Tijdelijk €25 aanbetaling

Suites Boulevard 17

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Suites Boulevard 17 voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 89 reviews

9.3FenomenaalScore uit 89 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Suites Boulevard 17

• 10Veerle29-01-2023

Heerlijk genoten !

Voor de 2de keer geboekt bij Boulevard 17 en opnieuw verwend geweest door het attente en vriendelijke personeel. Suite 4 is een pareltje met terras en mooi uitzicht op de Westerschelde met z’n voorbij varende schepen. Prachtige boulevard om te wandelen, gezellig winkelstadje en lekkere adresjes om te eten. Het ontbijt was uitgebreid en lekker vers. Vorige keer hadden we een 3daags arrangement met borrelplank (genoten op het strand) en een heerlijk 3 gangenmenu in het restaurant. Jullie ontwierpen een plek om te koesteren en terug te komen !

• 10Ilse24-01-2023

FANTASTISCH

Wij verbleven in Suite 4. De kamer kijkt uit over het strand en de zee. Zelfs in de winter is het heerlijk in zo'n pracht accomodatie. De kamer op en top in orde, prima bedden, heerlijke regendouche + bad, koffie en theehoekje, frigo... Ja, zelfs persoonlijk kaartje met prettig verblijf waardoor we ons echt welkom voelden. Ook ontbijt en avondeten in restaurant was perfect. Om Vlissingen of omgeving te bezoeken en echt te genieten kom je gewoon overnachten en eten in Boulevard 17. Tis een echte aanrader. Wij komen zeker terug want het was alweer SCHITTEREND.

• 9Chris16-01-2023

Geweldige suite (no.4)

Echt mooie suite, deze is zijn naam waardig!! Het enigste wat wij misten is nog een comfortabele stoel, het bankje wat er staat is net te klein om met z’n tweeën op te zitten en tv te kijken, voor een fauteuiltje is ruimte genoeg! Ontbijt prima, werd keurig en steeds bijgevuld! Eten in het restaurant goed, geen op of aanmerkingen hierop! Fijn verblijf geweest! Service personeel 👍🏼

• 8Hilda10-01-2023

Top locatie, zee, strand en fantastisch uitzicht!

De geboekte kamer ( met uitzicht op zee) was super. Vanuit bed rondom een geweldig uitzicht op zee, strand en de vele schepen die voorbij komen. 15 minuten lopen naar centrum van Vlissingen, goed te doen. Parkeren achter de boulevard ( tegen betaling) was dichtbij. Het ontbijt vonden wij minder goed t.o.v. de luxe van de kamer en de prijs. Om half 10 was buffet bijna leeg en op de tweede dag ontbrak de fruit en komkommers, ( vergeten...) geen verse jus d'orange. 's Avonds werden we ook teleurgesteld bij het eten. De cannelloni was een overschaaltje met dikke soep, zonder deeg/pastarolletjes, zoals cannelloni hoort te zijn. De reactie was dat het kwam omdat het vegetarisch was (?). Zo jammer, want bij zo'n prachtige accommodatie en prijs verwacht je dit niet. De receptie heeft onze reactie wel ter harte genomen en voor nieuwe gasten hoop ik dat het beter is. Samenvattend: locatie/kamer: 9 en ontbijt: 7 eten: 5

• 10Frank06-12-2022

Super Hotel en restaurant

Wat een Top verblijf ! super mooie ruime kamer, goed bed en heerlijke regendouche, mooi versierd kerstboompje op de kamer en leuke Sint attentie aangetroffen. Uitstekend restaurant, heerlijk gegeten. Leuk, vlot en vriendelijk personeel. Prima ontbijt met genoeg keus. Gewoon 100 punten

• 10Pascal van de Giessen03-12-2022

Fantastisch hotel, schoon, excellente service!

Zeer vriendelijk personeel, goede service , zowel in het hotel als in het restaurant. Ik vond het een heerlijke plek om te verblijven. Fantastisch bed, mooie kamers en alles klopt tot in de details. Er ligt een gepersonaliseerd welkomstkaartje in je kamer en erg sfeervol. De hele entourage is sfeervol met een heuse verlichte kerstboom op mijn kamer. Daarnaast heel lekker ontbijt en je kunt ook lekker eten bij Boulevard 17. Hier wil je zijn als je naar Vlissingen gaat!

Eigenaar, 05-12-2022

Beste Pascal, bedankt voor deze mooie woorden en uw verblijf bij Boulevard 17. Erg leuk om te lezen. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten uit Vlissingen. Team Boulevard 17

• 9Walter Gouw02-12-2022

Heerlijk

Prachtige kamer, heerlijk bed en een geweldig uitzicht! En een heel fijn ontbijt.

Eigenaar, 05-12-2022

Beste heer Gouw, bedankt voor deze mooie review. Het doet ons goed te lezen dat u heeft genoten. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten uit Vlissingen. Team Boulevard 17

• 10Mertens Tinne01-12-2022

Heerlijk

Uitzonderlijk mooie suite met prachtig zicht op zee,de ondergaande zon❤️ Heerlijke badkamer ,gezellige verlichting en heel vriendelijk personeel😍

Eigenaar, 05-12-2022

Beste Tinne, de ondergaande zon blijft een plaatje! Hier blijven wij zelf ook, als het weer het toelaat, van genieten. Bedankt voor deze mooie woorden en wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten uit Vlissingen. Team Boulevard 17

• 10Jack14-11-2022

Fantastische verblijf in ruime suite met zeezicht

Fantastische verblijf in ruime suite met direct uitzicht op Westerschelde. Hartelijke ontvangst met duidelijke uitleg. Mooie suite met goede bedden en praktische badkamer. Uitzicht direct op de Westerschelde met strand en boulevard voor de deur. Uitstekend en compleet ontbijt. Omgeving verkennen met Domburg, Veere, Middelburg en Zoutelande is een aanrader.

• 8Dorothy11-11-2022

Mooie suites, bijzondere service.

Moderne en smaakvol ingerichte suites, direct aan de boulevard. Aanrader in alle seizoenen. Bijzonder is de service die ze verlenen door het vriendelijke personeel, ze waren bijzonder behulpzaam en hebben bijvoorbeeld een ontbijtbox geregeld, omdat ik specifieke tijdstip niet kan ontbijten.

Hotel Suites Boulevard 17 info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar