Camping Roompot De Zandput

157 reviews over Camping Roompot De Zandput in het Nederlands

Super

Patrick Demildt
15-10-2018

Fijne ligging, goede verhouding prijs/kwaliteit

erg leuke camping!

egbert
7-10-2018

Net een weekje samen met mij vrouw op deze camping verbelven en we hebben het erg naar ons zin gehad. De plaatsen zijn erg ruim en werden overal op de camping erg goed en vriendelijk geholpen door het personeel. winkel heeft alles in huis vooral voor de vergeten boodschappen en heerlijke verse broodjes. ook het restaurant zag erg gezellig uit en het eten was zeer goed zeker voor een camping. alles bij alles dit was zeker niet onze laatste vakantie op deze camping.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Ben en Margriet
6-10-2018

Vriendelijk personeel. Verouderd maar schoon sanitair.

Goed eten in een goede sfeer

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 11-10-2018

Wat goed dat jullie zo een geweldig verblijf hebben genoten Ben en Margriet. Dat vernemen wij graag en verwelkomen jullie graag snel weer op onze camping!

J v Wijk
30-9-2018

Rustige camping, goed verzorgd, schoon sanitair, prettige gastvrouw en gastheer, goed restaurant en vriendelijke bediening

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 11-10-2018

Dat klinkt zeker als een fantastisch verblijf. Goed te vernemen dat jullie verblijf bij ons zo naar wens is geweest. Graag tot nogmaals ziens op onze camping!

Ontspannen in de natuur!

Giada
21-8-2018

Onze campingplaats was heel ruim en proper. Onze hond had plek zat om op onze plaats te lopen. We stonden met grote tent en onze auto op de plaats en er kon eigenlijk nog gemakkelijk een tent bij staan. De camping was gezellig, rustig, proper en alle faciliteiten waren aanwezig. De ligging was dicht bij het strand en met de fiets of auto was je ook zo in omliggende dorpjes. Verschillende wandel- en fietsroutes stonden duidelijk aangegeven. De supermarkt had een ruim assortiment en het personeel was zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was dat het sanitair dat het dichts bij ons lag, veel losse toiletbrillen had. Hierdoor waren de toiletten niet altijd even proper.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 11-10-2018

Bedankt voor je goede beoordeling Giada. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf op onze camping en de omgeving. De losse toiletbrillen zijn zeker een aandachtspunt welke wij mee zullen nemen.

Heel fijne plek!

Tina Vervloet
20-8-2018

Heel fijn park! Met de grote kampeerplekken (de gele) heb je genoeg ruimte en privacy. Het sanitair is ruim voldoende en wordt heel goed schoon gehouden, ik zag dat ze minstens twee keer per dag langskwamen.

Verder is het hele park netjes. Er rijdt regelmatig onderhoudspersoneel rond en je wordt in het oog gehouden dat je de hondepoep opruimt. ;)

In het winkeltje kan je elke dag vers brood en broodjes en snoeperijen kopen. Ook de ‘vergeten’ dingen zijn verkrijgbaar. Heel handig.

Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt.

Het nabijgelegen strand is, mits een tiental minuutjes wandelen, vlot bereikbaar en is heel mooi. Het strand loopt heel zachtjes af, dus perfect voor kleine kindjes om te spelen! Met een schoon toiletgebouw en strandwacht. Wat voor ons heel fijn is, is dat honden los mogen lopen op een bepaald (groot genoeg) stuk van het strand.

Hier komen we zeker nog terug!

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 11-10-2018

Wat een fantastisch mooie review Tina! Hartelijk dank daarvoor. Super dat jullie zo genoten hebben van het verblijf op de Zandput en alles zo gewaardeerd hebben. Wij zien jullie graag nogmaals op onze camping!

Groetjes Marcia

Ga zeker terug naar deze camping

Arjen Proost
14-8-2018

Zeer schoon sanitair, lekker ongedwongen, dichtbij mooi strand, helaas geen zwembad op camping.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten! Wat fijn dat je zo enthousiast bent over Camping Roompot de Zandput! Het ligt inderdaad bij een heel mooi strand en dan is het wel fijn om met het warme weer verkoeling te zoeken! We hopen je weer te mogen ontvangen op camping Roompot de Zandput of op één van onze andere parken!

Geweldig!!

Susan buiten
7-8-2018

Super camping personeel denkt continu met je mee qua uitjes of andere dingen. Alles is zeer netjes verzorgt. Wij hebben echt een top vakantie beleefd en komen hier zeker volgend jaar weer terug.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je review Susan!

Geweldig dat het een top vakantie was en dat jullie volgend jaar weer terug willen komen! Hebben jullie nog leuke activiteiten gedaan in de omgeving?

Toppers,

Fam van der stappen
5-8-2018

Op het laatste moment geboekt vanwege het mooie weer. Ze hebben ons goed geholpen. Onze dochter was jarig en dat hadden ze gehoord en het personeel kwam tijdens ons etentje met een ijsje met vuurwerk door koos zelf gebracht en er werd happy birthday gezongen door het team echt fantastisch!!! Een verjaardag om niet te vergeten TOP

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Wat leuk dat je een bericht hebt achter gelaten! Nog gefeliciteerd met jullie dochter! Wat goed om te horen dat het een onvergetelijke dag was en dat jullie zo hebben genoten van de vakantie!

Gedateerd

M.
3-8-2018

De camping is toe aan vernieuwing. Sanitairgebouw is oud, donker en een oven in de zon. Daarnaast heb ik tijdens mijn verblijf geen schoonmaker gezien.

Er zijn te weinig douches, bijna altijd een wachtrij. Er was geen toezicht, BBQ-en terwijl het extreem droog is en schreeuwende kinderen tot 23.00u. En op meerdere veldjes was het tot 1.00u gezellig met muziek en geklets.

We hebben een melding van deze zaken gemaakt en het letterlijke antwoord was “we kunnen mensen niets verbieden”

Het lijkt of de Roompot deze camping aan zijn lot overlaat. Jammer wat dit zou echt een top camping kunnen zijn.

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je bericht! Jammer dat de vakantie niet helemaal is verlopen als gewenst! Ons doel is om onze gasten met een glimlach te laten vertrekken. We hopen dat je desondanks nog een fijne vakantie hebt gehad.

Vera

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot De Zandput in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot De Zandput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.