Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

61 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in het Nederlands

Een super ervaring !

Vriendinnen
7-11-2018

Het was geweldig ! Met 4 vriendinnen in een vogelhuisje geslapen. Heerlijke bedden, goed sanitair (naast huisje) smorgens heerlijk ontbijt, we komen zeker nog eens terug !

Aanrader

Murielle
26-10-2018

Paradijs voor kinderen! Verblijf was netjes en helemaal in stijl ingericht. De sfeer eromheen is super. Personeel is vriendelijk. Escape Room is erg leuk.

Een tof concept!

Mieke
21-10-2018

Vreemde vogels, dat zijn het. En daarom juist leuk. Een avontuurlijke camping/glamping. Midden in een woonwijk en in de polder/natuur. Fantasievolle overnachtingsplekken en een heerlijk ontbijt op bed. Wij sliepen in het vogelhuis en dat was erg leuk. Onze platenspeler was stuk, maar die werd zo weer gefikst.

Echt een aanrader voor iedereen met kinderen!!

Fam. Van der Have-Jansen
21-10-2018

We hebben een nachtje gelogeerd in de ijzeren vogel: een echt vliegtuigje! Voor ons alledrie was het een geweldige ervaring: ons zoontje vond het vliegspelletje in de cockpit waardoor het leek alsof hij echt vloog het allerleukste. Het vliegtuigje is niet heel erg comfortabel maar dat mag de pret niet drukken! Het gaat echt om de ervaring.

Ontbijt was heel goed verzorgd en beleefd personeel!

Gezellig tussen de vogeltjes!

Renee Reumerman
20-10-2018

Als je gezellig tussen de vogeltjes wil zitten, in een pipowagen of in een vliegtuig wil slapen dan zit je hier goed! Wij hebben een fijn verblijf gehad in het waterhoen huisje. Met ons eigen stukje aan de vijver konden we 's avonds gezellig zitten!

Mijn zoontje (7) en ik zijn hartelijk ontvangen en verbleven in de familie Struisvogel. We hebben heerlijk geslapen (was bang dat het koud zou zijn, maar er was gelukkig verwarming in de caravan) al was het bed redelijk krap. Nu sliep ik alleen in het 2 persoons bed dus kon een beetje schuin gaan liggen. Maar ik kan me voorstellen dat je met 2 personen van 1.80m of groter echt ruimte tekort komt. De caravan en het toiletgebouw waren keurig schoon en netjes. Het ontbijt was royaal en lekker en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Al bij al voelden wij ons goed verwend en het was een leuke beleving die we graag een keer over doen. (Ook een erg leuke verrassing was de LP die we meekregen om in de platenspeler te doen. Mijn zoontje heeft verwonderd liggen luisteren voor het slapen gaan).

Bijzonder goed

Iris Gerritsen
9-10-2018

Voor een bijzondere overnachting moet je hier zijn. Wij verbleven in de Struisvogel en kregen een kampeersfeer maar dan met een fijn en schoon sanitair twee stappen verder. De optie ontbijt op bed was super en heerlijk uitgebreid. Andere details zoals de platenspeler maakte het verblijf helemaal af. Ook was het een beetje avontuurlijk met een spinnetje hier en daar, maar daar wen je snel aan. Je waant je echt in een stukje natuur, zo midden in een woonwijk in Vlaardingen. Ik raad het aan!

Fantastich

Henk
6-10-2018

Super leuk, alles ged verzorgd. Fijne bedden en een heerlijk ontbijt, aan alles was gedacht.

Echt een aanrader

Fam. van Tienhoven
17-9-2018

We hebben in het vogelhuisje geslapen.

Echt top!!!

Wie voor een aparte overnachting gaat moet hier zeker heen.

Ontbijt was heel goed

Het was een super leuke overnachting

familie ter Burg
20-8-2018

Wij hebben in familie struisvogel gelogeerd. De kinderen vonden het geweldig en wij natuurlijk ook. Een hele belevenis. Sanitair was ook mooi schoon. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.