Géén boekingskosten

Hotel Piccard

NederlandZeelandVlissingen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Piccard voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 856 reviews
+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 856 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

861 Reviews over Piccard

• 8Catharina03-05-2022

Prima

Prima hotel voor een paar dagen. Centrum en boulevard op loopafstand Heerlijk gelopen langs de Schelde

• 6Danny15-03-2022

Geen 4 sterren waard

Hotel is verouderd, slecht verzorgd en rommelig. Momenteel is men het hotel aan het verbouwen ofwel sluit men het hotel ofwel moet men de gasten op voorhand verwittigen van degelijke verbouwingen. Maandagmorgen was het precies alsof wij op een bouwwerf ( 10 werkmannen )waren ipv in een hotel. .Personeel is arrogant en en zelfs bij het uitchecken geen excuses ivm verbouwingen.Komen hier nooit meer terug. Ik vind het spijtig dat Tui zo een hotel aan haar klanten aanbiedt.

• 6Rebekka06-03-2022

Viel een beetje tegen

Er wordt momenteel verbouwd in het hotel, wat de sfeer niet ten goede komt. We hadden de familiekamer, op zich prima, op de douche na. Onze kinderen vonden het fijn dat er een zwembad was. Het ontbijt was prima. Maar de prijs die je betaalt voor een driesterrenhotel, was naar mijn mening wat hoog, en twee sterren komt dichter bij de realiteit.

• 10Anouck13-11-2021

Toppie

Mooi hotel met mooie en nette kamer. Erg schoon. In de ochtend een lekker en uitgebreid ontbijt op. Fijn zo dicht bij het strand. Erg gastvrij personeel, bedankt.

• 9C. en A. Stam24-08-2021

Super, toplocatie, en heerlijk eten

Wij waren van 9-13 Aug, Wij hadden een heerlijke kamer. Veel in hotels geweest maar zo schoon als hier (alles blinkt) niet eerder ervaren. Het hotel heeft een ongedwongen sfeer.Niets moet, maar bijna alles is mogelijk. Ontbijtbuffet met heerlijke warme broodjes en je grijpt nergens naar mis. 2x in het hotel gegeten, een 3-gangen menu. Voor ons was het smullen. Na een activiteit even heerlijk wat baantjes trekken in het zwembad.Houd je van het strand, dan is het vanuit het hotel de trap op en je staat op de boulevard en strand. Op loopafstand van de duinen. Wij hebben een strandwandeling gedaan van Vlissingen naar Zouteland (ca 2 uur heen en 2 uur terug) Heel mooi. Dit is ook mogelijk via de kust wandelroute over de duintoppen met zicht op het strand.Het centrum van Vlissingen is op ca 10 min. lopen.Kortom : Wil je er even lekker tussen uit, ga dan lekker naar dit hotel.

• 4Lydia10-08-2021

ONVRIENDELIJK!

Hotel is prima, je betaalt veel in verhouding tot wat je krijgt. Hotel is verouderd, slecht verzorgd en rommelig.Ontbijt kan je beter niet boeken, wij vonden het niet te eten.Personeel is arrogant en onvriendelijk!Wij komen hier nooit meer terug.

• 9M van Zomeren14-07-2021

Aanrader

Sfeervol hotel op een toplocatie 100 meter van de boulevard. Comfort kamer ruim en schoon en een heerlijk balkon. Uitstekende keuken en heerlijk ontbijt. Min puntje dat er maar 1 koffiezetapparaat is, waardoor je in de rij moet staan. Prima hotel voor een weekendje Vlissingen.

• 8Fam Mennen/Kees12-07-2021

geweldig hotel, alles was prima

Prima hotel, alles was positief, een aanbeveling voor iedereen (jong en oud), zelfs honden waren welkom.

• 10Roland26-04-2021

Leuk hotel op perfecte locaatie

Leuk hotel, ligt echt honderd meter achter de boulevard van Vlissingen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en schoon. Het Corona-proof ontbijt en diner wordt keurig verzorgd en is, ondanks de wat bijzondere situatie, goed warm en zeer smakelijk. Er staat een extra tafeltje op de kamer met 2 stoelen, dus heel goed te doen. Parkeerplaats achter is een beetje klein, maar voor de deur volop (gratis) parkeer gelegenheid. Aanrader!

• 7Erik20-01-2021

Goed verblijf in dit hotel

Een aantal nachten in dit hotel verbleven vanwege werk . Helaas vanwege de COVID bijna alles gesloten in het hotel. Personeel doet hun best om de mensen het toch een beetje naar hun zin te maken. We hebben moeten eten op de kamer. In de ochtend zelf je ontbijtpakketje afhalen, in de avond word het naar je kamer gebracht. Alles geleverd in piepschuimen bakjes. Maar buitenom dat was het eten warm en heerlijk extra pluspunt voor de kok!

Je kan Parkeren achter het hotel maar is heel krap.

Hotel Piccard info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden