Weer vandaag4°-3°

25 reviews over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in het Nederlands

Het is een heerlijke creatieve, geestverruimende plek, lekker knus en dicht op elkaar.

Heerlijke plek!

Esther, 30-7-2017

De vreemde vogel is een heerlijke plek middenin de natuur en een waar kinderparadijs. De bijzondere slaapplekken maken het een unieke beleving! Wij sliepen met z'n tweeën in de kleine struisvogel, een caravan op hoge poten. Via een smalle trap moet je naar boven klimmen. Het is niet ruim, maar erg leuk is het wel!

Er is een groot gezellig terras aan het water, waar je heerlijk in het zonnetje kunt ontbijten en lunchen. De kinderboerderij met geitjes en schaapjes maken het extra leuk. Wie wil er nou niet zo wakker worden?! Zou het zeker aanbevelen!

Een heerlijke plek!

Kim Savelsbergh, 30-7-2017

Mijn dochters (5 en 10 jaar) en ik hebben ook dit jaar weer genoten van ons verblijf in de Vreemde Vogel. Vorig jaar hebben we 2 nachtjes in de kleine maar gezellige FamilieStruis overnacht, dit jaar 4 nachten in de SpaceMees. Volgend jaar willen de meiden terug om in het Vogelhuisje te verblijven.

Dat zegt, denk ik, meer dan genoeg!

Het is een hele bijzondere plek, waar ouders kunnen ontspannen op het mooie terras terwijl de kinderen spelen op het grote terrein.

De ligging is fantastisch. Vanuit een woonwijk rij je binnen in een oase van groen en natuur. Het strandje bij de Krabbeplas (leuk voor de kleinsten!) ligt op 10 minuten lopen, het strand van Hoek van Holland ligt op 'n kwartier rijden afstand. En verder liggen pretpark Drievliet en dierentuin Blijdorp ook in de buurt.

Het is niet goedkoop maar daarvoor krijg je een hele bijzondere belevenis terug. Niet in de vorm van luxe, wel in de vorm van ontspanning en gezelligheid!

Geweldige en unieke ervaring!

Kyra, 24-7-2017

Midden in Vlaardingen zit je ineens in de natuur, inclusief geiten en schaapjes en een heel gezellig terras waar 's avonds met lampionnen en lichtjes een hele leuke sfeer wordt gecreëerd.

Alle slaaplocaties zien er geweldig uit, maar wij sliepen meters boven de grond in de struisvogel. Wij gaan regelmatig een nachtje weg, maar dit was wel echt één van de leukste. Verwacht geen 5* hotelkamer, maar een unieke beleving zoals nergens anders (maar wel perfect schoon, met een goed bed en mooie badkamer).

Het ontbijt was ook top. Wij zijn niet zo snel 's ochtends, maar om 9.50 aankomen was geen probleem. Nog meer dan voldoende keuze en alles vers.

Volgende keer gaan we in het vliegtuig :).

Super genoten!

Leontine, 23-7-2017

Wat een goed begin van onze vakantie in Nederland, we hebben met onze zoons (7 en 9) 2 verschillende slaapplekken geprobeerd, de Spacemees en het vliegtuig. Wat een superorigineel concept! Heerlijk op het terras uit de pizza oven gegeten (waarom helemaal Italië?) en een keer het menu. Heerlijk! Absolute aanrader!

Geen aanrader

Anoniem, 8-7-2017

Het idee is echt heel erg leuk maar het is wat onverzorgd nu. We sliepen in het vliegtuig maar dat is echt heel erg klein, voor twee volwassen en twee kinderen nauwelijks te doen. En ik vond het erg stinken binnen. Voor dat bedrag wel echt een beetje een teleurstelling. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

nooit meer slapen wel eten

Overdiek, 11-6-2017

Leuk opgezet, maar daarna niets meer er aasn gedaan.

Veel te veel geld voor wat er geboden wordt

Behelpen

Rienmeyer, 7-6-2017

We sliepen in vogelhuis. Voor kinderen zal het fantastisch zijn. Maar voor deze prijs had ik er echt meer van verwacht. Slippers voor 's nachts naar toilet te gaan is geen overbodige luxe. Je moet een schelpenpaadje over.

Er wordt een prijs van een luxe hotelkamer gevraagd. Ontbijt was matig.

Prachtige ruimtereis

Cootje, 27-9-2016

Het was een prachtige ervaring om in de Spacemees te overnachten met onze 2 zonen. Ze kwamen meteen in de sfeer toen we aankwamen. Ik verklap even niet meer, want je moet het zelf maar gaan zien. De ontvangst was hartelijk en de B&B eigenares dacht met ons mee tijdens het heerlijke ontbijt op terras wat voor activiteiten we kunnen gaan doen in de omgeving. De boot die aan het terras lag mochten we gebruiken voor een klein vaartochtje dat vonden de kinderen heel stoer om te doen. De bedden voor de kinderen zijn wel echt kinderbedden en boven de leeftijd van 8 jaar zal het wat te krap worden. We hadden de overnachtingen als een cadeau gekregen en hebben er heerlijk van genoten.

fantastische originele plek!

Salina, 15-11-2015

Ondanks het slechte weer een top verblijf gehad. Na 18.00u aangekomen maar toch hartelijk ontvangen. Het ligt in de natuur maar toch lekker dichtbij het stadscentrum. Wij hebben het gecombineerd met een bezoek aan duinrell(45min met de auto) en een bezoek aan het alexandrium in Rotterdam (20 min met de auto). Lekker ontbijt met verse broodjes, gewoon brood, yoghurt met fruit, zalm, vlees, brie, eitjes, melk, kaas, jus d'orange etc etc. Heerlijk!! Echt een aanrader. Ook leuk met kinderen, er zijn speeltoestellen en dieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vreemde Vogel in Vlaardingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vreemde Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Vreemde Vogel scoort een 7.96 uit 10 op basis van 25 reviews.