Géén boekingskosten

Camping Bella Austria

OostenrijkStiermarkenSankt Peter am Kammersberg

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bella Austria voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 221 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Bella Austria in St. Peter am Kammersberg in Oostenrijk. Een kleine, maar overzichtelijke camping waar de kids hun gang kunnen gaan in het zwembad en de speeltuin. Beiden liggen centraal op Bella Austria. Het zwembad mag wel iets warmer. De omgeving is top voor actievelingen. Wat dacht je van paragliden of hiken? Murau is 20 minuten rijden.

Contact

222 Reviews over Bella Austria

• 4Jacco24-08-2021

Smerige accomodatie

Wij zaten (helaas) in een stacaravan op de camping (vacanceselect). Onze ervaringen:- accommodatie stacaravan ronduit smerig (niet schoongemaakt) en in zeer slechte staat;- gastheer van Vacanceselect wilde geen telefoonnummer afgeven van de vacanceselect organisatie zodat we ons beklag konden doen. Met de gastheer kwamen we niet verder. We moesten het er maar mee doen volgens hem;- camping zelf is prima als je met tent/caravan/camper bent of je boekt bij een andere organisatie.- stacaravans te dicht op elkaar. - mooie omgeving... wandelen, watervallen, leuke uitstapjes.Kortom niet boeken via Vacanceselect.

• 8Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Daan12-08-2021

Veel huuraccommodaties, leuke omgeving

Dit is een camping met vooral huuraccommodaties van veel verschillende aanbieders, de echte kampeerder is in de minderheid. Op zich aardige camping , mist wel net de charme die veel Oostenrijkse campings wel hebben. De omgeving biedt wel veel mogelijkheden voor leuke laagdrempelige uitjes : Gunster waterval, Oberwölz met mooi zwembad en klimpark en bergbahn (stukje doorrijden, Murau, een schlucht +waterval+ speeltuin bij Neumarkt . Sanitair vond ik redelijk. Restaurant vond ik te druk ivm Corona dus niet geweest.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Gezin uit Nederland12-08-2021

Onpersoonlijke camping met zeer matig sanitair

Deze camping is gericht op geld verdienen met stacaravans en kant-en-klaar tenten. De echte kampeerder kan beter ergens anders heen. Het zwembad is verschrikkelijk koud en ook klein. De douches zijn verouderd en in de plinten zit schimmel. Ze doen de best maar schoon kun je het niet noemen. Echt geen aanrader want Oostenrijk heeft veel betere leuke campings waar het sanitair wel modern en schoon is. De heren wc’s zijn voor de helft afgesloten / buiten gebruik. Bij een wc lag de hele deur er uit. Bij de heren douches zijn er maar twee wastafels en het water heeft niet genoeg druk. Geen aanraden, beter verder kijken.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Ilona10-08-2021

Kleine, kneuterige camping

Kleine overzichtelijke camping.Schoon sanitair en zwembad. In het zwembad wel erg koud water, bijna niet te doen.Campingwinkeltje heeft heerlijke broodjes en een klein assortiment aan levensmiddelen.Restaurantje heeft heerlijke gerechten.Klein kinderboerderijtje en er is een speeltuin. De kinderen kunnen hier lekker vies worden.Een nadeel, wij verbleven in een huurtent en die staat ver weg van de sanitaire voorzieningen.Bij regen verandert de camping in een modderpoeltje.In de omgeving leuke uitstapjes, je hebt hier wel de auto voor nodig.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Familie uit Nederland10-08-2021

Gewoon goed

Een week hier gelogeerd via Roan.nl. Accommodatie was prima, niets op aan te merken. Camping ligt tussen 2 kleine dorpjes in waar je de basisbehoeften allemaal kan halen. Camping is zeer geschikt voor kleine kinderen. Wij hadden 2 tieners bij ons en voor hun is er weinig tot niets te doen. Gelukkig kunnen ze zichzelf goed vermaken. Stiermarken is niet echt toeristisch en voor uitjes zit je toch snel een uur in de auto. De ligging van deze camping is voor een actieve vakantie niet gunstig. Restaurant bij de camping is van redelijke kwaliteit maar meer ook echt niet. In de basis prima camping maar niet geschikt voor oudere kinderen. Wel een goede vakantie gehad hier.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Wassermann10-08-2021

Nette camping met ijskoud zwembad

Bella Austria is een nette camping met helaas vooral heel veel stacaravans. Er staan ook de nodige huurtenten. De camping is relaxt en na een uur of 10 ‘s avonds heerlijk rustig. Helaas is het zwembad, wat als verwarmd wordt aangeprezen, ijs- en ijskoud. Zelfs na een week 25 graden en volle zon er op warmt het niet op, je kunt daarom beter spreken van een gekoeld zwembad! Het douche- en sanitairgebouw wordt netjes schoongemaakt maar de boel raakt nu echt verouderd en dat is merkbaar omdat met name de douches gewoon niet meer 100% schoon zijn. De ouderdom slaat toe en een goeie renovatie kan echt geen kwaad. Het restaurant is (in Coronatijd!) overvol en het personeel heeft niet zo veel op in je arm niezen, mondkapjes en veel handen wassen. Gemiste kans, we zijn er dus niet gaan eten. Liever gezond naar huis..Al met al een nette camping waar weinig ruimte is voor de echte kampeerder met eigen tent/caravan en verouderde douches

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Schellingerhout10-08-2021

Meer een doorreiscamping

De camping ligt heel mooi tegen de bergen aan. Alleen vind ik het meer een doorreiscamping. Er is niet veel te beleven. In de omgeving wel prachtige wandelingen gemaakt, dat was fantastisch . Wij hadden een caravan geboekt bij vacansellect. Vreselijk!!! Nooit meer. De caravan was niet schoon , heel oud, schimmel in de koelkast, vliegen onder het bed, het geld niet waard.

• 5Eetgelegenheden
  • 4Marcel poll10-09-2020

onder valse voorwendselen laten boeken...

geweldige locatie van de camping waar we in juni juli ook al waren. omdat er verteld werd dat het zwembad in september gewoon geopend zou zijn opnieuw geboekt..wat een domper is het dan als je 2 weken zon krijgt en het zwembad dicht zit...bij navraag weten ze nergens van en beroepen ze zich op de site waar op staat begin sept wellicht dicht...maar juist hierom geboekt...ook de dame van happy camp erg ongeïnteresseerd en niks gerepareerd na laatste keer..koelkast defect en douche stang defect..geen lig bedden erc etc

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Operations Director, Director, 30-09-2020

Thank you for your reivew, but it does have some inaccuracies. The swimming pools are open throughout July and August, this iswell known by all of our staff so I am 100% sure that you were never told that it would be open in September. We did however keep the pool open for an extra week, but only 6 people used it in that time, you may not know, but swimming pools require a lot of input for them to operate. In regards to the conditon of the mobilehome that you stayed in: This was from an agency and not from the campsite. However, as you know, once I was made aware of the problems within the mobile home, I sent one of my Hausmiesters to you and they immediately fixed all the problems that you reported. But it is very odd for you to say that there were no beds in the mobile!

• 3Denise19-08-2020

Nooit meer!

Om een heel lang verhaal kort te maken. 3e keer hier alleen dit jaar een nieuwe eigenaar. Maakt zelf regels waardoor je moet betalen voor dingen die normaal niet hoeven ook erg veel oostbloktypes in dienst niet vriendelijk. Kids club weg. Hiervoor kwamen wij. Tijdens inspectie van chalet werdt elk bordje en pannetje nagekeken en voelde erg geïntimideerd was niet schoon volgens hun door 2 kruimels die in de koelkast lagen. De chalet was nu na 2 uur poetsen schoner als toen wij hem kregen.

Andere mensen gehoord dat ze hebben geprobeerd teveel te laten betalen. Al met al dit was ons 3e bezoek hier maar met deze onvriendelijke nieuwe eigenaar NOOIT MEER!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Operations Director, Director, 30-09-2020

The management or owenership has not changed. The kids clud WAS still in place, not the normal program but we had to unfortunately limit it due to the Corona Virus pandemic. All of our guests are made aware of this on arrival so please do not claim otherwise. Overcharges? Please, all charges are stated when you book, all optional charges are upto you. You came with two dogs, prior to your arrival, you were made aware that we must perform an anti allergen clean after you leave. Your review also misses out the free air conditioning, the free wifi in the mobile home and the free upgrade to a larger mobile home also.

• 9Fam Schrekker16-08-2020

Volgend jaar weer!

Samen met ons gezin 2 weken verbleven in een stacaravan via Rent-a-tent. Wat is het hier mooi. Prachtige uitzichten en mooie omgevingen. Alsof de tijd heeft stilgestaan. Een wahalla voor wandelaars, fietsers en motorrijders die niet bang zijn voor een stevige klim. De camping is niet groot maar ook niet klein. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. En alles is goed verzorgd mede dankzij de gastheer en vrouw Ruud en Jeanne. Dank jullie wel!

Het enige minpuntje.. het camping winkeltje. Geen schappelijke prijzen voor de croissants en luxere broodjes in de ochtend. Daarom ben ik in de ochtend vers brood gaan halen in de supermarkt vlakbij.

Oja...het zwembad is wat klein, maar dichtbij zijn mooiere, grotere, diepere en warmere baden te vinden. Voor een gereduceerde prijs dankzij de gastekarte.

Volgend jaar zijn we er weer!

• 10Eetgelegenheden

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar