Camping Zonneweelde

Camping Zonneweelde
8,5

301 reviews over Camping Zonneweelde in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super tof echt n aanrader

M. Janssen
21-9-2018

Twas echt een hele leuke week in een mooi chalet, vlakbij de uitgang naar het strand. Enorm lekker weer dus veel gezwommen in t zwembad. Er waren ligbedden zodat je heerlijk kon zonnen. De technobus was erg interessant, luchtbuks schieten spannend en de magicshow magisch.

We komen volgend jaar zeker terug en we kijken al uit naar t nieuwe gebouw met binnenspeeltuin😀

Genoten van de vakantie!!

S.G.
15-9-2018

Zeer mooie chalets gelegen op korte loopafstand naar het strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk zwembad en voor de kinderen genoeg speelmogelijkheden. Wij komen zeker terug!

niet nog een keer

Ruud
5-9-2018

Laat ik beginnen met de pluspunten: sanitair is netjes, zwembad is fijn, restaurant is goed. Maar het grote minpunt is dat ze het nodig vinden om op de zaterdag tot 01.45 uur in de nacht door te gaan met een feestje in het restaurant, wat op zich niet erg is maar wel als de decibellen je om de oren vliegen. En als je ze er op aanspreekt luisteren ze maar veranderen niets.....

We hebben een aantal aanbieders voor Zonneweelde voor je op een rij gezet:

Dramatisch slechte WiFi en ijskoud zwembad!

Arnold V.
24-8-2018

Ons huisje was bij aankomst niet goed schoongemaakt. Overal lag nog stof.

Het zwembad is ijskoud, daar hou je het niet lang in uit. Het zwembad, zwembadmeubilair en het gebouw is erg oud en aan vervanging toe.

last but not least: de WiFi is dramatisch slecht. Zelfs een mailtje binnenhalen was niet te doen (laat staan dat de kinderen konden netflixen ‘s avonds!). Dit probleem schijnt al heel lang bekend te zijn (volgens andere campinggasten die ik hierover sprak) maar hier wordt blijkbaar niks mee gedaan. Voor ons een reden om een dag eerder te vertrekken omdat ik voor mijn werk (ben journalist) een belangrijke mail moest ontvangen met wat foto’s. Helaas was de WiFi zo slecht dat dit niet lukte.

Verder vonden we de prijs (zon’n 1000 euro) voor een weekje in een huisje (beachloft) nogal prijzig voor hetgeen je er voor krijgt op de camping.

eerste keer en keren terug volgende maand

Dobbelaere Sandrine
21-8-2018

jammer dat restaurant sluit op einde maand, want is heel lekker en leuk zitten. Staanplaatsen en douches zeer proper. Veel te doen en dichtbij zee. Voor herhaling vatbaar. Zeer kindvriendelijk en zonder kinderen, geen last van overlast.

Een zalig weekje zeeland!

Van Cauter
18-8-2018

Zeer nette en goed georganiseerde camping. Bij het winkeltje op de camping waren verse broodjes te verkrijgen in de morgend. Wellicht alleen op bestelling voor de middag of avond! Minpuntje dat er in de buurt van de camping geen supermarkt /bakker aanwezig is, en het aanbod in het winkeltje op camping zeer beperkt en DUUR is!

Super!!

Wendela van der Wal
17-8-2018

We hebben ons prima vermaakt. Mooie camping, mooie omgeving. Animatie team is hartstikke leuk!!

Super

Inga
17-8-2018

Vriendelijk personeel en service. Erg goede controle en uitvoering op het bereiden van eten voor coeliakie patiënten.

Jammer dat het toiletgebouw zo ver weg was.

Super vakantie gehad

Alles dat vakantie mooi maakt op één plek

Till
17-8-2018

hele leuke familiecamping, zeer vriendelijk team

Fantastische camping!

Hans
16-8-2018

Mooie en grote camping, nieuw en schoon sanitair, vriendelijk personeel, vlakbij de duinen, ideale camping!

We hebben een aantal aanbieders voor Zonneweelde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zonneweelde in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zonneweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.