Camping De Lage Werf

9,1

171 reviews over Camping De Lage Werf in het Nederlands

Petra
18-8-2018

Geweldig verblijf gehad. Rustige camping met schitterend sanitair, geen wachttijden voor de afwas gehad. Hoe iemand kan oordelen over de drainage begrijpen we niet zo goed omdat het heel de zomer nauwelijks geregend heeft. Voor ons een prima camping waar we zeker nog terugkomen.

Fantastisch!

Kyrsa
18-8-2018

Een heerlijke camping! We staan hier vanaf mei, voor een maandje was de bedoeling, maar na de zomervakantie hebben we weer voor 't naseizoen bijgeboekt. De Lage Werf is een camping waar je echt tot rust komt... De eigenaren Twan & Miranda zijn vriendelijk en klantgericht, problemen zijn voor hen uitdagingen en worden naar ieders tevredenheid opgelost. Op de camping zelf hangt een gemoedelijke sfeer. Er zijn naast de jaarplaatsen ook ruime plaatsen (met stroom en water) voor campers en korte kampeerders. Twan en Miranda (maar ook zeker de 'vaste' campinggasten) geven je een gevoel van welkom te zijn en erbij te horen. De sanitaire ruimtes zijn prachtig, ruim en met vloerverwarming, wat in het voor- en naseizoen als pure verwennerij aanvoelt: lekker warm douchen en geen koude voeten! Aan de kinderen is ook gedacht, er zijn 2 een aparte speelruimtes. Kortom: een super camping, tot volgend jaar!

Nooit Meer

Nooit Meer
17-8-2018

Veel te weinig sanitair voor al die plaatsen die in de haast gecreëerd zijn. In de rij staan om af te wassen is ook meer regel als uitzondering. Geen droger dus als je met een gezin kom en je heb slechte dagen ben je de sigaar. Camping is slecht gedraineerd dus bij veel regen heb je een groot probleem. Er word van alles beloofd maar komen niets na. Voor short stay is het misschien rozen geur en maneschijn maar voor langere periode ene ergernis. En zodra ze er lucht van krijgen dat je de camping niet het einde vind word je gewoon genegeerd. Zo heb je een camper bijna in je voortent staan en zo heb je een stel jongeren met tig kleine tentjes. Nooit meer!

Sicco Koenen
17-8-2018

Het is echt een super camping met hele lieve camping eigenaars

Het sanitair is heel mooi de velden worden goed bij gehouden en er hangt een hele relaxe sfeer staan er nu vanaf mei

En volgend jaar een heel seizoen

Voor iedereen een aanrader die van een kleine camping houd met

Super mooi sanitair en camping plekken

Ontspanning ten top!

Fam. Biezepol
17-8-2018

Een hele relaxte en rustige camping. We hebben ons uitstekend vermaakt. We hadden, i.v.m. onze dochter, een plek bij de speeltuin gevraagd en deze ook gekregen. Dat was erg prettig. De toiletten en douches waren altijd schoon.

Het enige wat ik heb gemist, is een plek bij de douches om dochter even neer te leggen met afdrogen of om te verschonen.

Mieke Huijbers
15-8-2018

Hele fijne camping, aardige behulpzame mensen, prachtig sanitair.

Een aanrader!

Denk niet dat wij hier nog een keer voor kiezen

fam van de Laarschot
13-8-2018

De camping was erg netjes en schoon, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam ,nadeel vonden wij dat de weg goed te horen was, s'avonds niet maar vanaf 4.00 uur begon de verkeersstroom ,verder is dit een camping met veel vaste plekken en weekendkampeerders, dan kijk je dus tegen grote grijze lege tenten aan, niet echt gezellig vonden wij.

Rust, ruimte en gezelligheid

Familie Hof
12-8-2018

Hartelijke ontvangst door de gastvrouw, kinderen kregen bij het inchecken hun eigen wificode. De kampeerplekken zijn ruim opgezet en er was keuze voor ons om te staan met de caravan. Bij het zien van het sanitair viel onze mond open..wow.. zoals de kinderen het verwoorden "het lijkt wel een hotel"! Schoon, nieuw sanitair en een prettige indeling. Toiletten apart van het douchen. De afwasplekken zijn ook mooi aangelegd. Voor ons een verademing na een verblijf van 2 weken in het buitenland. Deze boerencamping ligt op doorreis route van of naar de kustroute naar Noord Frankrijk. Wij bevelen deze camping zeker aan en zullen dit plekje niet vergeten.

Fijne , schone, gemoedelijke camping

Fam. G
11-8-2018

Wat een fantastische camping, we hebben er 9 nachten gestaan, eigenlijk te kort. Ontvangst zo vriendelijk, een verademing. We konden terecht op verschillende plekken, zeer ruim opgezet. Vanaf volgend jaar komen er op deze plaatsen chalets, dus dat troffen we. Superschoon en netjes allemaal ! Een grote schuur waar de fietsen konden staan. Ik kan geen minpuntjes ontdekken, dus het cijfer 9 is dik verdiend. Voor de wat oudere jeugd is er op de camping geen animatie, hoeft ook niet. De plaats Middelharnis is een aanrader ! Heel gezellig. We komen weer terug.

Verhaegh
9-8-2018

Zeer vriendelijke eigenaren. Vriendelijke ontvangst.

Alles keurig verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lage Werf in Den Bommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lage Werf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Lage Werf scoort een 9.11 uit 10 op basis van 171 reviews.