8,5

62 reviews over Camping Het Loze Vissertje in het Nederlands

Gezellig

Son,
20-2-2019

Leuke charme camping. Winkels dichtbij. Supermarkt en Kruidvat. Met de fiets 3km en je bent in het mooie Dordrecht. Een minpunt dat er weinig toiletten en douches zijn. Maar waren wel schoon!. Bij vertrek mag je ook geen minuut later vertrekken... ze lopen je dan constant in de gaten te houden dat je opschiet. Wanneer je graag een dag eerder wilt vertrekken is dat wel mogelijk, maar je krijgt geen geld terug. Betaald is betaald. Dat is het nadeel van vooraf betalen. Terwijl dit seizoen zo druk was, dat ze zo weer de plek vol zouden hebben. Ik zou het als een stukje service hebben gezien. Verder is het een gemoedelijke camping..

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verborgen parel

Annemie Verhaeghe,
16-6-2018

Camping "het loze vissertje" is echt een verborgen parel vlakbij Dordrecht. Verscholen in het groen, lijkt het alsof je mijlenver verwijderd bent van stadsdrukte en verkeer. Nochtans fiets je vanuit de camping zó naar Dordrecht, en via de waterbus ook naar Rotterdam! "Klein maar fijn" is op deze camping helemaal van toepassing! Het onthaal is hartelijk, de sanitare installaties kraaknet en heel goed onderhouden. Geen kampeerwinkel of bar hier, maar op wandelafstand is een winkelcentrum waar je in alle behoeften kan voorzien. De rust op de camping is er des te aangenamer! Het beekje dat door de camping loopt, en de bijhorende eendjes, de kruidenrekjes waar de kampeerders vrij mogen van plukken, de tafeltjes en stoelen voor de fietskampeerders, zorgden ervoor dat deze plek meteen ons hart gestolen had! Wij komen hier telkens weer met plezier terug!

Gereisd met partner in mei 2018

Prachtig uitgangspunt voor zeer gevarieerde tochte

Hendrik en Dineke,
10-6-2018

Prachtige, in het groen verscholen, stadscamping met ruime plaatsen, keurig sanitair en uiterst vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Heerlijk uitgangspunt voor fietstochten naar Kinderdijk, de Biesbosch of met de waterbus naar Rotterdam. Ook Dordrecht zelf is op korte afstand, prachtig oud stadje met heerlijke terrasjes oa aan het 3 rivierenpunt. Het enige verbeterpunt dat ik aan zou willen geven is dat de mogelijkheid om een wasmachine te gebruiken fijn zou zijn.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoontjes

Fam. Vd Linde,
18-4-2018

De ligging is wel okay, groen stuk en dichtbij de biesbos. Verder allemaal wat simpel. En dag en nacht veel hangjeugd op de parkeerplaats ervoor.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Alie van der Maas, Eigenaar, 7-5-2018

Ik wil u bedanken voor uw review. Van simpel tot fantastisch, zie revieuw hier onder. Over smaak valt niet te twisten. Maar hangjongeren, daar wil ik wel op ingaan. U brengt hier ten onrechte een negatieve klank aan. Ten eerste ligt de parkeerplaats buiten de camping en is er een strandje waar gerecreerd wordt door oud en jong, langs het wantij. Ten tweede is de opmerking dag- en nacht onjuist. Na 22 uur 's avonds is het recreeren voorbij.

Alie van der Maas

Een fantastisch weekend gehad, aanrader

Ida Schreurs,
2-4-2018

Erg leuke camping gelegen op een zeer goede locatie om te genieten van het mooie oude centrum van Dordrecht (per fiets bereikbaar) en of de Biesbos (per fiets bereikbaar). Zeer betrokken en behulpzame eigenaren, een echt familie bedrijf!!! Zijn goed bekend in omgeving en geven tips voor activiteiten. Zo ook lekker eten bij Boekmans op loop/fietsafstand, aanrader. Winkelcentrum op 300 meter, al met al top. We komen zeer zeker terug, dank aan de familie. In de toekomst misschien een uitbreiding van het sanitair gebouw? Het water was goed heet, douches waren ruim en al het sanitair was schoon. Er was toiletpapier, handzeep en papieren handdoekjes. Top, toch? Prachtige rustige plek op een super locatie met super behulpzame en gezellige eigenaren. Aanrader.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Alie van der Maas, Eigenaar, 7-5-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Wie weet tot ziens

Fijn verblijf

Fam.Klaren,
12-9-2017

Mooie camping , zeer vriendelijk ontvangst ook als je laat aankomt (zaterdagavond).Werden zelfs nog geholpen met de caravan op zijn plek zetten, dit hadden we nog nooit eerder meegemaakt. Helaas door de vele regenbuien was het erg drassig, maar dat is nu eenmaal de natuur. Tip ; laarzen mee. Wat ik zelf erg prettig vond , het water om de afwas mee te doen was goed heet. Leuke dag in Dordrecht ook omdat het open Monumentendag was.Heerlijk gegeten bij Grand Cafe Boekmans ,op fietsafstand van de camping.

Gereisd met partner in september 2017

het was gewoon thuis komen

henny,
24-8-2017

Wij kunnen niets anders zeggen dat wij hier een soort thuisgevoel kregen. Een groene oase vlakbij een drukke grote gezellige stad op fietsafstand. Bij de receptie aangekomen zeer vriendelijk geholpen en zelf naar de plaats gebracht (waar gebeurd dat nog?) De camping is opgedeeld in allerlei leuke veldjes en hoekjes met veel groen en bloemen en prieeltjes en stoeltjes enzo - wij vonden het fantastisch. Sanitair is prima schoon - misschien iets te weinig voor het aantal plaatsen maar wij hadden er geen problemen mee. Gewoon even wachten - tis vakantie :-) De toegangsweg naar de camping is erg stijl en smal - kan er maar één tegelijk op of af. Staat wel een spiegel zodat je kunt zien of er wat aankomt. Op loopafstand een winkelcentrum voor de nodige boodschappen. Het is een camping niet geschikt voor kinderen daar is niets voor te doen. Voor een paar dagen om dordrecht en omgeving te verkennen is het perfect. Wij komen terug - waren te kort om alles te zien. Ook voor campers geschikt. Wij waren er ook met de camper.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Betrokken vriendelijke beheerder

Levibel,
21-8-2017

Ik vond het heel schoon. Ondanks de hoeveelheid regen die gevallen was. Betrokken beheerder en liefde voor zijn camping.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke week gehad

Cindy Vogels,
10-8-2017

Fijne, rustige camping. Vriendelijke beheerders die veel vertellen over de omgeving. De camping is mooi aangelegd en netjes onderhouden. Dagjes uit naar: de Biesbosch, centrum Dordrecht, Kinderdijk en Rotterdam. Veel kunnen doen. Dagje weg met de waterbus is een aanrader. De camping zelf heeft geen eetgelegenheid, maar op tien minuten loopafstand zit een winkelcentrum met verschillende restaurants.

Gereisd met partner in juli 2017

Uitvalsbasis Dordrecht - Rotterdam

Rudi,
14-7-2017

Wifi = Dramatisch Weinig privacy Douche met muntjes Mooie natuur Rustig Mist Hollandse gastvrijheid

Gereisd met partner in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Loze Vissertje in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Loze Vissertje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.