Vakantiepark Duinrust

Anne
17-7-2018
  • Activiteiten9

Vertaalde review

Mooi klein chalet met een grote tuin. (zelfs omheind) Je hebt alles wat je nodig hebt. Alleen een handleiding voor de bakmicrogolf was handig geweest. De paden naar de zee waren leuk voor een wandeling met hond. Alles is geweldig. Dank je wel.

Geweldige vakantie opnieuw en opnieuw

Tamara
4-7-2018
  • Onderkomen9

Vertaalde review

We waren in mei met onze hond in Vakantiepark Duinrust. Hier is het echt geweldig. In de bungalow is alles aanwezig wat je nodig hebt.

Vanaf hier kunt u fantastische tochten maken. Het strand is niet ver weg, hier mogen honden vrij rondlopen. Zal zeker terugkomen.

Nogmaals gelukkig ...

Suzana
13-6-2018

Vertaalde review

We waren eind mei 2018 met onze 2 honden in het vakantiepark Duinrust.

Een zeer mooie ontvangst, het complex zelf is rustig en schoon.

Het chalet was perfect geschikt voor ons. Sommige chalets hebben al een hek, helaas de onze had het nog niet. Was nog steeds o.k. De weg naar het hondenstrand was een mooie wandeling.

Al met al - het was absoluut geweldig. De volgende keer in de tulp ;-)

Super tol🤗🤗🤗

Bettina & Berner Sennenhund Ben
7-6-2018

Vertaalde review

Ik reisde met mijn hond alleen had een charlet, het was erg schoon, modern gewoon geweldig terras, parasol alles beschikbaar het park is erg netjes alles is heel schoon, bloeiende bloemen, Fanny van den Burg is erg vriendelijk, behulpzaam, naar het strand door de duinen iets langer maar leuk, het rechte pad ook mooi met schaduw ongeveer 1 km in de ochtend kun je direct vanuit het park in de duinen, pefekt. Ik had de Charlet 69 geweldig, wat ik het volgende bezoek een Carlet met Törchen maak, dan kan mijn Bernerbub niet ausüxen.

We zijn blij om alleen terug te komen voor informatie wanneer je aankomt op het strand ga naar rechts, daar kan de hond vrijuit lopen. 2 restaurants ongeveer 100 meter verderop, hondvriendelijke en het eten was goed. De ijssalon was heerlijk

zoals altijd top

Hartmut Hofmann
1-6-2018

we waren er voor de 4e keer

Het is altijd TOP geweest

De accommodatie schoon en netjes.

Eén wordt uiterst vriendelijk ontvangen.

Maar wat schrijf ik daar?

We boekten direct weer voor september. Ik denk dat dat alles zegt !!

Altijd erg leuk

Detlef keuser
10-5-2018

Vertaalde review

Een zeer mooi en goed onderhouden bungalowcomplex in de nabijheid van het strand.

Onze hond 🐕 zou er keer op keer heen gaan.

Bij voorkeur 2x per jaar

We zijn zeer tevreden.

Bülow
2-5-2018

Vertaalde review

We werden hartelijk verwelkomd. Het strand ligt op slechts 1 km afstand, wat we erg leuk vonden, omdat we 2 honden hebben. Je kunt door het bos lopen of je kunt

is de manier waarop joggers, ruiters en fietsers gebruiken. Het chalet is geweldig, met een terras. Tafel en stoel evenals een parasol. De keuken is compleet met koffiezetapparaat en een waterkoker, Toster potten pannen bestek om er maar een paar te noemen. de matrassen zijn supergoed, dat was mijn zorg, je weet het meestal, ze zijn versleten, maar dat was niet het geval. Godzijdank. Al met al is het erg schoon en opgeruimd. We hebben niets te klagen. We gaan daar twee keer per jaar, in april en in mei. Omdat de honden tot eind mei vrij op het strand mogen lopen, is er een lijndienst.

Geweldige vakantie

Susann
6-4-2018

Vertaalde review

Heb de eerste keer vakantie met hond in Nederland gemaakt. We waren opgewonden. De accommodatie, we hadden een chalet, was schoon en alles was aanwezig, wat je nodig had. (Koffiezetapparaat, waterkoker, grote magnetron, gasfornuis, koelkast met vriesvak, voldoende servies). Het enige punt dat mogelijk kan worden bekritiseerd, was dat de Duitse tv-programma's soms een beetje slecht waren. Maar dat zou het enige negatieve zijn. Het prachtige strand was niet ver, slechts 1000 meter. We kunnen het vakantiepark alleen maar aanraden en zijn er zeker van dat we terug zullen komen.

Het voelt hier als thuiskomen!

Irma Brouwer
12-2-2018
  • Onderkomen10

Prachtige bungalows op een mooie locatie.

Lekker rustig.

Dichtbij bos, duin en strand.

Huisdieren toegestaan

Altijd super tevreden !!

Svenja, Daniel & Ivo
5-1-2018
  • Activiteiten9

Vertaalde review

Na de eerste vakantie met een hond in een fantastische bungalow hebben we deze keer een chalet gehuurd en zijn ook meer dan tevreden! Super vriendelijke service, schoon terrein en tuinen, goede selectie van decor .... de volgende vakantie is al gepland :)

We hebben een aantal aanbieders voor Duinrust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrust in Noordwijk / Noordwijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.