Vakantiepark RCN Toppershoedje

Kleine hotelsWeer vandaag14°7°
Vakantiepark RCN Toppershoedje

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

406 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Heerlijk!!

Yvonne Knops
5-11-2018
  • Onderkomen10

Het was geweldig, we hadden zeer genoten van ons verblijfin het Toppershoedje een mooie stacaravan( strandjutter), een midweek was te kort, superleuk park, strand op loopafstand, heel mooi winkelcentrum en leuke en lekkere eetgelegenheden.

Ons gezinnetje waardeert onze herfstvakantie in Toppershoedje met een dikke 9 !!!! Oh ja het weer was prachtig al bij al, zeker voor herhaling vatbaar .

Volgend jaar gaan we weer!

Groetjes Yvonne en Wil

• Onderkomen8

Heerlijk uitwaaieren, mooi uitgaanspunt om leuke dingen te doen.

Niets moet heel veel kan.

Lopen, fietsen de auto alles is mogelijk.

Met of zonder huisdier. Wij zijn eigen altijd met de hond. Heerlijk gewoon.

excellent

Y. Valerio Sanchez
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ik vond mijn verblijf bij RCN erg leuk omdat ze goede service en klantenservice hebben. Ik vond de ervaring van het verkennen van de omgeving van de plaats op de fiets met mijn familie

Fantastische week gehad.

Gerben
  • Onderkomen9

Het was prachtig weer. Veel gefietst. De accommodatie was prima. Heerlijk uitgerust.

Voor herhaling vatbaar.

Star Angel
  • Onderkomen10

Aangename accommodatie. Waren er met 3 personen, genoeg ruimte en schoon.

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

Tr
  • Onderkomen8

Heerlijke locatie. Tegen de duinen aan en het strand.

Top vakantie!

Jetje
26-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super mooie camping! Sanitair erg goed verzorgd en leuke animatie voor de kids!

Plus, min

extraordinaire
21-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Douches zijn prima, lekker warm, niet met muntjes enz enz - ontvangst receptie goed, niet te uitgebreid, gewoon lekker dingen vertellen en regelen die je moet weten en klaar is kees - toppertje! Wi-fi zou voor ons gewoon helemaal vrij mogen zijn, niet van 1 apparaat oid en voor de ander betaal je dan (te 'moeilijk') - in hoogseizoen stelt u tijden van wanneer je camping 'moet'hebben verlaten, maar nu, laagseizoen, vinden wij dit onzin. De aanbieding van 15 euro per nacht voor 2 personen is voor ons dan weer een toppertje.

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 23-10-2018
Dank voor uw beoordeling en fijn dat u bij ons een goed verblijf heeft gehad. Feedback is altijd welkom. Ook in het naseizoen vinden wij het heel fijn om een aankomst en vertrektijd te hanteren. Wij hanteren een ruime uitchecktijd bij kamperen van max. 12.00u en zijn zeker in het naseizoen flexibel om eventueel uw verblijf wat uren te verlengen, dit altijd op basis van beschikbaarheid. Het naseizoen (dus vooral september en begin oktober) was bij ons zeer druk dit jaar i.v.m. het prachtige weer, dus nieuwe gasten willen wij altijd graag op de afgesproken tijd op hun plaats laten, dat is de reden hiervoor. Uw mening betreffende Wi-Fi nemen wij zeker mee, het klopt dat u 1 gratis device heeft bij uw reservering, u kunt voor meerdere apparaten een dagticket komen voor max. 2 extra of 5 extra apparaten. Nogmaals dank voor uw feedback!

Top vakantie

GJ
10-8-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden 15u als inchecktijd opgegeven. Bij aankomst om 15u bleek dat het huisje bij lange na nog niet klaar qas (hittegolf) we kregen wat drinken aangeboden en toen het erg lang duurde zelfs een snack bij de snackbar. Goed opgelost! Huisje 405 was top! Schoon en prettig gelegen. Leuk dat er dit jaar ook activiteiten waren waar ouders aan mee konden doen. (Bossabal en buikschuiven.)

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 11-8-2018
Beste heer/mevrouw. Dank voor uw beoordeling. Op uw aankomstdag (27 juli) was het inderdaad boven de 25 graden. Dit is geen excuus om de bungalow niet op tijd schoon te hebben, maar deze dag was echt uitzonderlijk. Gelukkig hebben we het goed met u kunnen oplossen en heeft u prachtig weer gehad tijdens de vakantie, leuk om deze reactie terug te lezen, vinden we hartstikke leuk! Tot een volgende keer in Ouddorp!
  • Activiteiten8

Camping goed. Sanitair redelijk. Sommige plekken dicht aan de weg wat geluidsoverlast kan geven. Dicht bij de zee. Mooie fiets- wandelomgeving. Wij komen vaker op deze camping maar elke keer valt de bediening restaurant tegen. Weer een keer geprobeerd maar wederom een tegenvaller.

Zaten als eerste aan de zijkant buiten maar het duurt lang voor er iemand komt. Inmiddels andere tafels bezet en worden eerder geholpen. Wanneer bij de 3e bezette tafel de bestelling voor het eten als eerste wordt opgenomen besluiten wij daar iets van te zeggen. Het meisje zei niets anders te kunnen doen dan sorry te zeggen. Maar daarna werd er nog geen bestelling opgenomen. Opgestapt dan maar. Er zaten trouwens twee man personeel te eten (rond etenstijd wanneer het op z'n drukst is) Een goede instructie en een betere manier van werken is hier op zijn plaats. Kan veel meer uit dit restaurant gehaald worden want ziet er verder keurig en gezellig uit. Jammer.

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 7-8-2018
Dank voor uw beoordeling en vervelend om terug te lezen. Restaurant en terras hebben we inderdaad weer vernieuwd, net zoals de complete menukaart. Jammer dat het bij uw tafel (afgelopen zondag 5/8) helaas fout gegaan is met het opnemen van uw bestelling. We zullen dit zeker intern meenemen, want dit kan niet de bedoeling zijn. Mailt u even uw gegevens naar r.hoogwerf@rcn.nl, dan zal ik u persoonlijk nog even mailen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.