Vakantiepark Roompot Beach Resort Nieuwvliet-Bad

Tonen op kaart

103 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort Nieuwvliet-Bad

• 9Jojanneke30-01-2020

Al 2 jaar genoten

Afgelopen zomer waren we hier voor het 2e jaar. Wat hebben we ontzettend genoten. Goede service en nette huisjes. Als er iets is komen ze het gelijk oplossen. Omgeving is prachtig hier. Fietsen huren is echt een aanrader. Net zoals eten bij de 5Wegen. Komende zomer zijn we hier weer te vinden. Hopelijk is dan het centrum en zwembad klaar.

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 04-02-2020

Bedankt voor je mooie review, Jojanneke. Dat klinkt als een heerlijke vakantie op Beach Resort Nieuwvliet-Bad. De omgeving is inderdaad geweldig, heb je nog tips voor leuke uitstapjes? Ontzettend leuk dat jullie komende zomer weer op het park verblijven, graag tot dan :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Irene Donkersloot17-01-2020

Prachtige locatie heerlijk uitwaaien op het strand

Prachtige plek vlakbij het strand, heerlijk uitwaaien. Wij zaten in huisje 483 en hebben de hond meegenomen. Park is nog niet helemaal af, maar de plek is geweldig. Vlakbij Sluis waar je echt heel gezellig kan winkelen. Ook de strandtenten hebben heerlijk eten. In februari gaan we weer. Centrum en zwembad zijn nog niet klaar, waarschijnlijk deze zomer.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 04-02-2020

Wat een mooie review Iris, bedankt! Een 10, dat is nog eens een compliment en waarderen we enorm.

Graag tot ziens op Beach Resort Nieuwvliet-Bad.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 4Gert van Boven05-01-2020

mooie locatie maar een smerige woning

Mooi huisje maar boven erg gehorig. Huisje was bij aankomst erg smerig en de bedden waren niet opgemaakt,aangezien we 1400 euro betaald hebben viel ons dat erg tegen. Na een bezoekje aan de receptie kwamen ze nog wel de bedden opmaken maar schoonmaken moesten we zelf doen.

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 04-02-2020

Bedankt voor je review, Gert. Iedere accommodatie dient bij aankomst schoon te zijn. Onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. Dit is uiteraard niet onze standaard. Goed om te lezen dat je ter plaatse een melding hebt gemaakt en dat de bedden opgemaakt zijn. Uiteraard is het spijtig dat de schoonmaak niet alsnog is gedaan. Wij hebben echter wel vernomen van de parkleiding van Beach Resort Nieuwvliet-Bad dat hiervoor een andere passende oplossing is aangeboden. Wij hopen dat je verder een leuke tijd hebt gehad in Zeeland!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    4Es6927-12-2019

Nooit meer

Heb nog nooit zo'n smerige vakantie woning gehad. Het beddengoed van de vorige bewoners lag nog in de hal. In het schone beddengoed zaten allemaal gele vlekken. Wc stonk, vloer was niet stofgezuigd en de vloer was plakkerig. Zo kan ik nog wel even doorgaan, receptie probeerde het wel op te lossen, door op nieuw de schoonmakers te laten komen. Die vervolgens met 10 minuten het hele huis hadden ( schoongemaakt) hierna zou er een controle komen. De beste man hebben we helaas nooit gezien. Aan de huizen mankeert niks, omgeving prima. Maar als er zo wordt schoongemaakt dan kan je wel nagaan hoe dit erover een paar jaar uitziet.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 04-02-2020

Bedankt voor je review. Wat jammer dat de schoonmaak van de gehuurde accommodatie niet in orde was. Uiteraard dient iedere accommodatie bij aankomst schoon te zijn. Aangezien wij begrijpen dat dit bij jou niet het geval was, bieden wij graag onze excuses aan. Wel goed om te lezen dat je ter plaatse melding hebt gemaakt over de schoonmaak en het personeel hierop actie heeft ondernomen. Hierbij willen wij je laten weten dat jouw opmerkingen inmiddels ook kenbaar zijn gemaakt aan het parkmanagement, zodat dergelijke situaties voorkomen kunnen worden.

Graag tot ziens op Beach Resort Nieuwvliet-Bad.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Lamers17-12-2019

Park met geweldig vooruitzicht!

Geweldig park , met prachtige luxe vakantiewoningen..Zeker als straks het enorme hoofdgebouw klaar is, zal dit een van de mooiste parken van Nederland zijn! Wel wat afgelegen van winkels en restaurantjes, maar dit zal zeker ook ondergebracht worden in het nieuwe onderkomen!

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 20-12-2019

Wat een top reactie, bedankt! Er wordt hard gewerkt om alle faciliteiten en dus ook het hoofdgebouw zo snel mogelijk af te hebben en in gebruik te kunnen gaan nemen. Wij kunnen niet wachten:-) Komen jullie terug als het af is? Heel graag tot dan!

Groetjes

Annemarie

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Maarten09-12-2019

Fantastische plek en huis

Zeer leuk huis in een mooie omgeving. Park was nog in aanbouw, nog geen centrumgebouw, maar dat stoorde niet. Geweldige ligging aan de zee met vele mogelijke uitstappen. Op huis niets op aan te merken, ze mochten enkel de verwarming al een dag op voorhand aanzetten zodat het aangenamer is als je toekomt.

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 16-12-2019

Wat leuk dat je hebt gekozen voor een verblijf op Beach Resort Nieuwvliet-Bad, Maarten!

De luxe accommodaties zijn van alle gemakken voorzien, zodat het je aan niets ontbreekt. Daarnaast is de omgeving meer dan mooi te noemen!

Hopelijk tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8H.P. Roggeband29-11-2019

Fantastische accommodatie

Een nieuw park, nieuwe accommodatie, dus perfect in orde. Momenteel is het centrumgebouw nog onder constructie dus er zijn nog geen faciliteiten. Overlast door de bouw is minimaal.

• 5Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 16-12-2019

Fijn om te lezen dat je tevreden bent!

De centrumfaciliteiten zijn momenteel nog in aanbouw. Dit zal een ware beleving worden! Er komt een fantastisch zwembad, een zone waar tieners zich kunnen vermaken en een indoor speelpaleis! Het zal je aan niets ontbreken hier op Beach Resort Nieuwvliet-Bad!

Zien we je terug als het park helemaal af is? :)

Gereisd met partner in november 2019

• 9Aa25-11-2019

Fantastisch, heerlijk erop uit op het strand

Hoge kwaliteit van villa en goede ligging mbt strand

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 16-12-2019

Wat leuk dat je de moeite hebt genoten om jouw verblijf op Nieuwvliet-Bad met ons te delen.

De centrum faciliteiten worden fantastisch en staan compleet in het thema van de prachtige omgeving!

Hopelijk zien we je nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Antoon Verstraete04-11-2019

We komen volgend jaar terug!

Vakantiepark nog niet afgewerkt

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 16-11-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Anton!

Fijn om te lezen dat jullie verblijf naar wens is verlopen. Heb je toevallig nog tips voor leuke activiteiten in de omgeving?

Groetjes Manou

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Martin Asteleijner14-10-2019

Super mooi.

Zeer mooi park met hele mooie en gevarieerde vakantiewoningen. Van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Alles is super schoon. Mooie straten en parkeren bij de woning voor meerdere auto's. Ook de WIFI is perfect. Het park is nog niet helemaal klaar. Maar daar wordt hard aan gewerkt. We komen zeker terug.

Roompot Vakanties, Social Media Markteer, 16-11-2019

Bedankt voor je bericht Martin!

Wat leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf op Nieuwvliet-Bad. Is het volgende verblijf al geboekt? ;)

Groetjes Manou

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

1 tip over Vakantiepark Roompot Beach Resort Nieuwvliet-Bad

• Freddy1959, 23-12-2018

Waarom Noordzee Beach Village Nieuwvliet-Bad?.

✓ Unieke directe verbinding met het Noordzeestrand door autovrije loopbrug ✓ Grootste nieuwe centrumfaciliteit van de Roompot ✓ Strand bekroond met de ‘blauwe vlag’ voor kwaliteit en de ‘gouden wimpel’ voor het schoonste strand van Nederland! ✓ Gelegen tussen beschermd natuurgebied de Verdronken Zwarte Polder en de Zeeuwse akkers ✓ Prachtig weids uitzicht aan de polderrand ✓ Traditioneel gebouwde recreatiewoningen

3 vragen over Vakantiepark Roompot Beach Resort Nieuwvliet-Bad

• Freddy van Tellingen, 01-04-2019

Foto’s huisnummer 215

Graag zou ik wat foto’s ontvangen van huisnummer 215, 4 persoons.

• Ellen Gevaert, 07-03-2019

Speeltuintjes

Als ik goed lees zijn er wel al speeltuintjes aanwezig? De strandhuisjes zien er super uit!

• Freddy, 01-03-2019

Centrumgebouw

Graag zou ik vernemen wanneer het nieuwe c3ntrumgebouw operationeel is.

Vakantiepark Roompot Beach Resort Nieuwvliet-Bad info

• BBQToegestaan