Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

8,3

36 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in het Nederlands

Bijzonder leuk!

Sonja, 19-5-2018

Erg leuk verblijf gehad met 2 jongetjes in de SpaceMees. Wij vonden het restaurant ook erg leuk, gezellig en lekker!

Geweldig avontuur

Margriet, 13-5-2018

Fijn en verrassend verblijf. De space mees is een prima verblijf. De kinder bedden zijn wel erg hoog, gelukkig hebben we dappere kinderen die stil liggen in bed.

Het was genieten!

Smit, 7-5-2018

Samen met onze 2 kinderen heerlijk verbleven in het vogelhuis. Wat een beleving ! Nadat je heerlijk hebt geslapen op goede bedden, word je ‘ s morgens gewekt door het gefluit van de vogels. Daarna lekker ontbijten( keuze is ruim voldoende) en dan kan je evt op pad gaan. Wij zijn lekker wezen uitwaaien in Scheveningen. Bij terugkomst lekker plaatjes draaien op de platenspeler . Geweldig, onze kinderen kenden dat helemaal niet( oh kan je de elpee omdraaien ). Dus lekker dansen op Grease,kinderen voor kinderen enz. Wij komen zeker nog een keer terug,want de ijzeren vogel lijkt ze ook geweldig.

super!

Anneke, 7-5-2018

Samen met dochter 2 nachten in de pipowagen.

Wat gezellig en knus.

Heerlijk geslapen en gewekt door vogelconcert

slapen in een vogelhuisje , wie wil dit niet!

fam van Hoof, 6-5-2018

Dit weekend gelogeerd in het vogelhuis.

Wat een unieke en mooie locatie. Zo gauw je de poort binnenkomt bij de Vreemde vogel volgt er een relaxte, ongedwongen sfeer. Heerlijk.

Wat een geweldig aangekleed restaurant en terras aan het water. Jammer dat het restaurant maar tot 18.00 open is.

Het vogelhuis was knus, maar gezellig. leuk de platenspeler. Zo hebben we met onze pubers heerlijk plaatsjes gedraaid, meegezongen met ABBA en Hazes en spelletjes gespeeld. Even geen tv en Wi-Fi. Heerlijk.

S'avonds was het binnen wel wat behelpen met zitten op de kleine krukjes.

Het ontbijt was heerlijk en genoeg keuze en wat fijn dat de bedden bij aankomst zijn opgemaakt en handdoeken inbegrepen.

Goede uitvalbasis naar Rotterdam, rondvaart gedaan in de haven. Dit is een aanrader.

Ik ga iedereen vertellen wat een fantastische plek de vreemde vogel is . We hebben enorm genoten.

Een belevenis voor jong en oud!

Lucienne, 6-5-2018

Het is en blijft een geweldige plek! Als je eenmaal door de poort gereden bent, is het een paradijs! Wij hebben hier voor de 2e keer mogen genieten en dat is zeker niet de laatste keer.

We sliepen deze keer in de Space Mees (raket) met 3 volwassenen (opa, oma, mama) en 1 kind. Persoonlijk zou ik deze accommodatie m.n. aanraden voor gezinnen. De douche en toilet zitten direct in het ruimtestation waardoor er geen privacy is. De bedden in de raket zijn echt voor kinderen. Het 2-persoonsbed is heel ruim en er is nog een uitschuifbed. Persoonlijk vind ik het fijn als het tuincafé open is overdag (goed om even te checken als je dit ook belangrijk vindt). Het is een heerlijke plek om te zitten, drankje er bij en de kids op pad. Het is overzichtelijk (met waterpartijen) en de kids maken snel contact met elkaar. Er is ook mogelijkheid om met een bootje te varen. Ontbijt is inbegrepen en prima.

een magische overnachting

Aline Heyninck, 3-5-2018

We zochten een originele slaapplek, dichtbij enkele leuke activiteiten en in het groen. Dat vonden we bij jullie!

De kindjes vonden het geweldig om zo hoog in de raket te slapen, en we vonden het heerlijk om met zo'n 4-en in het grote bed 's avonds naar de eigen verhaaltjes op LP te luisteren, en 's morgens gewekt te worden door de vogeltjes.

enige minpuntje; er is geen ventilatie in de ruimte waardoor je snel een gesloten geurtje krijgt, en de muggen komen heel graag binnen zonder muggengaas aan de raam.

fantastisch

Mieke de Jong, 16-4-2018

lokatie was prima, service heel goed, en eten goed, allemaal super.

Heerlijke ongedwongen sfeer op unieke plek

Manon, 27-3-2018

Fijne plek met unieke sfeer. Ons huisje was klein maar fijn. Douchen in bad met uitzicht op het water en vogelgeluiden als soundtrack. Uniek.

Ontbijt is prima, zou wat couleur locale kunnen gebruiken. Wat minder verpakking en wat meer verse vegetarische / vegan opties. Plus onbeperkt koffie & thee.

Heel lief personeel, en een heerlijke, ongedwongen sfeer.

Voor een weekendje Rotterdam is de ligging nu nog niet optimaal. De nieuwe metrolijn zal zeker helpen.

Geweldig

Franca Brinkman, 20-3-2018

Erg vriendelijk personeel, huisje was top, van alle gemakken voorzien. Ook erg genoten van de vele dingen op loopafstand. Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Wij hebben erg genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Vreemde Vogel scoort een 8.28 uit 10 op basis van 36 reviews.