Tijdelijk €25 aanbetaling

Seecamping Berghof

We hebben de beste aanbieders voor Camping Seecamping Berghof voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 177 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Heerlijk aan de Ossiacher See op Seecamping Berghof. Via verschillende strandjes en steigers vanaf de campingplekken neem je een duik in het heerlijke water. De camping is gezellig druk, wat soms voor beperkt uitzicht zorgt. Tegenover de camping is de 1900 m. hoge Gerlitzen berg. Pak de gondel naar de overkant en geniet van het wandelgebied.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

177 Reviews over Seecamping Berghof

• 9I Bongers08-08-2022

Mooie terrassencamping met perfect sanitair

Wij zijn hier toevallig terecht gekomen omdat onze geboekte camping een dag eerder was overstroomd, zij verwezen ons naar deze camping. We hebben daar ook geen spijt van gehad. Prachtige ligging aan de Ossiachersee. Een terrassencamping met bijna altijd mooi uitzicht, de plaatsen waren verschillend van afmeting en daar was de prijs ook naar. Ik vond het wel vrij massaal. Maar het sanitair was het mooiste wat ik ooit op een camping heb gezien en werd ook prima schoongehouden. Er zat een restaurant bij waar je prima kon eten. En vanaf de camping kon je heerlijk fietsen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9A.07-08-2022

Mooie camping en prachtige omgeving

Mooie camping gelegen aan een meer. Genoeg toiletgebouwen die er erg nieuw uitzien en goed schoongemaakt worden. Ruime plekken. Gezellige wat grotere camping met veel gezinnen. Een Spar zit bij de camping wat handig is voor de broodjes in de ochtend en de andere kleine boodschappen. De omgeving is prachtig. Genoeg te wandelen en te zien! Één nadeel vonden wij dat we langs een wat grote weg zaten, dit was sommige nachten wat onrustig.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Monique07-08-2022

Super nette camping

Super camping aan de ossiachersee lekker zwemwater. Zeer net sanitair schoon wordt goed bijgehouden. Helaas niet zoveel Nederlanders van de leeftijd 15 en 18 jaar. Kārnten kaart zeker een aanrader. Die heb je er zo uit.

• 9Edwin Veenstra29-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Grote camping met ruime plaatsen Schoon en modern sanitair dat meerdere keren per dag schoon wordt gemaakt. Mooi zwemmeer bij de camping kun je tegen betaling waterskiën of op banden achter een speedboot. Kleine speeltuinen aanwezig op de camping.Er is een goede supermarkt aanwezig op de camping,en op een paar kilometer een lidl of een spar.Restaurant bij de camping hebben we 2x heerlijk gegeten ,vriendelijk personeel.Ook bij de receptie vriendelijk en behulpzaam. Wel aan traden om een stroomkabel van +/- 20m bij je te hebben,anders is dit te huur via de receptie.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7ME van Luling26-08-2021

Goed keurige camping

Prachtige camping ligt mooi aan de Ossiacher see we hebben een prima plek tot zaterdag. Wat ons zeer tegenvalt is dat er op zo’n grote camping maar 1 restaurant is waar je niet kunt bespreken en dus in een lange rij moet wachten op een tafeltje. En op maandag is er ook geen afhaal mogelijk en restaurant dicht. Terwijl het nog hoog seizoen is, onze tip zou zijn zorg dat er nog een eetgelegenheid komt op de accommodatie.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Miranda24-08-2021

Hele fijne camping

Fijne camping op prachtige locatie direct aan de Ossiachersee.Het is een grote camping maar daar merk je niets van, s avonds ens nachts geen geluids overlast.Mooie grote plekken (100m2), wij waren met een tent (4 persoons) en hadden genoeg ruimte om ook de auto bij de tent te parkeren (en nog heel veel ruimte over). We hebben drie weken op de camping gestaan.Sanitair is fantastisch! wordt de hele dag door schoon gemaakt en is modern en van alle gemakken voorzien.kom hier zeker nog eens terug.De omgeving is ook prachtig, er is genoeg te doen en te zien.tip: schaf een karntencard aan!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Christa24-08-2021

Mooie camping en fantastisch ligging

Perfecte ligging. Veel te doen in de omgeving. Uitgebreide supermarkt op de camping en op 5 km een grote Spar. Personeel receptie en Sanitair vriendelijk en behulpzaam. Toiletten en douche zijn schoon! Veel verkeer langs de camping. Indien je aan de buitenkant staat overheerst het geluid met name in de ochtend. Boot vaart vanaf de camping (gratis als je een omgevingskaart koopt voor 1 of 2 weken). Strandjes vrij klein maar geen steentjes en warm water. Mogelijkheid tot waterskiën (tegen kosten) of achter een boot hangen. Helaas niet gebruik kunnen maken van het restaurant na 4x proberen. Reservering niet mogelijk. Personeel incl manager geeft geen welkom gevoel. Restaurant tegenover de camping is een goede vervanging en wel welkom.

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Fam Miehay22-01-2021

Teleurgesteld

Niet geschikt voor oudere mensen Vrij hoge trappen naar toiletgebouw. Geen hellingbaan. Ongelijke losliggende traptreden vanaf Terrassen. In bepaalde straatjes zijn voorzieningen voor het uitstorten van de chemise toiletten . Vinden wij niet hygienisch en was geen gezicht door de achterburen

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Reijntjes07-09-2019

Genoten in een mooie omgeving!

Lekker genoten van het zwemmeer met trampoline, de supermooie omgeving. De Karntenkarte is een aanrader voor leuke uitjes in de directe omgeving. Sanitair is modern en voldoende schoon. Supermarkt op de camping heeft normale prijzen. Restaurant waar je heerlijk kunt eten tegen prima prijzen. We hadden panne met de caravan en ons nummerbord was gestolen. De receptie dacht mee in oplossingen! Leuke mix van verschillende nationaliteiten, maar voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Al met al een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 1Peter13-08-2019

Empfehlenswert

Sehr schön gelegener Campingplatz mit gutem Preis-Leistungsverhältnis. Besonders für Radfahrer (MTB und Trekking) sehr empfehlenswert. Viele Familien mit kleineren Kindern, für Jugendliche nicht sehr attraktiv.

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar
  • Bananen bootBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar