Camping De Lage Werf

9,2

Laatste review

Fam groenendijk,
10-12-2018

Het is een geweldige camping alles is netjes en heel schoon mooi sanitair en mooie afwas gelegenheid 👍super gemoedelijk en gastvrij de kids wilde niet naar huis nou we zijn al op heel veel campings geweest maar op de lage werf willen ze blijven wonen nou dan zeg ik in 1 woord fantastisch !!!😍

Mede door miranda en haar gezin 👍we hebben weer zin in het nieuwe seizoen 😊

208 reviews over Camping De Lage Werf in het Nederlands

Fam groenendijk,

Mede door miranda en haar gezin 👍we hebben weer zin in het nieuwe seizoen 😊

Een extra thuis ver van huis.

Fam. van Dijken,
10-12-2018

Fijne, gastvrije camping. Zeer vriendelijke en behulpzaam beheerders echtpaar.

Al meerdere jaren met regelmaat staan wij met veel plezier op deze camping. Steeds is het weer een gevoel dat je van harte welkom bent waardoor je je direct thuisvoelt na de reis en lekker kunt ontspannen.

Fantastisch!

Mary Vos,
10-12-2018

Een zeer schone camping op alle fronten. Bijzonder vriendelijke eigenaren en ook op de camping een heel leuke sfeer.

Super!

Stephiej,
9-12-2018

Het is een mooie rustige camping . De heerlijke ligging in de polder doet het hem. Het kunnen genieten van het kleine. Vriendelijke mensen. Puur natuur meer heb je eigelijk niet nodig.

Super!

Anke Horseling,
9-12-2018

Eigenaren zijn heel vriendelijk en helpen waar ze kunnen

Kinderen hebben genoten net als wij dus voor volgend jaar een voor seizoen geboekt

Bejaarden camping

Henk yvonne hoks,
7-11-2018

Zeer stoffige camping rondom aardappel velden. Niet kind vriendelijk geen wasgelegenheid voor baby's en kl kinderen. Geen invalide toilet en douche. Toiletgebouw veel te klein voor zoveel mensen. Wel schoon. 3 afwasbakken dus aan sluiten in de wachtrij. Geen wasdroger. Geen afvoerputje op de plaats. Bij regen mag je niet meer erop met de auto dus geen drainage dus erg nat. Er is geen animatie op deze camping. Er wordt met twee maten gemeten zo jammer

Wij zijn al vier jaar vaste gast,dat zegt genoeg!!

Leo kupers,
4-11-2018

Ervaar het!! Top klasse👌👌

hoop er nog jaren te blijven staan

fam v d velde,
4-11-2018

alles heel schoon word erg goed bijgehouden .gezellig .

Een geweldige camping, echte aanrader

Peter en Ginie,
3-11-2018

Wij staan al een paar jaar op een seizoenplaats op deze camping, want op deze camping kan je jezelf zijn en vind je hier ontspanning.

De campingplaatsen zijn ruim, en dan nog een grasmat waar menige voetbalclub jaloers op zou zijn.

De bijgehouden heggen bieden goede privacy en houden ook de wind aardig goed tegen. Verder een zeer schoon en mooi onderhouden toiletgebouw met toiletpapier en hand-afdroog-automaat en overige sanataire voorzieningen zijn modern uitstekend verzord..

De eigenaren Twan en Miranda zijn erg attent, vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving valt heel goed te fietsen.

Afhankelijk van de windrichting kan je de weg naar Zierikzee soms ietsje horen maar dat hebben we nooit als storend ervaren, je krijgt er trouwens ook “boerengeluiden” zoals een tractor en prachtig vogelgezang voor terug. Dat is de echte natuurbeleving van een boerencamping.

Wij komen volgend jaar ook weer terug.

Heerlijk kunnen fietsen.

Jilles Los,
2-11-2018

Fijne nette camping in een rustige omgeving.

Mooie goed onderhouden velden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lage Werf in Den Bommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lage Werf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.