Vakantiepark
8,1

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,7

Omschrijving
Met de kinderen op vakantie kan goed bij Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad. De speelzolder, de airtrampoline en het zwembad vermaken de kinderen op het park. Vanaf het park loop je zo het strand op waar je hier en daar leuke strandtentjes vindt. Voor een dagje uit is het aquarium in Blankenberge een goede keus.

198 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad in het Nederlands

Mooi park, rustig en prachtige huisjes

Marijke,
28-12-2018
  • Onderkomen9

Het is een mooi park met mooie huisjes. Huisjes zijn wel proper maar hier en daar vlekken die eigenlijk niet kunnen, een schoonmaker ziet dit toch ook? Maar goed, de vloer, badkamers en wc’s waren schoon. Het is een rustig park, geen overrompeling. Niet zo heel veel te doen en de speelzolder moet dringend een goede schoonmaakbeurt hebben maar ok. Ook gezellige versiering voor kerst. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Voor herhaling vatbaar

hunziker,
13-11-2018
  • Activiteiten6

Prachtige vakantiehuizen. We zaten in een 6 persoonshuis met 3 slaapkamers. Huis is heel compleet met wasmachine droger en tuinset. Centrum van het park wordt nog gebouwd, maar wij hebben ons ook zonder die faciliteit prima vermaakt. Haaientanden zoeken aan het strand. Eten in strandpaviljoen en uitje naar Brugge. Fit was voor ons het eerste bezoek aan Zeeland en onvergetelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fijn en mooi park voor een strandvakantie

Robin Evers,
19-9-2018
  • Onderkomen8

Mooi modern park, fraaie huisjes. Schoonmaak binnen was in orde, maar toch alle klinken en handgrepen even goed schoongemaakt. Enkele aandachtspunten zoals een bank met afbladderende bekleding, daar mocht wel wat aan gedaan worden. Prima ligging om met kinderwagen te wandelen naar het strand. Het strand is mooi, schoon, zitten goede strandtenten (Strandganger vooral). Zwembad is netjes en vooral gericht op gezinnen met kinderen. Jammer dat je pas vrij laat het huisje in kan (15u, soms iets eerder afhankelijk van schoonmaak) en er al wel om 11.30 uit moet. Wifi is alleen voor duurdere huisjes gratis, dat is niet meer van deze tijd.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prima huis voor grote familie.

JM,
14-9-2018
  • Onderkomen9

Op loopafstand van de zee. Mooi park met veel variatie in huizen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Top !

Gert,
9-8-2018
  • Activiteiten7

Gewoon een toppark, geen op-of aanmerkingen, vriendelijk, en alles wat je voor een nederlandse vakantie nodig hebt, strand, goede horeca, gezellige plaatsen, en nodige uitstapjes kunnen ondernemen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne tijd

Hendrik,
18-5-2018
  • Activiteiten8

Mooi nieuw park, rustig en ruim opgezet. Wij hadden een huisje aan het rand van het park. De zee is letterlijk 8 minuten lopen, heerlijk.

Wij hadden alleen best veel zilvervisjes in het huisje.

Gereisd met partner in mei 2018

Heel rustige en aangename omgeving

Careel Steenwinckel,
14-5-2018
  • Activiteiten6

Wij waren met groep van 8 volwassenen en 3 kleine kindjes in twee huisjes. De huisjes hebben een zeer goede en ruime inrichting, wel wat onveilige trap voor kleine kinderen.Een aparte badkamer en een aparte douche in hetzelfde huisje zijn een pluspunt.

Mooie en rustige omgeving om te wandelen met kindjes.

De kleinschaligheid was leuk voor de kleine kindjes, het speeltuintje is klein maar fijn en de speelzolder en zwembad zijn heel goed om bij slecht weer te verpozen.

Mooie rustige omgeving en de zee en stadjes zijn dichtbij.

Goed voor fietstochten voor de groteren.

Cadzand, Breskens, Sluis, het Zwin...zijn gemakkelijk te bereiken.

de openingsuren van het winkeltje waren voor ons niet optimaal. Met kleine kindjes die vroeg wakker zijn ... en als je vers brood of verse broodjes wil dan moet je tot 8 uur wachten( of zelfs wat later) ook in weekend wel vroeg gesloten.

Ook aanbod restaurant is niet echt geschikt om met groep volwassen eens lekker te gaan eten. Eerst wat lang wachten op het aperitief en als het aperitief dan komt dan zijn ze daar direct met uw eten.Maar misschien was er te weinig personeel aanwezig op dat moment.

Verder een zeer goed en vriendelijk onthaal aan de receptie.Het personeel was beleefd en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk park.

Irene,
8-5-2018
  • Onderkomen9

Prachtig huisje (aan het water) in een kleinschalig park. Vriendelijke ontvangst, het huisje was goed schoon en de ontvangst erg vriendelijk. Ondanks het kleine zwembad hebben onze kinderen van 12 en 14 zich toch goed vermaakt. Van de animatie maken zij geen gebruik. Op het moment dat de animatie buiten iets doet, vonden wij het toch vrij luidruchtig gedurende een langere (1,5 uur/2 uur) tijd. Wat ik op het park wel mis, zijn grotere speeltoestellen waarmee de oudere jeugd ook iets kan. Het strand is binnen 10 minuten lopen bereikbaar, heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prima verzorgd

Mw. Bakker,
9-12-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Keurig netjes nieuw huisje.

Alles aanwezig wat je nodig hebt.

Gereisd met vrienden in november 2017

Absolute aanrader!!

Ruud,
9-12-2017
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Fraaie luxe bungalows op loopafstand van het strand in een mooie omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel op het park. Het park is ruim opgezet, waardoor je veel privacy hebt en het heerlijk rustig is. Naast de kust met het brede zandstrand zijn mooie plaatsen als Sluis, Knokke, Brugge en Gent op korte rij-afstand. Samengevat: een aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.