Camping Bella Austria

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Camping Bella Austria in St. Peter am Kammersberg in Oostenrijk. Een kleine, maar overzichtelijke camping waar de kids hun gang kunnen gaan in het zwembad en de speeltuin. Beiden liggen centraal op Bella Austria. Het zwembad mag wel iets warmer. De omgeving is top voor actievelingen. Wat dacht je van paragliden of hiken? Murau is 20 minuten rijden.

208 reviews over Camping Bella Austria

• 8Mandy11-09-2019

Super camping met kleine kinderen!

Mooie en overzichtelijke camping, met kleine kinderen ideaal. Ook het zwembad klein en ondiep maar in ons geval een voordeel. aardig personeel. leuke meiden bij de kidsclub. Het 'speelhuisje' voor de kinderen is top tijdens regenachtige dagen.Geen aparte plek om je hond uit te laten, dat was zeker jammer.(Ook geen prullenbakken of iets dergelijks) Voor uitstapjes heb je de auto nodig, maar dat vonden wij niet erg. Red bull ring, watervallen en stadje Klagenfurt zijn zeker een aanrader.

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review en opmerkingen. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je weer te zien.

• 9Jo02-09-2019

Geweldige camping

Geweldige kleinschalige camping, waardoor onze oudste zoon (6 jaar) alleen naar de speeltuin kon gaan en een en rondje kon fietsen op de camping.Wij hadden een mobile home gehuurd en de service was prima. Winkeltje op de camping is betaalbaar. Het zwembad is perfect voor jonge kinderen ivm de maximale diepte van 110cm en het is overzichtelijk. Restaurant op de camping eenvoudig maar prima eten!

Regisseur, Director, 27-09-2019

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf en we hopen je weer te zien! bedankt voor je review.

• 8Martine25-08-2019

Super overnachtings camping voor onze reis

Wij bleven hier twee nachten voor onze reis naar Kroatië. Door een ongeluk op de weg in Duitsland kwamen we i.p.v. begin middag pas laat in de avond aan gelukkig was er iemand waar we ons konden melden we konden kiezen uit drie plekjes wat moeilijk kiezen was in het donker maar we hadden een perfectie plek dicht bij het zwembad en sanitair Het zwembad was koud maar door het warme weer een prima afkoeling Ook hebben wij er heerlijk gegeten. We hebben ook erg genoten van de watervallen iets verder op. Onze zoon was vooral blij met het zwembad en WiFi zolder. De jongste was ook blij met het zwembad en de speeltuin Al met al een super leuke mooie camping voor onze reis. Hier zouden we zeker meerdere keren willen komen als we op doorreis zijn

• 9Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review. We zijn blij dat je genoten hebt van je korte verblijf bij ons en we kijken ernaar uit je in de toekomst weer te zien.

• 7Tineke22-08-2019

heerlijke vakantie

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad. Camping niet groot, maar voor de kinderen heerlijk, want konden alles goed vinden en zelf makkelijk heen. Geen avondanimatie wat ook wel heerlijk rustig was. Leuke meiden die de kinderclub deden. Wat een enthousiasme zit er in die 2. Om wat te gaan zien moest je wel wat verder rijden, maar dat vonden wij niet erg. Camping zag er netjes verzorgd uit en de sta caravan was ook netjes voor elkaar. Restaurant had heerlijk eten. Wi-Fi was er alleen in de Wi-Fi ruimte, maar dat was voor ons geen probleem. Zwembad is klein, maar goed te doen voor de kinderen. Lekker verkoelend en zeker niet steenkoud zoals vaker geschreven word

• 1Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

Ik ben blij te lezen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons, we hopen je weer te zien!

• 7Andreas F22-08-2019

Mooie camping in een prachtige natuur

14 dagen via een touroperator een Mobile Home geboekt. Prima bevallen. Wij werden vriendelijk ontvangen door het touroperator team. Zeer behulpzaam als er iets was. Kleine nette camping in een prachtige omgeving. Veel te doen maar je moet er wel soms een stukje voor rijden. Voor ons geen probleem. Over het algemeen is de camping voor families met jonge kinderen. Onze zoon van 16 had er weinig te doen maar dat hebben wij opgelost met regelmatig een potje voetbal. Zwembad is aan de kleine kant en te ondiep. Restaurant is standaard, prima eten. Samenvattend een mooie vakantie met een prima accomodatie. Als je van NL houd dan is dit een aanrader, veel NL-ers en NL animatie👍

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review en opmerkingen. Ik ben blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat het voetbal genoten is! We hopen je weer te zien

Met oudere kinderen

• 5Marianne16-08-2019

Redelijke camping voor een voordelige prijs

Met de caravan deze camping een aantal dagen bezocht. Centraal ligt het winkeltje, speelhuisje, zwembad, speeltuintje, waterspeelbaan en de kinderboerderij. De dieren kun je eenmaal per dag knuffelen. De haan kraait vanaf de vroege ochtend een aantal maal. De animatie is Nederlands en doen de gebruikelijke dingen, zoals knutselen en mini-disco. Het zwembad heeft een maximale diepte van 1.20m, wat de kinderen jammer vonden, maar wat je als ouder een veiliger gevoel geeft. Het sanitair zag er verzorgd uit, maar bij de damesdouches rook het muf en naar schimmel. Het water bij douches en afwas was niet altijd even warm. De camping bestaat met name uit stacaravans en bungalowtenten die je kan huren. Staan over het algemeen dicht op elkaar, dus weinig vrije ruimte en privacy. Er staan voornamelijk Nederlanders op de camping. Honden zijn welkom en er is een klein veldje met agility. Zwemmeer in de buurt. Voor activiteiten is een auto nodig.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf. We proberen altijd verder te verbeteren en uw opmerkingen helpen daarbij. We hebben ook onze warmwatercapaciteit verhoogd, dus we hopen dat dit in de toekomst geen probleem meer zal zijn.

• 9AW15-08-2019

Nette, rustige camping

Prima, gemoedelijke, kleine camping. We hebben hier een heerlijke week gehad. Zwembad was niet groot, maar voor kleine kinderen goed en overzichtelijk. Camping en faciliteiten waren schoon en de mensen vriendelijk. Heerlijk gegeten in het restaurant terwijl de kinderen vanaf het terras nog een duik in het zwembad nemen of spelen in de speeltuin.

• 9Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

We zijn blij te lezen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons, ik ben ook een grote fan van het restaurant! We kijken ernaar uit je weer te zien.

• 9MB11-08-2019

Heerlijke vakantie!

Echt een prima camping voor kinderen tot ongeveer 12 jaar. We zaten 2 weken in touroperator tent en dit is ons goed bevallen. Liggen van de tenten prima. Leuk straatje. Zwembad wat klein, maar dat mag de pret niet drukken. Kinderen kunnen hier vrij rondlopen naar kinderboerderijtje en speeltuin. Veel jonge Nederlandse kinderen. Toiletgebouw gewoon netjes. Omgeving prachtig. Mooie natuur en vooral nog heel rustig. Niet heel toeristisch. Je hebt er eigenlijk alles voor handen. Camping restaurant met simpele dingen en pizza’s, winkeltje met brood ‘s ochtends. Kortom als het weer een beetje mee zit heerlijke camping. Animatie ook gewoon prima. Vast programma met knutselen, middag activiteit en kinderdisco. Zoldertje voor kids (met WiFi) WiFi op de camping minder maar het is vakantie dus dan doen we niet zo moeilijk.

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review en opmerkingen. Veel mensen waarderen het om op een deel van de camping gratis wifi te zijn, omringd door de natuur maakt het vooral leuk om omhoog te kijken! We hopen je weer te zien

• 7Gw05-08-2019

Aardig voor een keer.

Relatief kleine camping met voldoende en leuke voorzieningen voor de kinderen. Nette camping, rustig, overzichtelijk, vriendelijk personeel. Restaurant is handig alleen kunnen ze de drukte echt niet aan: chaotisch en wat prijzig gezien de prijs-kwaliteit.

• 3Eetgelegenheden

• 9Fam. Lingen21-07-2019

Jammer dat we weg moesten!

Schone nette camping, kinderen kunnen lekker hun gang gaan. Leuke animatie (o.a. knutselen en mini disco), 2 speeltuinen en kinderboerderij. Mooi zwembad en wordt elke ochtend schoongemaakt. Water is echt niet ijskoud, ook al geven mensen dat aan. Heerlijk afkoelen. Verder relaxte sfeer. Restaurant prima met heerlijke Wienerschnitzels. Prachtige omgeving. 'S nachts soms wel erg koud, ook in stacaravan. Weer was erg afwisselend. Van 18 tot 26 zoiets..toen wij er waren. Wij zaten in stacaravan van een touroperator en deze keek uit op vrijwel alles. Perfect. Er was geen koffiezetapparaat. Contactpersoon van de touroperator gebeld en uurtje later kwamen ze er een brengen, perfect. Wasmachine's aanwezig, muntje kost 4 euro. Wij komen zeker nog een keer terug!

23 tips over Camping Bella Austria

• primospetarka, 12-07-2012

neem kleren voor goed en slecht weer mee want het is super wisselvallig

• Peter, 13-08-2013

Neem een lange elektriciteitskabel mee, want 25 meter is niet genoeg. De korte wandelroute vanaf de Greimhutte (2 uur wandelen) biedt een geweldig uitzicht over het Katz-tal en is voor kinderen ook goed vol te houden. We werden voortdurend achtervolgt door de koeien die er grazen ;-) De Dachstein gletcher (ruim een uur rijden) is de moeite waard om te bezoeken

• Pat, 24-08-2013

Günster Wasserfall Sölkpass Turracher Höhe zomerrodelbaan

26 vragen over Camping Bella Austria

• Kim, 08-09-2019

Is er in de buurt misschien stads zwembad met glijbanen waar je gebruik van kan maken?

Sam, 29-09-2019

In het nabijgelegen stadje Oberwölz is een buitenzwembad met glijbanen. het ligt op 10 km afstand

• Mirjam van der Starre, 24-02-2019

schaduw

Weet iemand of er op de staanplaatsen wel enige schaduw is? bvd. Mirjam

Sam, 29-09-2019

We hebben een aantal plaatsen die 's middags schaduw bieden en een aantal andere die' s ochtends schaduw bieden.

• Kay, 21-06-2018

Tv

Hallo,

Ik heb een stacaravan geboekt en zou graag willen weten of er een tv aanwezig is. Wat is het gemiddelde formaat en heeft deze een HDMI aansluiting? Ivm aansluiten spelcomputer.

Ik hoor het graag.

M.v.g.

Kay Meijboom

J, 26-06-2018

Volgens mij niet, dat heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet of dat bij alle caravans zo is. Als je het zeker wil weten zou ik het navragen bij de organisatie waar je geboekt hebt. Er zijn zoals ik begrijp caravans van verschillende organisatie op de camping.

• VerzorgingHalfpension
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel