Vakantiepark Roompot Bos en Duin

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

36 reviews over Vakantiepark Roompot Bos en Duin

• 2van der heiden03-08-2020

vies huisje en een simpel park

Het huisje moest schoon zijn. Dit was niet het geval. Vieze vlekken op de banken, vies bestek en vieze bestekla, er lag een nagel op mijn nachtkastje, de plankjes in mijn kledingkast waren vies, in het bedlinnen (dat we zelf moesten opmaken) zaten vieze vlekken, in het dekbed zaten lange donkere haren enzovoorts. Totaal niet hygienisch. Geen privacy in de tuin. In de tuin alleen maar stenen, geen gras. Kleine badkamer waar je niet je schone kleren en handdoek kon neerleggen. Ook zochten we een klein grasveldje om te badmintonnen, dat was er niet. Klein, simpel park met nauwelijks speeltoestellen voor de kinderen.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    9H.J. Baan27-09-2019

We komen hier zeker nog een keer!

De ligging van het park. De sfeer

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 04-10-2019

Bedankt voor je review! Wij kunnen niet wachten om jullie terug te zien. Graag tot ziens!

Groetjes,

Cynthia

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marianne uit Herkenbosch07-06-2019

Het was een fijne plek voor een weekje aan zee.

Prima huisje, fijne bedden, autovrij park, vlakbij de zee. Wij zaten in een huisje dat pal achter het hotel lag, daardoor minder privacy in de tuin

• 7Onderkomen

Roompot vakanties, Social Media Marketeer, 27-06-2019

Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf Marianne!

Wij hopen jullie graag nog eens te verwelkomen bij een van onze Roompot parken.

Groetjes Manou

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Lientje De Bruin06-10-2018

Vast nog wel een keer

Dat ze niet in en uit kunnen laden voor de deur.

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-11-2018

Bedankt voor de feedback, Lientje!

Hopelijk mogen wij je snel nog eens op dit park of één van onze andere parken begroeten! :-)

Groetjes van Peggy

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Mevr. Claes23-07-2018

Zeer geslaagd weekend aan zee met huisdier!

Huisdiervriendelijk park. Uitstekende ligging voor hondenstrand.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-08-2018

Bedankt voor uw review. Heerlijk om te lezen dat u en uw huisdier zo genoten hebben van jullie verblijf in deze mooie omgeving. Graag tot ziens op Bos en Duin!

Groetjes Kathinka

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9wilfried kortleven antwerpen03-01-2018

zeer aangenaam

mooi geriefelijk huisje,zeer goed uitgerust (keukenspullen...) rustige omgeving parkeren is moeilijk bv bij in- en uitladen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 08-01-2018

Bedankt voor jullie feedback, Wilfried! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over de geboekte accommodatie.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan in de omgeving?

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

5Frank05-05-2017

Net niet

Een huisje huren en toch het campinggevoel, dan is dit de juist de plek voor je. Huisje erg kort op mekaar, gehorig. BBQ, muziek, blaffende honden. Inrichting is prima. Bed was erg hard. De toilet rook naar urine. Geen animatie of iets wat er op lijkt. Er zijn in de omgeving betere en mooiere huizen te huur. Waarschijnlijk voor een ander tarief, maar toch zou ik daar voor kiezen. Het is allemaal verouderd. Ligging tov strand is prima.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-05-2017

Wat jammer dat jullie verblijf op Bos en Duin niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan, Frank. Zoals op onze website staat aangegeven, worden er op vakantiepark Bos en Duin geen faciliteiten en sport- en animatieactiviteiten aangeboden. Als gast mag je namelijk gebruik maken van de sport- en animatieactiviteiten op Hof Domburg. Daarnaast heb je tijdens je verblijf onbeperkt gratis toegang tot subtropisch zwemparadijs De Parel op Hof Domburg.

Wij hebben jouw genoemde verbeterpunten doorgegeven aan de parkleiding en zullen de mogelijkheden tot verbetering bespreken. Graag tot ziens op één van onze Roompot parken.

Groetjes Mandy

Gereisd met vrienden in april 2017

• 8johan12-08-2016

helemaal top echt een aanrader !!

Wij hebben genoten van onze vakantie in roompot vakantiepark Bosch en duin Lekker dicht bij het strand en het huisje was werkelijk Van alle gemakken voorzien

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9KvH09-05-2016

Topplek en na renovatie weer helemaal 2016!

Wij komen hier al een groot aantal jaar, vaak in de zomer maar ook af en toe in de winter of lente. Een rustig vakantiepark zo dicht bij het strand is eigenlijk nergens anders met deze kwaliteit te vinden. Een dagje slecht weer kan natuurlijk altijd, maar daar biedende vele mogelijkheden voor een uitstapje naar de omliggende steden meer dan voldoende opties voor het gezin (in ons geval 3 kids <10).

Dit jaar werden we echter verrast dat ons favoriete huisje nummer 15 geheel gerenoveerd is! De oude keuken was inderdaad wat gedateerd geraakt...we hebben nog nooit zo vaak gekookt op vakantie. 😊

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8abrvroon17-09-2013

Op loop afstand naar het strand

Wij zijn hier ook in de jaren 1994 t/m 1997. Het huisje (45) dat we hadden was vrijwel niet veranderd. Lekkere basic inrichting. Wifi helaas veel te duur (Via Roompot). Vlak bij het strand. Cafetaria De Bostent is altijd leuk na een lange dag aan zee. Op Walcheren en omgeving is genoeg te doen. Dit jaar was het uitzonderlijk mooi (strand)weer.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013