Camping Naturpark Schluga Seecamping

Oostenrijk, Karinthië, Hermagor

7.6Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Naturpark Schluga Seecamping voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Geniet van de bosrijke landschappen van Karinthië op Camping Naturpark Schluga Seecamping in het zuiden van Oostenrijk. De ruime plaatsen en glampingaccommodaties passen goed in de omgeving. Perfect voor de natuurliefhebber en de wandelaar, maar ook voor een spavakantie. Met de Karinthië kaart heb je voordeel bij de vele bezienswaardigheden.

149 reviews over Camping Naturpark Schluga Seecamping

• 2019
    9Linda de Vries23-09-2019

Geweldig!

Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Wij hebben 2 weken op de camping gestaan in het A-gedeelte. Dit is wel een aanrader. Aan het begin van de camping zijn de plekken naast de weg gesitueerd en dit geeft veel overlast. Het verkeer gaat er dag en nacht door.

Het sanitair is keurig. Lekker warm water en schone douches en toiletten. De afhaal gerechten zijn wat aan de prijzige kant, maar wel smaakvol.

Het meer is heerlijk. Lekker warm en schoon water. Onze kinderen van 7 en 12 hebben zich er uitstekend vermaakt! Het zwembad is lekker, maar wel aan de kleine kant voor zo'n grote camping. Dat is jammer.

De onmgeving is er prachtig, veel te doen op korte rij-afstand. Aanrader: de Grossclockner. Is wat verder rijden, maar mag niet overgeslagen worden!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Gerlinda29-08-2019

Perfect

Prachtige camping . Goed onderhouden.nette en schone sanitair. Vriendelijk. Dicht bij winkelcentrum en supermarkt.vlak bij veel te zien.. keurig en net zwembad je kunt zeggen wat krap maar het was genoeg...

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam K.19-08-2019

Heerlijk plekje!

Prachtige plek aan het Pressegersee. Een zeer schoon en mooi meer. Mooi prive strandje met opblaastoestellen in het water. Super leuk voor de kinderen! Ook is aan het strandje een bar aanwezig, speeltuin, voetbalveldje en vollybalveldje. De camping zelf is groot met voldoende sanitairgebouwen (schoon) aanwezig. Ook op de camping leuke speeltuinen aanwezig. Zwembad is nieuw en is prima in orde! Je kunt er verder pizza's afhalen en er is een restaurant. Broodjes ook aanwezig. Wij hadden een staancarevan gehuurd. Deze was prima. De staancarevans bevinden zich achterop de camping. Mooie plek! Veel bomen en natuur om je heen. De omgeving is prachtig. Veel te doen! Leuke dorpjes en uitstapjes. Vooraf onze vakantie reviews van deze caming bekeken en dit zorgde er bijna voor om toch een andere camping te boeken. Gelukkig hebben we dit niet gedaan! Gewoon een leuke, schone camping op een mooie plek! Wij hebben het erg naar ons zon gehad.

• 8Mw Aarts15-08-2019

zeer tevreden

we hadden een zeer ruime sta plaats om de hoek bij de winkel en vlak bij het sanitair gebouw. Je hoort het verkeer op de weg s avonds een beetje en smorgens maar was niet hinderlijk. Er wordt vanuit de camping vanalles georganiseerd en sommige activiteiten moet je voor naar de andere camping (ong. 3 km verderop) Er is wel voor de ouderen een hangplek bij de tafeltennistafels. Jammer dat er geen voetbalveld aanwezig was waar onze zoon een balletje kon trappen maar bij het meer is er wel gelegenheid voor. Afstand van camping naar meer is ong. 500 meter. Er zijn op meerdere plekken op de camping speelplaatsen voor de kleine kinderen. Personeel is vriendelijk en sanitair was netjes. In de buurt is vanalles te bekijken en we hebben goed gebruik gemaakt van de Karinthie kaart

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Weidgraaf11-08-2019

Prachtige en schone camping!

Deze camping heeft mooie ruime plaatsen, verdeeld over verschillende plateaus. Er is een klein, maar schoon zwembad met toezicht. Verder een campingwinkeltje met verse broodjes . Voor de kinderen meerdere speeltuintjes en konijnen en pony's. De receptie is tot 21.00 open en is bereid je te helpen bij allerhande vragen. Het restaurant is altijd goed bezet, je kunt er lekker eten. Aan de achterzijde is afhalen van een aantal gerechten mogelijk. In de directe omgeving is het mooie meer en in de omgeving is veel te doen ( rodelen, skilift, dierenpark, apenberg, roofvogels, wandel - en fietsroutes). Supermarkten , apotheek, andere winkels in de directe omgeving. Wijn hebben er een fijne vakantie gehad!

• 6E.v.D.09-08-2019

Nette camping, maar niet voor herhaling vatbaar

Een nette camping met vaak ruime plaatsen en nette sanitairgebouwen. Het zwembad is niet heel groot en door het aantal plaatsen op de camping ook vaak erg vol. Het meer met ligweide (wat op 5 minuten wandelen van de camping ligt) is enkel voor campinggasten. De ligweide is goed onderhouden en ziet er netjes uit met bar.

Nadeel van deze camping is dat wij van tevoren geen plek konden uitkiezen. De camping had de plek uitgekozen. Wij hadden een plek met een wat oudere naaldboom op de plaats waardoor onze luifel behoorlijk onder de harsplekken zat na 2 weken. Advies is dus om een plaatse te vragen zonder naaldboom, want er zijn ook genoeg plekken met loofbomen of zonder bomen. Verder wel een nette camping. Het restaurant bij de camping is goed, maar de capaciteit van de keuken is beperkt. Wij moesten ruim 45 minuten wachten op ons eten. Conclusie: De prijs-kwaliteit verhouding van de camping is niet in evenwicht.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Faasen04-08-2019

Prima

De omgeving is echt geweldig! Bezoek naar Slovenië en Italië zeer de moeite waard. In Slovenië ligt het Zelenci meer, samen met Kranskja Gora (rodelbaan!)... aanrader. In Tavisio (Italië) is ook een supermooie rodelbaan, bezoek hier ook zeker lago di fusine. De camping is prima. Wij vonden het persoonlijk wel erg groot, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Je kunt met de hond prachtig wandelen in het bos achter de camping. Wij stonden achterop de camping, voor jongere kinderen zou ik iets meer voorop de camping staan. Er is daar een speeltuin waar de jongere jeugd zich d avonds verzamelt. 22.30 uur is het stil op de camping. Toiletgebouwen vonden we wel wat ver weg. Afwasgedeelte is erg klein! Zwembad en meer zijn prima. Schoon sanitair!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Fam Vrind24-10-2018

Wauw!

Zoals vakantie hoort te zijn! Wat een omgeving. Afgelopen jaar 3 weken geweest en nog te kort. Heerlijk op pad en vele mooie activiteiten in deze omgeving! Camping zelf mooi ruim opgezet. Zwembad idd wat klein, maar het meer maakt veel goed. Kampwinkel simpel, maar supermarkten in de buurt. Aankomend jaar weer geboekt omdat er nog zoveel te doen is!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Louis18-08-2018

Mooi gelegen nette camping

Grote terrasencamping met veel Nederlandse gasten. Bij aankomst bleek dat we een echt kleine plek toegewezen hadden gekregen, de dame bij de receptie was erg vriendelijk en direct bereid om een oplossing te zoeken, hoe druk ze ook was. Veel pubers op de camping die elkaar in de avond opzoeken en flink lawaai maken, maar we zijn allemaal jong geweest tenslotte. Prachtige omgeving er is veel te doen (kärntencard aanrader!) Klein druk zwembad, maar daar staat weer een leuk meer tegenover. Restaurant is niks aparts, maar prima wanneer je heb zin hebt om zelf eten te maken. Al met al leuke camping, maar fors aan de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5Nanda18-08-2018

Afrader (vooral in hoogseizoen en met kleine kids)

Wij waren er in het hoogseizoen en de camping stond vol. Daar zijn de voorzieningen niet op berekend; het zwembad is veel te klein en zwemmen was niet mogelijk door de drukte, je kon alleen staan. Ook het sanitair is te klein, waardoor je vaak in de rij moest staan voor toilet of douche. Ook om 22:00 uur savonds. Een alternatief voor het zwembad is zwemmen in het meer. Wij hebben een tweeling van 5 jaar, voor hun was dit te te ver lopen in de hitte, dus dat deden we ook niet graag. Verder was het personeel onvriendelijk en onkundig (wij kregen met onze kinderen de tip voor een uitstapje, wat niet geschikt bleek voor zulke jonge kinderen. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar dat kwam door de prachtige omgeving en doordat we dus weinig op de camping zijn gebleven. We gaan dus ook op zoek naar een andere camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

14 tips over Camping Naturpark Schluga Seecamping

• Josteef, 06-02-2013

Wil je naar de lokale radio luisteren dan is het zeker de moeite waard om OE3 (http://oe3.orf.at/) op te zetten. Ik luister er zelfs thuis naar achter de pc.

• Ilona, 07-09-2012

Erg mooi om te rijden zijn de Alpenstrassen. Werkelijk prachtig uitzicht!! De apenberg is leuk en met de kabelbanen om hoog is ook mooi. Bij de kleine restaurantjes langs de weg eet je nog relatief goedkoop met je gezin en de schnitsels zijn zo groot dat de groente appart geserveerd wordt.

• ans59, 24-08-2012

Kärntencard voor heel veel uitstapjes

40 vragen over Camping Naturpark Schluga Seecamping

• RiEn., 22-12-2019

Puberzonen 16 en 17 jaar.

Waar vinden onze voetballende puberzonen van 16 en 17 jaar de meeste leeftijdsgenoten om in de avond ook nog mee te kunnen chillen? Op de Seecamping van Schluga of of de andere Schlugacamping, zo'n 4 km verderop?

• Willeke, 06-12-2019

Heeft de Schlusa Seecamping nu wel of niet een zwembad. Als ik de plattegrond bekijk dan lijkt dit niet het geval. Echter bij de recensies wordt hij wel benoemd.

• melanie van doorn, 29-01-2019

Voetbalveldje

is er ook een voetbal en/of pannaveldje op de camping of alleen bij het strand? Of is het pubber goed te doen even naar het voetbal veldje bij het strand te lopen?

Berry, 22-07-2019

Op de camping zelf is er geeb voetbal veldje of dergelijk. Alleen op de ligweide bij het strandje staan goaltjes. Pubbers kunnen hier zeker wel alleen naar toe lopen voor jongere kinderen is het misschien wat ver weg om alleen te gaan. Het jaar dat wij er waren werd er helaas niet heel veel gevoetbald.

Camping Naturpark Schluga Seecamping info

• Aantal sterrensterstersterster