Camping De Lage Werf

Meer camping info
Tonen op kaart

311 reviews over Camping De Lage Werf

• 10Fam Groenendijk15-01-2020

Fantastisch nooit meer naar huis 😁!!!!

Camping de lage werf is een super camping hoe jong en oud iedereen is gezellig en vrolijk 🥰omdat alles mooi en heel schoon is en de eigenenaren heel vrolijk en vriendelijk zijn !! Een gezellig praatje of een vraag niets is te gek voor ze het voelt echt als thuis !!😍wij en de kids kijken er steeds naar uit om weer te gaan zelfs een camping in Frankrijk kan er niet tegen op onze oudste dochter wilde niet mee naar huis maar blijven wonen 🤣🙈😍dat zeg toch wel heeel veel hoe fijn het is op de lage werf !!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2019
    10Anke12-12-2019

Super

Dit jaar voor het eerst een voorseizoen bij de lage werf geweest we hebben 2 jongens van 4 en 6 jaar die hebben genoten en konden heerlijk spelen en rommelen in de zandbak, trampoline,het voetbalveldje en in de speeltuin de eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk de SRV wagen is ook super makkelijk voor de vergeten boodschappen. Toiletgebouw is altijd schoon en netjes. Kortom in 2020 boeken we weer een voorseizoen op deze goede bijgehouden en nette camping

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Simone24-11-2019

TOP!!

Een hele fijne camping! Toch wéér een voorseizoen geboekt voor a.s. jaar. Lieve leuke eigenaren, Miranda en Twan. Voor de kinderen, en voor ons, weer een feest als het vrijdag is en we weer naar de camping gaan. Schoon sanitair, mooie ruime plekken, een aantal keer per week de RSV wagen, lekker ijsje halen bij de receptie. Ook al staat de camping vol, heb afgelopen seizoen maar 1 keer op een douche hoeven te wachten. Er zijn 2 afwasbakken bijgekomen, Top! Altijd gezellig bij de afwas met de andere gasten. De kinderen genieten van de vrijheid en speel gelegenheden. Afgelopen jaar werd er tijdens het Paasweekend ook wat georganiseerd door de camping voor de kinderen, puzzelspel en eieren zoeken. Ook werd er een keer een estafette georganiseerd. Wij hebben al weer zin in het volgend seizoen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Ron Paschold17-11-2019

Genieten van rust en ruimte.

Mooie rustige camping met ruime plaatsen. Goed en zeer schoon sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Een fijne camping waar wij met veel plezier komen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Hilma en Martin13-11-2019

Genieten!

Een fijne rustige camping. Ons chalet staat op een jaarplaats. De kavels zijn groot, waarvan 2 extra groot. Sanitaire voorzieningen zien er schitterend en schoon uit ook fijn dat er een wasmachine en droger aanwezig is. Alles is/gaat heel gemoedelijk. Voor ons is het iedere keer aftellen naar het nieuwe seizoen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Joke en Leo kroos11-11-2019

ook dit jaar weer in 1 woord geweldig

*Ook dit jaar weer geweldig naar ons zin gehad op onze riante jaarplaats. deze is zo groot dat vind je haast nergens!!!!! *prachtig en schoon sanitair *Twan en Miranda (de eigenaren) zijn zeer (klant)vriendelijk en behulpzaam. *Op de camping heb je naam en ben je geen nummer. *Op Flakkee wonen veel vriendelijke mensen dat merk in winkels en met fiets- en wandeltochten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Ed en Sylvia11-11-2019

Was weer heerlijk!

Voor het derde seizoen op deze camping, maar nu op een vaste plek. Een heerlijke, rustige, ontzettend grote plek! Wij komen volgend jaar gewoon weer terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Paul en Rita11-11-2019

Erg gezellig

De ruimte,rust en de vriendelijkheid van Miranda en Twan.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Jan Scholten07-11-2019

De camping past uitstekend bij onze wensen.

Miranda en Toine zijn zeer behulpzaam. Staan voor je klaar en Miranda geeft alle informatie waar je behoefte aan hebt. Goede open en vriendelijke communicatie. Met humor op zijn tijd. Het voelt goed. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Op de camping heerst een rustige sfeer. De kavels zijn ruim. De auto 's staan uit het zicht. Met de andere gasten hadden we in korte tijd een goed contact. Relaxt in de omgang.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ruud Jespers07-11-2019

Heerlijke relaxte camping met ruime plaatsen!

Als je een ruime plek zoekt op een rustige camping in een rustige omgeving, dit is de plek. En dan krijg je superschoon sanitair en enthousiaste eigenaren op de koop toe!

Gereisd met partner in september 2019

2 tips over Camping De Lage Werf

• elleke, 06-07-2018

Er zit op 250 meter afstand een landwinkel waar alles te koop is. Super leuk, ook voor cadeautjes. Aan de andere kant van de camping is een schuurtje waar je groente en fruit zo van het land kunt kopen. En verse eieren van kippen die overdag gewoon buiten lopen. Even verder is een aardappelboer. En dan is er ook nog langs de weg verse melk te koop

• Car, 01-07-2018

Er is een AH op 5,1 km afstand in de Dabbestraat in Oude -Tonge

2 vragen over Camping De Lage Werf

• Blancke - Maes, 01-05-2019

prijs per dag voor motorhome

voor deze maand ,wat is de standplaatsprijs voor de maand mei . motorhome 2 personen. graag per kerende Mvg.

• Guus van der Ploeg, 15-08-2018

Stacaravans?

Dag fam. Buijs, via via gehoord, dat jullie mogelijk ook enkele stacaravans verhuren. Klopt dat? Graag hooren we van jullie. Groet, Tony en Guus van der Ploeg

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan