Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
8,4

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,0

193 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad in het Nederlands

Fijne tijd

Hendrik
18-5-2018
  • Onderkomen8

Mooi nieuw park, rustig en ruim opgezet. Wij hadden een huisje aan het rand van het park. De zee is letterlijk 8 minuten lopen, heerlijk.

Wij hadden alleen best veel zilvervisjes in het huisje.

Heel rustige en aangename omgeving

Careel Steenwinckel
14-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij waren met groep van 8 volwassenen en 3 kleine kindjes in twee huisjes. De huisjes hebben een zeer goede en ruime inrichting, wel wat onveilige trap voor kleine kinderen.Een aparte badkamer en een aparte douche in hetzelfde huisje zijn een pluspunt.

Mooie en rustige omgeving om te wandelen met kindjes.

De kleinschaligheid was leuk voor de kleine kindjes, het speeltuintje is klein maar fijn en de speelzolder en zwembad zijn heel goed om bij slecht weer te verpozen.

Mooie rustige omgeving en de zee en stadjes zijn dichtbij.

Goed voor fietstochten voor de groteren.

Cadzand, Breskens, Sluis, het Zwin...zijn gemakkelijk te bereiken.

de openingsuren van het winkeltje waren voor ons niet optimaal. Met kleine kindjes die vroeg wakker zijn ... en als je vers brood of verse broodjes wil dan moet je tot 8 uur wachten( of zelfs wat later) ook in weekend wel vroeg gesloten.

Ook aanbod restaurant is niet echt geschikt om met groep volwassen eens lekker te gaan eten. Eerst wat lang wachten op het aperitief en als het aperitief dan komt dan zijn ze daar direct met uw eten.Maar misschien was er te weinig personeel aanwezig op dat moment.

Verder een zeer goed en vriendelijk onthaal aan de receptie.Het personeel was beleefd en vriendelijk.

Heerlijk park.

Irene
8-5-2018
  • Onderkomen9

Prachtig huisje (aan het water) in een kleinschalig park. Vriendelijke ontvangst, het huisje was goed schoon en de ontvangst erg vriendelijk. Ondanks het kleine zwembad hebben onze kinderen van 12 en 14 zich toch goed vermaakt. Van de animatie maken zij geen gebruik. Op het moment dat de animatie buiten iets doet, vonden wij het toch vrij luidruchtig gedurende een langere (1,5 uur/2 uur) tijd. Wat ik op het park wel mis, zijn grotere speeltoestellen waarmee de oudere jeugd ook iets kan. Het strand is binnen 10 minuten lopen bereikbaar, heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Prima verzorgd

Mw. Bakker
9-12-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Keurig netjes nieuw huisje.

Alles aanwezig wat je nodig hebt.

Absolute aanrader!!

Ruud
9-12-2017
  • Onderkomen10

Fraaie luxe bungalows op loopafstand van het strand in een mooie omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel op het park. Het park is ruim opgezet, waardoor je veel privacy hebt en het heerlijk rustig is. Naast de kust met het brede zandstrand zijn mooie plaatsen als Sluis, Knokke, Brugge en Gent op korte rij-afstand. Samengevat: een aanrader!!

Een heerlijk uitwaaien weekend met mijn zussen

Ingeborg Hofker
7-12-2017
  • Onderkomen8

Zeer net park. Nog volop in aanleg. Zeer vriendelijk personeel, huisjes keurig netjes

Mooi park

Leny Frijns
28-10-2017
  • Onderkomen8

Wij hadden huis 209. Was schoon maar de tuinstoelen en tafels zaten vol met vogelpoep. Onze kleinkinderen vonden het springkussen geweldig. Klein zwembad. Wij vonden het restaurant prima. Afstand naar strand is te lopen en daar zijn leuke strandtentjes. Het park was bijna vol en toch kreeg je niet het idee dat het vol was. Geen ruimte om overdag als het regent lekker in de bar te zitten. Vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant. Middelburg en Brugge (goedkoop parkeren bij station en dan 10 min. lopen

naar centrum) zijn leuke steden. Knokke viel heel erg tegen.

Rust, ruimte en prachtig strand op loopafstand.

Fam. Wartena
18-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi, rustig gelegen en ruim opgezet park met prachtig strand op loopafstand.

Voor de tweede keer naar dit Landal park in de herfstvakantie om bovenstaande redenen. Wat een mooi park is dit! Verschillende typen huisjes geven park mooi aanzicht en ruime opzet geeft zelfs als het park vol zit totaal geen druk gevoel. Schitterend strand op loopafstand dat ook in de herfstvakantie nog heerlijk rustig is.

Huisjes zelf zijn goed ingericht, schoon bij aankomst en mankementen worden snel verholpen.

Enige waar het park echt iets aan moet doen is de temperatuur van het zwembad, dat is voor de kleintjes echt veel te koud (en bijbehorende douches zijn dan weer te warm in vergelijking).

• Onderkomen5

Wij zijn eerder op dit park geweest, toen het net open was in 2012.

Toen troffen wij echt een hele mooie bungalow aan, schoon en geen mankementen. Helaas was dit nu wel anders.

Bungalow (nr 313) was niet schoon bij aankomst.

Overal vingertasten op deuren, kastjes en het keukenblok was een vette bedoeling. Daarnaast vertoonde de bungalow technische mankementen; deur van de vaatwasser hing er scheef in en de sunshower was defect.

(Zo'n scheve vaatwasser zou de schoonmaakster toch ook gezien moeten hebben!!). Naast de verwarming in de huiskamer zat zelfs een gat in de muur, met kinderen erg gevaarlijk.

We hebben op het park gedineerd in het restaurant. Wij vonden dit tegenvallen.. Het eten was goed, maar de timing erg slecht. Het voorgerecht hadden we amper doorgeslikt en de hoofdgerechten werden al geserveerd. Jammer!

De ontbijtmand die je kan laten bezorgen bij de bungalow is daarentegen wel super goed verzorgd, en kun je zelf naar wens uitbreiden met extra lekkers of bv. een flesje bubbels.

De ligging van het park is wel mooi en dichtbij het strand.

Na 1 oktober kun je op de meeste plaatsen gratis parkeren en kun je de hond de hele dag los laten lopen op het strand.

Heerlijke week gehad!

Anita
5-10-2017
  • Onderkomen9

Wij hadden een 6 persoons comfort huisje aan het water, prima ligging, lekker rustig. Veel verschillende vrijstaande huizen op het park, wel vrij kaal..Er is weinig te doen maar dat weet je van tevoren. Wij hebben lekker gewandeld, prachtige stranden, leuke dorpjes bezocht, vooral Sluis vonden wij erg gezellig. Prachtig weer gehad, dus dan zitten de mensen overal nog op het terras, doet al al snel gezellig aan. Mensen die voor rust en ruimte komen zitten hier goed! Het restaurant op het park is prima..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad scoort een 8.37 uit 10 op basis van 195 reviews.