Camping Naturpark Schluga Seecamping

Camping Naturpark Schluga Seecamping
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Naturpark Schluga Seecamping voor je op een rij gezet:

140 reviews over Camping Naturpark Schluga Seecamping in het Nederlands

Mooi gelegen nette camping

Louis
18-8-2018

Grote terrasencamping met veel Nederlandse gasten. Bij aankomst bleek dat we een echt kleine plek toegewezen hadden gekregen, de dame bij de receptie was erg vriendelijk en direct bereid om een oplossing te zoeken, hoe druk ze ook was.

Veel pubers op de camping die elkaar in de avond opzoeken en flink lawaai maken, maar we zijn allemaal jong geweest tenslotte.

Prachtige omgeving er is veel te doen (kärntencard aanrader!)

Klein druk zwembad, maar daar staat weer een leuk meer tegenover.

Restaurant is niks aparts, maar prima wanneer je heb zin hebt om zelf eten te maken.

Al met al leuke camping, maar fors aan de prijs.

Wij waren er in het hoogseizoen en de camping stond vol. Daar zijn de voorzieningen niet op berekend; het zwembad is veel te klein en zwemmen was niet mogelijk door de drukte, je kon alleen staan. Ook het sanitair is te klein, waardoor je vaak in de rij moest staan voor toilet of douche. Ook om 22:00 uur savonds.

Een alternatief voor het zwembad is zwemmen in het meer. Wij hebben een tweeling van 5 jaar, voor hun was dit te te ver lopen in de hitte, dus dat deden we ook niet graag. Verder was het personeel onvriendelijk en onkundig (wij kregen met onze kinderen de tip voor een uitstapje, wat niet geschikt bleek voor zulke jonge kinderen.

Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar dat kwam door de prachtige omgeving en doordat we dus weinig op de camping zijn gebleven. We gaan dus ook op zoek naar een andere camping.

Prima gezinscamping

Arjan
15-8-2018

Deze zomer verbleven we met het gezin (3 kinderen <11 jaar) op camping Schluga Seecamping in Hermagor.

We stonden op een prachtige, ruime en rustige plek achterop de camping.

De plekken dichter aan de weg zullen meer last hebben van de weg, maar deze was bij ons nauwelijks hoorbaar.

Het sanitair is keurig verzorgd.

Zwembad is klein, maar prima en het meer op loopafstand is heerlijk. Mooie ligweide met o.a. een voetbalveld, beach-volleybalveld, tafeltennis tafels en een klimtoren in het water.

In de omgeving is genoeg te doen en een Karinthie kaart is absoluut een aanrader.

Leuke uitstapjes zijn de Molltalergletcher (met sneeuw), drie landen punt en kabelbaan Nassfeld (+rodelbaan).

Supermarkt op camping is prima en verder zijn de supermarkten in de omgeving goed aan te rijden.

We hebben genoten en kunnen deze camping iedereen aanbevelen.

Te duur en te druk

Theo
15-8-2018

We hebben twee leuke weken gehad op camping Schluga, maar dat lag vooral aan het gezelschap en aan de buren, niet zozeer aan de camping zelf.

Allereerst is de drukke weg erg aanwezig, zeker als je plaatsen hebt beneden aan de camping. Verder was het sanitair schoon, maar de capaciteit was niet voldoende, wat betekende dat je regelmatig in de rij moest staan voor wc of douche.

Het meer was mooi, maar op zonnige dagen wel erg druk en het zwembad was erg klein voor zo'n grote camping.

Het personeel was niet erg vriendelijk en de kinderanimatie straalde uit dat ze niet echt van kinderen hield...

Het meest stuitende vond ik de oranje bandjes die aan het begin van de vakantie werden uitgedeeld. Zelfs bij het meer werd je door een of andere oude man aangesproken als je deze niet om had.

De omgeving is erg leuk, veel te doen en mooie natuur.

Kortom, ik vind dat deze camping de dure prijs (€75,-) niet waarmaakt

Grote camping nabij Presseggersee

Ruud
8-8-2018

Schluga Seecamping is een grote camping met terrassen. Daardoor heb je niet altijd in de gaten dat de camping eigenlijk best heel groot is. Sanitair is altijd schoon en zeer netjes verzorgd. Hier heb je echt warm water (ook voor de afwas). Sanitairgebouw Oost en West zijn echt de bijgebouwen; in het hoogseizoen is de capaciteit volstrekt onvoldoende. Noord en Zuid zijn groot genoeg, alleen beetje verder lopen.

Nadeel van de camping is de heel erg drukke doorgaande weg die strak langs de camping loopt. Deze hoor je overal op de camping en ik vond het niet echt prettig. Sommige staanplaatsen staan echt strak langs de weg....

Medewerkers van receptie en winkeltje lopen niet over van vriendelijkheid (ik vind het zelf erg onvriendelijk); dames van de schoonmaak zijn wel heel erg vriendelijk.

Mooie grote staanplaatsen en heel veel ruimte om met de hond te gaan lopen direct achter de camping in het bos.

Leuk meer op loopafstand.

Fijne uitvalsbasis

Robert
29-1-2018

Mooie, goed onderhouden camping in het prachtige Karinthië. Snelle toegang tot het privéstrand (ligweide) van de camping aan de Presseger See, en ook een leuk zwembadje op de camping zelf. Onze stacaravan stond wat hoger dan het grootste deel van de camping, wat voor een mooi uitzicht zorgde. Fijne tijd gehad!

Geweldige camping

Petra
13-1-2018

Mooie schone camping. Prachtig sanitair, ruime plaatsen. Mooi uitzicht. Onze zoon van 17 heeft zich prima vermaakt, veel pubers! Mooie omgeving, prachtige wandelingen gemaakt. Echter voor hoge bergen moet je wel een stukje rijden. Schaf gelijk een karintie card aan, geeft veel voordelen op de bergliften.

Het restaurant was prima, lekker eten voor een redelijke prijs.

Wat een top camping!!

Fam. IJpma
6-9-2017

Prachtige ruime plekken. Mooi uitzicht op de bergen en veel zwemplezier in zwembad en in de Presseger See.

Eén nadeel is de communicatie. Lang niet al het personeel spreekt Engels. En rustig Duits spreken doen ze ook niet.

Fijne en mooie camping

Sandra
19-8-2017

Hele fijne camping. Wij hadden een comfortplek en erg ruim! Toiletten en douches waren schoon. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt. De lastige vaste gasten hebben wij niet gezien. Badjuffrouw was erg vriendelijk. En nee je mag niet duiken, dat mag in Nederland ook niet in een bad waar je kunt staan. Personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Bad is niet erg groot. Het meer is fantastisch! De omgeving is prachtig en voor ieder wat wils.

Fijne camping en omgeving

Thomas
17-8-2017

Goed: ruim opgezette camping, terrasvormig en met mooie plaatsen voor tent, camper en caravan.

Ruim voldoende aanwezig sanitair, met bij de vrouwen wel vaker een rij voor de douche dan bij de mannen, maar schoon en netjes onderhouden. Fijn nieuw zwembad, en een zwem meertje op loopafstand (weinig gebruikt). Direct wandelen achter de camping in de bossen kan. Supermarkten en winkels in Hermagor (nog geen 10 minuutjes met de auto), en zeer veel te doen in de omgeving. Restaurant op de camping is zeer okay; ja, personeel is druk, maar als je zelf niet zo'n haast hebt en je geeft dat meteen aan, hoef je je ook niet te irriteren. Geen hoogstaand menu, maar gewoon eerlijk eten voor een eerlijke prijs.

Minder: wij hadden een plek langs de weg; de een heeft daar meer last van dan de ander natuurlijk, maar het is wel een dingetje in de ochtend. Meest last hadden we van gillende hangjongeren in het speeltuintje na 22:00, dit schijnt tegenwoordig echter normaal te zijn; het is vakantie...

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturpark Schluga Seecamping in Hermagor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturpark Schluga Seecamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturpark Schluga Seecamping scoort een 8.14 uit 10 op basis van 140 reviews.