Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

122 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

• 9Fam. van Dellen07-01-2020

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Bij aankomst dwars door een woonwijk wordt je plotseling verrast door een 17e eeuwse boerderij. Zodra je de auto parkeert zie je al die grappige accomodaties: vogelhuisjes, struisvogelcaravans, vliegtuig en raket. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en leuk gericht op de kinderen (4 en 6 jaar).

De kinderen waren direct enthousiast over de raket. Keurig verzorgd, leuk aangekleed en compleet met eigen douche en toilet. Jammer dat er geen zitje was, maar lekker luieren op het heerlijke bed was ook geen straf.

Het ontbijt was goed verzorgd, uitgebreid en lekker. Voor de kinderen was er een speelhoekje in het restaurant.

We kunnen ons heel goed voorstellen dat het in het voorjaar, de zomer en de vroege herfst ook heel erg mooi is, als alles begroeid is en in bloei staat. Echt een stadsoase. We hebben geen gebruik gemaakt van de gratis minibar in de kombuis, net buiten onze raket.

Een heerlijk verblijf van 2 nachten gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Leo Hut17-12-2019

Verrassende ervaring, ook voor ouderen

Had van mijn collega's een Vreemde Vogels bon gekregen. Een gouden tip voor een dagje Rotterdam. Locatie was gezellig en netjes. Wij sliepen in een soort van Raket! Het geheel was al verwarmd toen we binnen kwamen. Top. Goed bed, schoon toilet en ruime douche (waar het warm water direct aanwezig is) Deze omgebouwde container is perfect ingericht. In de zomer kan ook de schuifdeur naar het terras open. Hebben wij helaas geen gebruik van gemaakt, daar was het nu te koud voor. De verrassing zat m in het Raket gedeelte. Hééél leuk als je twee kleine kinderen hebt. Twee bedjes, tafel en stoeltjes in een leuke setting. Heel veilig en stevig in elkaar gelast. Het ontbijt in de gezellige 'kantine' was heel uitgebreid. En het advies om naar Rotterdam te gaan met de tram was ook slim. 's Avonds zijn we gratis naar de bioscoop geweest. Kaartjes kregen we van de Vreemde Vogel. Doodmoe vielen deze pensionado's 's avonds in het heerlijke bedje

Gereisd met partner in december 2019

• 10Tessa Vandendriessche26-11-2019

Space-tastisch

Super leuk weekend met de kids. Geslapen in een raket, genoten van een kampvuur, gesmuld van de lekkernijen in het tuincafe. Ook de escape-room is zeker een aanrader om met kinderen te doen. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Sylvia26-11-2019

Zeer gastvrij, ontzettens net en leuk (vogel)huisje, heerlijk ontbijt. Niets op aan te merken! Kinderen (en wij) hebben echt genoten. Voor herhaling vatbaar

• 4C07-11-2019

In 4 woorden muf vies vergane glorie

We hadden ons erg verheugd op een nacht in het vliegtuig. Helaas zijn we door de mooie foto's op internet erg misleid. Het vliegtuig is helaas niet zoals op de foto's, maar echt vergane glorie. Oud, gammel, deur en raam die niet goed sluiten en overal afgebladderde stukken aan de muren. Het was vreselijk vies. Overal stofplukken, gruis en spinnenwebben. Het was vochtig en het rook er muf en de ambipur maakte de lucht alleen maar erger. De Wii in de cockpit, waar onze kids zich op verheugde, deed het niet. Maar door de smerigheid, vochtigheid en het oude verval van het vliegtuig wilde we hier niet blijven slapen. We hebben om 20 uur weer alles ingepakt en zijn naar huis gereden. We hebben ons geld gelukkig wel teruggekregen. Wij zouden dit niemand aanraden. Het is misschien een leuke ervaring voor kinderen, maar absoluut niet voor 180 euro.

• 10Luc Ilse twan05-11-2019

Heerlijk genieten met ons 3!

Zoonlief vond het heerlijk en hij heeft bijna altijd in de cockpit gezeten...en toen hij wakker was direct opnieuw...heerlijk om hem zo zien te genieten...en dat maakt het voor ons ook direct super...al was het allemaal aan de kleine kant...dat ook wel zijn charmes had!het was een uitgebreid verzorgd ontbijt...voor iedereen wat wils...het was voor ons een top papa verjaardagsweekend...was een leuk concept...dank je wel om voor ons te zorgen!

• 9Dominique Van Simay03-11-2019

Wat een uniek concept!

Wat een fantastisch leuk en uniek concept! We werden erg vriendelijk ontvangen. De Afrikaanse trekvogel (tent) waarin we sliepen was praktisch ingedeeld. Geen luxe maar wel basic comfort. Bij aankomst kregen de kinderen een droomkoffer vol leuke activiteiten en 2 prachtige luisterverhalen. Het ontbijt was erg lekker! Er was voor elk wat wils en de zeer vriendelijke bediening was erg aangenaam. In de ontbijtzaal is een speelhoek voorzien waar de kinderen konden spelen terwijl wij nog even genoten van een kopje koffie. Er werd ons aangeraden een bezoek te brengen aan het klauterwoud. Zelfs in de regen was dit een groot succes voor onze kinderen. Ook het aangeraden pannenkoekenhuisje was een aangename en kindvriendelijke plaats. Wij vonden de vreemde vogel een zeer aangename locatie om te vertoeven! We komen nog terug!

• 8Familie Bakker27-10-2019

Superleuke plek met jonge kids

Hele leuke nacht en dag gehad met mijn zoontje van vijf. De plek is erg goed ingericht op kinderen, meteen aan de slag, lekker eten en verrassinkjes. Echt heel leuk. Erg geschikt voor kort verblijf of langer kan ook. Nodigt uit tot spelen, en nieuwe mensen ontmoeten. Onverwacht en aanrader!

• 5Julia21-10-2019

maakte verwachtingen niet waar helaas

We hebben 2 nachten in de Space mees overnacht. De kinderen vonden het fantastisch. Wij waren minder enthousiast. Het was herfstvakantie in de regio zuid maar daar was geen rekening mee gehouden. Er was overdag een vergadering in de algemene ruimte waardoor we daar niet konden zitten. In de space mees was het erg klein en heb je geen zithoek. Doordat het slecht weer was mis je dan wel een plek om lekker te zitten en wat te kunnen drinken. Ook de bar was gesloten. Het was namelijk geen vakantie. Echter werd er wel een hoogseizoen tarief berekend. Het terrein is mooi en met lekker weer is het er vast heerlijk toeven. De medewerkers waren vriendelijk en het ontbijt was prima. Echter had ik voor €350 euro voor 2 nachten wel iets meer verwacht.

• 5Mies20-10-2019

Matige service

Wij hebben een nacht in de ijzeren vogel geboekt. Gezien wij het hoogseizoen tarief hadden betaald (€182voor één nacht) mag je verwachten dat er ook een nominale service is zoals op de site aangeven. Het regende, het vliegtuig was te klein om binnen te zitten om van de vocht en dus muffigheid niet te spreken. Er is een locatie waar je binnen kan zitten, maar deze biedt onverwarmd plaats voor 8 personen wat toch wel minimaal is voor een camping waar wel 30 mensen verbleven. We werden dus gedwongen om elders warmte en zitruimte te zoeken... op dat moment is Vlaardingen nou niet echt de place to be. Het vliegtuig is super leuk voor de kids muts hij van vocht zou zijn ontdaan, de ambi-pur was een dappere poging maar won niet van het herfst vocht. Wij zijn ervan overtuigd dat in de lente en zomer wanneer er buiten kan worden gezeten het een top locatie is gezien de prachtig onderhouden tuin. Maar in de herfst zou ik het zeker afraden.

8 tips over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

• mathilda, 04-09-2014

Tips voor de omgeving: SS Rotterdam de complete rondleiding (neem er de tijd voor) Brandweer museum Hellevoetsluis in combinatie met heerlijke lunch bij Michiel de Ruyter. Eten bij de Hofnar in Vlaardingen. Het Museum Stoom Depot in Rotterdam voor liefhebbers van stoomlocomotieven.

• Ellen, 09-11-2014

Als je er bent is een bezoek aan Rotterdam zeker de moeite waard. SS Rotterdam is erg leuk met kinderen en zeker aan te bevelen.

• Marco, 24-12-2014

Maak je eigen pizza en bak hem in de oven op het terras.

1 vraag over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel

• Olaf, 23-02-2019

Zijn honden toegstaan bij B&B De Vreemde Vogel ?

Zijn honden toegstaan bij B&B De Vreemde Vogel

Bed and Breakfast info