Camping Molecaten Park Rondeweibos

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Rondeweibos voor je op een rij gezet:

124 reviews over Camping Molecaten Park Rondeweibos

• 10Ineke Verkamman01-10-2019

Geweldig fijne vakantie gehad

Super vakantie gehad, keurig park, alles was goed verzorgd. Cafe was prima de snackbar prima, aardig en vriendelijk personeel. Vanuit het park kun je fijn wandelen, leuke uitstapjes maken naar de plaatsen in de buurt. Echt een aanrader !!! Wij gaan volgend jaar terug

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Sjannie Govers21-09-2019

Een aanrader

Prachtig park mooi dicht bij zee, heel mooie fiets omgeving en gezellig dorpjes, en steden .

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Mevr. van Spijk26-08-2019

Heerlijk weekend gehad

Het is een gezellige camping. Leuk zwembad met glijbaan, sanitair mag daar wel schoner en is gedateerd. Naast het zwembad een grote speeltuin. Restaurant / bar erg gezellig en lekker eten. Snackbar ook prima! Overzichtelijke camping en vlakbij het strand, ong 15 min lopen. Een leuk weggetje om te lopen, maar niet handig met kinderwagen oid. S nachts wel wat rumoer van rondlopende jongelui op de camping, maar in een tent hoor je ook alles.... Wij gaan nog eens terug

• 8Eetgelegenheden

• 7Willyanne25-08-2019

Niet enthousiast, wij komen niet meer terug

Wij hebben hier 2 weken in een tent gestaan en zijn niet enthousiast. In de papieren staat dat om 23u rustig moet zijn maar veel lawaai 's nachts, gillen en schreeuwen. Kroeg blijft lang open met veel harde muziek, klachten over geluidsoverlast worden voor het gevoel niet serieus genoeg genomen. Wij hebben geen nacht door kunnen slapen. Veel jongelui met grof taalgebruik, vechtpartijen meegemaakt en niet alleen door de jongelui. Het is een camping waar honden ook mee mogen, dus veel honden, op zich geen probleem maar toe ligt er poep op de stoep blijkbaar geldt niet voor iedereen dat je de poep zelf moet opruimen. Strand is ruim een kwartier lopen door mul zand, dus met de bolderkar of kinderwagen is het moeilijk begaanbaar. Animatie was matig, in de avonden waren er wel leuke dingen georganiseerd. Geen toezicht bij het zwembad, zwembad is klein en koud maar verder ok. Sanitair was netjes en schoon. Campingwinkel heeft normale prijzen.

• 6Kees31-07-2019

Mwah.....

Camping met veel vaste plaatsen en verblijvers. Dit geeft een bepaalde sfeer waar je van moet houden. Kids worden goed vermaakt. Er is een zwembad met "toezicht". Het toezicht treed niet op tegen duikende jeugd (terwijl er duidelijk op de muur staat dat dat niet mag) en we hebben m een aantal keer toch echt zijn oogjes dich zien hebben. Kan beter dus! Sanitair is mwah... Wij maakten gebruik van het toiletgebouw bij het winkeltje. Het werd schoongemaakt maar dat had best freqeunter gekund, gezien het aantal gasten. Bovendien zijn er te weinig wc's naar onze mening. Mensen die voor rust naar een camping gaan moeten absoluut een andere camping nemen. Tijdens ons verblijf was er een kermis. Leuk, maar geeft ook veel geluid.

Toezicht op overlast (jeugd, honden, geluid, etc.) kan echt beter!

• 5Staat v/h sanitair

• 1Marcel30-07-2019

Nooit meer

Veel opgeschoten jeugd , zaten vandaag ( 30 juli) in de avond bij de snackbar waterpijp te roken ( jeugd tussen 10 en 14 jaar ) . Goed voorbeeld voor mijn en andere jonge kinderen . Werd melding van gemaakt door iemand van het entertainment maar een vader van 1 van deze jeugdigen had ze gewaarschuwd. Goed voorbeeld doet volgen toch !!!!!!

• 3Staat v/h sanitair

• 8Arjan20-07-2019

altijd super naar ons zin

Top camping schoon goed onderhouden en je kan er heerlijk wandelen en fietsen

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 6Ellen de boer08-07-2019

Fijne camping sanitair smerig

Vorrig jaar ook geweest mooie camping strand slecht bereikbaar als je slecht ter been bent. Sanitair was zoooo schoon vorig jaar deed toen een echtpaar nu smerig word gedaan door polen zelf gezien met 1 emmer en dweil wordt (schoongemaakt) vind dat niet kunnen op zo'n drukke camping!! Hoop dat volgend seizoen weer schoner zal zijn.

• 3Staat v/h sanitair

• 6Herco de Wilde05-06-2019

Nóóit meer.

Met onze familie (7 gezinnen) met Hemelvaart daar geweest. Veel muziek overdag en 's avonds (tot 23 uur is het daar blijkbaar normaal om een feestje te vieren). Weinig begroeiing en schaduw. We zouden met onze familie een beetje dicht bij elkaar staan, uiteindelijk toch vrij ver bij elkaar vandaan. Voor een gezamenlijk weekend toch jammer. Faciliteiten verder prima.

• 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• 5Suzanne Van Geresteijn-Doorn02-06-2019

Er zijn echt veeel leukere plekken!

Een camping met vooral vaste plekken. Onze plek was echt klein, auto paste niet op de plek erbij, maar bij de overburen (seizoensplaats) stonden 2 auto's. Zwembad is veel te klein voor het aantal gasten. Sanitair was redelijk. Heel veel auto verkeer. Weinig speeltuintjes. Naar het strand is een behoorlijke wandeling en niet te doen met kinderwagen, bolderkar oid.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

7 tips over Camping Molecaten Park Rondeweibos

• Olga Steen-Timmermans, 10-05-2013

Check van tevoren op de site welke kampeerplek je wilt. Niet alle plaatsen zijn ruim genoeg (onze vouwwagen is behoorlijk groot) en te dicht bij het sanitairgebouw heb je 's avonds mogelijk last van samenscholende jeugd. Leuke uitjes: Infocentrum nieuwe Maasvlakte 2, dagje Rotterdam en rondvaart Spido boot.

• H.E.Lossie, 23-06-2013

ga zo voort goed onderhoud.

• Suus, 14-05-2013

Het strand achter de camping is moeilijk bereikbaar. Je loopt eerst over een verhard pad maar al gauw gaat deze over in zand en omhoog is het nog een hele klim. Dit is nergens goed aangegeven maar dit is niet onbelangrijk. Bij deze dus ; voor minder valide mensen (zoals ik) is het strand wel bereikbaar maar een hele lichamelijke opgave. Trek goede schoenen aan! Moet ik er wel bij zeggen dat, als je er eenmaal bent, het heerlijk is.........

2 vragen over Camping Molecaten Park Rondeweibos

• j.wegman, 23-06-2017

Chalet Zomerzon van 30-6-2017 t/m 06-07-2017

Wat moeten wij meenemen, behalve dekbedden.

• C. van wijngaarden, 06-02-2011

aankomsttijd

hoelaat moet je 's avonds op de camping binnen zijn en mag je er 's nachts ook af met de auto voor noodgevallen

Jeannette, 22-08-2012

De poort op de camping is gesloten van 23.00 uur tot 7.00 uur. Volgens mij kun je bij noodgevallen iemand bellen om te regelen dat je van het terrein af kunt.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig