Vakantiepark
7,7

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Cape Helius voor je op een rij gezet:

397 reviews over Vakantiepark Roompot Cape Helius in het Nederlands

Sfeervolle plekje.

dibeam,
17-2-2019
  • Onderkomen7

Sfeervol hotel. Ik zou er zelf niet in het hoogseizoen gaan zitten, maar daarbuiten wel. Voorkant leuker dan de achterkant maar alle kamers zijn ruim. Sfeervol hotel met gezellig terras aan het strandje.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-2-2019

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten. Fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad.

Tip! Huur een bootje op het park en ga het water op: het Haringvliet is perfect voor een dagje op zee. Vaar zeker naar het historische vestingstadje Hellevoetsluis, dat met zijn oude forten, jachthaven en vuurtoren een bezoek meer dan waard is.

Graag tot ziens!

Slecht vakantiepark

Dsvb1963,
2-1-2019
  • Onderkomen1
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1
  • Activiteiten3

Veel oosteuropese arbeiders geen overlast maar draagt niet bij tot vakantiegevoel. Slechte bedden en niet schoon en dat voor € 1500 per week. Eerder naar huis gegaan. Nooit meer roompot. Slechte bedden destijds aangegeven bij roompot maar doen er niets mee. Jammer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-1-2019

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Het is tenslotte ons doel om iedereen een prettig verblijf te bezorgen.

Jouw opmerkingen zijn zeker niet voor niets geweest. Wij verzamelen alle feedback van onze gasten en gaan daar zeker mee aan de slag om teleurstelling in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen je ondanks deze ervaring nog eens te mogen begroeten op één van onze parken!

• Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Locatie uitstekend, mooi park, ontbijt prima, kamer redelijk niet echt heel gezellig. Echter douche gordijn is niet meer van deze tijd. De bedden zijn gewoon slecht! De veren kan je een voor een voelen. Hierdoor een dramatische nacht gehad. De dame van de receptie zou onze klacht doorgeven aan haar collega, met dit antwoord moesten wij blijkbaar genoegen nemen? Geen excuses helemaal niets, ongelofelijk!

Gereisd met partner in november 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2018

Jammer om te lezen dat jullie verblijf niet geheel naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor. Het is tenslotte ons doel om iedereen een fijne tijd te bezorgen.

Wij zullen jullie opmerkingen doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken.

Roompot Vakanties

Zeker een aanrader voor in de zomer.

ingrid van der panne,
27-11-2018
  • Activiteiten6

Super groot en ruim huisje voor 14 personen. Ruime slaapkamers, ruime woonkamer en aparte ruime eetkamer, 2 keukens, dus lekker veel ruimte. In de zomer zal het leuker op het park en in de omgeving zijn, je zit vlak aan het water.

Schoonmaak had wat beter gekunt.

Gereisd met vrienden in november 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-12-2018

Bedankt voor je review Ingrid.

Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de accommodatie en de ligging.

Zeker is het in de zomer nog mooier.

Indien je niet tevreden bent over de schoonmaak, kun je dit altijd direct melden bij de receptie, zodat er tijdens je verblijf een oplossing wordt aangeboden.

We begroeten je graag nog een keer op Cape Helius of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

een echte aanbeveling.

G. Blom,
6-11-2018
  • Onderkomen9

Rustig gelegen aan het meer in Hellevoetsluis .Een zeer ruime kamer voorzien van alle gemakken met een heel groot terras op de bovenste verdieping. Een heerlijk restaurant waar je erg lekker kan eten tegen een redelijke prijs.

Gereisd met partner in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor deze mooie review, G.Blom!

Fijn dat jullie zo hebben genoten van de accommodatie, het terras en restaurant.

Graag tot ziens op dit park of één van onze andere Roompot parken!

Groetjes van Peggy

Niet zoals we gewend zijn bij Roompot

Karlien Heetebrij,
18-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

WE waren in dit park tijdens een familieweekend en hadden een 10 persoons woning. Wat wij misten was een vriesvak. Dit zou wel aanwezig zijn in de woning. Verder vinden wij de sfeer minder door de vele Oost- Europese arbeiders op het park. We zaten er midden in. Niet echt overlast van, maar geeft ook geen vakantiesfeer. Ook was de schoonmaak niet om over naar huis te schrijven. De vaat kwam in eerste instantie vuiler uit de machine dan dat het erin ging.. Een wastafel liep niet door. Een kast in de slaapkamer beneden had vieze planken. Ook deden op twee slaapkamers een lamp het niet, lastig en werd niet opgelost door de technische dienst. Terwijl we dit wel hadden aangegeven bij de receptie.

We komen regelmatig bij Roompot en zijn vaak ook beter gewend. Dit is een park waar wij niet snel weer naar toe zullen gaan. Jammer!

Vriendelijke groeten, Fam. Heetebrij.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor je Review, Karlien Heetebrij.

Wat leuk om te horen dat jullie vaker op onze parken verblijven! Helaas was het deze keer niet helemaal naar wens. Dat vinden wij jammer. Hebben jullie tijdens het verblijf jullie opmerkingen kenbaar gemaakt bij de receptie? Is er toen wat aan gedaan? Wij kijken tijdens verblijf altijd of we naar een passende oplossing kunnen zoeken met onze gasten. Misschien een tip voor de volgende keer!

Wij zien jullie in ieder geval graag terug op één van onze Roompot parken!

Familie suite 4 pers aanrader

Shir,
14-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Heerlijk mooi strandje met speeltoestellen wanneer je het restaurantje uitloopt mooi uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor je leuke review, Shir!

Wij hopen dat je hebt kunnen genieten van je verblijf!

Frits Dijkstra,
24-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Aanrader. Prachtig park. Luxe aankleding. Sportieve beachlook.

Gereisd met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 2-10-2018

Wat leuk dat je een beoordeling hebt achter gelaten, Frits!

Cape Helius is dan wel een kleinschalig park maar je kunt er optimaal genieten. Het park heeft een perfecte ligging, dichtbij de oude vesting en je kunt gemakkelijk een uitstapje maken naar Ouddorp, Renesse en Brielle.

Kom je nog eens terug?

Nooit meer.

Fam. van M.,
24-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Veel verhuur aan Poolse, Bulgaarse en Roemeense arbeiders. Huisje redelijk maar spullen verouderd b.v. nog steeds een tv met ouderwetse beeldbuis.

Gereisd met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 2-10-2018

Bedankt voor de beoordeling.

Het klopt dat er ook zakelijke verhuur is op het park. Echter zou je daar geen last van mogen hebben aangezien al onze gasten zich aan de parkregels moeten houden. Mocht je toch overlast ervaren, dan kun je dit melden bij de receptie zodat er direct actie ondernomen kan worden.

Wij hopen dat je desondanks hebt kunnen genieten van de omgeving.

Prettig verblijf.

Mieke,
13-9-2018
  • Onderkomen9

Prettig hotel dicht bij historisch centrum van Hellevoetsluis, jachthavens, klein strandje en strand van Rockanje. Ik kom hier regelmatig vanwege goede service en ruime kamers.

Gereisd alleenreizend in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 2-10-2018

Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad op Cape Helius, Mieke! We hopen dat je nog vaker zult verblijven op dit prachtige park.

Wist je dat de oude vesting van Hellevoetsluis een levendig terras heeft tijdens de zomermaanden?!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Cape Helius in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Cape Helius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.