Reviews over accommodaties in Noord-Korea

Een prima hotel, gericht op westerse toeristen

groepsreiziger,
    12-6-2015

Het hotel ligt in het centrum op een eiland. Maar als gast is het niet toegestaan om het hotel te verlaten, max vrijheid: parkeerterrein. In vergelijking met hotels in andere, niet erg toeristische steden, is dit een prima hotel. in vergelijking met hotels in het westen is het een middelmatig hotel.

goeie vakantie

Tom,
    17-8-2012

het is er super, mooi kindvriendelijk, lekker eten... super

erg goed toeven

Marco,
    26-7-2012

het hotel is heerlijk toeven, verschrikkelijk mooi en fijn land, komen er al jaren met de hele club. Goed toeven.

Prima hotel naar Westerse maatstaven

nicky_vinken,
    9-3-2011

Een hotel ver buiten Noord Koreaanse maatstaven. Je hebt hier geen last van stroomuitval, je kunt hier ontspannen op bijv. de bowlingbaan, biljarttafels enz.

Het eten is veel en prima, de bediening prima.

Mooi, westers hotel

Mark Kwakman,
    11-12-2010

Het hotel ligt op een eiland in de Taedong rivier. Vanaf de 17e verdieping en vanuit de roterende bar in de top heb je prachtig uitzicht over de stad. Veel hot-spots zijn te zien. Ook 's avonds bij een power-cut (waar je in het hotel geen last van hebt) zie je een bijzondere stad.

Als toerist kom je (net als het hele verblijf in Noord Korea) niks te kort, het ontbijt is bijvoorbeeld heel uitgebreid. Jammer dat ze altijd die propaganda-zoetsappige-meezing liedjes aan hebben staan.

Het hotel beschikt ook over een bowlingbaan in de catacombe, is wel even zoeken :-).