Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar

Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Den Haag - Wassenaar voor je op een rij gezet:

322 reviews over Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar in het Nederlands

Anders

never

linsey
13-8-2018

hele dure kamer de strand suite genomen. maar helaas zat kamer onder de zaad vlekken van een ander . heb dit gemeld en er moest klacht via mail dan konden ze tegmeit komen. tor dag van vandaag geen tegemoet koning niks en allee e excuus . maar voor kamer ban bijna 300 euro voor een nacht mag je wel meer verwachten . ik vind ban der valk heel goed .maar het eten was niet zoals gewend ben bij ander ervan der valk was kortom erg slecht en erg slechte service

Prima top

Gea
20-3-2018

Super hotel vriendelijk personeel . Afgelopen weekend hier geweest. Samen met 3 vriendinnen .Werden vriendelijk ontvangen . Goed eten

Zeker komen we hier nog eens terug.

Kim
3-3-2018

Een goed verzorgd hotel met mooie kamers

Het is daar fantastich

Evelien
1-3-2018

Dat het er echt heel goed is mooie mooie en schone huisjes

Heerlijk

Liesbeth Bakx
6-2-2018

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Geweldige en veelzijdige keuken

Heerlijk gegeten.

Marian
17-8-2017

Goed hotel, we hebben er heerlijk gegeten. Aan de receptie werden we geholpen door iemand waar ik van vermoedde dat ze er nog niet lang werkte. Op mijn vraag wat ongeveer een taxi naar het centrum van Den Haag zou kosten zei ze dat ze dacht 25 tot 30 euro, waarop ik zei, voor dat stukje? En toen zei ze 15 tot 20 euro. We zijn dus maar met de auto gegaan. De mindervalidenplekken lagen in een hoek weggestopt en als de parkeerplaats vol is is het vrij moeilijk daar weer uit te komen. De mindervalidekamer lag in de "kelder" het was de enige kamer op die verdieping tegenover het washok. De kamer was groot en de inrichting was vrij oud, maar de badkamer daarentegen was een verrassing, helemaal nieuw met een mooie douche maar ook met een bad, wat je bijna nergens tegenkomt. Ook was er een dubbele wastafel met 2 kranen. Er was ook een terras wat te bereiken was met een drempelhulp alleen ging de schuifdeur heel zwaar open en er stonden stoelen in de kamer in de weg die je dan eerst moet verplaatsen. Er waren verduisterende gordijnen maar die konden beter. Wij hebben vrij goed geslapen totdat de medewerkers naar het washok kwamen er werd veel gepraat en gelachen dus van uitslapen kwam er weinig meer van. Zeker nadat er ook nog iemand besloot onze ramen te komen wassen.

Kamer prima, restaurant wat minder

Joke
3-8-2017

Bij aankomst meteen inchecken maar de kamer was nog niet vrij. Logisch, we waren erg vroeg. Dus eerst naar Den Haag, daarna weer terug naar het hotel. De kamer zag er prima uit, extra bed bij geplaatst maar dan nog genoeg ruimte over in de kamer. De badkamer groot genoeg, alleen de douchecabine was nogal klein. Meteen een tafel voor het diner gereserveerd. Prima ontvangen door de gastvrouw. Daarna begon het lange wachten.... na een half uur eindelijk een drankje kunnen bestellen en kregen we de kaart. Ze werken met zones dus iemand van de andere zone mocht ons blijkbaar niet helpen. Erg vervelend. Het eten kwam na het bestellen wel redelijk snel. Dat was van goede kwaliteit. De ober zag het alleen zelf niet meer, te veel met andere zaken bezig, liep rond alsof hij niet wist wat te doen. De volgende dag zagen we hem ook bij het ontbijt. Daar waren 2 personen, hij en een dame. De dame was aan het aanvullen, hij was achter de schermen of de sinaasappels bijvullen. Veel vuile tafels die daardoor niet werden opgeruimd en mensen geen plekje konden vinden.

Uitchecken ging prima. Hotel is goed gelegen vlak langs een drukke weg. Parkeren is gratis en parkeerterrein is groot genoeg. Qua OV kun je vlakbij op de bus stappen (1x per uur) of 15 minuten lopen en dat is 2 x per uur.

Qua service geef ik een minder cijfer maar dat is te wijten aan de bediening in het restaurant. De balie was top.

zeer goed verblijf gehad!

Eleonore
18-7-2017

De kamer was mooi, luxe badkamer, we hoorden 's avonds bijna geen verkeer meer en door de airco op de kamer kon het raam dicht en hoorde je niets meer.

We hebben heel gezellig op het mooie terras van het restaurant gezeten, mosselen en een wokschotel gegeten en een lekkere coupe ijs na.Het smaakte allemaal goed en de bediening was vriendelijk, snel en professioneel.

Helemaal niets op aan te merken.

Vegetarisch 4 gerechten......thats all

LEIDENDIGITAAL
16-7-2017

Dat houd in als je er 2 weken zit 3x4 het zelfde gerecht moet eten, mits je het allemaal lust......De kok daar moet koken volgens een bepaald patroon daar mag niet van afgeweken worden 'ik zou wel willen maar het mag niet' de gast is dus niet zo belangrijk zoals van de Valk doet geloven

goed gelegen voor bezoek Den Haag en Delft

fotograaf
6-6-2017

Van alle VDV hotels die we al deden, was dit net iets minder. Alles goed, maar niets top. geen echte klachten, maar ook geen echte pluspunten. Gewoon goed...

diner en ontbijt goed maar geen luxe, kamers goed maar niet super, ...

Personeel wel heel beleefd en behulpzaam, zowel in restaurant als de balie.

Dus een hotel die we zeker niet afraden, maar verwacht niet de luxe van sommige andere VDV hotels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Den Haag - Wassenaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.