Camping Roompot De Zandput

Camping Roompot De Zandput
7,9

141 reviews over Camping Roompot De Zandput in het Nederlands

Ruime douches

best dicht bij het strand je kunt er heerlijk fietsen en je bent zo in Middelburg en Domburg

geweldig familieweekend gehad

anna
2-6-2018

wij hebben ons familie weekend hier gevierd. super geornaiseert konden met z’n alle op 1 veld staan en het personeel was erg behulpzaam. mooie schone toiletgebouwen en voor de kinderen erg leuke animatie. ook in het restaurant kun je heerlijk eten met vriendelijke en meedenkende bediening. wij komen zeker terug

Top vakantie!

peter
2-6-2018

we hebbben voor de eerste keer een weekje op deze camping gestaan en dat is ons erg bevallen. heel erg net en vriendelijk personeel en een goed onderhouden camping. heerlijk dicht bij het strand en een mooie omgeving. de volgende boeking is al gemaakt.

super

Mirjam
17-5-2018

Wij zijn hier geweest met onze tent. Prima verblijf gehad, niks op aan te merken. Ligging is ideaal vlakbij het strand. Personeel was zeer vriendelijk. wij komen zeker nog een keer terug op deze mooie camping
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je mooie review, Mirjam.

Wij begroeten jullie graag nog een keer op de Zandput!

Tekortschietende organisatie.

Rob
28-4-2018

In aanvang hadden we een prettig verblijf, maar op de 3e dag plantte zich een grote Duitse camper recht voor onze caravan. Terwijl de hele sector (en naast liggende sectoren) volkomen vrij was. Ongehoord en asociaal. Ons uitzicht was volledig geblokkeerd. Het beheer van de camping bleek niet in staat om handelend op te treden en ons vakantieplezier te waarborgen. Later bleek zelfs dat de Duitse gasten gereserveerd hadden en dat het beheer dat ons bij aanvang als vrije plaats had opgegeven. Hadden wij dat geweten dan waren we zelf daar niet gaan staan.
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review Rob!

Jammer om te lezen dat er toch wat mankementen waren aan het verblijf op de Zandput. We zullen deze bevindingen doorgeven aan de parkleiding van de Zandput, zodat de mogelijkheden tot verbetering onderzocht kunnen worden.

We hopen dat je ondanks deze bevindingen een fijn verblijf hebt gehad!

Groetjes van Cynthia

Fantastisch een aanrader voor iedereen

Marian Verdaas
23-4-2018

super gezellig met een top team ! Mooi goed verzorgd park , schoon sanitair en het restaurant biedt waar voor z’n geld , een aanrader voor iedereen
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review Marian!

Leuk om te lezen dat jullie het verblijf als fantastisch hebben ervaren!

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Genieten van de lucht,zon en zee,

Marianne Maasland
15-4-2018

Je hoort de stilte.......
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor je review, Marianne. Dat klinkt als pure ontspanning ;)

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en graag tot de volgende keer op de Zandput of op één van onze andere parken!

Beter kan niet

Hans
15-12-2017

Wij komen meerdere keren per jaar met de camper.

De Camping heeft meer dan voldoende faciliteiten. Goed en vriendelijk ontvangst. In de omgeving veel natuur en natuurlijk het strand.

"s-avonds zie je van uit je camper de herten grazen.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 28-12-2017

Bedankt voor je mooie review, Hans.

Fijn dat het verblijf zo naar wens is geweest en dat je de mooie omgeving optimaal gewaardeerd hebt.

We zien je dan ook graag terug op de Zandput of op één van onze andere parken!

Hebben al bijna 20 jaar een voor en naseizoen

W.Driedonks
13-12-2017

Dat dit een camping is waar iedereen kan vertoeven, jong en oud. Pluspunt is dat de zee ontzettend dichtbij ligt. Worden altijd goed geholpen bij receptie.
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 28-12-2017

Bedankt voor jullie leuke review.

De camping ligt inderdaad ideaal en dan komen jullie er al heel lang en dat zien wij als een groot compliment. Fijn dat jullie zo tevreden zijn en ook over de vriendlijkheid van de receptie. Wij zullen dit dan ook doorgeven en hopen jullie nog vaak te mogen begroeten op de Zandput!

Fantastich

WKaljouw
13-12-2017

Strand,duinen,wandelen,fietsen,middelburg,te veel om op te noemen.

Ik kom de hier de laatste vier jaar april mei juny,fantastich,

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 28-12-2017

Bedankt voor je mooie review. Er zijn inderdaad tal van mogelijkheden in de buurt voor leuke uitstapjes in een mooie omgeving.

Fijn dat je weer zo genoten hebt van je verblijf en graag tot ziens op de Zandput!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot De Zandput in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot De Zandput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roompot De Zandput scoort een 7.92 uit 10 op basis van 173 reviews.