Camping Parth Welness See camping

Oostenrijk, Karinthië, Ossiach

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Parth Welness See camping voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Parth Welness See is een camping met directe ligging aan de Ossiachersee. Hier vind je een klein strandje met aanlegsteiger. Op deze camping is alles goed verzorgd. Zo kun je in het restaurant heerlijk eten, verblijf je op een ruime staanplaats en is het sanitair goed schoon. De camping ligt in Ossiach in Karinthië (Oostenrijk).

67 reviews over Camping Parth Welness See camping

• 2019
    8Hedwig08-09-2019

Fijne camping

Fijne camping, redelijk ruime plekken, beetje afhankelijk van waar je staat. Op niet alle plekken schaduw van bomen. In de omgeving heel veel te doen. De Kärnten Card is dan een aanrader voor heel veel korting. Nieuwe toiletgebouw heel netjes en schoon. Voor de kinderen ook een laag toilet. Handdoekjes en föhn aanwezig. Kinderanimatie alleen in het Duits, wel leuke activiteiten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jos03-08-2019

Prima camping

Ontvangst en verblijf op de camping is ons prima bevallen. We waren er twee nachten na twee weken Kroatië. Goede staanplaats, super sanitair, heerlijk gegeten in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9De hek13-08-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze kleine schone en zeer gastvrije camping.de service van de camping en personeel verdient een 10 .alles goed verzorgt ,sanitair,plaatsen etc.wij komen zeker weer!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10knol11-08-2018

fijne rustige camping aan meer

wij hebben een week op deze camping gestaan. we hebben een prima verblijf gehad. het veldje voor het welness gedeeldte waren allemaal groten plaatsen. Hed andere gedeelte waren de meeste plaatsen veelal kleiner voor al dicht bij het meer. op de plattegrond staan de grote van de plaatsen. Echter klopt dit niet zo zouden wij een hele kleine plaats hebbben gelukkig klopte dit niet en was onze plaats zeer ruim. wel zijn de laantje voor de tenten en caravans niet zo ruim waardoor voor de kinderen niet gemakkelijk kunnen voetballen of tenissen. Als je de camping oprijd heb je wel een ruimvoetbalveld en een gewoonveldje. om 22.00 was het stil op de camping tot 8.00. 1x per week op maandag bbq met bandje ook dit was om 22.00 afgelopen en was niet hard. op de camping kun je lekker eten en zijn de medewerkers zeer vriendelijk. sanitair zeer schoon. op de camping kun je ook gebruik maken van vriezer en kooktoestel en wasrekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9GJ12-06-2018

Fantastische camping met super ligging!

Mooie verzorgde camping, we stonden aan het water, heerlijk rustig met prachtig uitzicht! Het sanitairgebouw ziet er schoon en verzorgd uit.

Ook de campingeigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam! Bij aankomst hadden ze een plek voor ons gereserveerd, maar als we aan andere plek wilden geen probleem; we konden staan waar we wilden! Ook als je vragen had wanneer het markt is of je een probleem had met een fiets, werd de fietsenmaker gebeld, we zijn ook met de fietsbus mee geweest, werd zo voor ons gereserveerd!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Edwin04-09-2017

Leuke kleinschalige terrassencamping

Mooie goed onderhouden camping. De camping ligt aan het meer en deelt d opgang met de naburige camping. Beiden hebben een ligwoede met bedden. Parth heeft ook nog een lounge gedeelte waar in juli cocktails werden gemaakt. Plaatsen zijn ongeveer 100 m2 en bijna allemaal voorzien van water en liggen in laantjes als terrassen onder elkaar. Er is een nieuw sanitairblok met de mogelijkheid tot huur van privedouches. Campingwinkel is beperkt maar Villach en supermarkten liggen ongeveer op 5 km.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Frank Crins26-08-2017

Optimaal genieten!

Fijne vakantieplek voor diverse doelgroepen. We hebben heerlijk genoten en het personeel heeft daarin een belangrijke bijdrage gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Gretha Boerma01-08-2017

5 dagen met de camper overnacht

Heerlijke camping mooie plaatsen met geweldig uitzicht op de Ossiachersee keurig sanitair schoon. Prima restaurant voor een heerlijke complete maaltijd voor weinig geld.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Mart en Mariette Koornnneef28-07-2017

Geweldige Camping aan de Ossiacher See.

Hoewel we met een tent waren doet deze camping bijna denken aan Glamping. Dit zonder het campeergevoel te verliezen. Het personeel is zeer hartelijk, beleefd en behulpzaam. De plaatsen zijn ruim genoeg. Grond loopt wat af, maar ja, we zijn in de bergen dus de tent wat aangepast neerzetten en opgelost! De camping ligt pal aan de Ossiacher See, waarin je heerlijk kunt afkoelen na een bergwandeling. De camping is namelijk een perfecte plek om zo'n wandeling te plannen. soms een stuk(je) rijden naar de kabelbanen, maar dan kun je er tegenaan. (Aanraders: Gerlizten en Goldeck) Fietsen kun je er volop. Wij hadden de meest simpele fietsen mee, maar ook daar kun je mee uit de voeten rond de Ossiacher See en Faaker See. Voor Mountainbike en racefietsen zijn de mogelijkheden onbeperkt. Kortom, een absolute aanrader voor stellen en gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Wij hebben nog nooit zo'n mooie, verzorgde en luxe camping meegemaakt in de 30 jaar dat we camperen. Enig puntje van kritiek zijn de mannen urinoirs, die op een gegeven moment niet al te fris meer roken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam Nickolson11-06-2017

Vriendelijke, relaxte camping

De camping is ruim opgezet, oogt heel vriendelijk.Prima sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Parth Welness See camping info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages