Vakantiepark RCN Toppershoedje

Kleine hotelsWeer vandaag12°10°
Vakantiepark RCN Toppershoedje

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor RCN Toppershoedje voor je op een rij gezet:

398 reviews over Vakantiepark RCN Toppershoedje in het Nederlands

Top vakantie

GJ
10-8-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden 15u als inchecktijd opgegeven. Bij aankomst om 15u bleek dat het huisje bij lange na nog niet klaar qas (hittegolf) we kregen wat drinken aangeboden en toen het erg lang duurde zelfs een snack bij de snackbar. Goed opgelost! Huisje 405 was top! Schoon en prettig gelegen. Leuk dat er dit jaar ook activiteiten waren waar ouders aan mee konden doen. (Bossabal en buikschuiven.)

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 11-8-2018
Beste heer/mevrouw. Dank voor uw beoordeling. Op uw aankomstdag (27 juli) was het inderdaad boven de 25 graden. Dit is geen excuus om de bungalow niet op tijd schoon te hebben, maar deze dag was echt uitzonderlijk. Gelukkig hebben we het goed met u kunnen oplossen en heeft u prachtig weer gehad tijdens de vakantie, leuk om deze reactie terug te lezen, vinden we hartstikke leuk! Tot een volgende keer in Ouddorp!
  • Activiteiten8

Camping goed. Sanitair redelijk. Sommige plekken dicht aan de weg wat geluidsoverlast kan geven. Dicht bij de zee. Mooie fiets- wandelomgeving. Wij komen vaker op deze camping maar elke keer valt de bediening restaurant tegen. Weer een keer geprobeerd maar wederom een tegenvaller.

Zaten als eerste aan de zijkant buiten maar het duurt lang voor er iemand komt. Inmiddels andere tafels bezet en worden eerder geholpen. Wanneer bij de 3e bezette tafel de bestelling voor het eten als eerste wordt opgenomen besluiten wij daar iets van te zeggen. Het meisje zei niets anders te kunnen doen dan sorry te zeggen. Maar daarna werd er nog geen bestelling opgenomen. Opgestapt dan maar. Er zaten trouwens twee man personeel te eten (rond etenstijd wanneer het op z'n drukst is) Een goede instructie en een betere manier van werken is hier op zijn plaats. Kan veel meer uit dit restaurant gehaald worden want ziet er verder keurig en gezellig uit. Jammer.

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 7-8-2018
Dank voor uw beoordeling en vervelend om terug te lezen. Restaurant en terras hebben we inderdaad weer vernieuwd, net zoals de complete menukaart. Jammer dat het bij uw tafel (afgelopen zondag 5/8) helaas fout gegaan is met het opnemen van uw bestelling. We zullen dit zeker intern meenemen, want dit kan niet de bedoeling zijn. Mailt u even uw gegevens naar r.hoogwerf@rcn.nl, dan zal ik u persoonlijk nog even mailen.

Top

Peter
27-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn hier vaker geweest en hebben het iedere keer zo naar ons zin heerlijk bij het strand de rust op het terrein hier komen wij tot rust

Ook de hond heeft het iedere keer weer naar zijn zin.

super geweldig

corretje
22-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

heerlijke camping en prima ligging

voor een herhaling vatbaar

A Loeve
11-7-2018
  • Onderkomen7

wel goed: schoon en netjes

niet goed: te kort bij een weg, veel herrie

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 12-7-2018
Dank voor uw beoordeling. Helaas kunnen wij aan de ligging van ons terrein niets doen, wel goed om te vermelden is dat per augustus/september door de gemeente GO een grote renovatie van de Vrijheidsweg (weg achter de mobile homes) gepland staat. De weg gaat naar 60km/h i.p.v. 80 km/h en er komen snelheidsbeperkte maatregelen. Dit gaat zeker veel rust opleveren aan de grens van dit stukje terrein. Tevens zal er komende maanden door overheidsinstanties flink gecontroleerd gaan worden op te snel rijden en dus lawaai. Tot een volgende keer!

Verder een goede camping.

Gast
11-7-2018
  • Onderkomen8

Geluidsoverlast van de Vrijheidsweg. Lijkt soms een racebaan voor motoren en vrachtwagens

Gezond en wel wil ik dit nog lang volhouden.

A.de Lange
8-7-2018
  • Onderkomen8

Zoals al jarenlang is Toppershoedje gewoon mijn favoriet.

Andere r.c.n. parken niet te na gesproken, maar zo lekker aan zee dat blijft me bekoren.

Net als ik zelf valt op dat ook de huisjes verouderen,voor mij persoonlijk geen bezwaar.

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 13-7-2018

Dank voor uw beoordeling. Een groot deel van de bungalows is onlangs gerestyled en geschilderd. De bungalow waar u verbleef (415) is eenvoudig, maar toevallig vorige week geheel geschilderd aan de buitenzijde in de nieuwe kleurstelling. Renovatie sanitair en vloeren etc. staat voor 2019 gepland.

Tot een volgende keer.

Camping fantastisch restaurant waardeloos

Josee
30-6-2018

Fijne camping vriendelijke mensen zal ik zeker aanbevelen bij vrienden en familie. Alleen de horeca was waardeloos. Eten was prima maar heb de eerste keer een uur moeten wachten op de bestelling. Dat kwam omdat er een inval kok was. De tweede keer werd na 20 minuten nog de bestelling niet opgenomen. Bij navraag werd mij medegedeeld dat de gereservserde tafels eerst werden geholpen . Zijn weggegaan en naar een ander restaurant gegaan. Ik ben van mening dat eentafel reserveren niet inhoud dat je dan als eerste geholpen wordt. Niet alle gereserveerde tafels waren bezet. Op dat moment

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 4-7-2018
        Dank voor uw beoordeling en jammer om te lezen dat uw ervaring met onze horeca minder was. Op het moment dat u bij ons te gast was in de horeca was het vrij druk en helaas een dag met wat onderbezetting. (grote onverwachte drukte op een doordeweekse dag) Natuurlijk proberen wij iedereen dan z.s.m. te bedienen en te voorzien van een heerlijk diner, maar in het geval van veel gereserveerde tafels (en als iedereen dan tegelijk binnenkomt) gaan deze mensen op dat moment echt even voor. Anders zou het reserveren van een tafel ook onnodig zijn. Mijn collega heeft dit ook netjes bij u aangegeven en u was hier niet tevreden over en heeft toen voor een andere horecagelegenheid gekozen. Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar als dat op dat moment uw beslissing was, is dat uw keuze. We zullen kijken waar we in het vervolg onze service hierin kunnen verbeteren.

fijne ontvangst en service

rlisette
        16-6-2018
        • Onderkomen10

topservice!!!! niks op aan te merken

Heerlijk genoten

S h t grit
        11-6-2018
        • Activiteiten6
        • Onderkomen8

Het is een prettige en rustige camping vlakbij het strand.

Ruime plekken

Sanitair ruimte is er voldoende mis wel een familie douche

Hygiëne vond ik wat minder werd niet goed schoongemaakt toiletten zelf wel maar muren en deuren van de douches en toiletten waren niet schoon ook de muren bij de afwas gelegenheden niet dit ook 2x aangegeven maar helaas dezelfde vlekken en bezigheden zaten er na een 1 week nog op

RCN Toppershoedje [RH], Internetcommunicatie & Social Media, 12-6-2018
        Dank voor uw beoordeling. Onze sanitairgebouwen worden meerdere malen actief schoongehouden, we krijgen hier ook weinig tot nooit klachten over, vandaar deze reactie. In de morgen rond 6.00 uur starten we en in de middag altijd een grote schoonmaak. Tijdens uw verblijf is dit ook gebeurd; een vlek die u heeft aangetroffen (zoals tijdens uw verblijf ook besproken) is geen vuil, maar in de muur getrokken. Momenteel zijn wij plannen aan het maken om het sanitair een upgrade te geven na dit seizoen, dit geeft direct ook een andere uitstraling. Hopelijk heeft u zo voldoende informatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Toppershoedje in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Toppershoedje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.