Camping Maltatal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Sauna
Meer camping info

Op Camping Maltatal in Oostenrijk vind je veel Nederlanders. Het sanitair is hier schoon. Om te kunnen zwemmen heb je een zwembadpas nodig. Deze kun je kopen voor een klein bedrag. Dierenliefhebbers zitten hier goed dankzij de pony's waarop de kids een ritje kunnen maken. Vanaf de camping fiets je langs rivier de Malta naar de watervallen.

180 reviews over Camping Maltatal

• 9Fam de Jonge27-08-2020

Topcamping!

De camping voldeed exact aan onze wensen; kleinschalig, een prachtige plek op het veld met een fantastisch uitzicht, vriendelijke eigenaar, goed terras, fijn zwembad om nog even af te koelen bij terugkomst van een uitje, prima ligging tav uitjes, en een keurig sanitair gebouw. Een supermarkt in dorpje verder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Familie de Haan07-08-2020

GE-weldig!!!

Nu voor het derde jaar waren wij er weer. Onze dochters 7 en 9 jaar. Wij verblijven ongeveer 4 a 5 dagen. Daarna rijden we altijd door. Maar wat is het telkens heerlijk hier. Super vriendelijke eigenaar, man en vrouw 👍. Werken erg hard om ieder goed te helpen. Mooie camping. Gezellig. Mooi aangelegd. Mooie plaatsen, ruim. Mooi nieuw sanitair gebouw, maar zelfs het wat 'oudere' sanitair gebouw, netjes en schoon! Heerlijk eten bij het restaurant op de camping. En in de omgeving allemaal leuke dingen te doen. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Katja07-08-2020

Geweldig verblijf

Een mooie, schone goed onderhouden camping. Ruime plaats met e en w op de plaats, ruimte voor auto bij de caravan. Zeer modern en schoon toiletgebouw. Goed betaalbaar restaurant met een snelle en zee vriendelijke bediening. Helaas door corona weinig te doen voor oudere jeugd. Maar de jeugd van meerdere gezinnen heeft samen hiervoor een oplossing bedacht!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Susanne21-07-2020

Gezinsvriendelijke camping in prachtige omgeving

Deze camping geboekt afgegaan op de goede reviews. En wij sluiten ons daar bij aan. Mooie ligging, prachtige omgeving, en een leuke camping voor gezinnen met (jonge) kinderen. Wij hebben niets gemerkt van een vaste kliek mensen zoals in een review beschreven wordt. Groot voordeel is het restaurant met terras aan de speeltuin, ook het overzichtelijke vonden wij erg prettig en dat de camping niet zo groot is. Aardig personeel die met je meedenken als het nodig is (en nog even gras maaien als de jongens graag willen voetballen). Wij verbleven in een mobilehome, deze was super schoon en in goede staat. Wij hebben er twee heerlijke weken gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    7Leonie15-09-2019

Prima camping in een prachtige omgeving

De camping was prima voor één keer. Het is een mooie uitvalsbasis om met de Kärnten Card de omgeving te ontdekken. Je rijdt in 10 minuten naar de snelweg. De camping is voor een 'bergcamping' vol en druk. De paden op de camping zijn zo smal dat auto's elkaar haast niet kunnen passeren. Wij hadden een rustige plek gevraagd en kregen deze ook (221). Nadeel: een retourtje toiletgebouw is 500 meter lopen. Het sanitair is netjes en over het algemeen schoon. 's Ochtends moet je soms wachten voor de toiletten. De douches zijn ruim en altijd warm water. Kinderen maakten van het toiletgebouw een speelplaats wat veel lawaai veroorzaakte. Bij het restaurant op de camping kun je lekker eten voor een goede prijs. Tip: Wij hebben een paar keer heerlijk gezwommen bij een strandbad aan de Millstätter See op een halfuurtje rijden van de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Fokke Rosier24-08-2019

We willen morgen wel weer terug!

Een prachtige en complete camping in een geweldige omgeving. Bovendien is het weer vele malen beter dan je in de apps in NL leest. Camping ligt tegen de Maltaberg, die veel buien tegenhoudt. Camping heeft ruimte plekken, uitstekend sanitair (gebouw uit 2016) en goed restaurant. Zwembad is wat kaal, maar er zijn alternatieven vlakbij.

• 7Eetgelegenheden

• 6lucinda21-08-2019

heel veel nederlanders

leuk netjes maar compleet overgenomen door nederlandse kinderen die hier al jaren staan. heel veel mensen komen hier al jaren waardoor een gewone "kinder ruzie"al snel iets wordt van 1 tegen 10. wij vonder dit erg jammer verder is het eten geweldig het toilet gebouw erg netjes en de plaatsen prima.. de omgeving is erg leuk en mooi groen.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Mevr. Van Dijk19-08-2019

Top camping, zeker voor herhaling vatbaar.

Super mooie camping op een mooie ligging in Karinthië. Eigenaar ontvangt iedereen en begeleidt je naar je plek. Verder altijd bereidt om je vragen te beantwoorden. Heel schoon en groot toiletgebouw met veel voorzieningen (zoals hondendouche) en je hoeft niet extra te betalen voor het douchen of met muntjes te douchen. Wel veel Nederlanders maar daar hadden wij geen problemen mee. Voor kleine kinderen genoeg te doen, voor oudere jeugd iets minder maar deze vermaken zich onderling wel met elkaar of zwemmen in het mooie zwembad. Elke dag verse broodjes te koop in de kleine supermarkt bij de camping. Het restaurant is echt top. Goed eten, ruime kaart en goede prijzen. We hebben geen Karinthië kaart aangeschaft omdat deze voor 2 volwassen en 2 tieners toch nog 160 euro kost. Je krijgt dan korting op de entree prijs of je mag gratis naar binnen. Goed uitrekenen of het dus voordeliger is. Enig minpuntje: wifi niet altijd overal goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sabine14-08-2019

Geweldige camping

Wat een fijne camping! Wij stonden in een laantje heel dichtbij het sanitairgebouw. Daar waren de plekken ruim genoeg voor een flinke caravan, voortent en bus. Het sanitair zag er heel goed en schoon uit! Het restaurant was top. Lekker eten voor een mooie prijs en de aangrenzende speeltuin was fantastisch. We hebben hier dan ook veel gegeten. Ons zoontje van 2,5 heeft zich super goed vermaakt op camping Maltatal. De Karintiëkaart is zeker de moeite waard! Je kunt super veel leuke dingen doen in de omgeving. Het is dat wij ieder jaar ergens anders heen gaan, maar anders kwamen we zeker nog eens terug!

• 9Linda12-08-2019

Aanrader

3 weken met veel plezier verbleven. Prachtig en zeer schoon sanitairgebouw. Ruime douches met altijd heet water. Leuk simpel zwembad op de camping, waar je apart voor betaald omdat het van de gemeente is. Restaurant en afhaal prima. Naast het restaurant een speeltuin. Een minpuntje vinden wij de wat kleine plekken, minder dan 100 m2. En je moet de auto op je plek zetten, wat het uitzicht op je leuke straatje minder mooi maakt. Ivm volle bezetting mochten we onze auto wel van de eigenaar op op de parkeerplaats vooraan de camping zetten. Erg vriendelijke eigenaars. Karinthië kaart is een aanrader. 109 gratis activiteiten. openluchtzwembaden, musea, dierenparken, stoeltjesliften, prachtige wandelingen. Tevens nog meer activiteiten met korting. Aanraders: diverse schlucht (kloof)wandelingen en stoeltjesliften, ook super leuk! Het is dat we steeds naar een ander land gaan, maar anders is deze camping zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Camping Maltatal info