8,7

Op Camping Maltatal in Oostenrijk vind je veel Nederlanders. Het sanitair is hier schoon. Om te kunnen zwemmen heb je een zwembadpas nodig. Deze kun je kopen voor een klein bedrag. Dierenliefhebbers zitten hier goed dankzij de pony's waarop de kids een ritje kunnen maken. Vanaf de camping fiets je langs rivier de Malta naar de watervallen.

156 reviews over Camping Maltatal in het Nederlands

Supermooie camping.

Marianne
16-7-2019

Mochten plek uitkiezen. Prachtig veld met bomen en watertappunten wat verder van sanitair gelegen, heerlijk rustig. Je betaalt voor zwembad eenmalig € 10 pp voor je gehele verblijf. (is gemeentezwembad). Schitterend sanitair. Hele mooie omgeving om te wandelen, Gmünd is leuk plaatsje. Restaurant op camping erg lekker en prima bediening. Brood op de camping goed, fijn dat je ook losse wastabletten kan kopen voor wasmachine. Boodschappen deden wij meestal in Gmünd bij Spar of Billa.

Mooie groene camping!

Anouk
15-7-2019

Leuke, nette camping in een prachtige omgeving. Ruime groene plekken, erg leuk voor (kleine) kinderen met het zwembad, speeltuin en dagelijks rondje met het 'treintje. Keurig, nieuw sanitair gebouw. Veel mogelijkheden tot wandelen in de omgeving, of fietsend langs de rivier. Goed restaurant! Minpuntje: veel Nederlanders en weinig persoonlijke sfeer met de camping eigenaren (heel 'keurig' allemaal).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super verblijf hier

Lilian Disco
9-6-2019

Zeer gastvrije ontvangst en mooie camping. Wij hebben nog nooit zo,n nette sanitair gebouw meegemaakt. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super camping

bert augenbroe
10-2-2019

super camping, eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. inchecken ging vlot. eerst naar je plek de rest komt later. erg behulpzaam met vragen en later betalen was geen probleem.voor kinderen veel te doen. fijn zwembad,paardrijden,live muziek, en een goed en gezellig restaurant. klein minpunt zijn de plekken als je een grote tent hebt dan word het krap.omgeving is fantastisch. en met een karintie kaart bespaar je ook nog eens veel als je veel stoeltjesliften gebruik.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Lida
14-1-2019

Goed verzorgde, gemoedelijke camping waar het na 22.00 uur stil is.

Joyce Klerks
14-11-2018

We hebben dit jaar 2 geweldige weken op camping Maltatal gehad! Hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. Onze kinderen van 2 jaar en 4 jaar vonden het geweldig! Ze hadden zo aansluiting met andere kinderen en waren veel samen in de speeltuin. Ook het zwembad was prima, ondanks dat er geen glijbaan in het grote bad was hebben ze zich er heel goed vermaakt. Nog nooit zo een mooi en schoon toilet gebouw gezien. Werd zeker 3x per dag gepoetst. Wij stonden in een hele leuke gezellige laan met genoeg plek. Restaurant was genoeg keuze en lekker eten voor een leuke prijs en meteen aan de speeltuin gelegen waardoor wij gezellig konden na tafelen terwijl de kinderen aan het spelen waren. Vriendelijk personeel. Iedere ochtend rijd er een treintje vanuit de camping door de omgeving, heel leuk. Daarna mogen de kinderen pony rijden. Ook de kinderboerderij op de camping is leuk. Veel te doen in de omgeving, ook voor kinderen. Absolute aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top vakantie!

N.Z.
21-8-2018

Super camping, vriendelijk personeel. Al veel camping aangedaan, maar nog nooit door campingeigenaar persoonlijk naar de plek gebracht! Reserveren was helaas niet mogelijk, uiteindelijk een topplek gekregen met eigen water en afvoerkraan. Veel kleinere kinderen, maar als je wat grotere kinderen hebt en ze treffen elkaar, kunnen ook zij zich hier super vermaken, door te tafeltennissen en lekker chillen in het jeugdhok bij het sanitairgebouw. Pluspunt is vrije wifi op heel de camping! Restaurant is echt aan te bevelen en betaalbaar! Leuke stemmingsmuziek op het terras, en de kinderen konden na afloop nog lekker een handijsje nemen!Top camping!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooi gelegen camping in een fantastische omgeving

WS
17-8-2018

Mooi gelegen camping in een fantastische omgeving, zeker voor gezinnen. Wij hebben hier een topvakantie gehad! Pluspunt vonden wij het restaurant waar je voor een schappelijke prijs lekker kunt eten of een pizza af kunt halen. Daar hebben we regelmatig gebruik van gemaakt. Wij hadden een mooie plek met zon en schaduw en een eigen waterpunt (ideaal!). Het zwembad is prima met een mooie ligweide maar verder niet bijzonder. Met de Kärnten kaart kun je gratis naar het zwembad in Gmund wat uitgebreider is (5 min. rijden). Sanitair is mooi en schoon, niks op aan te merken, evenals het vriendelijke en behulpzame personeel. Verder is de camping centraal gelegen voor heel veel leuke uitstapjes. Voor ons was het enige nadeel daarvan dat het moeilijk kiezen is uit zoveel mogelijkheden... Wel veel Nederlanders en kinderen. Als je daar niet van houdt moet je hier niet heen.

Top camping, aanrader

Jeffrey
16-8-2018

Erg leuke camping. Super vriendelijke ontvangst en direct sfeer op de camping. Camping is netjes en het sanitair is super. Zelden zo mooi sanitair gezien. Zwembad is niet inclusief (gemeentebad) maar voor paar euro kan je je hele verblijf zwemmen. Het Maltatal zelf is geweldig om te zijn. Het restaurant op de camping is ook super. Je moet wel tegen kinderen kunnen, want daar waren er heel veel van en ik geloof 95% Nederlanders. Kids hadden hierdoor wel direct aansluiting met andere kids. We zijn maar 2 dagen geweest op de terugreis, maar ik denk dat we volgend jaar maar eens wat langer gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad!

eline
14-8-2018

We werden zeer gastvrij ontvangen. Zaten in een mobile home. Deze was perfect schoon. Onze dochter (11)heeft heerlijk gespeeld met de andere kinderen, veel nederlanders. We hadden goed weer en dan is er in de omgeving (binnen een uur) enorm veel te doen. Helemaal als je het ook leuk vindt een keer een wandeling te maken. Ga je met de bergbanen, neem dan een Karinthiekaart, die heb je er dan snel uit. Kijk ook even goed in het wandelboekje dat je bij de receptie kunt krijgen. Hebben we leuke wandelingen uit gehaald (Grossfalle en wandeling die start bij de tolweg). Sanitair voor de tenten was zeer mooi. Fijne camping voor sportieve mensen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig