Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.2Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Met de kinderen op vakantie kan goed bij Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad. De speelzolder, de airtrampoline en het zwembad vermaken de kinderen op het park. Vanaf het park loop je zo het strand op waar je hier en daar leuke strandtentjes vindt. Voor een dagje uit is het aquarium in Blankenberge een goede keus.

215 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

• 7Patrick19-09-2020

Mooi park, onderhoud binnen kan beter

Mooi park, dicht bij het strand en leuke strandtenten. Opzet park is erg ruim. Alleen de 4 persoonshuisjes zijn geschakeld. Broodjes in winkel erg duur. Wij hadden een 4 persoons luxe huisje geboekt. Huisje zag er prima uit alleen waren er wel minpunten. Bed was doorgezakt, elke ochtend opstaan met pijn in de rug, kleine badkamer douche afvoer stonk, afvoer wastafel liep niet goed door. Tuindeur was scheef en de deur sloot daardoor niet af. De dag erna zijn ze een hele dag bezig geweest om het te maken. Tuin was omheind met grote hoge heg daardoor zat je opgesloten met totaal geen uitzicht, was net een gevangenis. Erg jammer! Waarom geen lage heg?? Elke dag strand is een feest met de honden. Een week is lang genoeg want verder is er weinig te beleven.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 5Geets18-09-2020

Vuil huisje

Wij keken er zo naar uit, omgeving is heel mooi, maar het huis was heel vies. Donsdekens waren niet proper, en dat in coronatijden. Vuil, stof , degoutant. Dit kan niet zijn van 1 keer niet te poetsen. Speciaal landal geboekt omdat de huisjes in centerparcs ook zo vuil waren en nu hebben we dit weer voor maar dan in een landal park. Nee voor ons , NOOIT MEER.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 5Anton10-09-2020

Mooie locatie maar vies huisje

De locatie van dit park is mooi. 800 meter lopen en je bent op het strand. Het huisje ziet er op zich goed uit maar wij hadden de pech dat het totaal niet schoon gemaakt was. (service en bestek was nog vies, vaatwasser stond nog water in en etensresten, veel spinnen binnen en stof, tafels en tv zaten allemaal vlekken op, bedden heel slecht opgemaakt en zo kan ik nog wel even doorgaan). Leuk als je denkt na een hectische periode even te kunnen ontspannen. Kun je eerst nog gaan schoonmaken. Wel gebeld met klacht en dan komt er wel iemand schoonmaken maar dat kun je niet in 20 minuten even fixen. Ook het onderhoud op het huisje en tuin laat te wensen over. (klok staat stil, klepje afstandsbediening stuk, mat buiten brokkelt af (leuk voor onze zoon die dat in zijn mond stopt), veel onkruid, etc.

Kortom een hele slechte start voor ons. (vandaar hygiëne een 1) Als het huisje schoon was geweest had ik wel een voldoende gegeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Sandra en David28-06-2020

Heerlijk huis op steenworp van strand

Het huis was perfect. Modern, schoon en een heerlijke bank. De aparte badkamer voor de kinderen viel in goede aarde. Ivm lekkere weer geen gebruik gemaakt van de sauna in het huisje. Bbq op eigen terras met grote tuin was perfect. Overal is aan gedacht, je kunt zelfs je handdoeken uitwassen na een dagje strand. Wij komen zeker terug :-)

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 9Jeroen van Disselhoeck14-06-2020

Werkelijk een heerlijk park!

Eindelijk mochten we weer de deur uit naar zee. Dit resort is zo ruim opgezet, dat je van niemand last hebt. De verse broodjes en lekkers werden ‘s ochtends keurig aan de deur gehangen. Het park ziet er prachtig en erg nieuw uit. Leuke schone en gezellige huisjes met sauna, ligbedden en buitenkachel. Een paar minuten lopen en je staat op het strand. De ligging is echt super, je hebt je auto niet nodig. Ter plaatse een paar fietsen gehuurd en je zit zo in Catzand . Wij hebben er heerlijk genoten en komen zeker snel weer terug.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 5Mark29-02-2020

Goede locatie, zwembad geen aanrader

Dit park ligt op een mooie plek op loopafstand van het strand. Het is een kleiner park met beperkte faciliteiten. Omdat het weer minder zou worden hebben we een park met binnenzwembad geboekt. Dat draaide helaas uit op een teleurstelling. Dat bad is veel te koud en niet prettig. Zelfs het peuterbad was koud. En de vloer in de kleedruimtes vies. Verder is de speelzolder klein, ietwat vies en versleten. Niet wat we gewend zijn van Landal. Het personeel was vriendelijk.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 3Anita27-01-2020

Hier gaan we dus nooit meer naar toe!!

We zijn hier met kerst geweest. Water van zwembad veel te koud! Winkel was heel vroeg dicht en personeel niet vriendelijk! We zijn iets vergeten in het huisje maar ze zeggen dat ze niets gevonden hebben terwijl ze altijd controleren!!

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 3Joke03-01-2020

Misschien leuk in de zomer?

We zouden om 3 uur in het huisje mogen wat 5 uur werd. Toen we in het huisje mochten waren de kopjes en alles nog vies dus dat hebben we eerst nog een ronde door de vaatwasser gehaald. Je kijkt bij elkaar binnen wat ik persoonlijk toch niet zo prettig vind ( zeker niet voor de prijs die we hebben betaald ) Bollo hebben we niet gezien... Het zwembad is naar ons idee niet schoongemaakt in de periode dat wij hier waren, er lag ook een handdoek op de balie in het zwembad en deze lag er eind van de week nog steeds.

Het was een vuurwerk vrij park maar er werd toch op het park vuurwerk afgestoken. Hier kan het park weinig aan doen maar dit vind ik toch jammer.

Het strand is wel op loop afstand en er zijn leuke wandelroutes die ook leuk zijn voor kinderen.

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    7Kimberly29-12-2019

Mooi park maar zwembad veel te koud!

Wij trokken in december naar dit Landal park. Zeer mooie accomodatie. Wij waren met 4 volwassenen en 4 kleine kinderen. We hadden uitgekeken om te gaan zwemmen. Helaas was het water veeeel te koud. Dan maar terug uit het zwembad met teleurgestelde kids. De speelzolder is verouderd en geen goede locatie. Zelf mag je niet naar boven met drinken en de trap is gevaarlijk voor de kinderen dus je kan ze ook niet alleen laten. Restaurant heeft een beperkte kaart.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 5Ron26-10-2019

Waarschijnlijk nooit meer door gore zwembad wc

Accommodatie is okay, zwembad een ramp: de toiletten stinken dusdanig dat Franse snelweg urinoirs snel vergeten zijn .....

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden