Vakantiepark Koningshofsterstersterster

115 reviews over Vakantiepark Koningshof

• 2019
    8Gezin van 428-09-2019

Leuke vakantie gehad

Leuke camping. Wij stonden op een veldje van 4 wat erg leuk was. Zwembad was fijn, vooral voor onze oudste van 5. Entertainment deed z’n best maar hebben nog veel te oefenen 😉 sanitair was goed en schoon. Enige nadeel is als je WiFi op is je ook niets meer bij kunt kopen. Restaurant was goed!

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Tevredenheidje02-09-2019

Heerlijke plek !

We hebben genoten van deze fijne camping, alles is schoon, veilig en overzichtelijk. De caravan via touroperator was ook schoon en praktisch.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Esther04-08-2019

Prachtig nieuw receptie gebouw, waar ook het winkeltje en de snackbar en restaurant gevestigd zijn. Heerlijk gegeten in het restaurant! Beneden is een speelgelegenheid voor kinderen. Netjes en schoon sanitairgebouw. Speeltuin was fantastisch voor onze kinderen. Zwembad is kleinschalig, maar ook hier vermaakten de kinderen zich geweldig. Nette veldjes en alles ziet er keurig onderhouden uit. Perfecte ligging, vlakbij strand, duin en verschillende steden.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Esther02-08-2019

Saaie camping, wel centrale ligging !

Saai ingedeelde camping waar weinig te beleven valt, mobile homes liggen in kleine ongezellige straatjes, waar volgens mij veel particuliere mobile homes staan die erg slecht onderhouden zijn, onkruid erg hoog, smerig aangezicht niet echt gezellig om tussen te staan en gaf ons ook geen camping gevoel. Zwembad erg klein en zeer onlogisch ingedeeld, moest via het binnenbad naar het buitenbad en dit was alleen te bereiken als je via t binnenbad door het water !!! Liep kwam je bij t buitenbad uit... echt te dom voor woorden! 1x broodjes gehaald bij supermarkt op camping en deze waren niet vers, jammer! Camping heeft wel een heel centrale ligging bent t.o.v strand, diverse steden en pretparken das een pluspunt. Ben je echt op zoek naar een camping an sich om je daar te vermaken dan moet je hier niet zijn. Ook erg ongezellig.. het terras van t restaurant kijkt uit op de parkeerplaats!

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Makking03-05-2019

Geweldig, super animatie

Vriendelijk personeel en geweldige animatie! Super leuk animatieteam, kleinste dochter (4) kon elke dag niet wachten tot ze er we waren, de oudste (10) vond het ook geweldig. Gezellige groep en echt met/voor de kinderen bezig.

Super schoon sanitair (3x per dag schoongemaakt), de hele camping ziet er ook erg schoon uit. Zwembad is leuk voor kleine kinderen, voor oudere is hij aan de kleine kant maar als het niet druk is kunnen ze zich hier prima vermaken. Wij vonden wel dat er erg hard gereden werd, maar hier kan de camping weinig aan doen dit is een verantwoordelijkheid van de gasten. Of er moeten overal hobbels komen🤔 Wij hebben door dit alles zeker een super vakantie gehad, een echte aanrader om naartoe te gaan!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9T. Sing25-04-2019

Super voor de kids

Leuk kindvriendelijk park. Animatie team was echt super lief en leuk. Zwembad is erg leuk voor de kleintjes.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Gerrit26-08-2018

Geweldig camping

Zeer sfeer volle camping mooie plaatsen en heel lekker auto vrij op een Ier na die zo nodig met de auto naar de kroeg moest . Hele mooie ruime plekken en heel vriendelijk personeel . Mooi nieuw centrum waar alles in aanwezig was . Nadeel vonden wij het sanitair het was wel heel erg schoon maar ouders laten hun kleine kinderen alleen gaan en dat gaat niet goed , sanitair gebouw is wel verouderd en zeer warm binnen het leek soms op een sauna . Mocht het toilet gebouw veranderen overwegen we zeker om nog een keer te gaan

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henk en Marie08-07-2018

Een absolute aanrader.

Camping ligt mooi centraal tov het strand, Leiden , Den Haag ,Scheveningen op fietsafstand. Fijne camping met goede open sfeer,mooi overdekt zwembad en buitenbad. Niet vaak een camping meegemaakt waar de sanitaire omstandigheden zo schoon waren als hier. Toen wij eind juni vertrokken was bijna het multifunctionele centrum gereed. Dat word echt een aanwinst voor deze symphatieke camping. Deze camping is echt een aanrader voor iedereen ,met de kagerplassen en de zee op 6 kilometer afstand en de mooie knooppunt routes die ze bij de receptie gratis verstrekken.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9peter30-06-2018

gezellig en centraal

Het is een nette mooie camping. Door de centrale ligging kun je leuk overal naartoe fietsen zoals Leiden Wassenaar Katwijk aan zee. de camping heeft een klein zwembad wat lekker is om even wat baantjes te trekken. We hebben in het restaurant heerlijk gegeten en we werden bijzonder vriendelijk bediend! Wanneer je met de auto naar het strand wil kun je de auto onder de duinen in n parkeergarage heel makkelijk voor 10 euro per dag parkeren. Ook leuk om naar soldaat van oranje te gaan vanuit de camping goed op de fiets te doen. De camping heeft n hele mooie visvijver en fitness attributen.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Marije04-06-2018

Onaantrekkelijk gelegen

Veel geluidsoverlast door vliegverkeer Schiphol. Camping ligt in een erg verstedelijkte omgeving, zonder mooi uitloopgebied. Camping zelf heeft veel asfalt en staat vol met auto’s. Speeltuin en zwembad zijn wel erg leuk voor de kinderen.

• 6Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2018

6 tips over Vakantiepark Koningshof

• Juliette, 26-04-2014

Perfecte camping voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar.

• de vries, 15-07-2013

Vanuit Rijnsburg leuke uitstapjes gedaan naar onder andere schiphol, avifauna, duinrell, scheveningen, leiden (naturalis), noordwijk en katwijk.

• Miranda, 25-08-2012

Het is erg leuk om naar Luchthaven Schiphol te gaan, vliegtuigen kijken en je kunt er ook nog leuk winkelen. Het is er maar een klein half uur rijden er vandaan. Madurodam en Duinrell zijn ook de moeite waard, liggen qua rijafstand ook dichtbij. Tevens is Leiden een leuke stad om naar toe te gaan.

1 vraag over Vakantiepark Koningshof

• Saskia, 28-09-2013

Oudere kinderen

Is deze camping ook leuk voor een 11-jarige jongen? Zijn er bijvoorbeeld voetbalactiviteiten of 's avonds een spooktocht o.i.d.? Is erden voetbalveld?

Tim van der Wijst, 04-07-2014

er zijn wekelijks voetbal activiteiten, ook worden er spooktochten, lasergame, vlottenbouwen, huttenbouwen en dergelijke activiteiten georganiseerd, u kan meer info vinden op de website of app.

Johan , 30-10-2013

In seizoen vakanties worden er activiteiten gepland voor kinderen, Er is een klein, maar mooi overdekt zwembad

Vakantiepark info

• BBQToegestaan