Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-3°
Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Kur-Camping + Appartementen Erlengrund voor je op een rij gezet:

112 reviews over Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund in het Nederlands

Geen vrijheid die je van kamperen mag verwachten.

Hendrik Jan
6-8-2017

Kamperen betekent voor ons vrijheid. Zeker als je zoekt op trefwoorden als: charme, natuur, vital, rustig. Bij aankomst werd ons door een stagiair zeer behulpzaam de plek getoond en werd op een vriendelijke manier veel informatie gegeven. Al snel liep echter 1 van de beheerders langs en moest onze auto anders neergezet worden. Dit terwijl wij nog aan het opzetten waren en de auto even aan de kant was gezet om niet in de weg te staan. Nadat wij onze caravan op een zo gunstig mogelijke manier tov de zon hadden neergezet kwam de stagiair ons vertellen dat dit niet volgens de regels was gedaan een de caravan maar op 1 manier neergezet mocht worden. Hij verontschuldigendezich meerdere malen alhoewel hij er niets aan kon doen. Deed hij echt goed. Je mag in zo'n situatie echter verwachten dat je nietzo'n jonge jongen hierop afstuurt maar zelf zoiets oppakt... Afgezien van dit rigide beleid en gebrek aan vrijheid is het een mooie schone camping met prachtige sanitaire voorzieningen en mooi uitzicht op de omringende bergen. Bad Gastein is vergane glorie, de plaatsen eromheen zijn leuk en de natuur is prachtig. Voor veel mensen waarschijnlijk den fijne camping maar wij houden van vrijheid en ruimte hetgeen op de camping niet te vinden is.

Rustige camping.

Gabrielle
30-7-2017

De camping is voor de kinderen (jong en oud) niet veel te doen. Voor de oudere die rust willen is dit een uitstekende camping.

Niet ver van de camping zit een dorpje waar je met auto heen kunt maar ook lopend.

Een fijne tijd gehad op camping Erlengrund

Kelsey
11-7-2017

Wij zijn maar een paar dagen geweest op deze camping. Maar wat een fijne tijd hebben we gehad! In de omgeving is veel te doen, daarom waren wij ook heel blij met Rene, de gastheer, die ontzettend veel kon vertellen over de omgeving en wat we niet moesten missen. Daardoor konden wij de korte tijd die wij daar hadden, zo optimaal mogelijk benutten. De camping is ook hond vriendelijk, in de omgeving kan je ook leuk wandelen. Verder is het een kleine camping, maar dat vonden wij juist heel fijn. De veranda is heerlijk en de ruimte tussen de caravans is ook fijn. De stacaravan zelf was wel wat verouderd, maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Als deze nog wat opgeknapt word (nieuwe kussens, nieuwe kit randen) dan is het helemaal top!

Prima plek.

Maja
12-2-2017

Appartementen fijn. Camping prima uitgangspunt voor dagtochten. Sauna en massagemogelijkheden.

Kleinere camping met zeer mooi sanitair en wasgelegenheid. Wel een (onverwarmd) zwembad voor de kinderen, voor de rest niet heel veel activiteiten (wel nog een schommel, trampoline en zandbakje voor de allerkleinsten). Lekkere ruime plekken!

Minpunt was de afvoer van de regen, na de buien flinke plassen op bijna alle plekken en weggetjes naar sanitair, maar ook na twee of drie droge dagen alsnog zeer natte grond.

Fantastische plaats, met supervriendelijke mensen

Mieke Thys
30-8-2016

Hondsvriendelijk

Uitbaters zijn zeer vriendelijk en aangenaam

Nederlandstalig

Zeer mooie omgeving om te wandelen

Skigebied

De ligging vd camping is echt prachtig! De campong is rustig en heeft precies de facaliteiten die je nodig hebt. De stacaravans liggen goed, maar zijn wel oud en klein.

Het personeel vd camping is echt vriendelijk en heeft veel touristische tips.

De Salzburgertal card is echt fantastisch, en voordelig. De skiliften zijn handig en mooi. En vooral de toegang tot de zwembaden is uitmuntend

Goed onderhouden schone camping, een aanrader !

Henk en Truus
3-7-2016

Wij hadden een sta caravan gehuurd, en gelukkig was deze schoon.

De slaapkamer is klein maar wel een prima bed erin.

Een heerlijk ruim houten terras ervoor [soort eigen tuintje].

Na het melden van de warmwater storing werd er gelijk actie ondernomen.

Op de receptie is een heel goede kennis van de omgeving, rondleiding mogelijk.

Maja en Jan de eigenaren zijn een fantastisch vriendelijk echtpaar.

Aan te bevelen

Victor
6-9-2015

Goede camping, we hebben met tent 8 overnachtingen gehad laat in het seizoen. Vlak grasland met wat beschutting en bankjes. Goed, recent en schoon sanitair, inclusief drooghok. Net zwembadje en een zeer behulpzame receptionist die Nederlands spreekt.

8 Nachten voor €200. Het geld meer dan waard. Nadeel; s'nacht veel treinverkeer door het dal en elektriciteitsmast ( wel stil ) boven het kampeerveld

wij komen zeker terug goed bevallen .

Bert van Es
1-9-2015

de camping is heel goed bevallen , vriendelijke camping eigenaars Maja en Henk .aan Maja heb ik een hele boel te danken .aangezien ik een spieraandoening heb ik dat aan Maja verteld . zij vertelde mij ,dat zij aan reuma leiden , maar dat is nu vrij stabiel ,dat komt omdat zij regelmatig naar de Radon-Therapie ging .( De Gasteiner Heilstollen-Therapie ) het is wetenschappelijk Bewezen dat het echt werkt . ik heb het meteen ook geprobeerd , met 8 behandelingen ,en ik moet toegeven dat, ik na 6 weken merkte dat , ik minder last van mijn spieren heb . ik heb geen druk meer op mijn benen en handen .dit is voor mij een wonder ,aangezien de artsen in Nederland mij vertelden,dat er niets meer aan te doen was .ik ga zeker binnenkort te rug naar Bad Gastein . voor de volgende behandelingen .dit alles heb ik te danken aan Maja .Maja had alles voor mij geregeld .ik ben haar zeer dankbaar . zij is een hele goede gastvrouw .

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.