Camping Boerderijcamping Rustdam

CampingWeer vandaag15°9°
Camping Boerderijcamping Rustdam
8,3

26 reviews over Camping Boerderijcamping Rustdam in het Nederlands

Superverrassing: oase van rust in de Randstad...

Juliette1959
14-9-2018

Wat een verrassing! Zomaar in het land langs de Randstad zo'n heerlijke en goede camping! Alles is er voor de kampeerder of je nou met tent, caravan of camper komt. En alles is netjes en schoon. De plaatsen zijn goed onderhouden en ruim aangelegd. Hier wordt echt moeite gedaan om het zo leuk mogelijk te maken voor kampeerders. Hou je van rust? Dan fiets je de weilanden in. Zoek je een beetje drukte? Dan kun je zó naar Leiden fietsen. En als het een beetje buiig is en de appeltjes zijn van de bomen aan het vallen, dan bakken ze hier een paar lekkere taarten ermee en ze schenken je een kop koffie of thee in... wat een verademing deze camping. Lieve mensen met aandacht voor details. En wij kwamen hier nou niet specifiek op vakantie maar hadden helaas verdrietige dingen om af te ronden. En daar was ook alle begrip voor. Ja, zonder meer een prima camping met heel attente en aardige eigenaars. Zeker weten dat we hier terug gaan komen.

kindvriendelijk, mooie ligging,

larissa huisman
21-8-2018

leuke camping, mooi gelegen en geschikt voor kinderen.

Als je niks met `boerderij lucht´heb kan het wat minder zijn.

geschikt voor kinderen en een schoon sanitair.

Een camping waar we zeker nog eens terugkomen

Claudia Wijnands
29-7-2018

Het is een geweldige kleinschalige camping waar de hond aangelijnd zeer welkom .

Met geweldige service. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De sanitaire voorzieningen zijn supernetjes en je kunt gebruik maken van een ijskast , diepvries, wasmachine en droger.

Het is een aanrader voor iedereen .

Heerlijke landelijke en rustige camping. Lekker windje door de bomen. Een supermooie karpervijver. Gratis Wifi en ruime plek om te staan met onze camper. Onze hond slaapt in zijn eigen tent ,ook daar voldoende ruimte voor. Het is de tweede keer dat wij er komen en er zullen nog vele keren komen.

Erg vriendelijke eigenaren.

Heerlijke rustige landelijke camping

Wessel
23-5-2018

Een kleine rustige boerencamping met geheel vernieuwd sanitair.

Hartelijk ontvangst door Jorien. Een camping waar je je direct thuis voelt.

De camping ligt landelijk in het dorp Zoeterwoude, dichtbij Leiden.

Heerlijke omgeving om te fietsen en te genieten van de mooie natuur. Wij hebben in ieder geval genoten en komen graag nog eens terug. Top !

op deze camping nooit meer

Wim en Atie
21-5-2018

We reserveren een plek op de camping en krijgen een plek op het trapveldje, waar we blij mee waren gezien de veeschuur die midden op de camping staat jongvee erin, wat behoorlijk te ruiken was. Sanitaire voorzieningen waren voldoende maar zijn in de week die wij er waren voor ons niet zichtbaar schoon gemaakt, ook was het toilet papier regelmatig op, zodat je maar moest zien hoe je dat oploste. na mate de week vorderde werd onze toegewezen staanplek steeds kleiner, doordat de camping voller werd, de laatste dag hadden we naast ons nog 2 meter over, en voor ons 3 meter. De omgeving is fantastisch zeker om te wandelen en te fietsen.

helemaal onze camping

Mariëlle Jereskes
12-5-2018

Informeer altijd goed waar je heen wilt gaan en of dat ook bij je kampeer wensen past. Dan kun je er vanaf het begin van genieten.

Zoals een boeren camping hoort te zijn

Rob en Kitty
3-10-2017

Dit is wat wij zoeken het heet niet voor niets Rustdam .

In het naseizoen een beschutte zon plek .

Tegels voor de voortent .

Een overkapping voor de fietsen .

Schoon sanitair .

Een stal met koeien .

Winkels in de omgeving .

Een prachtige plek als uitvalbasis voor heerlijke fietstochten maar ook om te wandelen .

Ongeveer 15 km van het strand om lekker uit te waaien .

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad .

Door omstandigheden niet eens alle mogelijkheden kunnen uitzoeken .

Een aanrader .

Ga zo door .

Nog eens terug komen ? Ja zeker !!!

voor herhaling vatbaar

Mevr Hendrika
27-7-2017

sanitair was mooi en schoon en ja het is best een rommeltje op het erf maar dat is op te ruimen.

Camping waar heel wat van te maken valt

Rudi en Femmy
18-7-2017

Goed: ruime plaatsen, gezellige mede-kampeerders

Niet goed: de enorme troep rond de boerderij, lijkt wel een vuilstortplaats

en sanitair wat goed is, maar zelden wordt schoongemaakt, erg jammer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Rustdam in Zoeterwoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Rustdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.