Vakantiepark Delftse Hout

7,6

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten7,3

67 reviews over Vakantiepark Delftse Hout in het Nederlands

Geweldig en komen zeker terug (mei 2019)

Marcel Sturrus,
26-8-2018
  • Activiteiten7

Een leuke en gezellige camping waar voor iedereen wat te doen is. Kampeerplek was groot genoeg om met ons gezin bestaand uit 9 personen te kunnen verblijven. Mochten naast de gewone tent ook een shelter en extra tentje plaatsen.

Sanitair ziet er schoon en verzorgd uit (los van de gasten die er zelf een zooi van maken).

Kan niet wachten tot de nieuwbouw in 2020.

Heerlijke vakantie op loopafstand van Delft.

Jacqueline Lankhorst-Bonnier,
29-7-2018
  • Activiteiten7

+ Verandachalet voor 6 personen is ruim als je met kinderen reist. Het campingbedje kan onder het stapelbed uitsteken.

+ vaatwasser en grote koelkast aanwezig.

+ huisje was goed schoongemaakt. Wij hebben schoonmaakploeg meerdere keren aan het werk gezien. Zelfs ramen werden gezeemd.

+ wij hadden grasveld onder bomen naast het huisje. Ideaal in deze hete zomer.

+ kinderbordjes, kommetjes, bestek etc. aanwezig. Ook campingbedje + linnengoed en kinderstoel.

+ Tuinonderhoud door Emma die hele dagen bezig was met harken, sproeien, af en toe snoeien etc. Hierdoor ziet de camping er mooi verzorgd uit.

+ Heerlijk rustig en veilig doordat de camping afgesloten wordt met een hek.

+ Kampwinkel is klein, maar heeft wel alles wat je voor een maaltijd nodig hebt.

+ Eten in het restaurant is prima.

+ kinderboerderij en waterspeeltuin + het meer

± Het zwembad is aan de kleine kant.

- Wel een nadeel is dat het in de volle zon ligt (zonder schaduw).

Nooit meer

Erwin Moes,
21-5-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

We kwamen met een.groep van 4 gezinnen. We mochten geen partytent neerzetten,ondanks dat dit niet op voorhand in de informatie vermeld staat. Het buitenzwembad is erg klein. Sanitair was niet schoon tijdens ons verblijf. Dwarrelende stofplukken etc. Camping baas was erg streng op de rusttijden. Om 23.08 uur kwam hij al waarschuwen dat er stilte moest zijn. We hadden geen muziek aan tijdens ons hele verblijf en zaten alleen te praten met elkaar.

Kortom met oudere kinderen of een groep zeker geen aanrader.

Voordeeluitjes.nl

Ideale uitvalbasis om te fietsen en steden te zien

fam. De Bruijne,
3-10-2017

Sanitair is netjes, wordt goed schoongehouden en zo nodig verwarmd.

Winkel heeft een bescheiden vers assortiment en restaurant is beperkt open.

Campingplaatsen zijn wat variërend qua grootte en mocht je veel regen hebben, dan zit je niet overal met droge voeten.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping

Monique,
20-8-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Het is een prima camping, leuke omgeving en een uitstekend animatie team voor de kids, ze waren helemaal weg van het meisje met bruin haar en de twee jongens! Zeer kindvriendelijk!

Zwembad is klein maar we hebben de kans niet gehad erin te zwemmen ivm slecht weer.

Wel een oude camping, oude receptie en oud restaurant. Kan wel wat renovatie gebruiken, is niet meer van nu.

Leuk personeel in de receptie, altijd vriendelijk.

Leuke vakantie gehad maar ik zou niet nog een keer naar deze camping gaan, 1x is genoeg om omgeving te bekijken etc.

was goed, maar ga niet weer

linda,
20-8-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

wij hadden een chalet gehuurd voor 6 personen. wij vonden het wel krap binnen met 6 personen, niet veel bergruimte. Grote veranda. De chalets stonden dicht op elkaar. camping was wel schoon en overzichtelijk. Ook de tenten stonden dicht op elkaar. het winkeltje had een groot assortiment.

Fijn om lopend, snel in Delft te zijn en bij de snelweg voor een dagje uit.

Naast de camping lag een kinderboerderij met een waterspeeltuin, maar het water stonk verschrikkelijk, dat hebben we maar niet gedaan.

het was voor een weekje leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Emma,
27-5-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Mooi park, mooie omgeving, aardig personeel, je word goed geholpen,

schoon sanitair.

zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

een heerlijke tijd gehad

M.Zandvoort,
15-5-2017
  • Onderkomen6

Wel goed was : mooi gelegen, rustig (behalve snelweg), veel groen en bomen, prachtig park vlakbij om te wandelen, goed winkeltje met groot assortiment, heel vriendelijk personeel.

Niet goed was : internetverbinding, wij hadden een houten blokhut en die was niet zo goed bijgehouden, kon goed zien dat ie vrij oud was. Niet veel ruimte voor onze spullen, vooral in de badkamer en geen leg ruimte en nachtkastjes. In een van de slaapkamers stonden alleen twee bedden en verder helemaal niks. Schoonmaak was niet helemaal 100%, vooral de vloer en ook hadden we vrij veel spinnen webben en de ramen waren niet schoon.

Mooie camping sanitair gedateerd

Nico,
13-5-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Super aardig personeel. Goede sortering winkeltje geen bbq vlees, zwembad dicht is raar in het seizoen.

Restaurant dicht op 12 mei 2017, is raar terwijl je camping vol staat.

Sanitair schoon netjes, echter gedateerd.

Reserveren aangeraden deze camping is gezellig druk, wij hadden laatste plek.

Ook camperplaatsen buiten de camping wel zo makkelijk voor laat aankomen, vroeg vertrekken

Snelweg alleen overdag hoorbaar, in de avond en nacht nouwelijks.

Veel vliegverkeer, daar kan men niets aan doen.

Lekker dicht bij centrum van het mooie plaatsje Delft.

mooi gelegen camping

Yvonne,
1-4-2017
  • Onderkomen9

We hadden in eerste instantie 2 weken in het voorseizoen geboekt en betaald omdat onze dochter tijdelijk onderdak nodig had. Later bleek dit toch niet nodig. Bij aankomst hebben we gevraagd om een weekend te blijven en om te mogen boeken naar 1 week in het naseizoen. Dit was geen probleem. We kregen nu zelfs een comfortplaats en nog geld terug. Topservice!

We zijn ook in het restaurant wezen eten, het was lekker en weer een zeer vriendelijke bediening.

Sanitair was de hele dag schoon, ondanks dat de camping druk bezet was.

De camping is erg centraal gelegen, je bent zo in Delft, Rotterdam en Den Haag zijn lekker dichtbij en je zit ook zo aan het strand. Camping ligt ook bij een natuurgebied. Mooi stukje groen in de Randstad. Voor ons wel een camping om zeker vaker terug te komen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Delftse Hout in Delft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Delftse Hout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.