Camping Molecaten Park Wijde Blick *****

Camping Molecaten Park Wijde Blick *****

Camping Molecaten Park Wijde Blick
Camping Molecaten Park Wijde Blick

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Wijde Blick voor je op een rij gezet:

215 reviews over Camping Molecaten Park Wijde Blick in het Nederlands

Super!

Wendy Suykens, 11-2-2018

Wij komen al jaren naar Renesse, vooral omdat mijn dochter hier paard rijdt. Wij zaten altijd bij park van andere keten en dan reed ik altijd met haar naar de manège. Vorig jaar was ik het beu, en dus boekte ik een camping vlak bij de manége voor de paasvakantie en de grote vakantie waar ook vrienden van ons logeren. Door omstandigheden moest ik in de Krokusvakantie verlof nemen en die camping die ik had geboekt is nog niet open, dus ik heb de Wijde Blik geboekt. Zo proper, zo verzorgd, de huisjes, de omgeving, het zwembad. Spijtig dat het restaurant enz... nog niet open is, want ziet er mij wel gezellig uit. Maar begrijpelijk, het is nog winter. Vriendelijk personeel, wel 45 posten op tv, wifi werkt zonder problemen, lekker warm in de chalet. Ik heb elders wel wat anders meegemaakt. Binnenkort zitten we op die andere camping, vlakbij de manège, die is ook heel verzorgd, en is gemakkelijker voor mijn dochter van 11 om alleen naar toe te gaan, maar camping De Wijde Blick is voor ouders met kinderen die niet paardengek zijn, super tof in de zomermaanden. Veel speeltuinen, en er is blijkbaar toch heel wat te doen in de zomer. En vooral, heel verzorgd en vriendelijk personeel. Chapeau!!! PS: Ik heb voor de eetgelegenheden geen cijfer gegeven omdat het restaurant nog niet open is.

Uitje met de camper naar Zeeland

Fons, 19-11-2017

Als camperaar heb we in feite alle faciliteiten aan boord waardoor we normaliter nooit naar campings gaan. We zijn dit jaar daar van afgeweken om eens met de Acsi Card in het naseizoen tegen gereduceerd tarief kennis te maken met een camping in een bekend toeristengebied. We vielen van de ene in de andere verbazing. Wat een ongekende luxe voor zo'n lage prijs. Een zeer mooi binnen zwembad, prachtig, nieuw en schoon sanitair en we konden zelfs gebruik maken van een vaatwasser (hebben we thuis niet eens). Verder was er een winkel, snackbar en restaurant aanwezig en kon je zelfs ontbijt aan de camper laten brengen. Ook positief is de rustige ligging; loopafstand naar het centrum van Renesse en naar het strand (dat laatste kun je overigens beter met de fiets doen die je ook op de camping kan huren). Verder was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk geen negatieve zaken te melden. Een tip misschien is om de camperplaatsen te verharden. Was nu wel erg drassig na de regen.

Prachtige, rustige camping

Daniëls Daniëlle (echtgenote Backx André, 15-11-2017

Verbleven er voor een week begin november. Zeer rustigeschikt camping met kraaknet sanitair. Zeer vriendelijk onthaal, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar in de lente....

Perfect

Alex van Nuland, 20-10-2017

Lekker een weekje herfstvakantie en natuurlijk omdat het mooi weer was is dit een goed begin van de vakantie. De camping is perfect en je merkt niet dat er minder aandacht wordt gegeven in het naseizoen.

De toiletgebouwen zijn proper, er hangt nog een vakantiesfeer en het personeel is vriendelijk. Een echte aanrader. Fijn dat er honden toegelaten worden en dat was een criteria voor ons. Ook fijn om te zien dat de hondenbezitters er goed mee omgaan.

Mooie locatie vlakbij het strand en het centrum

Munter, 16-10-2017

Echt alles is er perfect.

Meer dan de moeite waard

Len, 9-10-2017

Erg compleet (zeer proper) chalet, prima onderhouden park, uitstekende voorzieningen zoals zwembad en winkel met broodjesservice. Gezellige koffiecorner, vriendelijk personeel.

Geen minpunten ontdekt.

Fantastisch!

Odette van der Kuil/ Arjan van het Bolscher, 26-8-2017

Wat een leuke en mooie camping! Wij hebben de afgelopen 2 weken genoten op de camping! Mooi veld, keurig sanitair, vriendelijk personeel. Camping is erg gezellig en mooi ingericht; een gezellige camping voor jong en oud. Renesse ligt op loopafstand. Prachtige stranden, gezellige dorpjes. Volgend jaar komen wij weer terug👍🏻👍🏻

Geweldige familie camping

Scholten, 26-8-2017

Super camping met voor de kinderen gigantisch veel speelmogelijkheden.

Animatieteam is super.

Zwembad is perfect mooi overzichtelijk. Supermarkt is niet erg groot maar heeft werkelijk waar alles wat je nodig hebt op vakantie. Naar het centrum van Renesse doe je met de fiets nog 5 minuten over. Strand ligt op nog geen 10 minuten.

fantastisch

Anita Jacobs, 14-8-2017

Sanitair heel schoon, personeel heel goed en vriendelijk.

Volgend jaar zeker weer.

Prima gezinscamping.

Fam. Veenhoven, 14-8-2017

Nette camping op enkele minuten fietsen van Renesse en het strand. Voor kinderen is er genoeg te doen, ook als zij niet deel willen nemen aan de animatie. In de omgeving voldoende leuke plaatjes om te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Wijde Blick in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Wijde Blick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park Wijde Blick scoort een 9.02 uit 10 op basis van 266 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: