Camping Molecaten Park Wijde Blick

• 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

Op Molecaten Park Wijde Blick ervaar je het echte kampeergevoel. Animatie, speeltuinen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Maar ook een ontbijtcafé, brasserie en snackbar vind je hier. Huur een fiets vanaf de camping en ontdek het centrum van Renesse of breng een bezoek aan een van de langste bruggen van Europa: de Zeelandbrug.

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Wijde Blick voor je op een rij gezet:

290 reviews over Camping Molecaten Park Wijde Blick

• 9Henk28-09-2019

Aan te bevelen.

Netjes en schoon. Voldeed volledig aan onze verwachting. Gelukkig met centrale verwarming! Erg comfortabel in de herfst, niet vochtig!

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 5Phileine Bordewijk04-09-2019

zwembad beperkt geopend

Bij slecht weer niets te doen. Daarom zo jammer dat het zwembad pas om 10 uur open en al om 18 uur dicht gaat. Onbegrijpelijk ook, nu er geen toezicht is in zwembad. Geen busverbinding dus je kan geen kant op. Restaurant en snackbar te duur en oude friet wordt drie dubbel gebakken.

• 4Staat v/h sanitair

• 9willem metz03-09-2019

uitstekende camping met de juiste voorzieningen

gunstig gelegen , mooie ruime plaatsen prima sanitair, mooie fietsroutes

• 10Staat v/h sanitair

• 10L.Kroon01-09-2019

Fantastisch!Park waar jong en oud zich thuis voelt

Leuk park ,wij waren er met onze kleinkinderen ,voetbaltoernooi veel erg in de smaak. Daarbij vinden wij het super schoon , Jammer is het wel dat niet alle recreanten dit zo houden. Laat viezigheid niet voor een ander achter Zo krijg het park ook geen slechte naam

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Gezin met kind (17)28-08-2019

Aanrader voor verblijf aan zee in Nederland.

Prima 5 dagen aan zee gehad. Camping ligt op fietsafstand van het strand, 10 minuutjes fietsen. Wandelen naar centrum Renesse is ongeveer 15-20 minuten. Het is een rustige camping met prima faciliteiten, sanitair is netjes en altijd op korte loopafstand van de plekken. Winkel voor kleine boodschappen en verse broodjes is ook prima. De camping is verdeeld in kleine veldjes, waar je een ruime plek hebt. En de hond mag mee en ook mee op het strand (wel aangelijnd in de zomer). Kortom wij vinden het een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

• 9Fam Hekman19-08-2019

Top! Heerlijke camping.

Mooie camping met goede service en top animatie

• 9Staat v/h sanitair

• 4M reulink01-08-2019

Kan niet slechter...

Het is een vijf sterren camping dan zou je verwachten alles piekfijn in orde en dat het er mooi en strak uitziet. De groenvoorziening is woest het restaurant en de terrassen zijn leeg het ziet er slecht onderhouden uit . Geen toezicht in zwembad maar wel gevaarlijke obstakels . Animatie is een aanfluiting .De receptie is om 17.00 uur dicht, De campingwinkel is om 18 uur dicht Cafetaria om 20 uur dicht. En dit allemaal in het hoogseizoen. Na vijf uur is alleen de nacht bewaking aanwezig welgeteld een meneer . De douches zijn koud , Schoonmakers spreken geen Nederlands alleen maar Poolse Roemeens of iets dergelijks , er wordt een keer per dag schoongemaakt het toilet gebouw is dan twee uur dicht , Dan moet je naar de andere kant van de camping om na toilet te gaan .Het eerste toilet gebouw gaat al om 10:30 uur dicht. En ligt veel weggewaaid blad en dergelijke op de terrassen en tribune nodigt niet uit om daar te gaan zitten.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Maartje25-07-2019

Leuke camping!!

Leuke schone camping. Toiletten en douche ruimtes zijn ondanks dat ze maar 1x per dag schoon gemaakt worden goed zuiver. Winkeltje is niet groot, maar voor de hoog nodige dingen prima. Enige minpuntje vinden we dat de campingplaatsen aan de krappe kant zijn en dat iedereen z'n caravan in een andere richting zet.

• 6Eetgelegenheden

• 8sabine25-07-2019

In principe voor herhaling vatbaar

Mooie camping met goede voorzieningen. Heerlijk zwembad met prima watertemperatuur . veel kinderen van 10 tot 18 jaar . ook voor de oudere jeugd animatie in de avond. Sanitair werd meerdere maken per dag schoongemaakt , 1 keer per dag grondig zodat je even gebruik maakt van andere sanitairgebouw. Wel jammer dat er mensen jaarlijks terugkeren en dan meteen voor 8 weken, waardoor er een ons kent ons sfeer ontstaat, hierdoor gaat de vrije sfeer voor andere gasten weg. De eerste week wisselden de plekken wel, wat voor een gemoedelijkere sfeer zorgde . dit zouden ze beter los van elkaar kunnen houden. Verder prima vermaakt , leuke dorpjes als burgh haamstede en zierikzee. Oudere jeugd kan bij het strand banaan en kanovaren enz . leuke strandtentjes en zeehonden spotten. Transferium dichtbij

• 10Eetgelegenheden

• 3Daniella22-07-2019

Nooit meer!

Douche 9 van de 10 keer koud. Wij zijn met een kleine baby van 4 maand. Ook koud badwater. Niet te doen! Vaak vieze wc's en douches. Wordt maar 1 keer per dag schoongemaakt. Animatie is minimaal. Op sommige dagen begint het pas om half 4. Wasmachines zijn goor. Voor ons zeker geen tweede keer. Dit is niet hoe wij een 5 sterren camping voor ons zien. Enige positieve is de ligging bij Renesse. Daarnaast missen wij een buitenbad met de warme dagen. Zwembad is heel klein. En absoluut niet gezellig met een barretje of iets van een terrasje.

• 2Staat v/h sanitair

11 tips over Camping Molecaten Park Wijde Blick

• Debster, 11-06-2012

Zeelandbrug. Renesse. Zierikzee.

• familie hulleman, 09-10-2011

goes en zierikzee zijn erg leuk maar ook middelburg. om in en om rennesse te fietsen is prachtig

• frans, 14-09-2012

Het strand van Burgh-Haamstede is geweldig ruim en mooi, maar ook de andere kant (Brouwershaven, Grevelingenmeer) is prachtig fietsen. Goed eten kun je bij Brasserie De Babbel in Renesse.

13 vragen over Camping Molecaten Park Wijde Blick

• Lea van den Elzen, 05-12-2018

Zomer 2019: zijn er meer pubers?

Hallo, Zijn er meer gezinnen met pubers die eind juli/begin aug. op deze camping zijn? mvg Lea

• M. Gerritsen, 27-07-2018

Honden op de camping

Hoi, ik heb een vraag voor diegene die dit jaar op de camping staan (kampeervelden). Wij zouden n.l. erg graag zomer 2019 naar deze camping gaan, maar twijfelen nog omdat honden overal welkom zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Geeft het overlast? Zijn ze altijd aangelijnd? Onze beide kinderen zijn bang voor honden vandaar. Graag hoor ik van u. Mvg M. Gerritsen

• Siemons, 18-07-2016

Koelkast huren

Wij verblijven van 30 juli tot 12 augustus 2016 op de wijde blick. Wij zijn op zoek naar een tafelmodelkoelkast om te huren voor deze periode. Mocht u tips of ideeen hebben hoor ik het heel graag!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen