Camping Seecamping Berghof

Oostenrijk, Karinthië, Landskron

8.2Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Seecamping Berghof voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Heerlijk aan de Ossiacher See op Seecamping Berghof. Via verschillende strandjes en steigers vanaf de campingplekken neem je een duik in het heerlijke water. De camping is gezellig druk, wat soms voor beperkt uitzicht zorgt. Tegenover de camping is de 1900 m. hoge Gerlitzen berg. Pak de gondel naar de overkant en geniet van het wandelgebied.

172 reviews over Camping Seecamping Berghof

• 2019
    8Fam. Reijntjes07-09-2019

Genoten in een mooie omgeving!

Lekker genoten van het zwemmeer met trampoline, de supermooie omgeving. De Karntenkarte is een aanrader voor leuke uitjes in de directe omgeving. Sanitair is modern en voldoende schoon. Supermarkt op de camping heeft normale prijzen. Restaurant waar je heerlijk kunt eten tegen prima prijzen. We hadden panne met de caravan en ons nummerbord was gestolen. De receptie dacht mee in oplossingen! Leuke mix van verschillende nationaliteiten, maar voornamelijk Nederlanders en Duitsers. Al met al een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Wolters13-08-2019

leuk voor een keer

Goede afmeting van plaatsen. Sanitair schoon, maar gasten maken er een puinhoop van (hoop niet dat ze thuis ook zo zijn) Veel gebruik maken van de Karntenkaart die is echt de moeite waard. Personeel vriendelijk, grote supermarkt. Restaurant heel druk, beter even naar de overkant lopen daar ligt een supergoed restaurant. Mis een zwembad en animatie, er was voor oudere kinderen niks te doen, die hingen maar rond bij de wifi plek. Camping vooral gericht op gezinnen met jonge kinderen, die de hele dag met fiets en step voorbij scheuren . Leuk voor een keer. De omgeving en activiteiten in de buurt zijn geweldig

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Scholten02-08-2019

Een absolute aanrader!

Wij hadden een zeer geslaagde vakantie op deze camping! Camping direct aan prettig zandstrand met genoeg schaduwplekken, goede sfeer, 's avonds van 22uur rustig, zeer goed uitgeruste campingwinkel en mooie (langgerekte plekken) die uitkijken vanaf de terrassen over de camping. En een prachtige omgeving voor uitstapjes/wandelingen. Het sanitair was schoon, amper wachtrijen en er is ook speciaal kindersanitair (gebouw 3). Terrassencamping betekent wel een flinke klim naar de wc of voor de afwas, wij zaten op D.09. let op: er zijn relatief weinig water punten en elektriciteitpunten, wij hadden onze 20 meter kabel ook echt nodig vanaf onze plek. Al met al absoluut een aanrader deze camping!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Janneke30-10-2018

Hele mooie schone camping aan een prachtig meer

Mooie schone camping aan een prachtig meer

• 8Peter04-09-2018

Topvakantie, mits de juiste plaats...

Net sanitair, prachtig uitgebreide Spar op de camping die netjes geprijsd is en een heerlijk meer om in te zwemmen . We hadden geopteerd voor een plek in zone H, aan de oever van het meer, vlakbij de tafeltennistafeltjes volgens de plattegrond online . Dit bleek wel even misleidend . De plek zelf was geweldig ruim, maar werd van het meer gescheiden door een steile afgrond van een achttal meter hoog . We moesten dus met een omwegje naar het water, maar vooral voor kleinere kinderen leek me dit niet ideaal. We vonden deze plekken zelf ideaal tov de rest vd camping, elders sta je toch erg op elkaar gepakt . We hadden geweldig weer, personeel aan de receptie is heel vriendelijk en hulpvaardig, de omgeving is prachtig en er is voldoende te zien . Verbeterpunten zijn de uitbating van de strandkiosk (kan wat netter) en het eten in het restaurant was smaakvol, maar vet . Jammer ook dat er op elke groente een liter dressing lag ;-)

• 7Eetgelegenheden

• 9Yvonne Wesselink31-08-2018

Leuke camping direct aan het meer

Langgerekte camping direct aan het meer. Op meerdere plekken zijn strandjes en steigers met trappetjes om in het meer te komen. Heerlijk water. In het water liggen een vlot en een trampoline wat leuk is.

Tegenover de camping is de Gerlitzer berg en dito gondel naar 1900m. Er vaart een boot op het meer die zigzaggend alle dorpjes (stellen niet veel voor) aandoet (gratis met Karnten kaart). Deze stopt ook bij de camping. Zo kan je vrij makkelijk naar de gondel (Annenheim) of direct naar de overkant (Sattendorf) om een trail te lopen naar 3 watervallen (leuk!)

De tentvelden zijn (wat mij betreft) het leukst. Deze liggen op de terrassen waardoor je (vaak) mooi uitzicht hebt over het meer en je niet tegen alles witte muren van caravans en campers aankijkt. Sanitair is goed en wordt de hele dag door schoongehouden (TOP!). Spar supermarkt heeft alles (heerlijk verse broodjes en betaalbaar bbq vlees) en bij de receptie kan je koelelementen wi

• 10Staat v/h sanitair

• 9Harm31-08-2018

Leuke camping! Alleen jammer dat er geen zwembad i

Hele leuke camping. Leuke vakantie gehad met de kinderen. 1 minpuntje, er is geen zwembad op de camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Familie Bartelds28-08-2018

Grote, drukke camping

Grote, drukke camping in mooie maar erg toeristische omgeving. Wij stonden met tent op het terrassengedeelte aan de rechterkant en hadden een krappe plek tussen de veelal Duitse campers en caravans. Hierdoor was ons uitzicht beperkt en was er in de nabije omgeving weinig speelgelegenheid voor de kinderen. Strandjes waren aan de kleine kant gezien de grootte van de camping. Faciliteiten waren uitstekend en er werden veel activiteiten georganiseerd voor zowel kinderen als volwassenen.

• 9Kees28-08-2018

Topcamping!

Top camping! De kinderen misten alleen een zwembad op de camping! Met een zwembad op de camping erbij zou het echt een topcamping zijn! En nog een groot minpunt is dat de sportvelden aan de overkant van een redelijk drukke weg liggen, waardoor de kinderen daar niet even makkelijk naar toe kunnen gaan. En activiteiten voor 10+ kinderen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Marinda24-08-2018

Leuke camping!

Fijne camping met leuke speelfaciliteiten voor de kinderen. Wel een grotere camping met niet al te grote plekken veelal dicht op elkaar. Wel schoon sanitair. Mooi gelegen aan de ossiachersee. In de omgeving voldoende te doen wel zul je er een eindje voor moeten rijden. Karintie kaart zeker een aanrader. De spar op de camping heeft een goed assortiment, maar de Lidl en Billa zijn met de auto ook vlakbij. Fijn restaurant met normale prijzen. Wel wordt er hard gereden op de camping wat soms voor zorgelijke problemen kan zorgen. Wij hebben ons er prima vermaakt maar kijken volgend jaar toch naar een andere camping.

• 10Eetgelegenheden

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Regionaal