Camping Maltatal

Weer vandaag-5°-9°
Camping Maltatal
8,4

Omschrijving
Op Camping Maltatal in Oostenrijk vind je veel Nederlanders. Het sanitair is hier schoon. Om te kunnen zwemmen heb je een zwembadpas nodig. Deze kun je kopen voor een klein bedrag. Dierenliefhebbers zitten hier goed dankzij de pony's waarop de kids een ritje kunnen maken. Vanaf de camping fiets je langs rivier de Malta naar de watervallen.

151 reviews over Camping Maltatal in het Nederlands

Joyce Klerks,
14-11-2018

We hebben dit jaar 2 geweldige weken op camping Maltatal gehad! Hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. Onze kinderen van 2 jaar en 4 jaar vonden het geweldig! Ze hadden zo aansluiting met andere kinderen en waren veel samen in de speeltuin. Ook het zwembad was prima, ondanks dat er geen glijbaan in het grote bad was hebben ze zich er heel goed vermaakt. Nog nooit zo een mooi en schoon toilet gebouw gezien. Werd zeker 3x per dag gepoetst. Wij stonden in een hele leuke gezellige laan met genoeg plek. Restaurant was genoeg keuze en lekker eten voor een leuke prijs en meteen aan de speeltuin gelegen waardoor wij gezellig konden na tafelen terwijl de kinderen aan het spelen waren. Vriendelijk personeel. Iedere ochtend rijd er een treintje vanuit de camping door de omgeving, heel leuk. Daarna mogen de kinderen pony rijden. Ook de kinderboerderij op de camping is leuk. Veel te doen in de omgeving, ook voor kinderen. Absolute aanrader!!

Top vakantie!

N.Z.,
21-8-2018

Super camping, vriendelijk personeel. Al veel camping aangedaan, maar nog nooit door campingeigenaar persoonlijk naar de plek gebracht! Reserveren was helaas niet mogelijk, uiteindelijk een topplek gekregen met eigen water en afvoerkraan. Veel kleinere kinderen, maar als je wat grotere kinderen hebt en ze treffen elkaar, kunnen ook zij zich hier super vermaken, door te tafeltennissen en lekker chillen in het jeugdhok bij het sanitairgebouw. Pluspunt is vrije wifi op heel de camping! Restaurant is echt aan te bevelen en betaalbaar! Leuke stemmingsmuziek op het terras, en de kinderen konden na afloop nog lekker een handijsje nemen!Top camping!!

Mooi gelegen camping in een fantastische omgeving, zeker voor gezinnen. Wij hebben hier een topvakantie gehad! Pluspunt vonden wij het restaurant waar je voor een schappelijke prijs lekker kunt eten of een pizza af kunt halen. Daar hebben we regelmatig gebruik van gemaakt. Wij hadden een mooie plek met zon en schaduw en een eigen waterpunt (ideaal!). Het zwembad is prima met een mooie ligweide maar verder niet bijzonder. Met de Kärnten kaart kun je gratis naar het zwembad in Gmund wat uitgebreider is (5 min. rijden). Sanitair is mooi en schoon, niks op aan te merken, evenals het vriendelijke en behulpzame personeel. Verder is de camping centraal gelegen voor heel veel leuke uitstapjes. Voor ons was het enige nadeel daarvan dat het moeilijk kiezen is uit zoveel mogelijkheden... Wel veel Nederlanders en kinderen. Als je daar niet van houdt moet je hier niet heen.

Top camping, aanrader

Jeffrey,
16-8-2018

Erg leuke camping. Super vriendelijke ontvangst en direct sfeer op de camping. Camping is netjes en het sanitair is super. Zelden zo mooi sanitair gezien. Zwembad is niet inclusief (gemeentebad) maar voor paar euro kan je je hele verblijf zwemmen. Het Maltatal zelf is geweldig om te zijn. Het restaurant op de camping is ook super. Je moet wel tegen kinderen kunnen, want daar waren er heel veel van en ik geloof 95% Nederlanders. Kids hadden hierdoor wel direct aansluiting met andere kids. We zijn maar 2 dagen geweest op de terugreis, maar ik denk dat we volgend jaar maar eens wat langer gaan.

Heerlijke vakantie gehad!

eline,
14-8-2018

We werden zeer gastvrij ontvangen. Zaten in een mobile home. Deze was perfect schoon.

Onze dochter (11)heeft heerlijk gespeeld met de andere kinderen, veel nederlanders. We hadden goed weer en dan is er in de omgeving (binnen een uur) enorm veel te doen. Helemaal als je het ook leuk vindt een keer een wandeling te maken. Ga je met de bergbanen, neem dan een Karinthiekaart, die heb je er dan snel uit.

Kijk ook even goed in het wandelboekje dat je bij de receptie kunt krijgen. Hebben we leuke wandelingen uit gehaald (Grossfalle en wandeling die start bij de tolweg). Sanitair voor de tenten was zeer mooi.

Fijne camping voor sportieve mensen.

Maltatal is een nette camping. De eigenaar is uitermate vriendelijk en brengt je persoonlijk naar je plek. Hiermee moet je wat geluk hebben. Wij hadden een prachtige plek achteraan op de camping op een mooi veld heerlijk onder de bomen maar wij zagen ook wel plekjes waar we liever niet hadden gestaan (o.a. naast de containers of de dierenweide of voor het sanitair gebouw). Helaas kun je geen voorkeursplek reserveren dus een kwestie van geluk. Sanitair is TOP! Het zwembad(gemeente) is keurig en met warme dagen een heerlijke verkoeling. Voor 2weken betaal je als gezin hiervoor 34euro. Bij het restaurant kun je voor een schappelijke prijs lekker eten en de bediening is erg vriendelijk. Het paardrijden elke ochtend en het voetballen op het naast de camping gelegen voetbalveldje vonden onze kinderen erg leuk. De camping ligt in een prachtige omgeving en een Karinthië kaart is dan ook aan te raden. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Fijne zomervakantie gehad!

Akkerman,
8-8-2018

We hadden meerdere voorkeursplekken opgegeven en ook 1 van deze gekregen.

Vriendelijk ontvangst.

Wij hadden plekje 308. Veel ochtendzon. Stroom en wateraan- en afvoer op het plekje. Geen last van afval en luchtjes van de dieren. Wel een aardige wandeling richting sanitairgebouw als je nodig moet.

Zwembad is van de gemeente, waardoor je een pas moet kopen om er voor je vakantie gebruik van kunt maken. (€34,- voor 2 volw en 2 knd)

Net en schoon sanitair.

Kinderen vonden de dieren op de camping erg leuk. Van het restaurant geen gebruik gemaakt.

Wij misten een wat grotere stad in de buurt, maar dat is persoonlijk.

Karinthiekaart is echt een aanrader.

Nooit meer voel me voor de gek gehouden!!!

Petra,
26-7-2018

De plek die je reserveerd hoeft niet de plek te zijn die je krijgt.

Wij hadden een kategorie 1 plek gereserveerd electra, water en afvoer. Echter kregen we een kategorie 2 plek en wat nog erger was naast de afval plek waar alleen een grote container staat waar alles ingaat zonder deksel zoals verwacht rook het niet lekker fris. Na hierover geklaagd te hebben mochten we 1 plek opschuiven naar wederom een kategorie 2 plek. Kategorie 1 plek was er niet meer en kon hij ook niet garanderen zei hij. De buren hadden een soort gelijk verhaal met hun plek dus we zijn hier geen uitzondering. Eten niet heel bijzonder maar wel ok. Zwembad is erg koud maar wel verfrissend alleen is het wel zo koud dat je kinderen er niet lekker de hele dag in kunnen liggen zonder blauw te worden. Sanitair is top. Ligging ook goed. Prima camings als je zou krijgen wat je afgesproken hebt.

Voor herhaling vatbaar!

Wim,
30-1-2018

Leuke gezellige camping.

Plekken niet al te groot.

Prima camping in fantastische omgeving!

Yvonne,
5-1-2018

Camping ligt in een prachtige omgeving waar heel veel te doen is. Wij huurden voor 1 week een stacaravan. Die was prima verzorgd en schoon. Miste alleen horren voor de ramen. Camping op zich vonden wij niet heel bijzonder. Wel mooi zwembad en door de ligging van de camping komen wij denk ik nog wel eens terug.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maltatal in Malta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maltatal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.