Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

BedAndBreakfastWeer vandaag25°14°
Bed and Breakfast De Vreemde Vogel
8,6

51 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in het Nederlands

Absoluut geslaagd moeder/ dochter uitje !

Joyce
15-8-2018

Super gezellig, alles schoon en netjes, vriendelijk personeel, zeer sfeervolle omgeving en ook qua inrichting erg leuk!

Ontbijt inbegrepen en dat was dan ook nog in buffetvorm!!

Heerlijk!

Anne-Marie
13-8-2018

Heerlijke plek, super ontbijt en comfortabele verblijfplek met 6-en (Afrikaanse Trekvogel - tent - superdeluxe met zelfs 2 douches).

absolute aanrader!

Vėronique
11-8-2018

Rustgevend voor de ouders en heerlijk vertoeven voor kinderen. Er is aan alles gedacht, elk hoekje benut, mooie indeling qua privacy. Foto's op website is effectief wat je krijgt. Supervriendelijk, staan altijd voor je klaar. Unieke setting! Lekker eten met voldoende afwisseling. Ook elke dag een activiteit waar je azn kan meedoen. Enige minpuntje is geen minikoelkastje.

Fijne tijd gehad op groene plek in woonwijk

Marieke
6-8-2018

Wij, moeder en dochter 17 jaar, zaten in huisje Waterhoen aan water met steigertje voor 3 nachten. Bloedheet (maar overal toen) gelukkig met blower en klamboe. Bad in huisje heerlijk, maar iedere dag op de knieën douchen is niet fijn (plafond schuin en heel laag). We voelden ons wat ongemakkelijk/onveilig door geschreeuw van mensen in het naastgelegen park met bedreigingen naar elkaar en gegil om 112 te bellen... opvallende ook hoe weinig kleine vogeltjes als mussen of mezen er zijn, alleen kraaien, eksters en papegaaien maakten in de ochtend geluid.

Ontbijten in de ochtend prima, het terras heerlijk en ook de bediening aardig.

We zagen wel wat achterstallig onderhoud zo op het park en vonden dat de kipjes wat erg klein behuisd waren met algenwater.

Belangrijkste opmerking: ga er niet heen in de zomer als je niet van enthousiaste kinderen houdt, want die zaten echt overal!

Wat een bijzondere ervaring!!! Eentje voor in de boeken en absoluut voor herhaling vatbaar. Zeer klant- en kindvriendelijk personeel. Heerlijk geslapen in een schattig vogelhuisje. Prachtige en rustgevende omgeving. Heerlijk gegeten. Overal leuke speelmogelijkheden voor kinderen. Wat kan ik nog meer bedenken ... al die kleine details (platenkoffer met inhoud, speurtocht, zakje snoep etc). Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar 😊. Wij komen zeker terug!!!!!!

Een topaanrader!

Elicia
31-7-2018

Mooie rustige omgeving, origineel overnachten, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, propere accommodatie en sanitair, leuke activiteiten....een minpuntje: tuinterras sluit reeds om 20u

Genieten van een klein paradijsje in Nederland.

Julie, César en Fons
27-7-2018

Gewoon genieten! We logeerden in een vogelhuisje en het was subliem! Heeeeerlijke bedden, heel knus en de zonen waren helemaal in de ban van de platenspeler .

Zeker Leuk om een keer mee temaken

M den Hollander
17-7-2018

Lekker rustig en gezellig een heerlijke plek. Veel ruimte in het huisje. Lekker gegeten

Geweldig!

Wolfgang
14-7-2018

Heel fijne locatie voor een paar dagen weg met de kinderen. Wij hadden de safaritent. Ruim en comfortabel. Goede bedden. Iedere ochtend ontbijtbuffet met ruime keuze.

Het buitenterras is alleen in het weekend en de vakantie open.

Harry en Gert
2-7-2018

Wij hebben onze bruiloft hier gevierd met alles er op en er aan. Alles was werkelijk perfect geregeld. Het diner met 55 gasten was super. Erg lekker en zeer gevarieerd. Bediening was perfect De ceremonie na het diner,buiten ,was perfect geregeld voor ruim 100 gasten ,de loper de stoelen alles goed gedaan. Daarna geproost met prosecco en ons feest met de door ons zelf geregelde D.J. Werkelijk alles klopte.Iedereen heeft ook heerlijk geslapen. Als wij het over moesten doen ,zouden we het weer op de zelfde manier doen. Ook in de voorbesprekingen liep alles top. Er is goed naar onze wensen geluisterd en alles wat beloofd is ,is waargemaakt. Bedankt ,jullie zijn een geweldig team !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Vreemde Vogel scoort een 8.55 uit 10 op basis van 51 reviews.