Camping Seecamping Berghof

Weer vandaag6°-1°
Camping Seecamping Berghof
8,6

Omschrijving
Heerlijk aan de Ossiacher See op Seecamping Berghof. Via verschillende strandjes en steigers vanaf de campingplekken neem je een duik in het heerlijke water. De camping is gezellig druk, wat soms voor beperkt uitzicht zorgt. Tegenover de camping is de 1900 m. hoge Gerlitzen berg. Pak de gondel naar de overkant en geniet van het wandelgebied.

We hebben een aantal aanbieders voor Seecamping Berghof voor je op een rij gezet:

158 reviews over Camping Seecamping Berghof in het Nederlands

Hele mooie schone camping aan een prachtig meer

Janneke,
30-10-2018

Mooie schone camping aan een prachtig meer

Topvakantie, mits de juiste plaats...

Peter,
4-9-2018

Net sanitair, prachtig uitgebreide Spar op de camping die netjes geprijsd is en een heerlijk meer om in te zwemmen .

We hadden geopteerd voor een plek in zone H, aan de oever van het meer, vlakbij de tafeltennistafeltjes volgens de plattegrond online . Dit bleek wel even misleidend . De plek zelf was geweldig ruim, maar werd van het meer gescheiden door een steile afgrond van een achttal meter hoog . We moesten dus met een omwegje naar het water, maar vooral voor kleinere kinderen leek me dit niet ideaal. We vonden deze plekken zelf ideaal tov de rest vd camping, elders sta je toch erg op elkaar gepakt .

We hadden geweldig weer, personeel aan de receptie is heel vriendelijk en hulpvaardig, de omgeving is prachtig en er is voldoende te zien .

Verbeterpunten zijn de uitbating van de strandkiosk (kan wat netter) en het eten in het restaurant was smaakvol, maar vet . Jammer ook dat er op elke groente een liter dressing lag ;-)

Leuke camping direct aan het meer

Yvonne Wesselink,
31-8-2018

Langgerekte camping direct aan het meer. Op meerdere plekken zijn strandjes en steigers met trappetjes om in het meer te komen. Heerlijk water. In het water liggen een vlot en een trampoline wat leuk is.

Tegenover de camping is de Gerlitzer berg en dito gondel naar 1900m. Er vaart een boot op het meer die zigzaggend alle dorpjes (stellen niet veel voor) aandoet (gratis met Karnten kaart). Deze stopt ook bij de camping. Zo kan je vrij makkelijk naar de gondel (Annenheim) of direct naar de overkant (Sattendorf) om een trail te lopen naar 3 watervallen (leuk!)

De tentvelden zijn (wat mij betreft) het leukst. Deze liggen op de terrassen waardoor je (vaak) mooi uitzicht hebt over het meer en je niet tegen alles witte muren van caravans en campers aankijkt. Sanitair is goed en wordt de hele dag door schoongehouden (TOP!). Spar supermarkt heeft alles (heerlijk verse broodjes en betaalbaar bbq vlees) en bij de receptie kan je koelelementen wi

Suncamp Holidays

Hele leuke camping. Leuke vakantie gehad met de kinderen.

1 minpuntje, er is geen zwembad op de camping.

Grote, drukke camping

Familie Bartelds,
28-8-2018

Grote, drukke camping in mooie maar erg toeristische omgeving. Wij stonden met tent op het terrassengedeelte aan de rechterkant en hadden een krappe plek tussen de veelal Duitse campers en caravans. Hierdoor was ons uitzicht beperkt en was er in de nabije omgeving weinig speelgelegenheid voor de kinderen. Strandjes waren aan de kleine kant gezien de grootte van de camping. Faciliteiten waren uitstekend en er werden veel activiteiten georganiseerd voor zowel kinderen als volwassenen.

Topcamping!

Kees,
28-8-2018

Top camping!

De kinderen misten alleen een zwembad op de camping!

Met een zwembad op de camping erbij zou het echt een topcamping zijn!

En nog een groot minpunt is dat de sportvelden aan de overkant van een redelijk drukke weg liggen, waardoor de kinderen daar niet even makkelijk naar toe kunnen gaan. En activiteiten voor 10+ kinderen.

Leuke camping!

Marinda,
24-8-2018

Fijne camping met leuke speelfaciliteiten voor de kinderen. Wel een grotere camping met niet al te grote plekken veelal dicht op elkaar. Wel schoon sanitair. Mooi gelegen aan de ossiachersee. In de omgeving voldoende te doen wel zul je er een eindje voor moeten rijden. Karintie kaart zeker een aanrader. De spar op de camping heeft een goed assortiment, maar de Lidl en Billa zijn met de auto ook vlakbij. Fijn restaurant met normale prijzen. Wel wordt er hard gereden op de camping wat soms voor zorgelijke problemen kan zorgen. Wij hebben ons er prima vermaakt maar kijken volgend jaar toch naar een andere camping.

Wij zaten in een mobilhome. Hier zijn er 7 van. Deze zijn 15 jaar oud en dik aan vervanging toe. De bedden zijn kort waardoor je met je voeten op een houten richel komt de matrassen ronduit slecht. De bank is oud en vies en de caravan was niet schoon.

Wel zit er een kleine vaatwasser in. Handig! De wc stinkt en de douche wisselt telkens van heet naar koud. Hier hebben de meeste mobilhomes last van. Daarom gedoucht in het toilet gebouw. Schoon en direct onder de mobilhomesGeen airco de eerste week erg heet

De camping ligt prachtig en je loopt zo het meer in. Vriendelijk personeel. Rustig op de camping na 22 uur. Veelal sportieve mensen die er de op uit gaan.Er wordt overigens wel op de camping gecheckt op overlast

Wij komen terug maar dan als de mobilhomes vervangen zijn.dit kan echt niet meer omgeving is geweldig! Veel kabelbanen wandelgebied en Slovenië kloof gelopen.

Fantastische camping

Wiljanne,
22-8-2018

Fantastische camping, 's-nachts is er bewaking die wel streng is maar recht vaardig, de jonge man begrijpt de jeugd.

Het sanitairgebouw word goed schoongemaakt. Bij het restaurant is het heerlijk eten en als je geen zin hebt om te koken kun je er een heerlijke pizza halen. De SPAR winkel is compleet, je hoeft eigenlijk niet van de camping af. Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk. We hebben dit jaar weer genoten van een heerlijke vakantie. De camping is meer geschikt voor jongere kinderen, dan voor pubers/tieners, dat is jammer, ze moeten zich 's avonds zien te vermaken en dan bij het wifi punt of aan de overkant van de weg blijven hangen.

Het is een erg mooie camping ideaal gelegen. Voor activiteiten in de directe omgeving kun je de auto/ camper laten staan door gebruik te maken van de aanlegstijger voor de boot op de camping, een bushalte voor de deur en een ruime supermarkt. Het is een echte terrassencamping waardoor je soms flink moet klimmen om bij de wc te komen. Sommige plaatsen staan dicht op elkaar, gelukkig niet allemaal. Door de indeling van de camping heb je niet door dat je op een grotere camping staat.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamping Berghof in Landskron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamping Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.