Camping Zonneweelde

Camping Zonneweelde
8,6

257 reviews over Camping Zonneweelde in het Nederlands

Aanrader met en zonder kinderen!

Annemarie Paradé, 2-4-2018

Fantastische camping. Mooie grote plaatsen, schoon en goed onderhouden sanitair. Leuk zwembad, veel speelvoorzieningen voor de kinderen, leuke animatie, op een steenworp van het strand, veel bezienswaardigheden en activiteiten in de nabije omgeving.

Fred en Lizean soethaert, 9-12-2017

Gezellige en goed onderhouden

zeer goed

nettie, 29-9-2017

rustige camping,al meerdere keren verbleven op deze camping en altijd alles netjes onderhouden;vriendelijk en behulpzaam personeel; jammer dat de bazin niet zo vriendelijk is aan de receptie!

Als het regent: wegblijven met de caravan

Dirk, 20-9-2017

Prima camping met veel vaste caravans.

Weinig sanitair bij grote bezetting. Alles prima onderhouden

Bij aankomst mochten we met de caravan een plaats kiezen. Alle toerplaatsen waren omgewoeld . Ik denk dat ze gras hebben ingezaaid. Na een eerste poging die mislukte heb ik de caravan met de mover half naast zo'nmodderpoel gezet.

De voortent stond in de modder. Ik heb op 30 jaar nog nooit de stoelen en tafel door het grondzeil voelen zakken wegens de modder.Het had ervoor flink geregend en wij hebben er nog 2 dagen regen bijgekregen.

Ik heb een moeder tijdens de regen haar tent uit de modder zien halen om ergens op een stuk gras te zetten. De later toegekomen caravans gingen op de parking van de auto's staan: Daar was gras en geen modder.

Om te vertrekken ben ik zand uit de speeltuin gaan scheppen om onder de wielen te gooien om eruit te geraken. Met onze zware 4x4 kregen we de caravan amper op de weg. Nooit meer voor mij als het regent. Zie de foto's

tegenvaller

Dhr Janssen, 6-9-2017

Brasserie sluit terwijl je nog zit te eten, je krijgt in ene de rekening gepresenteerd, jaren hiervoor was deze altijd tot 1.00 uur open, wordt niet juist gecommuniceerd naar gasten.Maar 2 wasmachines voor de hele camping, veel te weinig. personeel in brasserie niet echt bekwaam. Verder wel schoon, en prima ligging vlak bij het strand. Zwembad is koud maar dat is voor ons geen probleem. Wel jammer dat de zwembad bar niet geopend wordt. Kindvriendelijk zeker.

Super vakantie!

J. Janssen, 29-8-2017

Super leuke camping. Mooie accommodatie. We zaten in een Chalet zag er prima uit. Buitenlamp was kapot, maar is na melding direct gerepareerd door één van de vriendelijke medewerkers.

De jongens hebben lekker gevoetbald en gezwommen in het leuke zwembad. Animatie was super; kampvuur en brandweer.

We komen zeker terug.

5 persoon chalet geen aanrader

J. Bastiaans, 25-8-2017

Wij verbleven in een 5 persoons chalet. Helaas niet wat we ervan verwacht hadden. Veel gebreken. En het terras van de buren ligt direct aan de slaapkamers van de caravan. Niet handig opgesteld. Rest van de camping ziet er prima uit. Zwembad is voor de kleine kinderen leuk maar het water is ijskoud. Strand en omgeving is erg leuk.

aanrader

familie, 22-8-2017

Goed ontvangst en super leuk ontvangst voor de kinderen. Er ging iemand mee naar de plek om ons te helpen met de caravan goed te zetten. Service!! Camping is verder goed schoon, personeel vriendelijk alleen in de supermarkt werken veel jongeren die drukker zijn met elkaar dan met de gasten. Staan af te rekenen met iemand terwijl ze met hun collega achter hen door praten. Maar dat is dan ook het enige minpunt wat ik kan bedenken. Animatie team duidelijk en veel aanwezig voor zowel kinderen als volwassenen. Speeltuinen schoon en veilig, hadden er wat meer mogen zijn. Idem met toiletgebouw, zijn wel (heel) schoon maar erg minimaal qua toiletten. De locatie van de animatie tent achter het zwembad is ons een te groot risico met 3 kleine kinderen die dol zijn op water. Animatie team keek niet naar ze om als ze weggingen dus als ouder tijdig erbij zijn om ze op te vangen. Of een tip voor de camping om het zwembad af te schermen? "s Avonds is de camping prima verlicht Omgeving is ook veel te doen. Al met al een prima camping!

Fantastische camping

H. Westera, 19-8-2017

Supergezellig en heel veel kinderplezier en animatie

Gezellige familie camping.

Fam moorman, 13-8-2017

Dit jaar voor het 6 de jaar naar de Camping geweest, Maar nu op een ander veldje. (Met speeltoestel voor de vouwwagen.)

Het is een mooi veldje voor gezinnen met kleine kinderen.

Voor ons viel het veldje wat tegen met een zoon van 8 jaar en een zoon van 17 jaar.

Dit ivm het vroeg naar bed gaan van de kleine kinderen, waardoor het voor de oudste zoon wat vervelend ( lees respect voor de mede campeerders) nog ff te chillen voor de tent met zijn vrienden niet echt handig was.

Maar gelukkig kennen we de camping inmiddels goed genoeg om volgend jaar weer een prima plaatsje voor ons te vinden.

Dus kortom weer een prima vakantie gehad en op naar het 7vde jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zonneweelde in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zonneweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zonneweelde scoort een 8.6 uit 10 op basis van 266 reviews.