Tijdelijk €25 aanbetaling

+24

8.6FantastischScore uit 271 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

271 Reviews over De Vreemde Vogel

• 8Sarina15-12-2022

Wat een bijzondere accomodaties !

We verbleven met ons gezelschap in het vliegtuig en de Spacemees. Alles zag er prima verzorgd uit. Het was buiten heel koud maar door de verwarming binnen hadden we daar geen last. Borrelen konden we in de Kombuis, het nuttigen van zelf meegebrachte drankjes en hapjes was geen probleem. Kortom: we komen zeker nog eens terug !

• 9Familie van der Valk29-11-2022

Met het gezin genoten van de vreemde vogel

Als je keer een speciale overnachting wilt met een mooie omgeving, raden wij de Vreemde Vogel aan, wij sliepen in het vliegtuig. Met een zoon van 7 jaar en dochter 5 jaar. Ze raakte niet uitgespeeld in de cockpit en buiten leuke speurtocht en speeltuin. De volgende ochtend de plaat aangezet met het verhaal van de vreemde vogel en heerlijk ontbeten bij het restaurant.

• 10Annemieke Neele26-10-2022

TOP!!

Onwijs leuke accommodatie. Samen met mijn dochter een nachtje in het vliegtuig gelogeerd. Wat een ervaring. De omgeving zorgt al dat je in een tol sfeer komt. Kampvuurtje in de avond en dan echt slapen in het vliegtuig. Waanzinnig. Heel fijn dat er in het vliegtuig een toilet zit. Vroeg in de ochtend in de cockpit op de Wii…. Onze dochter heeft het er continue over.

• 9Tamara10-10-2022

Superplek

We komen altijd graag bij de Vreemde Vogel, een groen paradijs waar je gezellig kan eten, borrelen en de kinderen heerlijk kunnen spelen. Ook onze bruiloft hier gevierd, een superdag! Prima geslapen in de IJzeren Vogel en de volgende ochtend lekker ontbeten en zelfs nog even mogen varen. Vrolijk, vriendelijk personeel. We komen graag weer terug!

• 10Karin06-10-2022

Perfecte bruiloft

We hebben onze bruiloft gevierd bij de vreemde vogel, alles was tot in de puntjes geregeld. Ceremonie, diner, feest, overnachting, ontbijt. Vriendelijke medewerkers, staan altijd voor je klaar bij vragen, de dag zelf was perfect geregeld, alles liep op rolletjes. Gezellige sfeer bij zowel de ceremonie buiten, op het terras als binnen tijdens het feest. Lekker eten, goede service.

• 9Megan29-09-2022

Zorgeloze, kindvriendelijke & informele trouwdag

Deze zomer trouwden, proostten en feestten we samen met onze kinderen, vrienden en familie bij de Vreemde Vogel.

De Vreemde Vogel zorgde voor de aankleding van het ceremonieveld, het 'festivalveld' en de feestzaal. Het eten en drinken was precies naar onze wensen aangepast en we hebben de dag zorgeloos kunnen beleven zonder ook maar ergens aan te denken. Speciale complimenten voor de gastvrijheid en behulpzaamheid van het personeel. De kers op de taart was toch wel 'de sendoff' in het roeibootje aan het einde van de avond!

Een leuke extra is dat zowel het bruidspaar als de naaste familie en goede vrienden de mogelijkheid hebben om te blijven slapen in de te gekke accommodaties!

Het was een ontspannen, vrolijke, kindvriendelijke, informele en zorgeloze trouwdag waar we nog jaren met een warm gevoel aan terug zullen blijven denken.

Blogpost fotografen: https://www.monetmine.nl/vreemde-vogel-bruiloft-vlaardingen/

• 10Rabecca van Rijst13-09-2022

Geweldig zou het zo weer doen

Alles is goed verzorgd, een ervaring apart,en vriendelijk personeel.

• 8Eveline Vosters06-09-2022

Een ontspannen verblijf op een bijzondere plek!

Samen met m’n dochter (10) 2 nachtjes gelogeerd in de raket! Wat een leuke ervaring! De camping is overzichtelijk maar ruim opgezet, zodat je alle ruimte hebt. Het klauterpad was de favoriet van m’n dochter, de platenspeler in de raket was mijn favoriet! Het personeel is super gastvrij en vriendelijk. We kregen zelfs een tour door de moestuin. De faciliteiten in de raket zijn prima. Eigen sanitair en een waterkoker voor koffie/thee. De Vreemde Vogel ligt op loopafstand van het metrostation Vlaardingen west dus je bent zo in het centrum of in Rotterdam. Wij gaan zeker terug.

• 9A.J van Es23-08-2022

Eem prachtige locatie met jongen kinderen.

Het was geweldig met onze klein kinderen in het vliegtuig. Het was een verrassing, een nacht in een vliegtuig slapen. Een absolute voltreffer.

• 8Femke14-08-2022

Een heerlijke, ontspannen rustige unieke belevenis

Het huisje/brandweer was een hele bijzondere belevenis met alle vrijheid om je heen. De vrijheid om je eigen kampvuur te maken is super. Voor kinderen maar ook voor volwassenen een heerlijke belevenis waar we met erg veel plezier op terug kijken.

Bed & Breakfast De Vreemde Vogel info

Het complex