Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

9Fenomenaal

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kur-Camping + Appartementen Erlengrund voor je op een rij gezet:

128 reviews over Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

• 10Rentia van Gastel01-09-2019

geweldige camping

Wat een fijne camping; klein, overzichtelijk. Er is een prachtig toiletgebouw! Supervriendelijke gastvrije mensen achter de receptie. Tijdens onze vakantie werd ik opgenomen in een ziekenhuis en bleef mijn man ontredderd achter omdat die afhankelijk is van mijn hulp. Door de zorgzaamheid van René en andere Nederlanders op de camping heeft hij zich niet zo alleen gevoeld! Ik kom hier zeker terug!!

• 10Staat v/h sanitair

• 8Stevens25-07-2019

Gemoedelijke camping in prachtige omgeving

Gemoedelijke kleine camping met perfecte ligging tussen de bergen en nabij mooi toeristisch stadje Bad Gastein. Receptie was behulpzaam bij uitstippelen van wandelingen in de omgeving. Je krijgt bij de camping de Gastein card, waarbij je veel korting kreeg voor openbaar vervoer en een kleine korting op activiteiten. Zwembad was verouderd en niet echt schoon, appartement was zeer ruim en goed gefaciliteerd.

• 8Staat v/h sanitair

• 2017
    7Hendrik Jan06-08-2017

Geen vrijheid die je van kamperen mag verwachten.

Kamperen betekent voor ons vrijheid. Zeker als je zoekt op trefwoorden als: charme, natuur, vital, rustig. Bij aankomst werd ons door een stagiair zeer behulpzaam de plek getoond en werd op een vriendelijke manier veel informatie gegeven. Al snel liep echter 1 van de beheerders langs en moest onze auto anders neergezet worden. Dit terwijl wij nog aan het opzetten waren en de auto even aan de kant was gezet om niet in de weg te staan. Nadat wij onze caravan op een zo gunstig mogelijke manier tov de zon hadden neergezet kwam de stagiair ons vertellen dat dit niet volgens de regels was gedaan een de caravan maar op 1 manier neergezet mocht worden. Hij verontschuldigendezich meerdere malen alhoewel hij er niets aan kon doen. Deed hij echt goed. Je mag in zo'n situatie echter verwachten dat je nietzo'n jonge jongen hierop afstuurt maar zelf zoiets oppakt... Afgezien van dit rigide beleid en gebrek aan vrijheid is het een mooie schone camping met prachtige sanitaire voorzieningen en mooi uitzicht op de omringende bergen. Bad Gastein is vergane glorie, de plaatsen eromheen zijn leuk en de natuur is prachtig. Voor veel mensen waarschijnlijk den fijne camping maar wij houden van vrijheid en ruimte hetgeen op de camping niet te vinden is.

Met oudere kinderen

• 6Gabrielle30-07-2017

Rustige camping.

De camping is voor de kinderen (jong en oud) niet veel te doen. Voor de oudere die rust willen is dit een uitstekende camping. Niet ver van de camping zit een dorpje waar je met auto heen kunt maar ook lopend.

• 8Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Kelsey11-07-2017

Een fijne tijd gehad op camping Erlengrund

Wij zijn maar een paar dagen geweest op deze camping. Maar wat een fijne tijd hebben we gehad! In de omgeving is veel te doen, daarom waren wij ook heel blij met Rene, de gastheer, die ontzettend veel kon vertellen over de omgeving en wat we niet moesten missen. Daardoor konden wij de korte tijd die wij daar hadden, zo optimaal mogelijk benutten. De camping is ook hond vriendelijk, in de omgeving kan je ook leuk wandelen. Verder is het een kleine camping, maar dat vonden wij juist heel fijn. De veranda is heerlijk en de ruimte tussen de caravans is ook fijn. De stacaravan zelf was wel wat verouderd, maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Als deze nog wat opgeknapt word (nieuwe kussens, nieuwe kit randen) dan is het helemaal top!

• 8Maja12-02-2017

Prima plek.

Appartementen fijn. Camping prima uitgangspunt voor dagtochten. Sauna en massagemogelijkheden.

• Oude reviews

8Elco Simon07-09-2016

Prachtige omgeving met enorme gevarieerde natuur.

Kleinere camping met zeer mooi sanitair en wasgelegenheid. Wel een (onverwarmd) zwembad voor de kinderen, voor de rest niet heel veel activiteiten (wel nog een schommel, trampoline en zandbakje voor de allerkleinsten). Lekkere ruime plekken! Minpunt was de afvoer van de regen, na de buien flinke plassen op bijna alle plekken en weggetjes naar sanitair, maar ook na twee of drie droge dagen alsnog zeer natte grond.

• 10Mieke Thys30-08-2016

Fantastische plaats, met supervriendelijke mensen

Hondsvriendelijk Uitbaters zijn zeer vriendelijk en aangenaam Nederlandstalig Zeer mooie omgeving om te wandelen Skigebied

• 10Staat v/h sanitair

• 9Suus dB06-08-2016

Fantastisch, rustig in een prachtige omgeving

De ligging vd camping is echt prachtig! De campong is rustig en heeft precies de facaliteiten die je nodig hebt. De stacaravans liggen goed, maar zijn wel oud en klein. Het personeel vd camping is echt vriendelijk en heeft veel touristische tips. De Salzburgertal card is echt fantastisch, en voordelig. De skiliften zijn handig en mooi. En vooral de toegang tot de zwembaden is uitmuntend

• 8Henk en Truus03-07-2016

Goed onderhouden schone camping, een aanrader !

Wij hadden een sta caravan gehuurd, en gelukkig was deze schoon. De slaapkamer is klein maar wel een prima bed erin. Een heerlijk ruim houten terras ervoor [soort eigen tuintje]. Na het melden van de warmwater storing werd er gelijk actie ondernomen. Op de receptie is een heel goede kennis van de omgeving, rondleiding mogelijk. Maja en Jan de eigenaren zijn een fantastisch vriendelijk echtpaar.

18 tips over Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

• Janneke Pfundt-Salemans, 01-07-2012

Neem de (betaalde) Salzburgerland card: met een paar kabelbanen, een dagje waterval (Krimml) of kloof (Liechtensteinklamm) en een duik in het thermaalbad (Alpentherme of Felsentherme) heb je het geld er zo weer uit. Als je dan nog een keer met dezelfde kabelbaan wil, dan neem je gewoon de paar euro korting met de (gratis) Gastein card.

• Sander, 15-08-2013

Vraag bij de receptie naar uitjes en geef dan aan met wat voor gezelschap je bent en wat je wilt. Wij kwamen daardoor op de leukste locaties!

• Mulder, 11-08-2013

Maak gebruik van de Salzburger Land card. Zeker als je kinderen hebt. Bij gebruik van een paar liften, zwembaden of bezoek aan een bezienswaardigheid haal je de kaart er al weer uit!

1 vraag over Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

• Johan, 15-11-2009

Reactie beoordeling 'Anne'

Anne, op welke camping je geweest bent weet ik niet, in iedergeval niet op 'Erlengrund', wij zijn hier nu 3x op vakantie geweest en hebben het hier fantastisch naar onze zin. Komende zomer gaan we weer! Je geeft een laag cijfer op het sanitair, dit sanitair was al goed, maar is het afgelopen jaar helemaal vernieuwd. Daarom, op welke camping je geweest bent weet ik niet, maar zeer zeker niet op Erlengrund. Johan

Jurgen Stoutjesdijk, 05-08-2012

Ik sluit me volledig aan bij de reactie van Johan. Alles is vernieuwd en anders wel prima onderhouden. Jurgen

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig