Camping De Lage Werf

Camping De Lage Werf
9,2

192 reviews over Camping De Lage Werf in het Nederlands

In een woord fantastisch en zeer goed verzorgd.

M. Wondergem
14-10-2018

Totaal geen klachten, alles supergoed geregeld op deze camping.

Mooie plaatsen met bij iedere caravan een watertappunt, afvoer en elektra aansluiting. Prettig contact met Miranda (eigenaresse). Zeker van plan hier nogmaals te komen.

Fantastisch volgend jaar zeker weer.

Ron Otte
10-10-2018

En zeer nette camping met vriendelijke eigenaren, zeer behulpzaam, hondvriendelijk, schoon sanitair, en alles is hier prima geregeld zeker een aanrader voor iedereen. Ron en Lies.

Fantastisch en zeker een camping om nog eens terug

Gerry en Kees Walraven
10-10-2018

Een prima camping voor mensen die van rust en ruimte houden! Vriendelijke eigenaren(Miranda Buijs). Schoon en nieuwe sanitaire voorzieningen.

Prachtige grasmat. Ruime plaatsen met eigen kraan en afvalwaterput, stroomaansluiting. Veel fietsmogelijkheden in de omgeving!

Arie en Mary Ottink
8-10-2018

Wij hebben een heel seizoen op de camping gestaan in een woord geweldig mooie plaatsen mooi en super schoon sanitair heerlijk rustig en een geweldig echtpaar Miranda en twan ga zo door wij komen volgend jaar weer terug

voor herhaling vatbaar, ook geboekt al.

J.A.A.M. GIEBEN
7-10-2018

goed onderhouden camping.

net als vorig seisoen in 1 woord geweldig

leo kroos

goed onderhouden camping

geweldig mooi en schoon sanitair

zeer ruime plaatsen

heel rustig

en vooral het eigenaarsechtpaar Miranda en Twan zijn zeer vriendelijk en gastvrij

Geweldige camping

Werner
2-10-2018

De gastvrijheid en het warme welkom, is een aangename verrassing. Niks is te veel gevraagd voor ze en daar waar nodig is, wordt er gekeken om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Een heerlijke camping waar iedereen in zijn waarde gelaten wordt en waar je tot de welverdiende rust komt. Sommige hebben helaas een andere ervaring, omdat ze niet hun zin kregen. Daarom is het zo jammer dat er dan gelijk zeer negatief gereageerd moet worden. Zulke vriendelijke eigenaren zoals Twan en Miranda, kom je maar zelden tegen. Dus heb je een slechte ervaring, kijk dan eens in de spiegel. De camping is van alles voorzien en is ook netjes verzorgd. Helaas is er afgelopen week een caravan van het terrein gestolen, maar ook dat had kunnen gebeuren, wanneer er een hekwerk of slagboom geplaats was. kijk maar naar het bedrijven terrein van Campolife, waar zelfs het hek geforceerd is. Plaats zelf een disselslot en een wielklem en voorkom ellende.

Fijne camping.

Ingrid kloppers
2-10-2018

Heerlijke rustige camping in het groen.

Mooi nieuw verwarmd sanitair en goed schoon.

Hartelijke ontvangst en vriendelijke eigenaren.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een zeer tevreden campingast
1-10-2018

Dat er een caravan wordt gestolen van een campingterrein, die klaar staat om naar de stalling te gaan, is in de eerste plaats voor de caravaneigenaar vreselijk, maar voor de campingeigenaren ook ontzettend vervelend.

Dat de camping geen slagboom heeft, zoals de meeste campings in deze omgeving, zou dit soort mensen (dieven) niet tegen houden.

Ik snap niet wat dit met de verdere beoordeling van de camping te maken heeft.

Eigenaren zijn 7 dagen per week bezig om allerlei vernieuwingen aan te brengen en met onderhoud van de camping.

Het is er zeer gemoedelijk met mooie grote plekken, goed onderhouden.

Mooi, nieuw sanitairgebouw dat iedere dag heel goed schoon wordt gehouden.

Ook kinderen zijn hier zeer welkom en hebben het altijd erg naar de zin.

Voor ons een plek om zeker terug te komen

Heerlijke rustige camping

Ed en Sylvia
16-9-2018

Voor het 2de jaar op deze camping, maar nu een heel seizoen, dat helaas bijna voorbij is. Wij hebben geen weekend overgeslagen!

Heerlijke rustige plek, waar we heel erg van genoten hebben.

Om ons heen vaste gasten en regelmatig gasten voor kort verblijf, in caravans of tentjes, waar gezinnen, families of jongere verbleven. Wat ons opvalt is dat een ieder de avondklok respecteert en er altijd ‘s avonds rust heerst. Hebben wij op andere campings wel anders meegemaakt.

Mooie sanitaire voorzieningen, super schoon! Nog nooit meegemaakt dat we moesten wachten bij douche of de afwas. Zou het wel zo zijn is dat ook niet erg, maak je gewoon gezellig een praatje met de andere campinggasten.

Campingeigenaren staan altijd klaar om het een ieder naar de zin te maken. Miranda en Twan: Ga zo door!

Tot volgend jaar, wij komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lage Werf in Den Bommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lage Werf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.