Géén boekingskosten

Vakantiepark Delftse Hout

NederlandZuid-HollandDelft

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Delftse Hout voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 84 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

86 Reviews over Delftse Hout

• 8Gerda Veneman20-09-2021

Aan te raden voor alle leeftijden

dicht bij stad Delft, en toch heerlijk rustig, mooie omgeving om te wandelen en fietsen!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Yvon09-09-2021

Voor herhaling vatbaar

Camping is klein overzichtelijk en netjes. Leuk zwembad, het mooiste sanitair gebouw dat ik ooit gezien heb op een camping, alleen mogen er meer spiegels hangen. Het was heel schoon, behalve op zondag morgen was het erg vies, volle prullenbakken ,handoekautomaat lleeg etc. De kampeerplekken vond ik erg klein, we hadden nr 5, en dit veldje lag volledig in de schaduw helaas. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging is super, zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 6Co30-08-2021

Plus en min punten op deze camping

Kleine camping met veel groen, maar ook veel ongezellige staplaatsen. Dichtbij de A13 dus met verkeerde wind is er een continue geluid van de snelweg. Dichtbij Delft, hiervoor is de camping een mooie uitvalsbasis. Het sanitair is nieuw, helaas werd dit tijdens de avondspits schoongemaakt en werden gedeeltes voor langere tijd volledig afgesloten waardoor bijvoorbeeld douchen een tijdlang niet mogelijk was. Er is veel animatie voor de kinderen. Erg leuk! Het gaat alleen 's avonds wel (te) lang door. Kortom plus en min punten.

• 7Activiteiten
  • 9C.S.24-08-2021

Fijn verblijf gehad!

Heerlijke week gehad in een schone,leuke chalet op een mooi plekje.Leuke camping,aardig personeel en mooie omgeving.Genoeg te doen in de buurt.Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 8Eugenie10-08-2021

Ligging camping perfect. Je kunt alle kanten uit

Gezellige rustige camping. Super mooi sanitair. Net nieuw. Ligt in een super omgeving. Je kunt te voet naar delft centrum. 15 min lopen. Rotterdam, Den haag, Scheveningen. Alles kun je met de fiets goed doen.. Je kunt er heerlijk wandelen..Camping is vrij klein.. Zwembad stelt niet veel voor, voor kleinere kinderen prima.. Deze camping is vooral gericht op het jongere kind. Oudere hebben hier niet veel.Personeel zeer behulpzaam. Zo hadden wij de voortent zeiken nat. Ze stonden meteen voor ons klaar. Ze kwamen met houten platen aan. Niets was hun teveel. Echt petje af. Nogmaals dank hier voor. Al met al een leuke gezellige kleine camping, super gelegen.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 4Fokelien10-08-2021

Zakelijke sfeer, minimale gastvrijheid, WiFi -

• 17 nachten gekampeerd. Camping geboekt in januari ivm overbrugging ( geen vakantie) Tijdens het boeken uitgebreid telefonisch gevraagd naar voorseizoentarieven en manieren om te boeken. Tijdens mijn verblijf bleek ik de hoofdprijs betaald te hebben, caravans stonden er voor de helft van mijn bedrag. Dit punt besproken: aangegeven dat ik de communicatie rondom boeken niet correct vond en hier graag over wilde praten. De eigenaar was niet voor rede vatbaar en werd uiteindelijk verbaal bedreigend toen ik hem aansprak op niet fair handelen. gratis WiFi: beperkt mb per dag, die je in een keer krijgt. Voor pubers is dit minimaal. Je kan Mb bijkopen: verdienmodel!Wifibereik is slecht. Plek om chemisch toilet te legen ligt pal voor een afwaspunt, in een looproute, open in zicht van iedereen. Onhygiënisch! campingterrein is ongezellig door ijzeren rooster/ verharding pal voor de tent. putten bij op camping stinken.
    • 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 3Ria10-08-2021

Nooit weer!!!

Rust en ruimte?? Niet op deze camping..Om 07.30 worden we gewekt door shovels en trilplaten en dat gaat de hele dag zo door, meer een bouwput dan een camping. Je moet vooruit betalen en dat is niet voor niets. Wij waren het na een dag al zat..

• 2Eetgelegenheden
  • 5Eddy24-06-2021

Mooi maar wat een herrie

Een prachtige camping, mooi sanitair. Jammer dat er geen spiegels hangen om even je haar te kammen na het douchen. Ook vervelend dat de afzuiger in de douche zo hard afzuigt dat het er koud van wordt, en qua energie verbruik geen green key verdient. Het meest irritante is dat men tussen 7:00 en 7:30 al met shovels, trilplaten en straatwerk begint. Erg vervelend is dat er iedere dag iemand met een rugmaaier rond zwaait. Als je de uitstraling van een groene klantvriendelijke camping wilt hebben is dat toch echt uit den boze. De recreant komt hier voor zijn rust en de vakantie. Niet om in een bouwput te recreëren. Er worden teveel dingen aangepakt maar niet afgemaakt en dat geeft ongemak voor de recreant. Jammer dat deze werkzaamheden de vakantie toch wel verpesten op een mooi bedrijf. 4 dagen gestaan maar eigenlijk ook 4 teveel. Men houdt geen rekening met de vakantie ganger.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Hassing25-05-2021

Bijzonder!

Prachtig mooi sanitairgebouw, alleen vele keren een koude douche of afwaswater gehad. Caravan plaatsen voorzien van grind en grasdoorlatende tegels waardoor het slaan van tentharingen een uitdaging is! Plaatsen zijn niet geegaliseerd waardoor bij regenval het water de tent inloopt. Praten en muziek luisteren word niet echt gewaardeerd door de vaste seizoenhouders terwijl de herrie van de A13 vanaf de camping nog erger is! Stilte camping is meer op zn plaats.

• 8Chantal Dicou13-04-2021

Prachtig mooi nieuw sanitair gebouw!!

Wij komen al jaren op deze camping omdat wij de ligging ideaal vinden! Binnen 5 minuten in de stad, binnen 40 minuten fietsen in Scheveningen, mooie fietsroutes, geweldige omgeving! Echt een aanrader. Sanitair vond ik wat minder, maar nu staat er een fantastisch nieuw sanitair gebouw, echt supermooi!!Dat wordt weer genieten in het voorjaar😃

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden