Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
8,4

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,0

190 reviews over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad in het Nederlands

Prima verzorgd

Mw. Bakker, 9-12-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Keurig netjes nieuw huisje.

Alles aanwezig wat je nodig hebt.

Absolute aanrader!!

Ruud, 9-12-2017
  • Onderkomen10

Fraaie luxe bungalows op loopafstand van het strand in een mooie omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel op het park. Het park is ruim opgezet, waardoor je veel privacy hebt en het heerlijk rustig is. Naast de kust met het brede zandstrand zijn mooie plaatsen als Sluis, Knokke, Brugge en Gent op korte rij-afstand. Samengevat: een aanrader!!

Een heerlijk uitwaaien weekend met mijn zussen

Ingeborg Hofker, 7-12-2017
  • Onderkomen8

Zeer net park. Nog volop in aanleg. Zeer vriendelijk personeel, huisjes keurig netjes

Mooi park

Leny Frijns, 28-10-2017
  • Onderkomen8

Wij hadden huis 209. Was schoon maar de tuinstoelen en tafels zaten vol met vogelpoep. Onze kleinkinderen vonden het springkussen geweldig. Klein zwembad. Wij vonden het restaurant prima. Afstand naar strand is te lopen en daar zijn leuke strandtentjes. Het park was bijna vol en toch kreeg je niet het idee dat het vol was. Geen ruimte om overdag als het regent lekker in de bar te zitten. Vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant. Middelburg en Brugge (goedkoop parkeren bij station en dan 10 min. lopen

naar centrum) zijn leuke steden. Knokke viel heel erg tegen.

Rust, ruimte en prachtig strand op loopafstand.

Fam. Wartena, 18-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi, rustig gelegen en ruim opgezet park met prachtig strand op loopafstand.

Voor de tweede keer naar dit Landal park in de herfstvakantie om bovenstaande redenen. Wat een mooi park is dit! Verschillende typen huisjes geven park mooi aanzicht en ruime opzet geeft zelfs als het park vol zit totaal geen druk gevoel. Schitterend strand op loopafstand dat ook in de herfstvakantie nog heerlijk rustig is.

Huisjes zelf zijn goed ingericht, schoon bij aankomst en mankementen worden snel verholpen.

Enige waar het park echt iets aan moet doen is de temperatuur van het zwembad, dat is voor de kleintjes echt veel te koud (en bijbehorende douches zijn dan weer te warm in vergelijking).

• Onderkomen5

Wij zijn eerder op dit park geweest, toen het net open was in 2012.

Toen troffen wij echt een hele mooie bungalow aan, schoon en geen mankementen. Helaas was dit nu wel anders.

Bungalow (nr 313) was niet schoon bij aankomst.

Overal vingertasten op deuren, kastjes en het keukenblok was een vette bedoeling. Daarnaast vertoonde de bungalow technische mankementen; deur van de vaatwasser hing er scheef in en de sunshower was defect.

(Zo'n scheve vaatwasser zou de schoonmaakster toch ook gezien moeten hebben!!). Naast de verwarming in de huiskamer zat zelfs een gat in de muur, met kinderen erg gevaarlijk.

We hebben op het park gedineerd in het restaurant. Wij vonden dit tegenvallen.. Het eten was goed, maar de timing erg slecht. Het voorgerecht hadden we amper doorgeslikt en de hoofdgerechten werden al geserveerd. Jammer!

De ontbijtmand die je kan laten bezorgen bij de bungalow is daarentegen wel super goed verzorgd, en kun je zelf naar wens uitbreiden met extra lekkers of bv. een flesje bubbels.

De ligging van het park is wel mooi en dichtbij het strand.

Na 1 oktober kun je op de meeste plaatsen gratis parkeren en kun je de hond de hele dag los laten lopen op het strand.

Heerlijke week gehad!

Anita, 5-10-2017
  • Onderkomen9

Wij hadden een 6 persoons comfort huisje aan het water, prima ligging, lekker rustig. Veel verschillende vrijstaande huizen op het park, wel vrij kaal..Er is weinig te doen maar dat weet je van tevoren. Wij hebben lekker gewandeld, prachtige stranden, leuke dorpjes bezocht, vooral Sluis vonden wij erg gezellig. Prachtig weer gehad, dus dan zitten de mensen overal nog op het terras, doet al al snel gezellig aan. Mensen die voor rust en ruimte komen zitten hier goed! Het restaurant op het park is prima..

Prima onderkomen

j.kluin, 17-9-2017
  • Onderkomen9

We verbleven een week met familieleden in een 8persoons vakantiehuis.

Keurig ingericht met drie badkamers, kleine sauna en sunshower.

Toilet in badkamer te kort op schuine wand geplaatst, zodat toiletbezoek voor staande heren ongemakkelijk was.

Enkele probleempjes werden vlot opgelost.

Zwembad met goed verwarmd water maar wat kaal aangekleed en ongezellig

W.J. Kuiper, 22-8-2017
  • Onderkomen10

Het is een super mooi park. Huisjes zijn prima, bedden zijn prima. De sluitingstijd voor bijv. De dartborden en pooltafel is echt veel te vroeg 21.00 uur!! Als je als de kinderen slapen nog even wat wilt gaan doen met vrienden (1 ouder blijft dan natuurlijk thuis) dan is alles dicht. Jammer!!

Heel mooi park dicht bij de zee

Elly Borsje, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Mooie huisjes met veel ruimte om je heen. Wij zaten in een huisje aan het water. Het riet mag best minder / hoog zijn. Speelplaatsen zouden echt uitgebreid mogen worden, ruimte genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad scoort een 8.4 uit 10 op basis van 192 reviews.