Camping Het Loze Vissertje

63 reviews over Camping Het Loze Vissertje

• 2019
    8Cola17-08-2019

Top camping

Wij bezoeken 2x per jaar de Camping. Dit doen wij voor twee evenementen die plaats vinden midden in het centrum van Dordrecht. Big Rivers & Pasar Malam. De camping eigenaar is zeer bereidwillig in oplossingen zoeken. Bij het per abuis op een verkeerde kampeerplek te staan, hielp de hele familie van de camping ons naar de juiste plek. Afgelopen week brak door de storm een aluminium dak drager. Geen probleem zei de eigenaresse, ik ga kijken of ik een ander voor je heb. En ja hoor 10 min. later kwam zij met een nieuwe dak drager. Buiten de behulpzaamheid en de vriendelijkheid is het een zeer aangename camping. 2020 komen wij met veel plezier terug naar deze camping. Bedankt voor de goede zorgen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Son20-02-2019

Gezellig

Leuke charme camping. Winkels dichtbij. Supermarkt en Kruidvat. Met de fiets 3km en je bent in het mooie Dordrecht. Een minpunt dat er weinig toiletten en douches zijn. Maar waren wel schoon!. Bij vertrek mag je ook geen minuut later vertrekken... ze lopen je dan constant in de gaten te houden dat je opschiet. Wanneer je graag een dag eerder wilt vertrekken is dat wel mogelijk, maar je krijgt geen geld terug. Betaald is betaald. Dat is het nadeel van vooraf betalen. Terwijl dit seizoen zo druk was, dat ze zo weer de plek vol zouden hebben. Ik zou het als een stukje service hebben gezien. Verder is het een gemoedelijke camping..

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    10Annemie Verhaeghe16-06-2018

Verborgen parel

Camping "het loze vissertje" is echt een verborgen parel vlakbij Dordrecht. Verscholen in het groen, lijkt het alsof je mijlenver verwijderd bent van stadsdrukte en verkeer. Nochtans fiets je vanuit de camping zó naar Dordrecht, en via de waterbus ook naar Rotterdam! "Klein maar fijn" is op deze camping helemaal van toepassing! Het onthaal is hartelijk, de sanitare installaties kraaknet en heel goed onderhouden. Geen kampeerwinkel of bar hier, maar op wandelafstand is een winkelcentrum waar je in alle behoeften kan voorzien. De rust op de camping is er des te aangenamer! Het beekje dat door de camping loopt, en de bijhorende eendjes, de kruidenrekjes waar de kampeerders vrij mogen van plukken, de tafeltjes en stoelen voor de fietskampeerders, zorgden ervoor dat deze plek meteen ons hart gestolen had! Wij komen hier telkens weer met plezier terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Hendrik en Dineke10-06-2018

Prachtig uitgangspunt voor zeer gevarieerde tochte

Prachtige, in het groen verscholen, stadscamping met ruime plaatsen, keurig sanitair en uiterst vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Heerlijk uitgangspunt voor fietstochten naar Kinderdijk, de Biesbosch of met de waterbus naar Rotterdam. Ook Dordrecht zelf is op korte afstand, prachtig oud stadje met heerlijke terrasjes oa aan het 3 rivierenpunt. Het enige verbeterpunt dat ik aan zou willen geven is dat de mogelijkheid om een wasmachine te gebruiken fijn zou zijn.

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Fam. Vd Linde18-04-2018

Gewoontjes

De ligging is wel okay, groen stuk en dichtbij de biesbos. Verder allemaal wat simpel. En dag en nacht veel hangjeugd op de parkeerplaats ervoor.

• 6Staat v/h sanitair

Alie van der Maas, Eigenaar, 07-05-2018

Ik wil u bedanken voor uw review. Van simpel tot fantastisch, zie revieuw hier onder. Over smaak valt niet te twisten. Maar hangjongeren, daar wil ik wel op ingaan. U brengt hier ten onrechte een negatieve klank aan. Ten eerste ligt de parkeerplaats buiten de camping en is er een strandje waar gerecreerd wordt door oud en jong, langs het wantij. Ten tweede is de opmerking dag- en nacht onjuist. Na 22 uur 's avonds is het recreeren voorbij.

Alie van der Maas

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Ida Schreurs02-04-2018

Een fantastisch weekend gehad, aanrader

Erg leuke camping gelegen op een zeer goede locatie om te genieten van het mooie oude centrum van Dordrecht (per fiets bereikbaar) en of de Biesbos (per fiets bereikbaar). Zeer betrokken en behulpzame eigenaren, een echt familie bedrijf!!! Zijn goed bekend in omgeving en geven tips voor activiteiten. Zo ook lekker eten bij Boekmans op loop/fietsafstand, aanrader. Winkelcentrum op 300 meter, al met al top. We komen zeer zeker terug, dank aan de familie. In de toekomst misschien een uitbreiding van het sanitair gebouw? Het water was goed heet, douches waren ruim en al het sanitair was schoon. Er was toiletpapier, handzeep en papieren handdoekjes. Top, toch? Prachtige rustige plek op een super locatie met super behulpzame en gezellige eigenaren. Aanrader.

Alie van der Maas, Eigenaar, 07-05-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Wie weet tot ziens

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Fam.Klaren12-09-2017

Fijn verblijf

Mooie camping , zeer vriendelijk ontvangst ook als je laat aankomt (zaterdagavond).Werden zelfs nog geholpen met de caravan op zijn plek zetten, dit hadden we nog nooit eerder meegemaakt. Helaas door de vele regenbuien was het erg drassig, maar dat is nu eenmaal de natuur. Tip ; laarzen mee. Wat ik zelf erg prettig vond , het water om de afwas mee te doen was goed heet. Leuke dag in Dordrecht ook omdat het open Monumentendag was.Heerlijk gegeten bij Grand Cafe Boekmans ,op fietsafstand van de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 10henny24-08-2017

het was gewoon thuis komen

Wij kunnen niets anders zeggen dat wij hier een soort thuisgevoel kregen. Een groene oase vlakbij een drukke grote gezellige stad op fietsafstand. Bij de receptie aangekomen zeer vriendelijk geholpen en zelf naar de plaats gebracht (waar gebeurd dat nog?) De camping is opgedeeld in allerlei leuke veldjes en hoekjes met veel groen en bloemen en prieeltjes en stoeltjes enzo - wij vonden het fantastisch. Sanitair is prima schoon - misschien iets te weinig voor het aantal plaatsen maar wij hadden er geen problemen mee. Gewoon even wachten - tis vakantie :-) De toegangsweg naar de camping is erg stijl en smal - kan er maar één tegelijk op of af. Staat wel een spiegel zodat je kunt zien of er wat aankomt. Op loopafstand een winkelcentrum voor de nodige boodschappen. Het is een camping niet geschikt voor kinderen daar is niets voor te doen. Voor een paar dagen om dordrecht en omgeving te verkennen is het perfect. Wij komen terug - waren te kort om alles te zien. Ook voor campers geschikt. Wij waren er ook met de camper.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Levibel21-08-2017

Betrokken vriendelijke beheerder

Ik vond het heel schoon. Ondanks de hoeveelheid regen die gevallen was. Betrokken beheerder en liefde voor zijn camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Cindy Vogels10-08-2017

Heerlijke week gehad

Fijne, rustige camping. Vriendelijke beheerders die veel vertellen over de omgeving. De camping is mooi aangelegd en netjes onderhouden. Dagjes uit naar: de Biesbosch, centrum Dordrecht, Kinderdijk en Rotterdam. Veel kunnen doen. Dagje weg met de waterbus is een aanrader. De camping zelf heeft geen eetgelegenheid, maar op tien minuten loopafstand zit een winkelcentrum met verschillende restaurants.

Gereisd met partner in juli 2017

11 tips over Camping Het Loze Vissertje

• Remco, 15-05-2013

Voor de kinderen is er op de camping niets maar een eindje verder een leuke speelplaats !

• R. Dekker, 25-04-2013

Bij het Biesboschcentrum in Dordrecht kun je kano's en bootjes huren en van prachtige natuur genieten. Wil je heerlijk eten ga dan naar Villa Augustus aan de rand van de binnenstad.

• Eliza de Graaf, 19-04-2013

Het museum in Dordrecht is prachtig. Fietsen langs de vele dijken en de Biesbosch is een aanrader. Bezoek aan de grote kerk.

3 vragen over Camping Het Loze Vissertje

• A.J. Hulzebosch, 19-12-2016

tijdelijk onderkomen

Wij zoeken ivm verhuizing een tijdelijk onderkomen voor de periode van +/- 3 maanden ( ingaand half januari 2017 ) Heeft u mogelijkheden of weet u mogelijkheden ?

• Fam Muller, 12-07-2016

Fiets huren

Zijn er fietsen te huur in de buurt

• jeanne scheening, 08-07-2016

caravan kopen

Zijn er ook sta caravans te koop Woon in dordrecht maar ik zoek een rust puntje En wat zijn de kosten aan staan geld Is er internet Zijn er acomodatie,s

Camping Het Loze Vissertje info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50