Camping Roompot De Zandput

Camping Roompot De Zandput
7,8

183 reviews over Camping Roompot De Zandput in het Nederlands

Ga zeker terug naar deze camping

Arjen Proost
14-8-2018

Zeer schoon sanitair, lekker ongedwongen, dichtbij mooi strand, helaas geen zwembad op camping.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten! Wat fijn dat je zo enthousiast bent over Camping Roompot de Zandput! Het ligt inderdaad bij een heel mooi strand en dan is het wel fijn om met het warme weer verkoeling te zoeken! We hopen je weer te mogen ontvangen op camping Roompot de Zandput of op één van onze andere parken!

Geweldig!!

Susan buiten
7-8-2018

Super camping personeel denkt continu met je mee qua uitjes of andere dingen. Alles is zeer netjes verzorgt. Wij hebben echt een top vakantie beleefd en komen hier zeker volgend jaar weer terug.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je review Susan!

Geweldig dat het een top vakantie was en dat jullie volgend jaar weer terug willen komen! Hebben jullie nog leuke activiteiten gedaan in de omgeving?

Toppers,

Fam van der stappen
5-8-2018

Op het laatste moment geboekt vanwege het mooie weer. Ze hebben ons goed geholpen. Onze dochter was jarig en dat hadden ze gehoord en het personeel kwam tijdens ons etentje met een ijsje met vuurwerk door koos zelf gebracht en er werd happy birthday gezongen door het team echt fantastisch!!! Een verjaardag om niet te vergeten TOP

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Wat leuk dat je een bericht hebt achter gelaten! Nog gefeliciteerd met jullie dochter! Wat goed om te horen dat het een onvergetelijke dag was en dat jullie zo hebben genoten van de vakantie!

Gedateerd

M.
3-8-2018

De camping is toe aan vernieuwing. Sanitairgebouw is oud, donker en een oven in de zon. Daarnaast heb ik tijdens mijn verblijf geen schoonmaker gezien.

Er zijn te weinig douches, bijna altijd een wachtrij. Er was geen toezicht, BBQ-en terwijl het extreem droog is en schreeuwende kinderen tot 23.00u. En op meerdere veldjes was het tot 1.00u gezellig met muziek en geklets.

We hebben een melding van deze zaken gemaakt en het letterlijke antwoord was “we kunnen mensen niets verbieden”

Het lijkt of de Roompot deze camping aan zijn lot overlaat. Jammer wat dit zou echt een top camping kunnen zijn.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je bericht! Jammer dat de vakantie niet helemaal is verlopen als gewenst! Ons doel is om onze gasten met een glimlach te laten vertrekken. We hopen dat je desondanks nog een fijne vakantie hebt gehad.

Geweldig!

Esmiralda
27-7-2018

Super goede kampeerplaats. Mooi onderhouden. Propere sanitaire voorziening. Zeer kindvriendelijk!

Bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat je het een geweldige vakantie vond en dat de kampeerplaats perfect was!

Super verblijf!

Erika
23-7-2018

We hadden zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst, hebben meerdere keren in het eetcafe gegeten wat zeer aan te bevelen is. Mooie ruime plaatsen en op loopafstand van het strand. Kortom wij komen zeker terug!

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 27-7-2018

Wat leuk dat je een bericht achter gelaten hebt, Erika!

Wij vinden het leuk om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad. Het is tenslotte ons doel om iedereen een leuke tijd te bezorgen.

Graag begroeten wij je nogmaals als gast op één van onze parken!

Groetjes Mandy

Nooit meer

Brenda
16-7-2018

Nooit meer.

Alleen gericht op Duitsers.. Onwijs druk krijgt niet wat je reserveerd.

Roompot helpt je niet of komt je niet te gemoed.

Als je eerder weg wilt krijg je ook geen geld terug.. Sanitair verouderd.

Slechte camping

jeannine
15-7-2018

nooit meer , er staan heel veel oudere mensen met seizoenplaatsen en die maken de dienst uit ik zet om 20;00 uur de tv aan kwamen er 2 van verschillende caravans zeggen dat de tv uit moest daar hadden de bejaarden hinder van terwijl zij op een ander veldje stonden zaten een heel de dag op te letten wat je deed aangezien mijn man gehandicapt is bleven wij voor de caravan met de hondjes ook daar kwamen die mormels op tegen bah nooit weer hier moeten ze een bejaardenhuis bij zetten . Ook de campingwinkel om 12:00 uur dicht pfff echt geen aanrader 2 weken geboekt 1 nacht gebleven weg gegaan

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 27-7-2018

Wat jammer om te lezen dat jullie verblijf niet naar wens is geweest en dat jullie overlast hebben ervaren van andere gasten op het park.

Natuurlijk moet iedereen zich aan de parkregels houden om de rust te bewaren. Wij hadden graag ter plaatse van jullie vernomen dat jullie je niet prettig voelde op het park, zodat er gekeken kon worden naar een oplossing.

Graag tot ziens.

Groetjes Mandy

MM Kuijl-Jansen
2-7-2018

Zoals de laatste jaren dat de camping wordt gerund door Ellie, Dies, dochters en Danielle was het wederom fantastisch.

De boeking voor volgend jaar is alweer gedaan.

Minpuntje strandtent niet meer open (is een natuur probleem) sanitair is verouderd maar wel schoon en voorzien van warm water.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je al meerdere malen op Camping De Zandput bent verbleven en het óók deze keer weer fantastisch was! Leuk dat je inmiddels alweer een nieuwe boeking hebt gemaakt :)

We zullen jouw opmerking over de staat van het sanitair zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden. Uiteraard fijn om te lezen dat het sanitair wel schoon was en voorzien van warm water. Dat zijn toch belangrijke onderdelen!

Graag tot volgend jaar!

Christine

Super

Sven d k
27-6-2018

Is een goede rustige ligging met fietsmogelijkheden en santeir was top stand is wel iets verder als verwacht maar perfect wandebaar. Voor een rustige vakantie is dit de juiste plek 😋

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 9-7-2018

Bedankt voor je review, Sven! Wat fijn je een super tijd hebt gehad op Camping De Zandput! Heb je nog leuke fiets- en/of wandeltochten gemaakt?

Graag tot ziens op Camping De Zandput of op één van onze andere parken!

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot De Zandput in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot De Zandput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roompot De Zandput scoort een 7.84 uit 10 op basis van 183 reviews.