Camping Maltatal

Voor herhaling vatbaar!

Wim
30-1-2018

Leuke gezellige camping.

Plekken niet al te groot.

Prima camping in fantastische omgeving!

Yvonne
5-1-2018

Camping ligt in een prachtige omgeving waar heel veel te doen is. Wij huurden voor 1 week een stacaravan. Die was prima verzorgd en schoon. Miste alleen horren voor de ramen. Camping op zich vonden wij niet heel bijzonder. Wel mooi zwembad en door de ligging van de camping komen wij denk ik nog wel eens terug.

Mooie camping en omgeving

roersma60
20-9-2017

Bij aankomst op deze camping, enorm vriendelijke ontvangst.

Mooie ruime plek gevonden op deze camping.

Sanitair is bijzonder mooi en goed, ook is het sanitair bijzonder schoon.

Winkel op de camping is klein, beter is het om naar de Spar in Malta te rijden.

Restaurant op de camping is gewoon goed voor een redelijke prijs.

Nadeel op de camping, vinden wij, zijn de geiten die wel een vervelende geur verspreiden. Als je daar dichtbij staat is dat naar wij denken niet fijn.

Ook de prijzen van de camping (Acsi-tarief) zijn goed.

Wij zijn van plan om zeker nog eens terug te komen.

Verzorgde camping

Jannes
    20-8-2017

Mooie camping, wij stonden in het beginstuk en dat wordt gebruikt voor overnachters niet ideaal want die gaan smorgens op tijd weg, verder mooie plekken, mooi sanitaire niet een super restaurant, het dorp malta stelt niks voor maar gmund is geweldig

Grote Nederlandse gezinscamping

fam. Smit
    13-8-2017

Er is veel te doen voor jonge kinderen (ponyrijden, dieren aaien, treintje, lampionoptocht). De plekken bij de weg kunnen verkeersoverlast geven: hoewel de camping aan de gele doodlopende weg ligt, is het een drukke toeristische route.

Fantastisch gegeten bij het restaurant Fallerhutte, dat verder aan de weg ligt.

Forel wordt ter plekke voor je gerookt, gerechten worden aangepast naar wens.

Prachtig schoon toiletgebouw, zeer betrokken en vriendelijk beheer. Zwembad is niet diep (max 130) en is overdag erg druk.

Super leuke camping!

Josine
    28-7-2017

We hebben met onze drie kinderen een super leuke vakantie gehad op deze camping. We hebben veel leuke uitstapjes gemaakt, de omgeving is bijzonder mooi. Op de camping is een leuke speeltuin en een kleine kidsclub waar kinderen kunnen knutselen. De camping is niet zo groot waardoor kinderen snel contact maken. Er zijn ook veel Nederlanders op de camping.

Echt een aanrader voor gezinnen met (kleine) kinderen.

Prachtige plek in Karinthië

Bart Timmer
    15-7-2017

Alles

Mooi schoon, wij verblijven in een mobile home op deze camping. Erg netjes allemaal. Onze dochter had snel vriendjes.

Eigenaren buitengewoon behulpzaam en vriendelijk

Het zwembad kost €10 pp voor je hele verblijf.

Voor ons niet weer

Everart
    6-7-2017

Hoge verwachtingen hadden we toen we op camping maltatal kwamen. ...het enige wat ons erg goed beviel was het sanitair. .de eigenaren waren erg onvriendelijk de plekken krap en enorm veel vliegen op de camping deze waren afkomstig van de geitjes die op de camping aanwezig waren. ..echt superrrr irritant. ..voor het zwembad moest je apart betalen. ..belachelijk. wel mooie omgeving..hochalmstrasse de moeite waard om eens te gaan wandelen. ....kortom. ..sanitair prachtig omgeving prachtig. .voor de rest ergenis

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad!

Mireille Breukelman
    8-1-2017

Onze kinderen hebben het er nog over... Maltatal! Een fijne camping met goed en schoon sanitair. Het ligt prachtig tussen de bergen en toen wij er waren was het weer prima. De plek die we kregen voor onze camper was wat moeilijk waterpas te krijgen maar verder lekker rustig. Voor de kinderen is er genoeg te doen en je kunt diverse uitstapjes plannen. Het zwembad was wel te koud en ik vond het jammer dat je daar apart voor moet betalen. (Ook al is het niet veel.) Verder hier genoten. Ook heerlijk gegeten in het restaurant.

Uitstekende camping: doorreis en langer verblijf

Wim en Elleke
    31-12-2016

Mooie terrassencamping met uitstekend luxe en zeer schoon sanitair en vele voorzieningen.

In het Maltatal kun je mooie wandelingen maken. Bij de receptie krijg je een gratis boekje in het Nederlands met diverse routes voor alle niveaus en andere folders. Ook leuk voor kinderen en ouderen zijn de geitjes en konijnen en het tochtje ket paard en wagen of tracktor en wagen over de camping. Wij verblijven hier al jaren naar volle tevredenheid op doorreis naar Kroatie, minimaal 4 nachten per jaar. Boodschappen kun je doen in Gmünd en goedkoop tanken ook. De camping beschikt over een restaurant, maar verder zijn er in de directe omgeving weinig restaurants te vinden. Het zwembad op de camping is betaald.

We hebben een aantal aanbieders voor Maltatal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maltatal in Malta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maltatal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maltatal scoort een 8.01 uit 10 op basis van 149 reviews.