Hotel De Zeeuwse Stromen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°10°
Hotel De Zeeuwse Stromen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Stromen voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel De Zeeuwse Stromen in het Nederlands

Een aanrader

Jet
28-9-2018

Prachtige locatie, vlakbij strand en centrum op loopafstand. Vriendelijk personeel. Appartement ruim en licht.

Eén minpunt: Het was niet mogelijk koffie of thee te zetten in eigen appartement. Voor iedere kop koffie moest ik naar het hotel.

Mijn vrouw en ik komen hier al heel wat jaren, en het is altijd weer fijn om hier te zijn. Ik heb een redelijk druk leven en kom hier in een aantal dagen helemaal tot rust. Het ontbijt is altijd heel goed verzorgd. Het avond eten is altijd weer een verassing, Ik heb in al die jaren altijd heel lekker gegeten. Het personeel is vriendelijk in zowel het restaurant, receptie en housekeeping. Bij het avond eten heeft het personeel echt oog voor detail om het je zo aangenaam mogelijk te maken.

Heel af en toe gaat er wel iets iets mis bij de receptie, echter word dit altijd op een snelle en correcte manier opgelost.

De ligging is perfect zo dicht bij het strand. De winkelstraat in Renesse is niet meer wat het geweest is. Veel hippe kledingwinkels met dure merken en de echte leuke winkeltjes zijn verdwenen, dit vinden we erg jammer, maar dit heeft niks met het hotel te maken.

We hebben de reservering voor ons volgende verblijf al weer staan.

had er meer van verwacht

hans van vugt
10-9-2018

na de 6 prettige jaren dat we hier komen met onze hond en zelfs regelmatig menig keer per jaar.

werden we zondag 9-9-2018 niet correct behandeld. door de mensen van het restaurant.

de meisjes van de receptie waren heel begrip vol en vriendelijk

jammer dat het zo heeft moeten zijn.

PLESANT

katy
10-8-2018

Mooi ligging tegen de duinen,heel lekker ontbijt en avond maaltijden,vriendelijk personeel,wat wij zeer slecht vonden waar de honden in de restaurant .....erg jammer dat dit mag wj houden van honden maar niet bij de eten.....

Mooi gelegen, eten zeer matig duur hotel

Fam hendriks
24-6-2018

Hotel heeft perfecte ligging. Alleen is er zoveel veranderd. Of ook weer niet. Het eten bv de kok heeft de meest rare combinaties. Er was bv kalfs entreco bord was zo povertjes opgemaakt. Het bord lag vol stukjes citroen met schil in stukjes gesneden en harde stukjes wortels met vreemde smaak. En je verwacht er lekkere saus bij niet dus. Wel een kl schaaltje kruidenboter. Vraag je aan serveerster waar is de kruidenboter eigenlijk voor zegt ze of het de normaalste zaak van de wereld is voor bij het vlees! Huh de k je dan moet ik koude keuidenboter op vleessmeren?? Al de borden zijn opgemaakt alsof je in een wegrestaunt bent! Zo slechte combinaties en borden niet mooi opgemaakt. Sommige serveersters lijken wel robots. Zo gemaakt. Met wel wat uitzonderingen. De soep is net water en vaak zonder vulling. En dagenlang zelfde buffet. Ontbijt is Goed. Prijzen kamers erg duur!! En jammer geen vaste krachten .

De Indische stromen

bram lubbers
8-6-2018

Uitstekend gelegen hotel met nette kamers en vriendelijk personeel goed eten van lokale bodem.De zeeuwse staat voor met lokale en streekprodukten te werken.Daarom vind ik het vreemd dat er als souvenier zakken kroepoek verkocht worden Hoop niet dat er de volgende keer Nasi op het menu staat hoe lekker ook daarvoor ga ik niet naar Zeeland.Blijf bij het Zeeuwse produkt

Stomme

Dana
15-5-2018

Heb weer een paar leuke mineralen gescoord maar bij de balie vertelden ze dat ze met de verkoop gingen stoppen.Alles wordt natuurprodukten alleen het oernatuur produkt mineralen gaat eruit.Vind dit zo ontzettend stom.Dit was het enige leuke voor jongeren.Slechte service

Prima hotel en enorm hondvriendelijk

Fam.Claeskens - De Meutter
2-5-2018

Vriendelijk onthaal. Ook onze hond was meer dan welkom. Wat absoluut niet kan is dat er vast tapijt aanwezig is op de kamers waar honden vertoeven. Je ruikt het meteen bij aankomst, dit kan echt niet. Kamer was basic schoon, in de hoekjes aan het raam lagen dode vliegjes en de bovenste kastjes in de badkamer waren niet netjes. Restaurant was proper. Ontbijtbuffet was prima. Het overige eten was soms wat flauw van smaakt en de porties waren aan de kleine kant. Prijs kwaliteit te duur. Ligging hotel is perfect. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en dat maakt veel goed.Ook Niemar in de bar was super. Als ze aan de minpuntjes willen werken is dit een uitstekend hotel. Blijven vernieuwen en openstaan voor verbetering is hier de boodschap.

Niet elke verandering is een verbetering

Sietske Jelgers
30-4-2018

Prima plek waar ik al jaren kom.Schrijf dit omdat ik het gevoel had door de receptie niet serieus te worden genomen.De Vitrine ligt vol voedingsmiddelen van zeeuwse origin prima.Maar een vitrine is een showkast en geen voorraadkast en er zouden geen artikelen uit verkocht moeten worden omdat veel spullen "droog en koel" bewaard moeten worden en de temperatuur in een vitrine met spots hoog op kunnen lopen.Meende bij het meel een zilvervisje gezien te hebben.Kortom slechte voedselhygiene.Hoop dat het in de keuken beter is.Ook de droppot zou een lepel kunnen gebruiken.Ieder stopt zijn handen erin net ingevet of erger naar het toilet geweest.De produkten zijn overigens niet echt bijzonder en gewoon bij de supermarkt te koop en niet hier alleen ken het ook uit Friesland daar wordt ook zeeuwsperensap verkocht.Zou levensmiddelen eerder in het restaurant of bar promoten .De Zeeuwse staat voor duurzaamheid zou de prullen uit lagelonenlanden weg

Jammer

Dolf Brouwers
28-4-2018

Accommodatie en eten uitstekend.Helaas werkt recensies bij dit hotel niet.De vitrine ziet er niet uit en lijkt wel een voorraadkast bv 3 planken met dezelfde koeken of perensap.Allemaal dezelfde artikelen die volop in het dorp te krijgen zijn.Voorheen waren er altijd leuke souveniers/sieraden/Stenen die uniek waren en ook leuk voor kinderen .De creativiteit is weg.De vitrine was altijd een blikvanger nu een donker hol volgestouwd met zakken en flesjes

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Stromen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Stromen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.