Camping Molecaten Park Waterbos

8.5Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Rockanje

8.5Fantastisch

• 8.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Waterbos voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Molecaten Park Waterbos is gelegen in Rockanje, Zuid-Holland. Een kleine camping met alleen wat basisvoorzieningen, maar je kunt ook overnachten in een vakantiehuisje. Ook is er animatie voor de kleintjes. Hou er rekening mee dat het zwembad alleen door de zon verwarmd wordt. Op loopafstand van het strand.

125 reviews over Camping Molecaten Park Waterbos

• 9Renske Bakker26-06-2020

Rustige camping op loopafstand van het strand

Buiten de vakanties om is dit een zeer rustige camping. Veel vaste plaatsen, maar zonder het ‘kliekjesgevoel’. We hebben geen ervaring met de horeca op de camping maar al het personeel dat wij hebben meegemaakt is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Onze accommodatie (Zonnestraal) was klein maar fijn. Gelegen aan een groot grasveld met een paar bomengroepen voor de broodnodige schaduw bij warmte. Wel liggen de huisjes allemaal erg dicht naast elkaar.

De camping ligt op loopafstand (10-15 minuten) van het strand maar heeft zelf ook een (klein, onverwarmd) zwembad.

Voor ons is deze camping zeker voor herhaling vatbaar. Sterker nog, we hebben vast geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 10Angeline Bakelaar14-05-2020

Geweldig!!!

Een heerlijke camping...wij boeken altijd met privesanitair, ideaal. Netjes schoon, ruime plaats en het restaurant is super, we komen nu voor het 3de jaar hier en wij gaan nergens anders meer heen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5kimberley24-03-2020

VRESELIJK!!!!!!!!!

14 jaar lang vaste klant op de camping. En je wordt heel slecht behandelt, puur voor het geld wordt je er afgegooid. ik zal deze camping NIET AANBEVELEN. De kantine is niet meer als vroeger de camping is zwaar achter uit gegaan. Waar is dat gevoel van vroeger gebleven? Dat je gezellig met je gezin er op uit ging. Nu is het een grote commerciële benden geworden.

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2019
    10Dhr den Boer28-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi onderhouden camping met schoon sanitair. Midden in de prachtige natuur van Westvoorne. Zee, strand,duinen en bos vindt je in de directe omgeving. Restaurant op de camping is een aanrader.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Vermeiren Albert22-09-2019

Zeker een aanrader

Mooi park Goed om te fietsen Mooi huisje Mooi strand

Gereisd met partner in september 2019

• 9Daphne29-08-2019

Fantastisch!! We komen zeker terug!!

Pluspunten park: - Schoon, overzichtelijk en kleinschalig - Vriendelijk personeel - Gezellig pleintje bij zwembad, restaurant, speeltuin - Ieder huisje heeft een eigen parkeerplek - Loopafstand n/h strand

Pluspunten Duinhuisje XL 1: - Schoon, gezellig huisje - Goede centrale plek op het park - Auto dichtbij het huisje - Speeltuin recht voor het huisje, zwembad, winkeltje en paviljoen op steenworp afstand

Minpunt Duinhuisje XL: - De hele dag lopen mensen (v/d camping) langs 't huisje, sommige sneden 't pad af via onze veranda.. we hebben 't droogrek ervoor gezet - Als je echt voor je rust komt, moet je niet in Duinhuisje XL 1 gaan zitten, hele dag mensen lopen langs en kinderen spelen tot laat in de speeltuin

We gaan niet snel een tweede keer naar een park terug, omdat we van mening zijn dat er nog zoveel andere mooie plekjes in Nederland zijn, maar de kans is heeeeeeeel erg groot dat we volgend jaar weer terug komen!!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Eddie27-08-2019

Geweldige camping, goed verzorgd op een prima loc

De camping is goed verzorgd. Het sanitair is nieuw en wordt goed schoon gehouden. De camping is overzichtelijk en straalt overzichtelijkheid uit. Het zwembad is klein maar fijn, centraal gelegen. De campingwinkel is klein, maar heeft voldoende voor een simpele ontbijtje. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en ongecompliceerd. De fietsen voor de verhuur zijn van goede kwaliteit en tegen een redelijk tarief. De locatie is een prima uitvalsbasis voor een luie dag aan het strand als ook een mooie wandelijk of ontspannen fietstocht. Wij komen hier beslist terug.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Christine Speet27-07-2019

Fijne camping

Wat een fijne camping om met jonge kinderen te zijn.mooie tent plaats met eigen sanitair. Het animatie team super, vooral de poppendokter. Al het personeel bleef ondanks de hitte aardig. Lekker dicht bij het strand. Gezellig restaurantje op de camping. Kleinkinderen en oma hebben genoten en komen vast nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Coen Kuipers19-05-2019

Verrassend mooi stuk Nederland op heerlijk park!

Weekend in strand cabin gehad. Park zeer schoon met fantastisch sanitair. Horeca beperkt maar genoeg. Binnen 5 minuten op strand en heerlijk gegeten in strandtent "Salsa".

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8M.J.A.M van den Heuvel06-04-2019

We zijn er al 5 keer geweest en gaan zeker nog een

Het fijne zijn de campingplaatsen met eigen sanitair,En je kunt naar de zee wandelen.En Rockanje is een leuke plaats.Ga vooral even naar Tante Agaath ,cadeau winkel waar verstandelijk gehandicapten werken.

Gereisd met partner in juli 2018

Camping Molecaten Park Waterbos info