Camping Zonneweelde

276 reviews over Camping Zonneweelde in het Nederlands

Top top top!

P
8-6-2018

Supermooie camping met rustige en ruime plaatsen!

Vlakbij het strand en met geweldige fietsroutes, onder andere bovenop de duinen, met zeezicht!

Vriendelijke gastvrije dame in het campingwinkeltje, met Zeeuwse tongval is zij het zonnetje van Zonneweelde!

Goede pizza's en een gezellige brasserie!

Wij komen gauw nog eens weer!

Goed georganiseerd en schoon!

Anne
4-6-2018

Prettige, schone, rustige camping. Grote service en klantgericht. Prachtige stranden in de ommgeving en veel fietsmogelijkheden.

Heerlijk

Karen
30-5-2018

Fijne camping. Zaten op een afgesloten veldje met speeltoestel in het midden. ideaal. Kinderen konden maar aan een kant van het veldje af. Leuk zwembad

Zou morgen weer gaan!

Jochem
29-5-2018

Mooie camping, ruime plaatsen en geweldig personeel. Heel behulpzaam en betrokken. Mijn kids hebben genoten van het entertainment! En ik dus ook 😜. Op 10 minuten fietsen van het strand, ideaal! Aanrader!

Super klantgerichte camping aan zee☺️

Fam. Voets
29-5-2018

De camping ligt op loopafstand van het strand. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. We hebben ons echt welkom gevoeld! De camping staat dan ook op onze lijst van favorieten☺️

Super leuke camping!

Dekker
29-5-2018

Mooie camping op loopafstand van zee. Sanitair is schoon, aparte douches en toilet voor kleine kinderen. Op ieder veldje staat een speeltoestel in het midden(voor de kleintjes) je kunt goed eten in het restaurant! Er is ook een snackbar en een kleine supermarkt. Voor een grotere supermarkt moet je naar Breskens of cadzand. Leuk zand water heuveltje waar de kinderen zich kunnen vermaken als je op het terras zit. Er is tevens een zwembad en groot ondiep zwembad, deze was nog gesloten toen wij er waren.

Leuke camping! Echt een aanrader!

Super!!

Ton
29-5-2018

ontvangst , voorzieningen zijn zeer goed. Zeer gedienstig en hulpvaardig.

Vlak aan zee en België. Ik kan geen minpunten opnoemen.

Gewoon erg goed!

Van Belle
29-5-2018

Prima rustige camping! Ook voor kinderen erg aan te bevelen. Zijn al meerdere keren hier geweest met onze camper en zullen nog zeker terug komen!

Minpuntje: zeepdispensers ontbreken aan de toiletten! Is op andere 4*campings wél aanwezig! Echt noodzakelijk om deze te plaatsen ivm hygiëne.

fantastisch. we komen zeker terug.

annet
29-5-2018

mooie grote plekken op gezellige veldjes. keurig sanitaire voorzieningen. met een heuse vaatwasser, wat een uitvinding. bespaart water en voor de campinggasten een luxe. 5 minuten en je vaat is schoon. fantastische locatie. een waar paradijs voor kinderen en volwassenen. de zee om de hoek. lekker eten bij het strandpaviljoen.

Voor herhaling vatbaar!

Saskia Neele
28-5-2018

Leuk chalet met alles erop en eraan, erg schoon en netjes.

Het gras bij het chalet mocht wel een keer gemaaid worden en misschien is het leuk om een barbecue bij het chalet te zetten?

Ondanks het slechte weer aan het begin van ons weekje Zonneweelde, hebben we het erg fijn gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Zonneweelde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zonneweelde in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zonneweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zonneweelde scoort een 8.59 uit 10 op basis van 290 reviews.