Géén boekingskosten

Vakantiepark Roompot Park Zeedijk

NederlandZuid-HollandHerkingen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Park Zeedijk voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 81 reviews

Contact

81 Reviews over Roompot Park Zeedijk

• 9Ria11-07-2022

Heerlijk relaxt!

Heel fijn rustig park, mooie locatie aan het Grevelingemeer, met mooie uitgestrekte velden,leuke dorpen, vlakbij Haringvliet. Veel water in de omgeving dus. En ook nog toch dichtbij de zee, zo'n 20 minuten rijden naar Ouddorp. Op het park zijn mooie nette huizen met veel luxe en veel privacy. Ook ideaal om te gaan fietsen. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Mandy27-06-2022

Heerlijk rustig, mooie stranden op rijafstand!

Fijne luxe huisjes! Rustige omgeving!

• 8Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Pieter11-01-2022

Een rustig en aangenaam park

Het park is redelijk nieuw, dus alles ziet er nog fris en schoon uit. En alles wordt ook keurig bijgehouden. De gashaard is een mega-plus. Die wil ik thuis ook! Jammer dat een stel vuurwerkfanaten niet rekening kon houden met hun medemensen en hun huisdieren ondanks dat duidelijk gecommuniceerd was dat het een vuurwerkvrij park is. Maar daar werden ze op aangesproken en het duurde gelukkig niet erg lang. Veel mensen zaten juist om die reden met hun doodsbange honden daar.

• 7Maan02-01-2022

HEERLIJK

WAT EEN HEERLIJKE RUST, EN PRACHTIG HUISJE, VEEL SFEER EN ALLEEN AL VOOR DE OPENHAARD KOMEN WE TERUG. KLEINSCHALIG PARK OOK ERG FIJN. ERG GOEDE BEDDEN EN KEUKEN VAN ALLE GEMAKKEN VOORZIEN. WE BESEFFEN ONS DAT DEZE INDRUK OOK BEPAALD WORDT OMDAT ALLES NOG NIEUW IS. HOPELIJK BLIJFT ALLES ZO BEHOUDEN DOOR ALLE GASTEN. WIJ KOMEN ZEKER TERUG. ZIJN HEERLIJK TOT RUST GEKOMEN.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Richard L19-11-2021

Rustige locatie met geweldige huisjes.

Nieuw. Moderne inrichting van alle gemakken voorzien.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Anita van Dijk02-10-2021

Grandioos

Als je van rust en natuur houdt moet je hier wezen. Geen evenementen, voor ons een verademing met de herrie het hele jaar in de stad.

• 8Onderkomen
  • 9Liesbeth20-09-2021

Comfortabel luxe huis

Rustige omgeving, comfortabel luxe huis met alles gelijkvloers, ruimte om de accomodatie, dichtbij vele natuurgebieden. Genoten. En door de wasmachine alles weer schoon in de koffer mee en thuis de kast in, super!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10mevr a. flore13-09-2021

prima verblijf voor herhaling vatbaar

mooie bungalow, ook alles schoon, alles wat je nodig hebt is er!

• 10Josje, Sven, Ineke, Eddy06-09-2021

GE-WEL-DIG

Een één woord: TOP!!! Wij hebben dankzij het fijne en vriendelijke team van Park Zeedijk een fantastische vakantie gehad!!! Bij aankomst werden we heel welkom en persoonlijk ontvangen. We kregen veel nuttige informatie, leuke tips en zelfs een presentje voor onze hond. Het park was heel netjes en er was veel groen aanwezig wat keurig onderhouden wordt. De huisjes waren schoon en van alle gemakken voorzien! Ruim voldoende bestek en servies, airco, open haard, een groot en comfortabele tuin set, mooie meubels, goede bedden, wasmachine en zelfs beddengoed was aanwezig! Het ontbrak ons werkelijk aan niets. Op de laatste dag de Landrover Experience van DUS Events gedaan, ook dat na een tip van het park. Wij hebben super stoer Flakkee verkend, geen idee dat het daar zo mooi was! Dankjewel Team Zeedijk voor deze onvergetelijke week!!! Jullie scoren voor ons een 12/10!! Wij raden dit park aan iedereen aan!!!

• 10Activiteiten
  • 9Christian03-09-2021

Het is een prachtig gloednieuw park! Huisjes zijn schoon en mooi. Verder staan de huisjes op voldoende afstand van elkaar wat je genoeg privacy geeft!

Je kan in de omgeving heerlijk fietsen , wandelen of lekker uitwaaien op het strand!

Vakantiepark Roompot Park Zeedijk info