een chalet (basecampzillertal) omdat onze dochters eens een chalet wilden proberen. Dit is ons reuze meegevallen. Mooie modern ingerichte chalet, zeer hartelijke eigenaars. Top !

En de camping zelf, tja schitterend voor kinderen. Wij konden onze kinderen wanneer we terugkwamen van het skiën gewoon nog even naar het zwembad laten gaan en ondertussen in alle rust ;-) het eten klaarmaken. In het zwembad heb ik vorig jaar ook de schitterende stille ruimte ontdekt (magnifiek gewoon). Ook de klimmuur was weer een succes. Er is ook de eigen kleine piste van de camping zelf bij voldoende sneeuw, maar voor onze dochters is dat eigenlijk niet meer echt geschikt aangezien ze best wel goed kunnen skiën ondertussen. Wel leuk om te sleeën natuurlijk !

De sanitairgebouwen hebben we zelf geen gebruik van gemaakt, maar ben er wel gaan kijken (uit nieuwsgierigheid ;-)) en die zagen er echt heel proper en verzorgd uit.

Ligging prima: Je bent binnen vijf minuten in twee prachtige skigebieden (Zillertalarena of Hochzillertal). Goed voor beginners en gevorderden (Zell is misschien iets pittiger).

Is ons dus weer prima bevallen. Zelfs zo goed dat we hopen er in de toekomst zelf een chalet te kunnen kopen ;-)

Super

Heiwegen
22-8-2017

Een heerlijke camping met voor ieder wat wils oudere jeugd heeft hier niets te zoeken Geweldig zwembad en buiten een heerlijke zwemvljver wij hadden een plaats naast het overdekte kinderspeelparadijs geen last van gehad.Plek was wat klein betaalde hetzelfde geld als een normale plaats maar zou deze plaats de volgende keer weer willen Een rustig straatje dat kan ik van de andere plekken niet zeggen erg vol en rommelig. Wat ons ook opviel dat er steeds grotere caravans komen met airco waar je best hinder van kan hebben vind het ook terecht dat deze groep kampeerders meer betalen , in de stalling betaal je ook per meter zet ze op een apart veld Sanitair super het personeel erg vriendelijk en behulpzaam . het zillertal is super en de activ card is een echte aanrader

In juli voor de tweede maal deze camping geboekt. Het is een mooie camping met zeer net sanitair. Ook het overdekt zwembad is prima. Maar dat mag wel voor deze prijs. De animatie daarentegen is zeer slecht. Ik heb de indruk dat alleen duitstalige kinderen welkom zijn. Ook het westernrestaurant is beneden alle peil. Rommelig en slecht eten. De animatie hier, of wat ervoor door moet gaan is om te lachen. Het aanbod in de supermarkt is beperkt en duur. Volgend jaar een andere camping

Camping rommelig, faciliteiten goed.

Jan Mark
11-8-2017

Campingplaatsen vrij klein voor caravan met voortent en dan moet je auto er nog bij...... Westerngedeelte 1 grote poppenkast met een slecht restaurant waar elke 15 minuten wat doorkomt, waardoor iedereen na elkaar zit te eten. Je kan beter het beachcafe pakken als je wat wilt eten of wilt meenemen. Sanitair in de sonnenhof is top! net als het zwembad.

Heel uiteenlopende camping. Geweldig sanitair en mooi zwembad maar oh die grijnzende geldbeluste eigenaar. Tijd voor pensioen.

Animatie is bij elkaar geraapt zooitje uit het dorp of iets dergelijks. Alleen Duits, die kinderen krijgen ook begeleiding bij een activiteit de Nederlandse kinderen moeten het maar uitzoeken. Vooral de oude kleine corpulente vrouw is een snauwende grijnsbal eersteklas.

De eigenaar schreeuwt tegen kinderen omdat ze hun handen wassen onder een kraantje en daarmee moeten stoppen om er daarna weer weg te scheuren op z'n golfkarretje. Wij betaalde 1100 euro voor 17 dagen voor een plek zonder schaduw en zonder water punt. Dat vonden we duur.

camping goed, western restaurant slecht

Ron
30-7-2017

Prima camping. Stevige prijs, maar goede faciliteiten. Wat erg tegenviel was het westernrestaurant. Door onderbezetting werd de bestelling 20 min na elkaar geserveerd. Bij klachten geen begrip van personeel. Natuurlijk waren wij de enige met klachten. Restaurant zeker geen aanrader.

wel leuk

ingmar
13-5-2017

Aufenfeld is een camping waar wij als gezin inmiddels al 4 jaar achter elkaar zijn geweest. In de eerste jaren was het een leuke camping met veel persoonlijke aandacht. Helaas is dat in 1 jaar helemaal omgeslagen, de camping is nu zo druk en onpersoonlijk geworden door het massa toerisme die de camping hebben ontdekt. zonde...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aufenfeld in Aschau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aufenfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aufenfeld scoort een 8.92 uit 10 op basis van 347 reviews.