Camping Bella Austria

Camping Bella Austria
7,6

174 reviews over Camping Bella Austria in het Nederlands

Echt een aanrader met kinderen.

Karin
30-4-2018

Een super topcamping, niet al te groot, waardoor je mooi overzicht hebt met de kinderen. In het midden een speeltuin, met waterpartij bij de zandbak. Vlak naast het sanitairgebouw/kidsanimatiegebouw. Daar in de buurt het zwembad, welke begrenst is met een hek. Wel vrij toegankelijk maar dat de kinderen niet per ongeluk te dicht bij het zwembad komen. Water was koud (wij waren er eind augustus), maar dit vonden wij geen (en de kinderen al helemaal niet) een probleem. Lekker afkoelen. Genoeg bedden en ligweide. Het sanitair werd over het algemeen goed schoon gehouden (en ja als anderen er een potje van maken of niet op hun kinderen letten, dan kan het wel vies worden).

Wij hadden een mobile home via de camping, dus van touroperator organisatie. Deze viel ons in het begin een beetje tegen. Het was niet erg schoon, toen wij weg gingen wel ;-). Maar alles was wel aanwezig. Voor een eerste keer hebben wij daar zeer goed vertoefd voor 10 dgn.

Puur genieten van de natuur.

Fam. Verschuur
30-8-2017

Wat is dit een heerlijke vakantiebestemming. We hebben hier genoten. Het zwembad is gevuld met koud water maar dat was juist een heerlijke verkoeling met 30 graden.

Enige minpunt is dat je op de gehele camping niet kan pinnen. Alles moet contant betaald worden. Service en de hulpvaardigheid was perfect. Super veel wandelroutes in de omgeving.

Kortom: we zouden zo weer terug gaan.

Leuke gezinscamping

Dani
27-8-2017

Bella Austria is een leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. Veel Nederlanders , als je dat vervelend vindt moet je even verder zoeken. Voor onze dochter was het makkelijk vriendjes maken daardoor! Overzichtelijke camping waardoor ook kleine kinderen zelf " op pad" kunnen. Zwembad idd erg koud. Mobilhome van touroperator was simpel maar prima. Dekens waren wel erg dun. Al met al nette en sympathieke camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Austria voor je op een rij gezet:

Prima camping voor niet teveel geld.

Prima kleinschalige camping
21-8-2017

De ligging is prima, op zo'n 20 minuten van redelijk dorp (Murau) met voorzieningen. Alles is aanwezig op de camping, maar wel in beperkte mate. Kleine winkeltje met alleen het hoognodige, bakker met klein assortiment aan -broodjes (7.00-10.30) , zwembad maar niet zo groot en diep (tot aan middel van volwassene). Onze caravan (via touroperator) was prima in orde. Ook daar, geen luxe, maar bijna alles wat je nodig hebt. Helaas geen koffiezetapparaat, maar wel een magnetron. Restaurant op de camping is zeker een aanrader, wel reserveren van te voren.

Het winkeltje was wel heel beperkt open en heeft een heel klein assortiment. De mensen bij de receptie waren niet erg spraakzaam, maar Nick van touroperator maakte dat ruimschoots goed.

Kortom, leuke niet te grote camping met entertainment voor de kleintjes en verder alles wat je nodig hebt.

Top camping.

Fa. Kennis
2-8-2017

Wat een leuke camping. Wij hadden deze camping gekozen als uitvalsbasis naar de Red Bull ring voor de Formule 1 wedstrijd.

Prima camping, Nederlandse ontvangst.

Camping is overzichtelijk voor de kids en zij kunnen lekker hun gang gaan.

Toen wij er waren was het druk maar gezellig. Iedereen die er was liep in het oranje of Red Bull shirts. Het circuit is op ongeveer 45 minuten met de auto, prima dus.

Sanitair is super schoon. 1 keer iets minder warm water gehad, verder prima.

Zwembad is basic maar leuk, wel koud water.

Er is een mini club, allemaal in het Nederlands. Zoon van 6 vond het erg leuk.!

Restaurant is heerlijk!! Op zondagavond (na de F1 wedstrijd) konden ze de drukte niet aan, ook v afhaal niet. Op dinsdag daar gegeten en was echt goed (de toetjes mmmmmm)

Wij hebben hier een paar ontzettend lekkere dagen gehad en hiervandaan doorgereden naar het Gardameer.

Mooie camping

Annie
8-7-2017

Erg leuke kleine camping. Helaas was er bij ons een dubbele boeking maar dat werd goed opgelost.

Wel handig om te weten, je kunt nergens pinnen dus neem contant geld mee.

Super camping voor het gezin!

Hurkmans
4-1-2017

Wij zijn met onze kinderen (4&2 jaar) 12 dagen op de camping verbleven. We hadden een 7 persoons stacaravan geboekt met overdekt buitenterras. De caravan was echt top. Alles was netjes en een zeer nieuwe caravan. Ook het overdekt terras op houten veranda was echt ideaal, daardoor kon je ondanks het ooit wisselvallige weer toch lekker buiten zitten. De camping op zich is heerlijk klein, waardoor alles lekker overzichtelijk is vooral met kleine kinderen. De bakker had iedere morgen heerlijk vers brood en het restaurant is echt een aanrader. De prijs - kwaliteit verhouding is echt goed. Veel voor weinig! De omgeving is echt super mooi, je hebt er wel een auto voor nodig, want alles is een beetje op afstand. (ls, half uurtje) Ook het team van de touroperator (Roan) was super vriendelijk en behulpzaam, en de receptie van de camping zelf ook. Enige nadeel was het koude water in het zwembad, wat bij wat koeler weer natuurlijk niet echt uitnodigt om te gaan zwemmen. Bella Austria is zeker een aanrader als je van rust houdt en mooie omgeving

Oude reviews (archief)

mooie omgeving, prima uitzicht vanuit safari tenten. Verder massaal, sanitair niet schoon, afvalbakken niet leeg, zoveel mogelijk carvans per m2, water niet warm

Geweldige camping

Daniëlle
15-9-2016

Heerlijke camping mooi gelegen heelijk rustig, mooie wandelroutes in de buurt ,leuke animatie op de camping en vriendelijk personeel.

Mooie natuur met watervallen, meren, bergwandelingen in de nabije omgeving. Daarnaast veel mogelijkheden voor uitstapjes; leuke stadjes, red bull ring, rodelbaan, edelsteenmusea etc.

De camping is gemoedelijk en kleinschalig. Gezellig voetballen 's avonds voor jong en oud. Het zwembadwater is wel erg koud. Zijn wel zwembaden in de omgeving.

De stacaravan voldoet prima. Leuk dat er een BBQ bij de stacaravan staat.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Austria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Austria in Sankt Peter am Kammersberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Austria scoort een 7.55 uit 10 op basis van 182 reviews.