Camping Bergfriede

Camping Bergfriede
8,6

31 reviews over Camping Bergfriede in het Nederlands

Gewoon een hele prettige camping!

Diana,
23-8-2018

Wij waren hier voor de tweede keer. Ik vind de ligging van de camping fijn, je zit hoog en hebt uitzicht op het dal en de omliggende bergen. Ruime plekken, prima sanitair, zeer aardige eigenaren. Omdat het in Karinthie erg warm kan zijn vind ik het fijn dat ze een (klein) zwembad hebben, waar je heerlijk kunt afkoelen. Vanuit hier kun je heel veel activiteiten ondernemen met de Karntenpas. De badensee is gratis als je op de camping staat, leuk om met jongere kinderen heen te gaan. Ik kan persoonlijke geen nadeel noemen van deze boerencamping.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie tijd gehad

Martin seesink,
18-8-2018

Mooie nette camping leuke fijne eigenares 6 dagen in de week komt de bakker langs Ligt wel aan een smal weggetje maar dat kan de pet niet drukken

Gereisd met partner in augustus 2018

J. Moedt,
17-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping met onze meiden van 2 en 5 jaar. Mooie ligging, prima sanitair, behulpzame eigenaren die super vriendelijk zijn. Leuke trekkertocht, kampvuur.... Hier gaan ze het nog jaren over hebben. Wij hebben voor volgend jaar weer geboekt!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie

San
5-9-2016

Heerlijke camping. Veel gezien en gedaan. Toiletgebouw netjes. Een gebouw wat verouderd. Geen gedoe met douche muntjes zoals reactie eerder. Aparaat hangt maar hoeft niks in. Sochtens vroeg komt de bakker. Genoeg restaurantjes in de buurt. Jammer dat sommige gezinnen hun kinderen al sochtens vroeg (6.30) al laten buiten spelen en schreeuwen. Internet was knudde.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hebben drie weken op de camping gestaan. En hebben het goed naar ons zin gehad. De weg naar boven is wel wat smal maar goed te doen je moet alleen geen vrachtwagen of een auto met caravan tegen komen dan is het passen en meten om langs elkaar te komen. Het uitzicht is grandioos je kijkt zo het dal in waar je de Drau ziet liggen. De gastvrouw en haar dochter zijn erg vriendelijk en belangstellend. Er zijn wel een aantal punten die de aandacht nodig hebben. Er zijn twee toilet gebouwen waarvan er een nieuw is en de douche met munten werkt en het anderen is hard aan vervanging toe is maar verder werkt het goed. De vloer is vaak nat met het risico op vallen. En het internet is gewoon slecht vaak geen verbinding. Al om al een fijne camping om te staan.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch plekje

Wim
31-8-2015

Een fijne vakantie op een mooie camping met schitterend uitzicht. Tel daarbij de zeer vriendelijke en dankbare eigenaren op en je de hebt de ingrediënten voor een geslaagde vakantie in een prachtige omgeving. Er is veel te doen in de omgeving en als je slim bent koop je de Karinthie kaart voor veel gratis toegang of korting bij attracties. Heb je geen zin om te koken dan kun je lekker eten op het terras tegen zeer betaalbare prijzen. De voorzieningen zijn goed en worden netjes schoongemaakt. De weg (1.6km) naar de camping is vrij stijl maar heeft wel regelmatig uitwijk mogelijkheden en is met auto's van tegenwoordig geen probleem. Boer Hermann (sr) praat na het werk op het terras met liefde en trots over de boerderij en het boer zijn, duurzaam staat voorop en altijd met grote liefde voor de natuur. Al met al een bijzonder plekje om weer terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gastvrij, schoon en prachtig uitzicht.

Anne Huisman
5-6-2015

Op camping gestaan. Niet heel groot maar fijne plek. Prachtig uitzicht. Lieve kat komt elke dag even kroelen. Zeer gastvrij. Frau Steiger maakt tijd voor iedereen. Wc,s en douches netjes en schoon. Tot rust komen is hier een eitje.

Gereisd alleenreizend in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch uitzicht

Ewald
28-8-2014

We hebben op de campinggestaan van 25 juli tot 12 augustus en in die periode was de camping aardig vol. De plekken op het veld achter de schuren waren best wel ruim maar aan de voorkant van de camping stond het (te) vol. Het zwembad was niet groot maar voldoende om lekker af te koelen. De jonge poesjes waren wel verwaarloosd maar voor de kinderen maakte dat niets uit. De poesjes werden veelvuldig opgepakt. Het gevolg was dat veel kinderen rode vlekjes kregen. Later (thuis) bleek dat het ringworm was en ondertussen zijn we daarvoor al 3 keer bij de huisarts geweest. De ligging van de camping is erg mooi en je kunt mooie uitstapjes maken. Wij vonden dat de beheerders allemaal zeer vriendelijk over komen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kleine plekken en verwaarloosde dieren

Harrie
13-8-2014

Op zich een mooie camping, mooi uitzicht als je op het goede plekje mag staan. De vloer van het sanitair in het hoofdgebouw is nat door onhandige afvoer. Op de camping waren 2 nesten verwaarloosde katjes, met dichtgepuste ogen. Zij werden opgelapt door nederlandse gasten, echter na hun vertrek ging het weer mis. Een eenzame ezel en een eenzaam schaapje in een donkere stal. De camping ligt aan een steile weg waar het verkeer hard rijdt, waardoor het voor kinderen onveilig is, het terrein van de camping is nl niet afgebakend. Veel wespen rondom het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bergfriede is puur qua camping erg mooi. Veel ruimte, heerlijk rustig en vooral schitterend gelegen. Het zwembad is eenvoudig, maar wel lekker op warme dagen. Het boerderij aspect en vooral het contact met de dieren komt niet uit de verf. Een nest verwaarloosde poesjes is voor kinderen niet echt iets om te knuffelen. Hetzelfde geld voor de konijnen. In een grote donkere stal staat een ezel en een schaap. Kortom, wie een mooie campeerplek zoekt zal hier zeker tevreden zijn. Voor kinderen vanaf ca. 7 jaar is het wat saai, op het zwembad na dan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergfriede in Steinfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergfriede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.