Sorteren

Reviews over accommodaties in Niederösterreich

Fantastische camping!Een aanrader!

Hees
    18-6-2018

Active camping Purgstall is een aanrader.

Mooie,kleine,goed verzorgde camping met super schoon sanitair en een vriendelijke eigenaar.Zeer gemoedelijk.

Elke ochtend heerlijke verse broodjes. Klein Restaurantje zonder menukaart.

In overleg met eigenaar ( halve dag vantevoren) biedt hij een aantal keuzemogelijkheden aan en wordt er heerlijk voor je gekookt.

Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers.

Wij gaan er zeker nog eens terug!

Prima.

h.j.boerhof.
    13-7-2017

Goede kamers, goede bedden, netjes, goed eten, vriendelijk personeel.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Willem
    28-6-2017

De familie Steinberger en hun personeel zorgen voor een prettig verblijf. Schone nette kamers en prima eten. In Laaben is niet zoveel te doen, maar het is een prima uitvalsbasis voor trips naar bijv.: Wenen (ong. 35km tot P+R Hutteldorf en dan met de metro de stad in. Wenen is een stad met gigantisch veel bezienswaardigheden. Ook een uitstapje naar Mariazell (ong. 82km rijden) is de moeite waard. In dit bedevaartsoord staat een prachtige kerk. Vervolgens ook nog Baden bei Wien bezocht. Hier vind je een prachtig rosarium met honderden verschillende soorten rozen, ook staan hier allerhande bijzondere bomen. In het centrum kom je nog een huis tegen waar Beethoven een aantal jaren heeft geleefd. Kortom in de omgeving genoeg te doen.

Actief outdoor en ontspanning & rust in één

FAM. GEURTS
    27-7-2016

Schitterend park en omgeving. Met speeltuinen, sportvelden, zwembad, vismeer en animatieteam meer dan genoeg te doen voor gezinnen met jonge kinderen. Ook voor gezinnen met oudere kinderen lijkt het zeer geschikt, gezien de groepen tieners en pubers die volop plezier hadden bij het zwembad en het zwemmeer. Absoluut een aanrader voor iedereen die het buitenleven kan waarderen!