Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

Meer bedandbreakfast info

155 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

• 9Sara29-07-2020

Heerlijk weekend

Erg leuk parkje! De kleinschaligheid was fijn in deze corona tijd! Leuk ingericht op thema vogel. Heerlijk ontbijt inbegrepen, restaurant voor lunch, diner, koffie/thee/taart goede kwaliteit, prima prijzen. Sluit wel om 20.00 uur. Pizza buitenoven ook een succes! Service erg goed, vriendelijk, behulpzaam personeel. Goede hygiëne, ook volgens de corona maatregelen. Het vogelhuisje was erg leuk, eigen sanitair buiten t huisje. Goed te doen met 2 ouders en 2 pubers. Met regen is t wat beperkt. Ik denk dat de vuurvogel en de trekvogel dan net wat meer ruimte bieden. Aan de rand van Vlaardingen, grenst aan mooie natuur. Escape room op t park met 13 jarige kinderen gedaan, prima leeftijd hiervoor, kunnen ze zelf goed aan, erg leuk! Voor jongere kinderen animatie op t park en klauterbos in de buurt. Met regen zijn we gaan bowlen, met droog weer is een fluisterboot huren een aanrader! Mountainbike parcour van 12 km ook in de buurt!

• 10Tom28-07-2020

Wij hadden een overnachting in de Familie Struisvogel. Unieke slaapplek voor een goede prijs. Super leuke B&B, zeker ook voor kinderen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Maria en lucas26-07-2020

Even anders

Met zoontje (4,5) verbleven we in de Pipo wagen, we genoten van het zelf pizza maken, diertjes voeren, speurtocht en speelgelegenheden. Hebben lekker boekjes op de bank gelezen en gesmikkeld van het ontbijt. De volgende dag zei Lucas tegen zijn vader: “ het is net of je even in een ander leven stapt”

• 10Ivonne van Etten20-07-2020

Mini vakantie

De vreemde vogel is een onverwachte oase. Vanuit de stad ben je ineens op vakantie midden in de natuur. Alles is met zorg en creativiteit vormgegeven. Door de unieke vormgeving was het voor de kinderen (3 en 7 jaar) een waar avontuur. Zeer zeker een aanrader!

• 8Anne18-07-2020

Rust,ruimte,goed verzorgd, kindvriendelijk

Wij hebben in een woord,genoten!Kinderen hebben zoveel plezier gehad.Hele leuke gekke speeltuin met oa een onderzeeër half in de grond.De raket was een dikke hit bij onze jongens en wat hebben wij genoten van de ruimte voor de raket.Geen hutje mutje gevoel!Kleine attenties die wij erg leuk vonden,pleister voor kids ivm muggen,een koffertje met spulletjes en een speurtocht op het terrein!Ontbijt was uitgebreid,goed verzorgd en heerlijk.Wij komen zeker nog een keer terug

• 8F Timmer14-07-2020

Enig en uniek verblijf- kindvriendelijk

Super leuke plek in mooi natuurgebiedje in Vlaardingen. Kidsproof, genoeg te doen en vogelhuisje is een leuke ervaring voor twee nachtjes. Prima verzorgd ontbijt. Enige wat we erg jammer vonden is dat op de maandag en dinsdag (in de zomervakantie) het koffietentje gesloten was en we dus niet even een kopje koffie of wat lekkers konden nuttigen in de middag of avond terwijl de kids speelden. Verder enorme aanrader met kindjes!

• 8Marianne Kemper14-07-2020

Voor herhaling vatbaar.

Mooie locatie en ligging. Leuke speeltuintjes voor kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Maaike10-07-2020

Super belevenis

Super belevenis maar de familie struisvogel is echt te klein voor 2 volwassen mensen. Ik sliep helaas op de grond.

• 7Maaike10-07-2020

Fantastische accommodatie

Fantastische ligging, heerlijk buitenhotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Gratis roeibootjes door de prachtige natuur. Enig minpuntje. Slaap niet met 2 volwassenen en een kind in de familie struisvogel. Echt te klein.

• 10Sylvia06-07-2020

Helemaal toppie

Alleen al de belevenis, in de ijzerenvogel, geweldig,en we hadden ontbijt op bed ,vriendelijk personeel,gaat vrij.we kregen zelfs en glasje bubbels. Omdat ik mijn vrouwtje tehuwelijk vroeg en ze zei jaaaaa. Dus was het voor ons helemaal af ga zo door. Gr syl en paulina .

Gereisd met partner in juni 2020

Bed and Breakfast De Vreemde Vogel info