Camping De Lage Werf

132 reviews over Camping De Lage Werf in het Nederlands

goed en lekker ruim

j bienefelt
15-6-2018

fijne camping schoon en lekker rustig Vriendelijke eigenaren en een grote plaats

mooie camping met ruime plaatsen en prima sanitair

Sejo en Ineke
12-6-2018

informatiefolders over de omgeving en routekaarten verkrijgbaar waar we met plezier gebruik van hebben gemaakt.

Top camping

Boogie
11-6-2018

Eigenlijk was alles top super sanitair , heerlijke ruime plaatsen

Hier kun je heerlijk tot rust komen!

Beppie Anemaet
10-6-2018

Heel rustige camping met grote kampeerplekken. Midden in de natuur. Twee landwinkels vlakbij, lopend te bereiken en met de fiets ben je zo in een groter dorp.

Superschoon en heel vriendelijke eigenaren. Ook ideaal voor kleine kinderen, die hebben de ruimte.

heerlijk rustige camping

sandra
1-6-2018

Prima camping met mooie ruime plekken, jammer dat er niet bij de receptie een ruimte is waar je broodjes kunt halen en dit op een ( lange) lijst moet invullen. Na aantal uit proberen hadden we eindelijk de lekkere broodjes aangekruist.

Verder zou het fijn zijn als je gewoon per dag een douche muntje krijgt. Nu was het in de avond zoeken naar een 50 euromunt stuk om te douchen en aan denken om niet uit te geven in de winkel. op de camping zou ook fijn zijn klein winkeltje voor kleine boodschapjes .Verder prima camping

Als niet van rust,ruimte en goed sanitair houdt moet je hier niet naar toe gaan..

Werkelijk een Supercamping !!

Hans Wennekes
30-5-2018

Vriendelijke eigenaresse, prachtige camping, perfecte ligging tussen Oude Tongen en Den Bommel.....ik zou deze camping aan iedereen willen aanbevelen !

we zijn slechts een nacht geweest, met onze camper. werden vriendelijk ontvangen en kregen een ruime camperplaats aangeboden, met stroom en water en afvoer op de plek. het sanitair was prima.

top prima camping

andre
26-5-2018

top camping prima onderhouden en erg vriendelijk.

Rust en ruimte

Fam. Coomans
25-5-2018

Mooie, rustige, groene camping. Grote plekken waardoor de kinderen veel ruimte hadden om te spelen. Het sanitair was zeer schoon en netjes. Leuk dat er boeken liggen om te lenen. Wij misten een plek om de (kleine) kinderen te verschonen of te wassen en een douche zonder muntjes zou ook fijn zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lage Werf in Den Bommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lage Werf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Lage Werf scoort een 9.16 uit 10 op basis van 133 reviews.