Tijdelijk €25 aanbetaling

Koningshof

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Koningshof voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 258 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

258 Reviews over Koningshof

• 10Ad24-11-2022

Super vakantie, heel gastvrij en vriendelijk

Hele fijne vakantie in een leuke aangepaste stacaravan, van alle nodige gemakken voorzien. Ontvangst was heel hartelijk. Gezellig Park. Zwembad heel fijn voor kleine kinderen. Goed gegeten in het restaurant. Hele vriendelijke bediening

• 10Eetgelegenheden
  • 7Henk Hengeveld19-10-2022

Overnachten

Ik had voor 5 nachten een mobile home gehuurd i.v.m. deelname 1e vierdaagse Duin en Bollenstreek. Was prima, heel praktisch ingericht. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Ik was overdag aan het wandelen en heb weinig van het park meegemaakt.

• 9Onderkomen
  • 8Cees van Rijn11-10-2022

Perfect

Prima gezellige ontvangst Sanitair en plek prima. Waren met camper Goed restaurant, shop en terras . Van andere prima faciliteiten geen gebruik gemaakt. Mooie omgeving en alles makkelijk per fiets

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Manu G.09-10-2022

Eentje om te onthouden!

Weekje weg naar Leiden en omgeving met een verblijf op deze fijne camping? Meer moet dat echt niet zijn. Helemaal geen gedoe met badges e.d. om binnen te rijden dankzij ANPR aan de slagboom en ook een erg vlotte incheck bij een vriendelijke medewerker. We kregen een voetbalveldgrote kampeerplek aangewezen, dus ons oriënteren om het zonnetje tot in de voortent te krijgen was hoegenaamd geen kunst. Dagelijks zijn er lekkere, verse broodjes af te halen in het winkeltje. De Sanitair, het zwembad, ... allemaal prima hoor! Zeker een camping waar we nog wel eens komen staan en onze kleindochter mee naartoe brengen. Tot volgende keer, Koningshof! H. & M.

• 9André van der Snee27-09-2022

Prima vakantiepark in een veelzijdige omgeving

Wij hebben met plezier 5 nachten met onze camper op een kampeerplaats van dit vakantiepark gestaan. Koningshof ligt in een omgeving met heel veel mogelijkheden: 3 km van strand en zee, leuke badplaatsen in de buurt (Katwijk en Noordwijk) en veelzijdige steden op fietsafstand (Leiden en Den Haag). Sanitaire voorzieningen zijn prima, het restaurant is uitstekend en het personeel is vriendelijk. Verder o.a. een leuk binnen- en buitenzwembad, een winkel en speelvoorzieningen voor kinderen. Kleine minpunten: ontvangst via wifi haperde soms en af en toe was er veel vliegverkeer dat enige geluidsoverlast veroorzaakte. Al met al een prima vakantiepark waar wij zeker nog eens terug zullen komen.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fred de Niet19-09-2022

We hebben het fantastisch gehad.

We stonden met de caravan op een plek met prive sanitair wat heel schoon was bij aankomst. Vriendelijk personeel, mooie schone camping die perfect ligt voor dagjes uit in de regio. Ook was het veld voorzien van een afwateringput waardoor er geen grote plassen op het veld bleven staan bij regenbuien, dit is echt perfect.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Jan Goudbeek09-09-2022

We komen zeker terug. Kijk wel goed naar de opmerk

Mooie camping, we komen er 15 jaar . Toch een op opmerking , je moet € 29,50 dat is wel erg hoog vooral als je er al ongeveer 15 jaar naar de mooie camping komt. En ik hoorde wel op de camping als je meerder. plaatsen op geeft je niets hoeft te betalen klop dat . Groetjes Geertje en Jan Goudbeek

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9De Jong30-08-2022

Heel fijn!

Een hele mooie schone camping met heel fijn vriendelijk personeel. Er wordt meegedacht en niets is teveel. Even een paar uurtjes langer blijven was ook geen probleem. Zodra de maaier kwam weg gegaan 😉sanitair prima in orde. Geen gebruik van zwembad gemaakt.

• 9Fam Lubbers29-08-2022

Genoten wel wat verbeter puntjes

Wij hadden een staanplaats met privé sanitair. Het fijne was dat de privé sanitair naast de caravan was. Wat handig is met kleine kids. De schoonmaak ervan had wat beter gekund. Veel roze kalkaanslag vind het zelf altijd een vies gezicht . (Zelf met chloor verwijdert) Bij de wastafel van het privé sanitair was helaas geen verlichting wat dan wel jammer is want op warme dagen wil je de afwas graag doen als het wat afgekoeld is. Ook zou een afdakje daar handig zijn voor als het slechter weer is.

De velden zijn honden vrij echter toch 3 dagen een hond op het veld gehad.

In de snackbar en het restaurant kan je heerlijk eten. Je hebt een snack kaart en een restaurant kaart. Je kan voor een leuke prijs lekker eten.

De kinderen genoten van het zwembad. Was wel een beetje aan de koude kant maar de kinderen genoten. Het hekje waar je overheen moet klimmen om bij het zwembad te komen is wel een beetje gevaarlijk.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Fam.Papen29-08-2022

Kindvriendelijk park

Onze kinderen hebben zich super vermaakt. We stonden met onze caravan op plek 83, we konden van daaruit precies de in en uitgang van de speeltuin zien. Het zwembad was leuk vooral het peutergedeelte. Animatieteam was super. Vaste activiteiten, maar ook afwisseling hierin. Paar keer per dag zagen we een schoonmaakbedrijf bij het sanitair gebouw. Sanitair gebouw kan wel wat vernieuwing gebruiken. Verder een super leuke vakantie gehad. Wij komen nog een keer terug!

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen

Vakantiepark Koningshof info

Soort hotel

• BungalowcomplexBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar