Sorteren

vakanties Niederösterreich

Reviews over accommodaties in Niederösterreich

T.de K.
    20-9-2018

Hotel Rose heeft kamers met lift en kamers zonder lift. Ontbijt is zeer uitgebreid en diner is erg lekker met verse regionale producten. Er is een mooi terras met prachtig uitzicht op de Donau en de uitlopers van de Alpen. Ook het personeel is erg aardig en behulpzaam. Verwacht niet dat Maria Taferl een grote plaats is, maar er zijn een paar Hotels, 2 ijssalons, kapper, pinautomaat en een distilleerderij. En natuurlijk de basiliek, de 1 na belangrijkste bedevaartskerk van Oostenrijk.

Fantastische camping. Zonder irritant echtpaar.

R v d Bosch
    12-9-2018

Geweldige camping met rust schoon sanitair heerlijk uitzicht een camping om terug te komen.

Eigenaar ging een week op vakantie en werden vervangen door een ouder echtpaar die daar met caravan vast staan. De vrouw hiervan was irritant en volgde je met haviks ogen heel vervelend. Een type die je vakantie verpest.

Prima voor enkele dagen

Theo Driessen
    28-8-2018

In het algemeen is het een prima camping, het sanitair in het hoofdgebouw is netjes. Het sanitair in het andere gebouw is minder. De camping plaatsen zijn erg klein. Een aantal plaatsen kijkt uit op de afval sorteer plek. Wij hebben 2x gegeten in het restaurant, dit was prima bereid. Vooral de halve haan was erg lekker. Echter: friet i.p.v. aardappelsalade op schnitzel dag is niet mogelijk. "Nicht statt aber oder!" aldus de niet zo vriendelijke ober. Dan moesten we schnitzel à la carte bestellen. Bij schnitzel -dag hoort de aardappelsalade! Prima, we willen best iets meer betalen, het gaat om de manier waarop het gezegd wordt. Deze man had wel door dat wij niet gecharmeerd waren van zijn houding, en heeft de rest van de avond zijn vriendelijke vrouwelijke collega gestuurd, ook met de rekening. Voor enkele dagen een prima camping met goede treinverbinding naar Wenen.

Keurige nette schone stadscamping dichtbij Wenen

Marja
    18-8-2018

Vanaf deze camping 14 km naar Wenen op verhard fietspad als maar recht door langs de Donau. Ontvangst receptie uitermate vriendelijk, plekjes net groot genoeg voor auto, caravan, voortent en een paar fietsen. Bij receptie kregen we ook nog extra informatie over Wenen. Zouden hier zeker tweede keer naar toe gaan.

Fijne camping, wij kiezen niet meer voor deze omge

Fam. Boerma
    6-8-2018

Sanitair is echt super goed en netjes. Rustige camping, mooie veldjes.

Ons viel de omgeving wat tegen. Varen was lastig vanaf Tulln en er waren geen bergen, vlakke omgeving. Camping erg gericht op uitstapjes naar Wenen. De camping zelf is prima, wij hebben genoten.