Sorteren

vakanties Noordereiland

Reviews over accommodaties in Noordereiland

Basic, wat je kunt verwachten voor een lage prijs.

Anne
    8-7-2017

Hutje gehuurd voor twee dagen vanwege slecht weer (verder met camper op weg). Bedden ok. Klein keukentje om in te koken aanwezig met oude potten en pannen; functioneel. Badkamer oud maar functioneel.

Leuk verblijf met de camper

Mooren
    23-3-2017

Top verblijf hier gehad met de camper, mooie camping met eigen mineraal bronnen.

super B&B met fantastische gastheren

Harry de Kievit
    14-11-2016

Gelegen op een schitterende locatie. Gastheren Rob en Nick zijn voor dit vak geboren. Mooie kamer, Zeer schoon, hartelijke ontvangst. Opgehaald vanaf vliegveld Auckland. (hebben voor 4 weken bij hun een camper gehuurd, uitstekend verzorgd en afspraak is afspraak!) Een uitstekend ontbijt!

Als u hier verblijft of een camper huurt, krijgt u geen spijt!

Het is er geweldig, super.Prachtig land.

Marleen
    1-5-2016

Het is belangrijk dat je goed en niet onvoorbereids daar naar toe gaat, vooral omdat je aan de andere kant van de wereld bent.

in 1 woord: Fantastisch!!

Antonia&Rudolf
    20-3-2014

We zijn net terug van een fantastisch verblijf in the Manse. Een prachtige Lodge in een heerlijke rustige omgeving, maar toch zeer centraal gelegen en ideaal om Hawkes Bay te verkennen. We verbleven in de River View Suite, een hele mooie ruime kamer met een heerlijk bed, een luxe badkamer en een klein privé terras dat net als de kamer zelf een fantastisch panoramisch uitzicht over de rivier heeft. De kamer was zeer compleet en onberispelijk schoon.

De eigenaren van the Manse, Gary en Dietske houden op eigen terrein kippen, koeien en varkens. Je krijgt dan ook een heerlijk vers eitje bij het ontbijt en als je blijft dineren krijg je niet alleen een heel smaakvol stukje vlees maar ook groente van eigen terrein voorgeschoteld.

Ook het entertainment kan je aan Gary en Dietske overlaten. Wij hebben werkelijk een perfecte tijd gehad met kleiduiven schieten en 4x4 rijden door de rivier. Maar je kunt het ook rustig aan doen bij het zoutwaterzwembad met heerlijk en perfect schoon water.