Hotel Wanderhotel Erika

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag-1°-11°
Hotel Wanderhotel Erika

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Wanderhotel Erika voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel met goed personeel en lieve eigenaars. Welness net nieuw. Paar minuten lopen naar de skibus (5 minuten naar de gondels) en vlakbij het dorp. Wagrain is niet zo heel groot.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna
Parkeren mogelijk

6 reviews over Hotel Wanderhotel Erika in het Nederlands

Weer een topweek bij Manuela en Sebastiaan!

Fam. Slottje
27-12-2015

gemoedelijk en gastvrij

Hanny
29-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk weekje gehad bij Hotel Erica. Hardwerkende mensen die je het graag naar de zin maken. De snaps ging al snel rond. Eten prima, vooral de soep! Ski bus om de hoek en ligt tussen 2 pistes in. Je loopt 5 min. naar het dorp maar na de apres ski is naar boven gaan moeilijker! Bus stopt al om 5 uur!! Wij gaan volgend jaar zeker weer!

. "Wat een topper"

Siemerink
15-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een zeer Gemuthlich Hotel waar de gastvrouw en heer en personeel het je altijd naar de zin maakt,wij gaan er nu al voor de vierde jaar op wintersport.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Perfect hotel!

Eigenaresse Erika is een zakenvrouw die weet hoe je klanten kunt bewegen om volgend jaar terug te komen. Ze was erg vriendelijk, maar soms vroeg ik mij af of het gemeend was, of om klantjes te binden. (veel mensen kwamen jaarlijks terug)

Het was ook zeer goed. De accomodatie was zeer goed. Service uitstekend!!!

Eten was zeer goed en als je dat wilde kreeg je zelfs een 2e hoofdgerecht. Als er eens iets niet klopte op je rekening die je dagelijks kreeg met drank erop, dan schrapte ze dat gewoon. De laatste drankjes heeft ze zelfs niet eens aangeslagen.

Ruime kamers, hard werkend personeel die niets teveel is en alles uitstekend verzorgd

2007

Alles naar wens

Anja
2-9-2007

Alles naar wens.

Skibus stopt op 200 meter.

Eten perfect - keuze menu s'avonds afwisselend met buffet

s'morgens buffet uitstekend

Kamer zeer goed

Erika komt nog steeds rond met schnaps van het huis.

2006

Gezellig Hotel, leuke ongedwongen sfeer

Willem Wolfswinkel
18-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig Hotel, leuke ongedwongen sfeer. Hotel kent na de verbouwing een oud deel en een nieuw deel. Mijn advies: boek een kamer in het nieuwe deel (moderner, meer comfort) en ga eten in het oude deel (gezelliger). 's avonds na het eten komt Erika vaak met een dienblad vol schnapps (obstler)

"rondje van het huis"

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wanderhotel Erika in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wanderhotel Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.