Sorteren

Reviews over accommodaties in Nieuw Zeeland

Locatie uitstekend

jan bijman
    21-11-2016

Dit hotel voldoet aan onze verwachtingen. Niet heel bijzonder. Maar schoon en droog en vlak bij het meer is voor ons prima. De wifi wel matig. Maar kleine plaatsjes vaak matige wifi is onze ervaring. Gratis parkeren is dan weer een pré.

Lekker centraal gelegen hotel

Jan en Ellen
    29-10-2016

Hotel staat vlak bij SkyTower, maar dat is geen landmark om er te komen omdat er veel hoge gebouwen in de omgeving staan. Veel leuke dingen zijn hier op loopafstand. Ruime schone kamers. Gratis wifi en behulpzaam personeel. Naast het hotel is een kleine supermarkt, maar op 50 meter staat een veel grotere. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden. Kamer heeft ook een keukenblok, zoals vaker in Nieuw Zeeeland..

Prachtige plek

S_Prins
    22-4-2014

Op een van de mooiste plekjes van Nieuw Zeeland een paar heerlijke nachten doorgebracht in een cabin. Fantastische locatie en service. Mochten we hier ooit nog eens terecht komen dan wordt het weer Top 10.