Camping Zonneweelde

Camping Zonneweelde
7,9

Genoeg te doen in de omgeving van Camping Zonneweelde in Nieuwvliet. De kinderen kunnen lekker spelen in de waterspeeltuin, op de sportvelden en bij de animatie. Je zit vlakbij het strand en er zijn veel dingen te doen in de omgeving zoals fietsen, een bezoek aan de Poort van Vlaanderen in Terneuzen of met de kinderen naar de struisvogelboerderij.

335 reviews over Camping Zonneweelde in het Nederlands

Sympathie verloren.

Felice
26-8-2019

Deze camping eigenaren hebben hard hun best gedaan om het oprukkende toerisme te kunnen bieden wat andere recreatie in de buurt al heeft (bijvoorbeeld Landal om de hoek van deze camping). Wat ze helaas nog onvoldoende hebben is klantgerichtheid. Ik kom hier al jaren en de laatste tijd merk ik een gespannen sfeer bij het personeel en heb ik telkens het gevoel dat ik teveel betaal en wordt ik steeds onvriendelijk behandeld. Een cursus klantgerichtheid zou zeker op zijn plaats zijn. De camping is erg mooi geworden en kan wat dat betreft zeker concurreren met de 'grote spelers' in de buurt. Nu de gunfactor richting klanten nog. Het restaurant is mooi geworden maar de hoge prijzen maken het eten er niet beter op. Voor mij heeft deze camping zijn sympathie helaas verloren. Ik heb de stille hoop dat deze nog terug keert maar ga er voorlopig niet meer heen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Goed gelegen, nette camping, maar weinig sanitair.

R.
26-8-2019

Een mooie camping op prima loopafstand van het strand. Vriendelijk personeel. Leuke animatie. Grote kampeerplaatsen. Maar echt te weinig sanitair, dat vervolgens niet lang proper is...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gerda
22-8-2019

Heel fijn verblijf gehad. Hele mooie camping op een prachtige locatie. Aanrader voor iedereen.

Top Ervaring

Patrick
22-8-2019

Fantastische familie camping voor zowel jonge kinderen als tieners. Camping is afgelopen winter flink vernieuwd en heel erg mooi geworden. Zeer behulpzaam personeel. Leuk animatie team En de eigenaren zijn prettige mensen die meteen klaar staan als er wat is.

Nooit meer

Natalie
20-8-2019

De WiFi deed het niet. Ze vertelde aan de balie achteraf dat er 3 WiFi punten waren. Maar wij hebben met geen enkele code WiFi gehad. Het zwembadwater was erg koud. Ik heb gezwommen maar naar een kwartier was ik verkleumd Er zwom ook bijna niemand in. En rondom de camping is niks te beleven. Voor ons nooit meer

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

“Overpromised and underdelivered”

Rijndorp
18-8-2019

De kampeerplekken vinden wij zeer beperkt en erg krap op elkaar.

Wij kregen een plek toegewezen welke voormalig een vaste plek voor een stacaravan was. De plek waar de stacaravan stond was opgevuld met houtsnippers. Niet echt geschikt voor een tent en de ondergrond was mega ongelijk - zelf met hark eerst gelijk moeten maken.

Het sanitair was zo ver dat we met de auto gingen (10 min lopen) omdat de locatie was gebaseerd op de aanwezigheid van sanitair in een stacaravan.

Kortom deze kampeer plek was voor een gezin met kleine kinderen niet geschikt. Ondanks uitgebreid contact met camping begin 2019 over onze wensen.

De prijs van de kampeerplek is hoog om te moeten betalen voor warm water (douchen en afwassen) + een WiFi welke overbelast is.

Ons gevoel bij deze camping is dat men denkt dat ze het helemaal top voor elkaar hebben. Echter veel ter verbetering.

Positief: restaurant, zwembad en de indoor speeltuin

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuke camping met verbeterpunten, 600mtr vh strand

Vis
17-8-2019

Kleine camping op een mooie locatie. Te Weinig toiletten. Betalen voor warm water dmv een pasje(vervelend). Zwembad was wel wat koud.

Nooit meer

##
17-8-2019

Wij zaten in een standaard 5 per stacaravan. Vreselijk oude meuk. En ontzettend ongezellig. Het is z’n kleine moeite om zn caravan gezellig te maken. Toen we aan kwamen was het vies, broodkorsten lagen nog onder de bank. M’n zoontje stond met zn voetje in een glasscherf die nog op de grond lag. En ik kan nog zo 5 gebreken opzeggen. Echt heel jammer want verder is het een mooie camping op een fijne plek vlak bij een mooi strand.

Nooit meer!

Louella Peters
9-8-2019

Camping 2019?! Wij zijn geweest met gezin 2 kinderen van 12 en 1 kind van 2 jaar. Kinderen vonden de animatie niks aan. Daardoor veel op de trampoline en in de binnenspeelhal gespeeld en verveeld. Binnenspeelhal gevaarlijk voor kleine kinderen die kunnen overal tussendoor vallen. Wifi doet het niet. In Egypte had ik nog betere wifi! Afstand tot het strand veel langer dan 600 meter. Sanitair veel te klein. Warm water extra betalen met pasje. Altijd wachten bij de douche en wc. Vaatwasmachine wast niet schoon. Wasmachines en drogers werken niet en wassen niet schoon maar wel 6 euro. Veel onvriendelijk personeel. Kinderen worden hele dag in de gaten gehouden, toegesproken en zelfs vastgepakt al ze iets verkeerd doen . Terwijl auto's rond scheuren over de camping en snachts dronken jongelui geluidsoverlast veroorzaken en dan zie je niemand. Ik wilde een klacht indienen bij de baas naar tot op heden nog niet gebeld.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fijne families Möring met gastvrije mensen!

Tineke Mulders-de zeeuw
2-8-2019

Fijne familie camping! Waten met een camper met kleine kinderen. Stonden niet op een kampeerveld vanwege laat boeken. Maar prima rustig plekje. Fijn klein zwembad met waterspeeltuin. Mooi nieuw hoofdgebouw met binnen speeltuin. Goed restaurant met heerlijk eten. Wel prijzig. Sanitair mooi en schoon. Ook fijne kinder ruimte met badje en kinderdouche. Enige nadeel is betaald warm douchen met een pasje. Verder een fijne camping gehad. Camping vlakbij het strand, 15 min lopen. Veel leuke winkel en struinstadjes in de buurt. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zonneweelde in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zonneweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.