Vakantiepark Delftse Hout

Tonen op kaart

72 reviews over Vakantiepark Delftse Hout

• 2019
    8Teunissen15-09-2019

Goede camping, dicht bij Delft stad

Wij waren met 2 campers, op zich goed bevallen, de plaats waar wij stonde. 126 en 127, te veel hoge bomen, daardoor natte drassige grond, en daardoor hadden wij geen Zon helaas, maar het was te druk om een andere plek te kiezen, volgende keer op de camperplek!!, verder Delft goed te voet of per fiets te doen, Delft is een hele mooie stad, lekkere terrasjes. Douches verouderd, maar wel schoon. Een tip: ga onbijten bij de Ikea, dat is ook lopend goed te doen

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Loofhome07-07-2019

Mooi gelegen stadscamping met campervoorzieningen

Voor zover je na 1 nacht een oordeel kunt geven, vind ik dat de camping mooie plekken heeft voor campers: eigen water, afvoer en elektriciteit plus een verharde ondergrond vermengt met gras. Eenvoudig in te parkeren. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Lieten ons via de uitgang naar binnen, zodat we makkelijker naar onze plek konden rijden. We hebben geen gebruik gemaakt van de winkel of het restaurant, daarom daar geen cijfer aan toegekend.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Jacqueline Jongejan-Reijnena14-06-2019

Nooit meer.

1 nacht met camper gestaan. Waardeloze plek. Modderig en zeer krap om in en uit te rijden. Dit alles voor een veel te hoge prijs: 28,50 per nacht.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jessica Thijssen19-03-2019

Super! Gaan weer boeken voor sept 2019

Wij vonden het een leuke camping. Kinderen van toen 3,12 en 14 hebben ook echt genoten. Sanitair verouderd maar hier wordt aan gewerkt. Tip: onbeperkt gebruik maken van de tuk tuk voor 4,00 p.p per dag. Dit vonden de kinderen natuurlijk erg leuk rondtoeren in Delft.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Marcel Sturrus26-08-2018

Geweldig en komen zeker terug (mei 2019)

Een leuke en gezellige camping waar voor iedereen wat te doen is. Kampeerplek was groot genoeg om met ons gezin bestaand uit 9 personen te kunnen verblijven. Mochten naast de gewone tent ook een shelter en extra tentje plaatsen. Sanitair ziet er schoon en verzorgd uit (los van de gasten die er zelf een zooi van maken). Kan niet wachten tot de nieuwbouw in 2020.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jacqueline Lankhorst-Bonnier29-07-2018

Heerlijke vakantie op loopafstand van Delft.

• Verandachalet voor 6 personen is ruim als je met kinderen reist. Het campingbedje kan onder het stapelbed uitsteken.
    • vaatwasser en grote koelkast aanwezig.
    • huisje was goed schoongemaakt. Wij hebben schoonmaakploeg meerdere keren aan het werk gezien. Zelfs ramen werden gezeemd.
    • wij hadden grasveld onder bomen naast het huisje. Ideaal in deze hete zomer.
    • kinderbordjes, kommetjes, bestek etc. aanwezig. Ook campingbedje + linnengoed en kinderstoel.
    • Tuinonderhoud door Emma die hele dagen bezig was met harken, sproeien, af en toe snoeien etc. Hierdoor ziet de camping er mooi verzorgd uit.
    • Heerlijk rustig en veilig doordat de camping afgesloten wordt met een hek.
    • Kampwinkel is klein, maar heeft wel alles wat je voor een maaltijd nodig hebt.
    • Eten in het restaurant is prima.
    • kinderboerderij en waterspeeltuin + het meer ± Het zwembad is aan de kleine kant.
    • Wel een nadeel is dat het in de volle zon ligt (zonder schaduw).
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2Erwin Moes21-05-2018

Nooit meer

We kwamen met een.groep van 4 gezinnen. We mochten geen partytent neerzetten,ondanks dat dit niet op voorhand in de informatie vermeld staat. Het buitenzwembad is erg klein. Sanitair was niet schoon tijdens ons verblijf. Dwarrelende stofplukken etc. Camping baas was erg streng op de rusttijden. Om 23.08 uur kwam hij al waarschuwen dat er stilte moest zijn. We hadden geen muziek aan tijdens ons hele verblijf en zaten alleen te praten met elkaar. Kortom met oudere kinderen of een groep zeker geen aanrader.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

7fam. De Bruijne03-10-2017

Ideale uitvalbasis om te fietsen en steden te zien

Sanitair is netjes, wordt goed schoongehouden en zo nodig verwarmd. Winkel heeft een bescheiden vers assortiment en restaurant is beperkt open. Campingplaatsen zijn wat variërend qua grootte en mocht je veel regen hebben, dan zit je niet overal met droge voeten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 8Monique20-08-2017

Prima camping

Het is een prima camping, leuke omgeving en een uitstekend animatie team voor de kids, ze waren helemaal weg van het meisje met bruin haar en de twee jongens! Zeer kindvriendelijk! Zwembad is klein maar we hebben de kans niet gehad erin te zwemmen ivm slecht weer. Wel een oude camping, oude receptie en oud restaurant. Kan wel wat renovatie gebruiken, is niet meer van nu.

Leuk personeel in de receptie, altijd vriendelijk.

Leuke vakantie gehad maar ik zou niet nog een keer naar deze camping gaan, 1x is genoeg om omgeving te bekijken etc.

• 6Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 7linda20-08-2017

was goed, maar ga niet weer

wij hadden een chalet gehuurd voor 6 personen. wij vonden het wel krap binnen met 6 personen, niet veel bergruimte. Grote veranda. De chalets stonden dicht op elkaar. camping was wel schoon en overzichtelijk. Ook de tenten stonden dicht op elkaar. het winkeltje had een groot assortiment. Fijn om lopend, snel in Delft te zijn en bij de snelweg voor een dagje uit. Naast de camping lag een kinderboerderij met een waterspeeltuin, maar het water stonk verschrikkelijk, dat hebben we maar niet gedaan. het was voor een weekje leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

4 tips over Vakantiepark Delftse Hout

• steps, 21-08-2012

Bij mooi weer met OV naar zee, bij minder weer Delft in, veel te zien en te doen. Lunchroom Mill en Hill in straatje links parallel aan de markt is een aanrader!

• sharonwegman, 02-07-2012

Naast de camping ligt een groot recreatiegebied met o.a. een kinderboerderij en een grote waterspeeltuin. Mijn kinderen zijn al wat ouder (11 en 9 jaar), maar hebben zich daar kostelijk vermaakt! IKEA ligt op 10 minuten lopen en kun je voor weinig lekker snacken ;-)

• G.J.Korte, 06-04-2015

Als je Delft wilt gaan eten ga dan naar restaurant La Tasca op de Voldersgracht 13b tel. Wij hadden het 3-gangenverrassingsmenu. Was erg lekker en de prijs meer dan waard

5 vragen over Vakantiepark Delftse Hout

• A Jongste, 20-08-2018

Het hele jaar open?

Zijn er bij jullie ook jaar staanplaatsen? Dus 12 maanden, met overnachten dus Alvast dank U wel.

• mien arts, 15-06-2016

iglo

wat kost de iglo per dag

• mien arts , 15-06-2016

vakantie huisjes