Appartement Kaprun Glacier Estate

• 9.6Inrichting

Appartement Info

• Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kaprun Glacier Estate voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Kaprun Glacier Estate

• 10Chris Kruizinga13-02-2019

Top appartement

Appartement geboekt voor 4 personen. Was top. Zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Erg schoon, heerlijke bedden en uitstekende service.

• 9Koen de Bruijn26-01-2019

Echt een top week gehad! Het Kaprun Glacier Estate was een aangename verrassing! Het huis was mooi en netjes ingericht. De kwaliteit van de bedden en kussen waren top vergeleken met andere huisjes van vorige vakanties en de in de sauna was het heerlijk vertoeven na een dag stevig (apres)skieen. De supermarkt en skibushalte liggen op loopafstand en de bakker ligt op 5 minuten rijden. De overdekte parkeergarage zorgt dat je auto na de vakantie gelijk gepakt en uitgereden kan worden! Door de heftige sneeuwval van voorgaande weken hadden we onze twijfels maar de condities afgelopen week waren uitstekend. 1 dag bewolkt en de rest zon. Ook veel afwisseling, zowel het gebied op de Kitzsteinhorn en Zell am See waren goed te bereiken en boden een gevarieerd aanbod aan pistes en liften. Ontzettend goed gehad met zes vrienden en ook de Apresski viel niks tegen. We gaan zeker een keer terug!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 2018
    10Fam. Reurings21-05-2018

Fantastisch, relaxed, voor herhaling vatbaar.

Heerlijke week gehad. Genoten van mooi ingericht (6 persoons) penthouse. Penthouse is van alle gemakken voorzien, mooie slaapkamers, goede bedden, ruime badkamers en een fantastische sauna. Het balkon rondom het penthouse is echt te gek. Mooie uitzichten en tot laat buiten zitten. We boften met het weer. In de buurt leuke uitstapjes gemaakt, vooral de wandelingen waren favoriet.

• Oude reviews

10Familie R. Kamphuis27-09-2016

Fantastisch Appartement met sauna !

Wat een prachtige accommodatie !! Ligging is precies tussen het gletsjergebied Kitzsteinhorn en het skigebied van Kaprun / Zell am See. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. We zaten in een Penthouse met zelfs een sauna in het appartement. Wij gaan zeker terug !!

• 6Mevr. Kamphuis16-09-2016

Wij gaan niet meer naar dit appartement

Het is een gehorig appartement. Het terras ligt dicht op de straat. 's Avonds buiten zitten op het terras was niet mogelijk doordat mensen boven ons schoven met de stoelen op het houten balkon en daarnaast zeer luidruchtig waren tot zeker half twaalf in de avond. Daarnaast reden de auto's vlak voor ons terras. Er waren tijdens ons verblijf alleen mensen uit de Verenigde Arabische Emiraten.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 10Cindy01-02-2016

Geweldig en wat een ruimte!

Wij waren hier met onze hele gezin en wat een ruimte en luxe in dit appartement! 3 badkamers met totaal 3 douches, 2 baden en 1 echte sauna! Daarnaast was er genoeg ruimte voor de kinderen om te rennen en spelen. Verder was aan alles gedacht; meer dan genoeg borden, bestek, glazen etc.., wifi trok prima de 10+ apparaten en konden we zelfs een wasje draaien met een wasmachine en droger! De concierge was goed te bereiken en altijd klaar voor hulp. En daarnaast...geweldig groot balkon waar we heerlijk genoten hebben van de zon!

Als ik een minpuntje moet verzinnen...is het dat de skibus pick up point niet echt in de buurt is ong. 400 meter (heenweg - bult af, terugweg bult op!) Dus je moet wel met de auto naar de pistes. Nu was dat voor ons geen probleem maar doe je aan apres-ski dan moet je wel wat lopen ;-)

Maar wij gaan hier zeker weten terug komen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10MdVos30-08-2014

Wat een fantastisch appartement!!!

Net een fantastische week doorgebracht in Penthouse K6 van Glacier Estate in Kaprun. We zijn echt onder de indruk van dit heerlijke en prachtige appartement. De ligging is top! Je bent zo in het centrum van Kaprun of je staat zo op de pistes van de Kitzteinhorn Gletscher. Ook Zell am See is slechts 10 minuutjes rijden. Naast het appartement ligt de mooie Sigmund-Thum Klamme. Het appartement is erg mooi ingericht. De meubels en bedden zijn van prima kwaliteit. De sauna in de badkamer is een feestje....De keuken enorm goed ingericht en lekker ruim. Kortom...wij komen zeker nog een keer terug! Wellicht als er sneeuw ligt :-)

Verbeterpuntjes: Een extra wasmachine in het complex zou geen overbodige luxe zijn...de enige die er was, was constant in gebruik...

• 10B en I04-02-2014

TOP 3, een oase van luxe, rust en comfort

We huurden een appartement (app. top 3) waar je je gelijk thuis voelde. sfeervol ingerichte ruime kamers, voorzien van alle hedendaagse comfort, zoals afwasmachine, een flatscreen in iedere kamer, grais wifi en een goed geoutilleerde keukens. Maar ook 2 prachtige ruime lichte badkamers, slaapkamers met uitstekende bedden, een groot terras met goed meubilair en een schitterend uitzicht. Een uitstekende sauna in het mooie complex en prima fitness apparatuur!! Mooie parkeergarage en eigen plek buiten. Kortom een echte aanrader!!!

• 10Matthijs31-01-2014

Zeer mooie accomodatie en een prima uitvalsbasis

Een mooie en zeer uitgebreid ingerichte accomodatie. Vanuit de woonkamer heb je mooi uitzicht over het dal. Accomodatie is netjes en aan alles is gedacht. De ontbijtservice is een aanrader. Vanaf het appartement is het 2,5 km naar het centrum van het dorp en de dichtsbijzijnde piste.

• 10Rene en Petra30-10-2013

Echt een Prachtige Accomodatie

Zijn hier in de herfstvakantie geweest en hebben het echt heerlijk gehad ! Alles prachtig nieuw en zeer sfeervol ingericht. Dichtbij het dorp Kaprun en de uitvalswegen naar de gletsjer, waar we uiteraard nog op de ski's hebben gestaan! Prima (ontbijt)service, Wifi en Nederlandse TV, en in ons appartement (Penthouse) zat zelfs een sauna ! Wij gaan zeer zeker nog een keer terug. Een echte aanrader !!

5 tips over Appartement Kaprun Glacier Estate

• B en I, 04-02-2014

Skieen op de gletsjer is top, maar binnen een half uur zit je ook in Saalbach/Hinterglemm/Leogang, of Mittersill/Pass Thurn/Kitzbuhel. Kortom een ruime keuze en dus veel afwisseling mogelijk.

• B en I, 04-02-2014

diverse super skigebieden aan je voeten. Natuurlijk de gletsjer van Kaprun, de Maiskogel voor beginners en kids, Saalbach/Hinterglemm/Leogang, Mittersill/Pass Thirn/Kitzbuhel/Kirchberg, etc....

• Anne, 14-10-2013

Ook in de zomer een aanrader. Veel te doen in de buurt en de mensen uit Oostenrijk zorgen voor een geweldige sfeer!

0 vragen over Appartement Kaprun Glacier Estate

Appartement info