Hotel Boulevard Hotel Scheveningen ***

Hotel Boulevard Hotel Scheveningen ***

Hotel Boulevard Hotel Scheveningen
Hotel Boulevard Hotel Scheveningen

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Boulevard Hotel Scheveningen voor je op een rij gezet:

171 reviews over Hotel Boulevard Hotel Scheveningen in het Nederlands

Heel goed

Mevr. galebisi, 15-2-2018

Fijne grote kamer met fijn bad. Het ontbijt was zeer goed. Mooie locatie aan het strand.

Het ging

A.VTRIER, 28-1-2018

Ligging goed. Schoonmaak niet zo. Beetje rommelig

in een woord geweldig

G.J. van Lent, 5-12-2017

Hotel Boulevard was voor ons al cadeau op zicht, zo lekker ontbijt en diner en de bediening was geweldig. we waren daar lekker samen, om dat we 40 jaar getrouwd waren. Hotel Boulevard bedankt voor alles.Gert en Gerda van Lent

Ben, 14-11-2017

Alles top. Hartelijke ontvangst, ruime en zeer schone (bad) kamer. Ontbijt fantastisch!

Voor herhaling vatbaar!

D. Bruinzeel, 28-10-2017

Wat een voltreffer! Persoonlijk en gezellig en een prima keuken! We kregen een upgrade van de kamer. Die was ruim, schoon en met prima bedden. We komen hier zeker terug!

Heerlijk!

Eitje, 7-7-2017

Drie heerlijke dagen gehad in Scheveningen. Ik voelde me meteen thuis is dit hotel. Erg leuk personeel. We kregen een update van hotelkamer naar appartement met mooi uitzicht over het strand. Echt een super kamer, mooi schoon, fijne bedden. Voor herhaling vatbaar.

Super Fijn Hotel

H Van Veenendaal, 7-7-2017

Zeer fijn hotel. Mooie kamers super vriendelijk personeel service is perfect ontbijt ook super nette en schone kamer en badkamer absoluut een aanrader

heerlijk gastvrij familiehotel (subliem)

john & thea stal, 9-6-2017

de eenvoud ,aan zee, romantisch, gewoon geweldig ,super ontbijt ,gastvrij ,mooie kamers , mooie omgeving , genoeg te doen , mooie boulevard , goeie tramverbinding naar Den Haag ,goede culturele uitstapjes .

fijn hotel zijn er meerdere keren geweest

fam rouleaux, 23-5-2017

het

ontbijt is heerlijk en goed verzorgd

we hadden geen minpunt

Prima, stijlvol hotel.

Carlo Raaijmakers, 12-2-2017

Goede ligging van een hotel waar de binnen en buitenkant met elkaar kloppen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boulevard Hotel Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boulevard Hotel Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boulevard Hotel Scheveningen scoort een 8.99 uit 10 op basis van 173 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: