Camping Bella Austria

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Bella Austria in St. Peter am Kammersberg in Oostenrijk. Een kleine, maar overzichtelijke camping waar de kids hun gang kunnen gaan in het zwembad en de speeltuin. Beiden liggen centraal op Bella Austria. Het zwembad mag wel iets warmer. De omgeving is top voor actievelingen. Wat dacht je van paragliden of hiken? Murau is 20 minuten rijden.

212 reviews over Camping Bella Austria

• 9Miranda09-08-2020

prima camping, zeker voor kinderen

de campingplaatsen zijn zeer ruim, vriendelijk personeel, schone ruime douches en toiletten, prima eten in het restaurant. Voor uitjes moet je af en toe ver reizen. Een prachtige waterval dichtbij en op een uurtje rijden is Turracher Höhe echt een aanrader met een leuke lange roddelbahn. Kortom, wij hebben genoten op deze kleinschalige camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Sebastiaan Hand08-08-2020

Mooie groene omgeving op camping 4*

Camping bella Austria aangedaan ivm corona. Dit zijn de soort "vieze handen " Campings. Animatie maken de kinderen zelf is wat ik daar mee bedoel. Voetballen,ravotten, bij de speeltuin,kinderen hebben zich niet verveeld. Zwembad weinig aan,Is alleen om af te koelen,op 16 min. rijden ligt echter een prachtig gelegen zwembad met glijbaan en duikplank. Zijn wij 3x geweest. Geweldig daar. Dit is in Oberwolz. Prachtige waterval op amper 10 min. en geen entree! viel me op dat steiernmarken minder commercieel was als andere andere gebieden in Oostenrijk. een verademing dus.. je rijdt ook zo de bergen in.. meren ; er zijn er diverse in omgeving, allen gratis toegankelijk om te zwemmen. Geweldig gezellig terras op camping voor een biertje. Mooie groene niet te drukke omgeving.. wij hebben genoten..

• 10Staat v/h sanitair

• 7Ilse20-07-2020

Genoeg te doen voor de kleintjes

Zoals eerder beschreven fijne camping voor kinderen ivm de centraal gelegen speeltuin zwembad restaurant, mini kinderboerderij en dergelijke. Sanitair is zeer netjes en ruikt momenteel totaal niet muf of naar schimmel. Wel vinden wij het als gezin met jonge kinderen (4&6) en kamperend in een tent, erg jammer dat er tot laat ( 23u) in de avond de oudere jongeren (naar schatting tussen 11-16) heel veel herrie maken, plezier maken mag maar er wordt veeL gegild, geschreeuwd En met ballen getrapt. en t is vooral aan hun ouders natuurlijk hun kroost wat manieren bij te brengen maar ik vind het ook jammer dat de camping hier blijkbaar op geen Enkele manier iets aan doet want dit is elke avond zo! Dat zou voor mij een rede zijn niet terug te komen, er wordt namelijk geschreven rustige camping en dat is helaas niet zo! Verder moet je een eindje rijden als je wat wilt doen maar dat weet je van te voren.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Patricia18-07-2020

Fantastische camping, maar geen Happy Home meer.

Erg leuke camping, erg geschikt voor kleine kinderen. Het zwembad is heel fijn voor vooral kinderen. Goed restaurant en een leuke omgeving. WiFi alleen op een zolder te vinden. Wij hebben zitten nu in een Happy standaard mobile home. Deze is erg minimalistisch. Zoals beschreven geen tv, koffie of thee apparaat. Maar ook geen wijnglazen, soepkommen en geen dekbedden. In de huisjes liggen alleen paardedekens en kussens. De matrassen zijn vreselijk hard, iedere dag enorm stijf na een nacht op deze matrassen. Echt niet prettig. De camping maakt gelukkig een hoop goed. Een aanrader voor jonge gezinnen! Voor uitstapjes wel minimaal een uur rijden.

• 7Staat v/h sanitair

• 2019
    8Mandy11-09-2019

Super camping met kleine kinderen!

Mooie en overzichtelijke camping, met kleine kinderen ideaal. Ook het zwembad klein en ondiep maar in ons geval een voordeel. aardig personeel. leuke meiden bij de kidsclub. Het 'speelhuisje' voor de kinderen is top tijdens regenachtige dagen.Geen aparte plek om je hond uit te laten, dat was zeker jammer.(Ook geen prullenbakken of iets dergelijks) Voor uitstapjes heb je de auto nodig, maar dat vonden wij niet erg. Red bull ring, watervallen en stadje Klagenfurt zijn zeker een aanrader.

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review en opmerkingen. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je weer te zien.

• 9Jo02-09-2019

Geweldige camping

Geweldige kleinschalige camping, waardoor onze oudste zoon (6 jaar) alleen naar de speeltuin kon gaan en een en rondje kon fietsen op de camping.Wij hadden een mobile home gehuurd en de service was prima. Winkeltje op de camping is betaalbaar. Het zwembad is perfect voor jonge kinderen ivm de maximale diepte van 110cm en het is overzichtelijk. Restaurant op de camping eenvoudig maar prima eten!

Regisseur, Director, 27-09-2019

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf en we hopen je weer te zien! bedankt voor je review.

• 8Martine25-08-2019

Super overnachtings camping voor onze reis

Wij bleven hier twee nachten voor onze reis naar Kroatië. Door een ongeluk op de weg in Duitsland kwamen we i.p.v. begin middag pas laat in de avond aan gelukkig was er iemand waar we ons konden melden we konden kiezen uit drie plekjes wat moeilijk kiezen was in het donker maar we hadden een perfectie plek dicht bij het zwembad en sanitair Het zwembad was koud maar door het warme weer een prima afkoeling Ook hebben wij er heerlijk gegeten. We hebben ook erg genoten van de watervallen iets verder op. Onze zoon was vooral blij met het zwembad en WiFi zolder. De jongste was ook blij met het zwembad en de speeltuin Al met al een super leuke mooie camping voor onze reis. Hier zouden we zeker meerdere keren willen komen als we op doorreis zijn

• 9Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review. We zijn blij dat je genoten hebt van je korte verblijf bij ons en we kijken ernaar uit je in de toekomst weer te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Tineke22-08-2019

heerlijke vakantie

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad. Camping niet groot, maar voor de kinderen heerlijk, want konden alles goed vinden en zelf makkelijk heen. Geen avondanimatie wat ook wel heerlijk rustig was. Leuke meiden die de kinderclub deden. Wat een enthousiasme zit er in die 2. Om wat te gaan zien moest je wel wat verder rijden, maar dat vonden wij niet erg. Camping zag er netjes verzorgd uit en de sta caravan was ook netjes voor elkaar. Restaurant had heerlijk eten. Wi-Fi was er alleen in de Wi-Fi ruimte, maar dat was voor ons geen probleem. Zwembad is klein, maar goed te doen voor de kinderen. Lekker verkoelend en zeker niet steenkoud zoals vaker geschreven word

• 1Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

Ik ben blij te lezen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons, we hopen je weer te zien!

• 7Andreas F22-08-2019

Mooie camping in een prachtige natuur

14 dagen via een touroperator een Mobile Home geboekt. Prima bevallen. Wij werden vriendelijk ontvangen door het touroperator team. Zeer behulpzaam als er iets was. Kleine nette camping in een prachtige omgeving. Veel te doen maar je moet er wel soms een stukje voor rijden. Voor ons geen probleem. Over het algemeen is de camping voor families met jonge kinderen. Onze zoon van 16 had er weinig te doen maar dat hebben wij opgelost met regelmatig een potje voetbal. Zwembad is aan de kleine kant en te ondiep. Restaurant is standaard, prima eten. Samenvattend een mooie vakantie met een prima accomodatie. Als je van NL houd dan is dit een aanrader, veel NL-ers en NL animatie👍

• 8Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

Bedankt voor je review en opmerkingen. Ik ben blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat het voetbal genoten is! We hopen je weer te zien

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Marianne16-08-2019

Redelijke camping voor een voordelige prijs

Met de caravan deze camping een aantal dagen bezocht. Centraal ligt het winkeltje, speelhuisje, zwembad, speeltuintje, waterspeelbaan en de kinderboerderij. De dieren kun je eenmaal per dag knuffelen. De haan kraait vanaf de vroege ochtend een aantal maal. De animatie is Nederlands en doen de gebruikelijke dingen, zoals knutselen en mini-disco. Het zwembad heeft een maximale diepte van 1.20m, wat de kinderen jammer vonden, maar wat je als ouder een veiliger gevoel geeft. Het sanitair zag er verzorgd uit, maar bij de damesdouches rook het muf en naar schimmel. Het water bij douches en afwas was niet altijd even warm. De camping bestaat met name uit stacaravans en bungalowtenten die je kan huren. Staan over het algemeen dicht op elkaar, dus weinig vrije ruimte en privacy. Er staan voornamelijk Nederlanders op de camping. Honden zijn welkom en er is een klein veldje met agility. Zwemmeer in de buurt. Voor activiteiten is een auto nodig.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Regisseur, Director, 27-09-2019

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf. We proberen altijd verder te verbeteren en uw opmerkingen helpen daarbij. We hebben ook onze warmwatercapaciteit verhoogd, dus we hopen dat dit in de toekomst geen probleem meer zal zijn.

Camping Bella Austria info

• VerzorgingHalfpension
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel