Géén boekingskosten

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Bergfriede

• 8Lineke en Toon van Wieringen12-09-2022

De weg naar Bergfriede is smal, je gaat omhoog maar goed te doen , wij hebben 2 hondjes maar onze ervaring is dat je die niet goed kan uitlaten. De weg naar boven is vrij stijl, niet goed voor onze knieën . Ontvangst is heel hartelijk en super vriendelijk Je kan alle kanten op dus vele dingen te doen . Fantastisch zwembad en het uitzicht is schitterend. Echt een aanrader 👍

• 6Eetgelegenheden
  • 9Imke01-09-2022

Super camping! Rust, vriendelijk en mooi gelegen!

Wij zijn een kleine week hier geweest en vonden het fantastisch! Michaela is de meest geweldige camping eigenaar die ik ooit heb ontmoet. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Net als haar schoonmoeder. De kinderen (9 en 11) hebben zich super vermaakt, vooral in het zwembad. Het uitzicht is prachtig. Er zijn konijnen, geiten, kleine pony's en lammetjes. Er is geen animatie, maar daar houden wij juist van. Je kan er een drankje doen en pizza's eten. Voor ons perfect genoeg. En prima sanitair. Niet veel, maar ik heb nooit hoeven wachten. Geweldig zwemmeer vlakbij. En leuke uitstapjes (kabelbaan, waterval, waterbelevingspad). Zeker een plek om nog eens terug te komen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Andre en Liesbeth04-08-2022

Wat een geweldige camping

Wat een GEWELDIGE camping! Echt heel erg leuk! Michaela en haar schoonmoeder zijn één en al hartelijkheid en gastvrijheid. Er zijn 2 camping veldjes met fantastisch uitzicht. Mooie ruime plekken. Elke morgen is er tussen 7.45 en 8.00 uur vers brood te koop. Ook kan je er heerlijke pizza's eten in het restaurantje, of een drankje doen. Er is een zwembad om heerlijk in af te koelen. De wasrekjes kunnen bij iets minder weer mooi overdekt in de schuur staan! Als activiteit gaat boer Herman met de trekker en de veekar (waar dan de kinderen en ouders in kunnen staan) een half uurtje rondjes rijden. Waar maak je dat nog mee! Wij zijn zeer enthousiast over deze camping en komen zeker terug! De weg naar de camping is steil en smal maar met geduld en verstand kom je zeker boven. Het is net of je bij hen in de achtertuin op visite bent.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Bert de Bakker02-09-2021

Hele Mooie ligging

Pluspunten was de rust en het uitzicht vanaf de berg al sta je op het tweede veld mooier dan op het eerste (lees teveel plaatsen op te kleine opp) Het sanitair wordt netjes elke dag schoongemaakt, wel ietwat verouderd. Minpuntje is het aantal heten toiletten op het eerste veld stel dat daar 18-20 plaatsen zijn dus aannemelijk ook 18-20 heren (kleine heren niet meegerekend) er zijn maar om iedereen tevreden te houden hou ik het op 15 heren , dan is 1 toilet echt te weinig! Ook jammer is dat je je auto niet bij de caravan of tent mag parkeren, deze staan iets verder het en der verspreid op het erf of in de berm.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Hilly24-08-2021

Rustige, nette camping met mooi uitzicht

Deze camping is een gezellige nette en rustige boerencamping met een ontzettend mooi uitzicht.Met een caravan is de weg er naartoe best spannend omdat de camping halverwege de berg is gelegen en de weg behoorlijk smal is.Tegemoetkomend verkeer moet op kleine vluchthavens wachten maar soms rijden er ook grote vrachtwagens uit de bosbouw naar boven of beneden en dan wordt het spannend. Gelukkig is het geen drukke weg. Alleen bestemmingsverkeer.Het sanitair is netjes en wordt redelijk goed schoongehouden. Douches zijn heerlijk warm en zonder muntjes.De ontvangst door de eigenaresse en haar schoondochter is ontzettend hartelijk. Ook de correspondentie tijdens het reserveren liep heel vlot en de vrouwen zijn heel hulpvaardig.Op de camping verkopen ze ook verse pizza’s en kleine hapjes tegen een redelijke prijs.’s-Morgens kun je bij de bakker die om klokslag 07.30u. hard toeterend de camping oprijdt, broodjes kopen.De prijs-kwaliteitve

• 5Eetgelegenheden
  • 8Henk Arentsen07-08-2020

Geweldige vriendelijke sfeervolle camping.

Bijzonder gastvriendelijke beheerster en haar dochter. Prachtige etagecamping op de berg. Goede sanitaire voorziening en goed schoon. Prijs/-kwaliteit is prima! Men staat altijd voor je klaar. Leuk klein zwembad aanwezig. Helaas is de wifi beperkt tot de receptie en niet op de camping zelf. Een hele fijne kleinschalige camping die door zijn rust zeer aan te raden is.

• 8Robeerst15-07-2019

Gewoon fantastisch.

Mooi uitzicht. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. De weg er naartoe is steil en smal, maar op het gemak kom je er wel.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Diana23-08-2018

Gewoon een hele prettige camping!

Wij waren hier voor de tweede keer. Ik vind de ligging van de camping fijn, je zit hoog en hebt uitzicht op het dal en de omliggende bergen. Ruime plekken, prima sanitair, zeer aardige eigenaren. Omdat het in Karinthie erg warm kan zijn vind ik het fijn dat ze een (klein) zwembad hebben, waar je heerlijk kunt afkoelen. Vanuit hier kun je heel veel activiteiten ondernemen met de Karntenpas. De badensee is gratis als je op de camping staat, leuk om met jongere kinderen heen te gaan. Ik kan persoonlijke geen nadeel noemen van deze boerencamping.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Martin seesink18-08-2018

Mooie tijd gehad

Mooie nette camping leuke fijne eigenares 6 dagen in de week komt de bakker langs Ligt wel aan een smal weggetje maar dat kan de pet niet drukken

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9J. Moedt17-08-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping met onze meiden van 2 en 5 jaar. Mooie ligging, prima sanitair, behulpzame eigenaren die super vriendelijk zijn. Leuke trekkertocht, kampvuur.... Hier gaan ze het nog jaren over hebben. Wij hebben voor volgend jaar weer geboekt!!

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar