Chalet Chalet an der Piste

Weer vandaag8°-2°
Chalet Chalet an der Piste
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet an der Piste voor je op een rij gezet:

38 reviews over Chalet Chalet an der Piste in het Nederlands

Top lokatie

Denise
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

ideaal, vanuit het appartement de piste op! Het uitzicht is ook prachtig! Kids kunnen evt spelen in de tuin, vanzelfsprekend zit daar wel een stijle helling vlak naast.

Prachtig Chalet op een fantastische locatie!

Caroline Boer - de Kok
10-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanuit het dal, bij de 3e haarspeldbocht zie je het prachtige Chalet al liggen, een WAUW momentje! Nog 2 bochten te gaan en we komen aan bij de 4 parkeerplaatsen (2 zijn overdekt). De trap af naar beneden. We zijn met 15 volwassenen en hebben het gehele Chalet gehuurd, 8 slapen op de bovenverdieping (Penthouse genoemd) en 7 slapen op de benedenverdieping (Garten genoemd). Het is Oudejaarsdag en we blijven een week. Dat gaat wel lukken, het Chalet is modern en van alles voorzien. Oudejaarsavond is heel bijzonder om hier te vieren, de fakkeltocht (langs het chalet) is geweldig mooi. Het was kraakhelder die avond, het vuurwerk vanuit het dal was goed te zien. De skiërs hebben de meeste dagen heerlijk geskied op de Piste naast het Chalet. Eén dag zijn ze naar de Gletscher gegaan. De wandelaars hebben heel wat afgelopen, prachtige foto's op de GroepsApp. Woensdag de Hüttenabend bij Toni (Unteraigen) is hilarisch, mag je niet missen. En iedere ochtend verse broodjes aan de deur, wat een wil een mens nog meer! We hebben genoten. Hartelijke groetjes namens de Wham! groep.

Prachtig gelegen chalet

Maarten
4-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het chalet is van alle gemakken voorzien en biedt voldoende ruimte. Meest unieke is echter de ligging van het chalet, aan de piste is in dit geval ook echt aan de piste. 10 meter van het skihok sta je op de piste. Wij hebben voor volgend jaar weer gereserveerd.

Parkeren was wat krap gezien het feit dat alle chalets volgeboekt waren en dan passen 8 auto's net niet lekker op de daarvoor bestemde plekken.

Uitzonderlijk goed chalet

Fam. W. Van Uum
10-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig gelegen, schoon, ruim en compleet chalet

Heerlijk appartement op een superlocatie

Wiebe
5-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk huis op de piste, heel ruim en modern ingericht. 's ochtends direct een heel aardige piste op vanaf het terras, maar je kunt ook direct vanaf beneden binnen 10 minuten met de bus in Zell am See of de Gletscher van Kaprun zijn. Broodjes worden elke ochtend vers bezorgd, super!

Enige minpuntje is dat we de hele week geen warm water hadden in de keuken, maar dat is waarschijnlijk uitzonderlijk.

Arjan, Eigenaar, 19-8-2016

Beste Wiebe,

Dank voor jullie geweldige review en dat jullie wederom naar Chalet an der Piste kwamen. De keuken boiler was kapot gegaan. Die hadden we geplaatst, zodat er sneller warm water is. Je hoeft dan niet te wachten op water uit de centrale boiler. Inderdaad een uitzonderingssituatie. Alles werkt weer naar behoren.

We zien er naar uit jullie weer te mogen ontvangen.

Met hartelijke groet,

Arjan

Heerlijke luxe aan de piste

fs
18-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben genoten van het mooie chalet dat ook daadwerkelijk aan de piste ligt!

Op de ski naar de skiles van de kinderen, skischool met veel nederlandse skileraren. Verwarmde skischoenen in het aparte skihok en tussen de middag de mogelijkheid om thuis even te lunchen of in het zonnetje te zitten

Na 4 uur lekker met de slee naast het huis op de piste en schitterend uitzicht over het dal.

Luxe huis met goede afwerking en keuze voor kwaliteit. Alles is aanwezig en werkt feilloos. De eigenaar zorgt dat alles kompleet is en naar behoren werkt.

Overal WIFI, grote flatscreen met apple TV in de woonkamer en flatscreens in iedere slaapkamer.

Lopende naar Toni's restaurant om de hoek of een kort autoritje naar de supermarkt.

Kortom; wij hebben genoten en zijn er volgend jaar weer!

Effectief Aan de Piste

Bram
24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige locatie, mooie relatief nieuwe chalet en effectief op de piste. Ideaal voor gezinnen met verschillende skiniveau's. De fervente skiërs kunnen heel makkelijk naar de gletsjer of naar Zell am See (beide +/- 10min met auto, die onder carport staat dus niet toesneeuwt).

De minder gedreven skiërs en kinderen kunnen zich perfect een week amuseren op de Maiskogel zelf. Omdat de chalet aan de piste ligt, kun je even stoppen om te rusten, eten, sanitaire stop, etc...

DE chalet an der piste!

Van Hauwermeiren An
5-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn vorig jaar in de eerste week van pasen geweest en hebben daar een zalige tijd beleefd! Alles is aanwezig in de chalet en is ook zeer praktisch, modern ingericht en netjes! Ook de eigenaar is een zeer sympathieke man, hij is steeds bereikbaar via mail in het geven van tips bv betreffende lekker gezellige restaurantjes!

zodanig dat wij terug geboekt hebben voor volgend jaar!

We (een vriendin en ik) hebben twee fantastische weken gehad in het penthouse (bovenverdieping) van chalet An der Piste. Het was heerlijk ruim, super verzorgd/netjes en daarnaast luxe ingericht en echt van alle gemakken voorzien. We voelden ons echt meteen vanaf het moment dat we de deur binnen stapten helemaal ''thuis''. Daarnaast was het uitzicht vanuit het huis echt fantastisch, van alle kanten ramen of balkons waar je genieten kon van de verschillende uitzichten.

Daarnaast de huiseigenaren zijn vriendelijk en zoeken echt het beste (d.m.v. tips / folders enz.) om er voor hun gasten een top vakantie van te maken! Kortom een ENORME AANRADER!

Prachtig luxe chalet!

Berthe
31-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een geweldige week vakantie gehad in dit chalet. Het is erg luxe en van alle gemakken voorzien. De eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en geven goede tips voor de juiste uitstapjes, skiverhuur en skilessen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Chalet an der Piste in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Chalet an der Piste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.