Sorteren

Reviews over accommodaties in Nieuw Zeeland

Ver weg van alles ...

ANNEMIE
    15-7-2018

Vrienden die enkele dagen vóór ons waren konden 's avonds eten bestellen (gastentafel). Daar "rekenden" we dus min of meer op ... Voor mijn vriendin en ik kon er echter niet gekookt worden. Te druk met vergaderingen én de Kerstmis voorbereidingen. Gelukkig hadden we wat drank en eten bij (brood en beleg) want een restaurant is ongeveer 40 km rijden. Allan was heel vriendelijk en liet ons zijn landerijen en veestapel zien. Hellen May echter vonden we eerder autoritair... We kregen onmiddellijk te horen dat ze liever niet had dat we in haar keuken kwamen (om iets op te warmen in microgolf). 2 nachten verbleven. Er was een grotere kamer, wij kregen een kleine kamer met twin beds ...Tegen een Nederlands koppel was men ook niet zo vriendelijk. Men moet blijkbaar geluk hebben daar !

Basic, wat je kunt verwachten voor een lage prijs.

Anne
    8-7-2017

Hutje gehuurd voor twee dagen vanwege slecht weer (verder met camper op weg). Bedden ok. Klein keukentje om in te koken aanwezig met oude potten en pannen; functioneel. Badkamer oud maar functioneel.

Leuk verblijf met de camper

Mooren
    23-3-2017

Top verblijf hier gehad met de camper, mooie camping met eigen mineraal bronnen.

fantastisch!

Conny
    10-3-2017

Greenwood Farmstay is een fantastische B&B, mooi gelegen en met 2 hele lieve gastgevers. De kamers zijn prima verzorgd en je kunt gebruik maken van een aparte zitkamer en buitenterras. De badkamer is van alles voorzien en ook is er een koelkastje beschikbaar. Het ontbijt is erg lekker en op verzoek is er ook de mogelijkheid om 's-avonds mee te eten en dat was superlekker! Als extraatje kregen we van gastheer Alan een rondrit over de boerderij met herten, koeien en schapen terwijl gastvrouw Helen-May het diner voorbereidde. Beslist een aanrader als je hier in de streek wilt overnachten!!!

ruim en rustig

Conny
    6-3-2017

Onze kamer in het The Lakes Motel [voorheen Aspen Court Motel] was zeer ruim, schoon en rustig ondanks dat het motel aan een weg ligt. De badkamer is van alles voorzien evenals het keukenblok in de woonkamer. Eigenaresse Christine is vriendelijk en behulpzaam. Het centrum van Twizel is op loopafstand met winkels en horeca. En aan de overkant van de weg staan 's-avonds verschillende foodtrucks zodat je ook op je eigen kamer lekker kunt eten zonder er echt voor weg te moeten. Voor een bezoek aan de mooie omgeving zit je hier ook goed, Mount Cook, Lake Pukaki en Lake Tekapo zijn goed bereikbaar. Dus zeker een goede plek om te verblijven.