Hotel De Zeeuwse Stromen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°13°
Hotel De Zeeuwse Stromen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Stromen voor je op een rij gezet:

213 reviews over Hotel De Zeeuwse Stromen in het Nederlands

De Indische stromen

bram lubbers
8-6-2018

Uitstekend gelegen hotel met nette kamers en vriendelijk personeel goed eten van lokale bodem.De zeeuwse staat voor met lokale en streekprodukten te werken.Daarom vind ik het vreemd dat er als souvenier zakken kroepoek verkocht worden Hoop niet dat er de volgende keer Nasi op het menu staat hoe lekker ook daarvoor ga ik niet naar Zeeland.Blijf bij het Zeeuwse produkt

Stomme

Dana
15-5-2018

Heb weer een paar leuke mineralen gescoord maar bij de balie vertelden ze dat ze met de verkoop gingen stoppen.Alles wordt natuurprodukten alleen het oernatuur produkt mineralen gaat eruit.Vind dit zo ontzettend stom.Dit was het enige leuke voor jongeren.Slechte service

Prima hotel en enorm hondvriendelijk

Fam.Claeskens - De Meutter
2-5-2018

Vriendelijk onthaal. Ook onze hond was meer dan welkom. Wat absoluut niet kan is dat er vast tapijt aanwezig is op de kamers waar honden vertoeven. Je ruikt het meteen bij aankomst, dit kan echt niet. Kamer was basic schoon, in de hoekjes aan het raam lagen dode vliegjes en de bovenste kastjes in de badkamer waren niet netjes. Restaurant was proper. Ontbijtbuffet was prima. Het overige eten was soms wat flauw van smaakt en de porties waren aan de kleine kant. Prijs kwaliteit te duur. Ligging hotel is perfect. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en dat maakt veel goed.Ook Niemar in de bar was super. Als ze aan de minpuntjes willen werken is dit een uitstekend hotel. Blijven vernieuwen en openstaan voor verbetering is hier de boodschap.

Niet elke verandering is een verbetering

Sietske Jelgers
30-4-2018

Prima plek waar ik al jaren kom.Schrijf dit omdat ik het gevoel had door de receptie niet serieus te worden genomen.De Vitrine ligt vol voedingsmiddelen van zeeuwse origin prima.Maar een vitrine is een showkast en geen voorraadkast en er zouden geen artikelen uit verkocht moeten worden omdat veel spullen "droog en koel" bewaard moeten worden en de temperatuur in een vitrine met spots hoog op kunnen lopen.Meende bij het meel een zilvervisje gezien te hebben.Kortom slechte voedselhygiene.Hoop dat het in de keuken beter is.Ook de droppot zou een lepel kunnen gebruiken.Ieder stopt zijn handen erin net ingevet of erger naar het toilet geweest.De produkten zijn overigens niet echt bijzonder en gewoon bij de supermarkt te koop en niet hier alleen ken het ook uit Friesland daar wordt ook zeeuwsperensap verkocht.Zou levensmiddelen eerder in het restaurant of bar promoten .De Zeeuwse staat voor duurzaamheid zou de prullen uit lagelonenlanden weg

Jammer

Dolf Brouwers
28-4-2018

Accommodatie en eten uitstekend.Helaas werkt recensies bij dit hotel niet.De vitrine ziet er niet uit en lijkt wel een voorraadkast bv 3 planken met dezelfde koeken of perensap.Allemaal dezelfde artikelen die volop in het dorp te krijgen zijn.Voorheen waren er altijd leuke souveniers/sieraden/Stenen die uniek waren en ook leuk voor kinderen .De creativiteit is weg.De vitrine was altijd een blikvanger nu een donker hol volgestouwd met zakken en flesjes

Mooi hotel voor een paar dagen kust!!

Roger & Marielle
16-4-2018

Prima hotel, mooi gelegen tegen de duinen bij Renesse. De maaltijden zijn goed verzorgd en er is voldoende keuze. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn ruim van opzet en voorzien van alle gangbare opties.

Meer van verwacht ....

Meer van verwacht ...
14-4-2018

Wij kwamen hier gisteren aan in de veronderonderstelling dat we een duinappartement hadden geboekt , groot was de teleurstelling toen we onze duinkamer toegewezen kregen ...hier was volgens mij echt een vergissing gebeurt.

De duinkamer was klein en er hing een slechte geur , achter de deur stond een vuilemmer vol met vuile pampers , dit kan toch echt niet ! Dit direct gemeld aan de receptie die de emmer kwamen ophalen en we kregen ter compensatie een zakje drop ! Sorry maar we zijn volwassen mensen en geen kleine kinderen , ze hadden de kamer moeten reinigen want ook het toiletpapier was zo goed als op ! Ik had veel zin om naar huis te gaan ....de volgende dag nog eens gemeld en toen wel de kamer komen reinigen , maar ondertussen wel een ganse dag in de stank gezeten ...

Het ontbijt was wel goed en ook Het buffet was lekker .

Zeeuwse "dromen"

Jean
3-3-2018

Hotel Zeeuwse Stromen krijgt een nipte voldoende. Bij ontvangst moest onmiddellijk de volledige factuur betaald worden. Weinig uitleg gekregen maar er werd wel aangedrongen om te reserveren voor het avondeten. Badkamer is aan vernieuwing toe en hygiëne kan beter. Toelaten om honden te houden op kamers met voltapijt ... De ligging. bar en het ontbijt zijn het beste wat het hotel te bieden heeft.

Even uitwaaien

Nadine
27-2-2018

Ontvangst pover. Direct de vraag om de factuur te betalen en bitter weinig info over hotel ontvangen. Wel werd aangedrongen om tafel voor diner te reserveren.

Kamer ok maar badkamer is aan vernieuwing toe.

Voor diner is er keuzemenu (voelt aan als in bedrijfsrestaurant). A la carte genomen maar is ondermaats. Ontbijt is ok.

Super hotel, om met je hond heen te gaan

Cari Houben
27-1-2018

Alles prima. Heel vriendelijk. Alles netjes

Heel gezellige bar en super goed geregeld gluten vrij ontbijt 👍👍👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Stromen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Stromen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zeeuwse Stromen scoort een 8.12 uit 10 op basis van 217 reviews.