Sorteren

vakanties Niederösterreich

Reviews over accommodaties in Niederösterreich

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Wenen

Gert
    29-8-2017
    Kleine maar gezellige boerencamping. Gastvrij en prima uitvalsbasis om Wenen te verkennen. Binnen 20 min ben je bij het metrostation.

Prima.

h.j.boerhof.
    13-7-2017
    Goede kamers, goede bedden, netjes, goed eten, vriendelijk personeel.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Willem
    28-6-2017
    De familie Steinberger en hun personeel zorgen voor een prettig verblijf. Schone nette kamers en prima eten. In Laaben is niet zoveel te doen, maar het is een prima uitvalsbasis voor trips naar bijv.: Wenen (ong. 35km tot P+R Hutteldorf en dan met de metro de stad in. Wenen is een stad met gigantisch veel bezienswaardigheden. Ook een uitstapje naar Mariazell (ong. 82km rijden) is de moeite waard. In dit bedevaartsoord staat een prachtige kerk. Vervolgens ook nog Baden bei Wien bezocht. Hier vind je een prachtig rosarium met honderden verschillende soorten rozen, ook staan hier allerhande bijzondere bomen. In het centrum kom je nog een huis tegen waar Beethoven een aantal jaren heeft geleefd. Kortom in de omgeving genoeg te doen.

Actief outdoor en ontspanning & rust in één

FAM. GEURTS
    27-7-2016
    Schitterend park en omgeving. Met speeltuinen, sportvelden, zwembad, vismeer en animatieteam meer dan genoeg te doen voor gezinnen met jonge kinderen. Ook voor gezinnen met oudere kinderen lijkt het zeer geschikt, gezien de groepen tieners en pubers die volop plezier hadden bij het zwembad en het zwemmeer. Absoluut een aanrader voor iedereen die het buitenleven kan waarderen!
Niederösterreich scoort een 8 uit 10, op basis van 204 reviews