Camping Bella Austria

Camping Bella Austria
7,5

191 reviews over Camping Bella Austria in het Nederlands

Goede uitvalsbasis en rustig! Zou zo weer gaan!

Derk Rientjes
15-8-2018

Wij hebben 11 dagen op de camping gestaan bij een goede touroperator.

Alles was echt goed!

Van anderen hebben we wel vernomen dat de matrassen slecht waren (andere operators).

In de omgeving best veel te doen; je moet wel met de auto weg.

Eten en drinken op de camping was in orde( ook aangezien locals er veel kwamen eten.

Enige minpuntjes wat door mening wordt aangemerkt is dat kinderen direct op de weg kunnen komen als ze naar t speelveld gaan.

Ook zijn er campinggasten die niet weten wat 5 km/h betekent!

Reviews zijn heel persoonlijk (zoals er gelezen kan worden) maar wij hebben het echt goed naar onze zin gehad.

Nooit meer.

Klein Herenbrink
13-8-2018

5 dagen eerder weg gegaan dat zegt genoeg.

Twidayee weken verbleven op deze camping in een stacaravan een touroperator. Bij aankomst bleek de accommodatie totaal niet de lijken op hetgeen wij op de site geboekt hadden. De stacaravan vertoonde de nodige slijtage. Het bed was doorgezakt, de douche gaf regelmatig koud water, de vloer rond te tafel was kapot. en zo was er wel meer niet goed. Op de veranda was alleen een parasol, wat bij warm weer en zon niet voldoende is. De stacaravan werd wel schoon opgeleverd.

De camping ziet er verzorgd uit en wordt goed onderhouden. Het zwembad is aan de koude kant, wat lekker is tijdens warme dagen. Wel is het zwembad te klein voor de omvang van de camping. Er is een Nederlandstalig animatieteam waar de kinderen heel blij mee waren. In de omgeving was genoeg te doen zoals rodelen, wandelen en zwemmen.

Camping is zeker een aanrader, maar dan niet via deze touroperator.

Gevaarlijke weg!

Yob
12-8-2018

Belangrijkste reden voor het afraden van deze camping is de bizar gevaarlijke situatie rondom de weg waaraan de camping ligt. Als je kind naar het sportveld loopt, ligt de weg open en bloot. Geen hek, geen touw, niks. En je mag daar 100. Echt onbegrijpelijk en onverantwoord. Het is hier aftellen tot er wat gebeurt.

Voor mij valt de rest hierbij in het niet, maar mocht je dit minder belangrijk vinden, dan is het verder een redelijke camping. Er is wel geen enkele controle in het algemeen. Een stagaire (die erg haar best doet) is de centrale persoon op deze camping met wel 10 organisaties die er accomodaties verhuren. Maar van naleving geen enkele sprake hierdoor. Zwembad tot 6u ‘open’ maar op half 9 nog zwemmers, en niemand die luidruchtige buren om half 11 tot wat rust maant. Wij hadden gelukkig mazzel met onze directe buren, maar ik sprak een aantal mensen die hier minder gelukkig waren.

Kortom, ok deze keer, maar geen terugkomadres

Prima camping vooral voor jonge gezinnen!

Plattel
3-8-2018

Prima camping .Vooral ideaal voor jonge gezinnen t/m 10 jaar.Oudere kinderen hebben er niets te doen.Het zwembad is heel klein en ondiep,lekker water.In de omgeving zijn veel mooie zwembaden voor 1 of 2 euro!!!Je kan veel ondernemen in de omgeving.Je krijgt een Murtal kaart waar je korting mee kan krijgen bij veel uitstapjes. DeSölkpass is echt een aanrader om overheen te rijden.Prachtige uitzichten.De Eselsalm is een aanrader om naartoe te rijden ,helemaal aan het einde zitten 3 berghutten waar je kan eten.Kortom een prima camping .

Leuke camping met verschillende aanbieders van stacarvans. Wij hadden een carvan via touroperator geboekt. Bij aankomst was de wc stuk. Er kwam meteen iemand kijken. Deze kon niet meteen gerepareerd worden. Er was een veer weg, en ze wilden ons er 30 euro voor laten betalen. We zeiden dat we hier niet mee accoord gingen. We hebben dit dan ook niet betaald. We hebben de rest van ons verblijf met de deksel van het reservoir af door moeten spoelen. Wij vonden dat niet zo een probleem. Verder is de camping netjes met een zeer kleine dure campingwinkel. Maar de spar ligt op 5 min. afstand. Het zwembad is koud maar als je er in bent is het goed te doen. De omgeving is mooi maar niet zo toeristisch als karintie of tirol. Als je naar een meer of een wat grotere stad wilt. Moet je een heel eind rijden. Bijv. Velden am wortersee ongeveer 1,5 uur rijden. Wij waren er voor de f1 van oostenrijk. Dat was prima te doen. Ongeveer 50 min. rijden.

In Juni op vakantie geweest hier met het gezin. Hadden een stacaravan gehuurd. Stacaravan was in een goede staat, niet de grootste van deze touroperator maar daar was de prijs naar. Alles wat je nodig had zat erin. De omgeving is prachtig zat te doen voor jong en oud. Het zwembad is prachtig voor kinderen, wel ijskoud maar dat was met het prachtige weer geen probleem. Camping is klein en overzichtelijk dus met kinderen erg fijn. Wel erg jammer dat er zo vlak langs een 100 km/h weg een gat in het hek zat. Wel gemeld maar niet veel aan gedaan. Qua voorzieningen, niks schokkend maar alles wat je nodig hebt. Helaas was de wifi van de camping defect. Ook gemeld maar ook weinig aan gedaan. Vind dit anno 2018 wel jammer. Vriendelijke mensen op de camping. Ideale uitvalsbasis voor het circuit de Red bull Ring.

In 2019 terug

Guus Vinke
30-6-2018

Via touroperator een stacaravan geboekt op camping Bella Austria in Steiermark in Oostenrijk. Goed verzorgde en schone mooie stacaravan en een perfect begeleidingteam (Lenie & Gijs) van touroperator. Prachtig weer, prachtige omgeving. Doet de kans zich in 2019 voor dan gaan we beslist terug naar de stacaravan. De camping is mooi, aardig personeel, goed eten maar niet een waar ik met mijn eigen caravan zou willen staan.

SvD
29-6-2018

Hele fijne camping. Alles netjes voor elkaar. De chalet waar wij inzaten was van 2011. Enige minpuntje dat de wifi het niet altijd deed. Heb hierdoor voor 10 euro wifi tegoed moeten kopen.

Echt een aanrader met kinderen.

Karin
30-4-2018

Een super topcamping, niet al te groot, waardoor je mooi overzicht hebt met de kinderen. In het midden een speeltuin, met waterpartij bij de zandbak. Vlak naast het sanitairgebouw/kidsanimatiegebouw. Daar in de buurt het zwembad, welke begrenst is met een hek. Wel vrij toegankelijk maar dat de kinderen niet per ongeluk te dicht bij het zwembad komen. Water was koud (wij waren er eind augustus), maar dit vonden wij geen (en de kinderen al helemaal niet) een probleem. Lekker afkoelen. Genoeg bedden en ligweide. Het sanitair werd over het algemeen goed schoon gehouden (en ja als anderen er een potje van maken of niet op hun kinderen letten, dan kan het wel vies worden).

Wij hadden een mobile home via de camping, dus van touroperator organisatie. Deze viel ons in het begin een beetje tegen. Het was niet erg schoon, toen wij weg gingen wel ;-). Maar alles was wel aanwezig. Voor een eerste keer hebben wij daar zeer goed vertoefd voor 10 dgn.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Austria in Sankt Peter am Kammersberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Austria scoort een 7.51 uit 10 op basis van 191 reviews.