8,3

Camping Molecaten Park Waterbos is gelegen in Rockanje, Zuid-Holland. Een kleine camping met alleen wat basisvoorzieningen, maar je kunt ook overnachten in een vakantiehuisje. Ook is er animatie voor de kleintjes. Hou er rekening mee dat het zwembad alleen door de zon verwarmd wordt. Op loopafstand van het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Waterbos voor je op een rij gezet:

131 reviews over Camping Molecaten Park Waterbos in het Nederlands

Fijne camping

Christine Speet
27-7-2019

Wat een fijne camping om met jonge kinderen te zijn.mooie tent plaats met eigen sanitair. Het animatie team super, vooral de poppendokter. Al het personeel bleef ondanks de hitte aardig. Lekker dicht bij het strand. Gezellig restaurantje op de camping. Kleinkinderen en oma hebben genoten en komen vast nog een keer terug.

Verrassend mooi stuk Nederland op heerlijk park!

Coen Kuipers
19-5-2019

Weekend in strand cabin gehad. Park zeer schoon met fantastisch sanitair. Horeca beperkt maar genoeg. Binnen 5 minuten op strand en heerlijk gegeten in strandtent "Salsa".

Gereisd Met vrienden in mei 2019

We zijn er al 5 keer geweest en gaan zeker nog een

M.J.A.M van den Heuvel
6-4-2019

Het fijne zijn de campingplaatsen met eigen sanitair,En je kunt naar de zee wandelen.En Rockanje is een leuke plaats.Ga vooral even naar Tante Agaath ,cadeau winkel waar verstandelijk gehandicapten werken.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer!

Astrid Franken
16-9-2018

Wij gaan hier nooit meer heen! Verblijf in Duinhuisje XL wat op zich prima was dat wel. Maar op de site staat 'voor rustzoekers' maar rust vind je hier absoluut niet! Heerlijk aan de speeltuin, maar dat betekent ook de héle dag (kids) en ook soms snachts (tieners) een hoop herrie. Wij zaten aan de doorgaande weg zodat de scooters 2 meter langs ons bord reden, lekker buiten eten was er niet bij. Absolute stilte om 23.00 ook dat hebben we niet meegemaakt. Zwembad is klein en ZONverwarmd. Het paviljoen had smorgens verse broodjes maar ging snel dicht en om een uur of drie smiddags pas open. Geen lunchopties, broodje, frietje oid of n lekker ijsje of drankje op het terras. Wij gingen op de fiets naar Rockanje. Er zit een winkeltje bij van 6m2. Veel vaste rumoerige campinggasten. Wij hebben dit ook allemaal neergelegd bij de camping maar hier nooit meer wat op gehoord, slechte service!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

prima camping voor korte vakantie

Maurice
1-8-2018

camping is klein en heeft alleen de basisvoorzieningen. Huisjes zijn dik in orde en liggen op loopafstand van het strand. Zwembad op de camping is aan de kleine kant. voor jonge kinderen is er animatie, voor kinderen boven de 10 jaar is er (te) weinig te beleven.

In één woord Geweldig

Talitha
24-6-2018

met het gezinnetje heerlijk een weekendje weg gehad! Lekker dicht bij het strand en super leuk voor de kinders! De accomodatie was ook echt super (Kamile)! Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Geweldig!!

Fam van der Linden
8-5-2018

Echt een geweldige service hebben wij gehad na een paar dagen regen werd er perfect meegedacht complimenten voor het personeel!!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Gezellig

Arjan
8-4-2018

Wat was het weer geweldig! Samen met mijn vrouw en kinders het paasweekend in een Zomerzon doorgebracht. We hebben ons enorm geamuseerd!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

perfect voor jonge kinderen

Karin v. Gors
8-3-2018

Super mooie rustige camping met mooie chalets! De boeking voor 2018 is weer gemaakt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

laatste keer

Campanula
27-10-2017

We zijn nu 3 jaar in de nazomer op camping Waterbos geweest. 2 jaar goed bevallen, met kanttekeningen! Maar dit jaar was het stukken minder, waardoor we besloten hebben niet meer terug te gaan. De wateroverlast,... natuurlijk kan Molecaten niets doen aan de extreme neerslag. En de stormen etc. Maar waar Molecaten Waterbos wel wat aan kan doen is de plaatsen ophogen, zodat het water niet zonder meer de voortenten in kan lopen. En dit komt niet alleen door de extreme neerslag, want 2 jaar geleden stonden we ook onder water, terwijl het gewoon geregend had. En wij niet alleen, maar meerdere medekampeerders. De plaatsen liggen ten opzichte van de weg zo diep dat dat wel mis moet gaan en dan liggen de plaatsen nog dieper door ingezakt zand!. En met regen moet je dan enkelhoog door het water naar het privesanitair achter je. En dan de desinteresse van de camping na al die overlast, pas na de 3e x al dat water kregen we pallets. en schotten. Na het water ....... de modder... Want ons verbaasde is dat als iemand vertrok, de vrijgekomen plaats omgeploegd werd en er weer gras ingezaaid werd. Totaal geen moeite gedaan om de plaatsen wat op te hogen. Op naar volgend jaar voor de volgende ondergelopen voortent en modderplaats. De plaatsen zijn op de Branding in de rij van de plaatsen 51-56 met prive sanitair zo smal, dat je er eigenlijk alleen met een kleinere caravan tussen past. Kom je wat later en je buren hebben wat ruimer uitgestald dan moet je in de lengte gaan staan. Lijkt me niet prettig. Wat ons ook opviel, en dat was andere jaren niet, het groot aantal Oost Europeanen (voornamelijk mannen). Roemenen, Hongaren, Polen, etc etc. En er waren best ongure types bij. De parkeerplaats bij de receptie, die andere jaren s'avonds zo goed als leeg was, stond nu elke avond bomvol met auto's uit het oostblok. Eerlijk gezegd, gaf dat geen veilig gevoel, En toen onze buren allemaal vertrokken zijn wij ook weggegaan. Wij komen dus niet meer terug, maar wij niet alleen, heel veel medekampeerders niet meer. Ons zien ze hier niet meer zeiden ze. Jammer, want de omgeving is prachtig, strand, fietsen, duinen. En er zijn maar weinig campings op Voorne Putten,

Gereisd Met partner in september 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Waterbos in Rockanje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Waterbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.