Hotel De Zeeuwse Stromen

Hotel De Zeeuwse Stromensterstersterster

7.4Goed

Nederland, Zeeland, Renesse

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor De Zeeuwse Stromen voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Contact

235 reviews over Hotel De Zeeuwse Stromen

• 9Robert26-02-2020

Aanrader

In plaats van te carnavallen zijn we een paar dagen naar Renesse geweest, we hebben een heerlijk weekend gehad met onze hond in een duinkamer. Super mooie locatie aan heel dicht bij het strand. Zeer uitgebreid ontbijt. Maandagavond was het mede door het slechte weer volle bak in het restaurant maar we konden toch aan tafel ondanks dat we niet hadden gereserveerd en we hebben er heerlijk gegeten. We komen zeker weer terug, met de hond, dat staat vast!

Gereisd met partner in februari 2020

• 7C27-01-2020

Tip: Doe alleen logies met ontbijt

Diner was matig Zout en peper de hele week niet bij gevuld Bestek werd tussen door afgetuigd en pas nadat de volgende gang is opgediend mopperend weer gebracht. Logies met ontbijt prima, maar diner elders de volgende keer! Waarom worden de handdoeken verschoond als ze ophangen?

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 9Familie Broers, Gh03-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

We hadden een duinkamer, dus een klein huisje. Er was een koelkast, wasbak en TV. Er was ook een safe. Best enkele glazen mee nemen van thuis, want er zijn enkel 2 plastiek bekertjes in de badkamer. De living is knus. Onze hond sliep er s’nachts. Er is ook een terras. De badkamer en de slaapkamer zijn mooi en ruim genoeg. Het grootste minpunt was voor ons het echt wel harde bed, niet goed voor onze rug! De glazen voordeur vonden we ook niet zo fijn. Het ontbijt is het hotel was zeer goed en uitgebreid. In de bar is het ook gezellig zitten. Voorts is de ligging van het hotel zo vlakbij de duinen een pluspunt. Wij en onze cocker hebben een fijn weekend gehad met lange strandwandelingen. We komen graag nog eens terug!

• 2019
    8Collin sandy28-12-2019

Goed en fijne mensen int restaurant personeel

1 nachtje in dit hotel Super tevreden over het hotel en de restaurant bediening topservice Buffet heel goed .goede koks Zeker de moeite waard.

• 8Andre20-12-2019

Voor herhaling vatbaar.

Mooi gelegen dicht bij de zee, fiets- en wandelpaden. De kamer was mooi verzorgd, wel wat verouderd en het bed piepte en kraakt als een nogal wat. De bar en restaurant was prima. Het eten was goed en het personeel erg vriendelijk. Enkel dat er ook honden mee mochten in het restaurant vond ik wel een negatief punt. Verder een aanraden in een mooie rustige omgeving.

• 7Irene Valk01-12-2019

Goed, maar wel beperkte faciliteiten in de kamer.

Wij hadden twee duinkamers geboekt. Mooi huiskamertje en goede bedden, maar wat echt gemist werd is een waterkoker en kopjes/glazen. In de zomer zal een koelkastje ook gemist worden. Dit zijn dingen die wij wel hadden verwacht in een hotelkamer. Je wordt gedwongen om geld te spenderen in de bar van het hotel. Het buffet ‘s avonds was echt matig tot slecht, prefab ravioli bijvoorbeeld, weinig keus. We konden pas om 20 uur terecht, er was niet vooraf verteld dat er alleen lopend buffet was ipv a la carte. Om 21 uur werden de toetjes al opgeruimd en de koffieautomaat was buiten gebruik. De bar na afloop was erg gezellig. Personeel overal heel vriendelijk. Het ontbijtbuffet was wel uitstekend.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8John van duren27-09-2019

Dicht bij de zee en mooie duin kamers

Prachtig gelegen zeer dichtbij de zee. Komen al jaren hier. Een tijd lang eten niet echt allesMaar... nu na een tijd weer terug. Van de kaart gegeten en echt verbeterd. Heel lekker gegeten. Het salladebuffet had wel mogen bestaan soep en nagerechten buffet missen we niet. De fitness ruimte is en blijft enorm verouderd en zwembad en whirpool ook. Duinkamers zien er heel leuk uit. Prijs kamer behoorlijk duur.

Hotel en duinkamers aanrader. Appartement geen ervaring mee.

Gereisd met partner in september 2019

• 8MPN19-09-2019

Te veel honden

Hier geweest voor een vergader arrangement, alles goed geregeld. Grootste punt van ergernis is het grote aantal honden dat hier bij hun eigenaar op de kamer verblijft. Zelfs de honden in de eetzaal die ook blaffen tegen elkaar. Snap niet dat er zo veel honden in een hotel kunnen en mogen verblijven. Ik heb echt geen hekel aan honden maar dit is te gek.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Fam. Juvi16-07-2019

Nooit meer, een verblijf om snel te vergeten...

Juist een waarschuwing voor mensen met honden en kindjes. De eigenaars laten hun 3 volwassen Rhodesian Ridgebacks (één teef en twee reuen) loslopen op het terrein en hebben geen controle over hun laatste aanwinst. Zo is mijn vrouw met onze dochter achterna gezeten door een reu, deze stopte op drie meter blaffend met ontblote tanden. Hij bleef daar staan grommen totdat de eigenaar haar hond kwam ophalen. Dit zonder zich maar eventjes te verontschuldigen. Dit maakte een enorme slechte indruk op onze dochter van 3jaar. Commentaar van de eigenaar….jongens jongens, wat een paniek. Een dag later zat hij terug achter onze honden aan en konden we juist binnen glippen. Weer een dag nadien stond hij weer te grommen toen we in de auto wilden stappen om naar het dorp te rijden. Sindsdien zijn we elke keer met angst gaan wandelen. En zij lieten hun honden gewoon los zoals als altijd. Geweldige klantvriendelijkheid kan ik dit absoluut niet noemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Jaap Mollen05-03-2019

Op zich te doen.

Dit hotel geboekt via deal. In de omschrijving stond oa het volgende: ...zo is er een binnen en buitenzwembad, sauna, fitnessruimte, whirlpool en Turks stoombad. Ja die waren inderdaad. Het binnenzwembad was op zich oké, wat verouderd maar je kon zwemmen. De sauna en het Turkse bad stonden niet aan, geen water in het whirlpool. De fitnessruimte bestond uit slechts een 5 tal zeer verouderde en niet goed werkende cardio apparaten. Een roeiapparaat waarvan de ketting niet goed oprolde, een fiets die gammel en te laag was voor mij, een crosstrainer die om de haverklap stilviel omdat mijn hartslag te hoog werd(vond dat apparaat kennelijk) een verouderde loopband en een soort oude stepper. De kamer was op zich oké, wel wat verouderd, het bed was niet al te best en piepte en kraakt als een malle. De bar was prima, het restaurant ook. Ook het eten was prima en het personeel erg vriendelijk. Mooie omgeving en prima wandel mogelijkheden.

Gereisd met partner in maart 2019

15 tips over Hotel De Zeeuwse Stromen

• P., 01-05-2014

Fietstocht door het prachtige duingebied.

• B. v. Leeuwen, 20-11-2013

Zeker de moeite waard om het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk te bezoeken

• Tuênke, 12-12-2013

In strandpaviljoen 'De Haven van Renesse' kun je heerlijk relaxen en lunchen met vriendelijke bediening en heeft uitzicht op de zandbank waar de tientallen zeehonden aan het zonnen zijn.

0 vragen over Hotel De Zeeuwse Stromen

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats