Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast De Vreemde Vogel
8,7

66 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in het Nederlands

Een ontzettend leuke ervaring en erg goed verzorgd

N. Timmerman,
5-1-2019

Een erg leuke ervaring. Wij verbleven in het vliegtuig. De kinderen vonden het ontzettend leuk om in de cockpit computerspelletjes te kunnen spelen, de speeltuin was ook erg leuk. Wij waren hier in december en dus mochten de kinderen ook marshmallows roosteren boven het kampvuur! Het eten was ontzettend lekker. Wij komen zeker nog eens terug!

Om nooit te vergeten.

Fam van Schaik,
31-12-2018

Heel bijzondere plek om te overnachten. Onvergetelijke ervaring voor de kinderen!

Echte aanrader voor de gezinnen met kinderen

Vicky van Doren,
18-12-2018

Overnachting gezocht voor mijn dochter van 5 wat speciaal was en niet zomaar in een hotel kamer. Dat hebben we hier gevonden! De comfort van een hotel maar toch op jezelf. We hadden gekozen voor de raket. Bij inchecken kregen we een koffer erbij met leuke dingetjes om ons te vermaken. Volgende keer gaan we voor het vliegtuig, want we zijn er nog lang niet uitgekeken!

Orginele ervaring qua slaapplek.

Desley R,
29-11-2018

Wij hebben het vliegtuig geboekt.

Aangezien manlief gek is van vliegtuigen was dit een erg leuke ervaring.

Wel vond ik de omschrijving qua ruimte wat vertekenend.

Het vliegtuig moet ruimte bieden voor een heel gezin(2 kids + 2 volw.)Wij waren zelf met 2 volw. Moet zeggen voor een gezin zou ik het vliegtuig niet boeken. De ruimte binnen is erg krap.

Je moet over elkaar heen klimmen en het dak is maar 1.70 hoog.

Het kinder stapelbed hangt heel krap op elkaar en is erg smal.

Het toilet zit in de staart, waardoor je moet bukken om je broek aan en uit te doen.

Het team aan meiden waren wel erg leuk. Wij kregen zelfs ontbijt op bed in plaats van in het restaurant. Dit was wel een leuk extratje.

Het park zelf zag er verder leuk uit. Allerlei grappige accomedaties.

Jammer genoeg is er op de plek zelf niet veel te beleven, waardoor je al moet uitwijken naar de stad.

Wel erg leuk in de zomer denk ik

geweldig!!

Kees en Marijke,
20-11-2018

Heel bijzonder B en B ! je rijdt door een stedelijk gebied en denkt dit wordt niks! dan kom je op een prachtig groene locatie met Grote vogelhuizen ,vliegende, caravans of een vliegtuig als verblijf. Knus restaurant en veel leuke dingen te beleven in de buurt. Wij zijn op de fiets naar Delft geweest door de groene polder fantastisch! in het vliegtuig was er wat tocht maar ook een goede kachel. en een warme ruime douche. een aanrader!

Een super ervaring !

Vriendinnen,
7-11-2018

Het was geweldig ! Met 4 vriendinnen in een vogelhuisje geslapen. Heerlijke bedden, goed sanitair (naast huisje) smorgens heerlijk ontbijt, we komen zeker nog eens terug !

Aanrader

Murielle,
26-10-2018

Paradijs voor kinderen! Verblijf was netjes en helemaal in stijl ingericht. De sfeer eromheen is super. Personeel is vriendelijk. Escape Room is erg leuk.

Een tof concept!

Mieke,
21-10-2018

Vreemde vogels, dat zijn het. En daarom juist leuk. Een avontuurlijke camping/glamping. Midden in een woonwijk en in de polder/natuur. Fantasievolle overnachtingsplekken en een heerlijk ontbijt op bed. Wij sliepen in het vogelhuis en dat was erg leuk. Onze platenspeler was stuk, maar die werd zo weer gefikst.

Echt een aanrader voor iedereen met kinderen!!

Fam. Van der Have-Jansen,
21-10-2018

We hebben een nachtje gelogeerd in de ijzeren vogel: een echt vliegtuigje! Voor ons alledrie was het een geweldige ervaring: ons zoontje vond het vliegspelletje in de cockpit waardoor het leek alsof hij echt vloog het allerleukste. Het vliegtuigje is niet heel erg comfortabel maar dat mag de pret niet drukken! Het gaat echt om de ervaring.

Ontbijt was heel goed verzorgd en beleefd personeel!

Gezellig tussen de vogeltjes!

Renee Reumerman,
20-10-2018

Als je gezellig tussen de vogeltjes wil zitten, in een pipowagen of in een vliegtuig wil slapen dan zit je hier goed! Wij hebben een fijn verblijf gehad in het waterhoen huisje. Met ons eigen stukje aan de vijver konden we 's avonds gezellig zitten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.