Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad voor je op een rij gezet:

743 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fijn hotel met veel extra's.

Haagsma
12-5-2018

Een heerlijke locatie vlakbij het strand. Vriendelijk personeel en een ruime familiekamer. Zwembad is klein maar fijn en er zit een goed restaurant bij. Huurfietsen zijn aan te raden. Hiermee zie je veel van de omgeving.

Nooit meer.

Sharen
16-3-2018

Het hotel is enorm gedateerd. Een beetje verf doet wonderen. Als je een normale eter bent, kun je beter buiten de deur gaan eten. Porties zijn a la carte klein en na 3 gangen heb je nog steeds honger. Ligging van het hotel is super. Je bent zo op het strand. Ontbijt is kleinschalig, maar verder prima.

Blij dat we weer naar huis mochten

Niels
30-12-2017

Vriendelijk personeel en goede ligging. Maar kwaliteit van kamers is onder de maat. Kamers zijn HARD aan renovatie toe. Slechte bedden, vlekken in vloerbedekking, muffe lucht op kamers en bekleding meubilair vertoont zware gebruiksschade. Eerste wat we gedaan hebben toen we op kamer kwamen was kijken of er nog een ander hotel in de buurt beschikbaar was. Geen aanrader!

lekker genieten van strand en duinen

anja rosseel
22-10-2017

Het personeel is hier zeer vriendelijk, het hotel is wel wat verouderd

beetje verouderd maar heerlijk!

manuela
6-10-2017

het hotel en park zijn wat verouderd maar het ligt direct achter het strand wat fantastisch is! vlakbij cadzand, je bent ook zo in andere plaatsjes langs de kust en in belgie...

Matige kamer, goed ontbijt en ligging

Anoniem
4-9-2017

De kamer was oud, sober en niet aantrekkelijk. Was schoon, alleen de afwerking en onderhoud was zeer achterstallig. Voor de prijs van circa 140€ verwacht ik eerlijk gezegd veel beter/meer dan dit. Zou dit zelf niet voor een kamer als deze durven te vragen. Jammer, want de ligging is goed vlak tegen het strand.

Fantastische Plek

Ralf Görgens
12-8-2017

Super Onbijt, topp Service

Ligging niets mis mee ,

Lia
3-8-2017

Absoluut gedateerde kamer extreem klein , 1 stopcontact kan een verlengsnoer krijgen bij de receptie , niet schoon , avond eten koud ( kok was er niet ? ) zwembad niet schoon veel haren sigaretten peuk , tijdens verblijf ook nog even gesloten voor onderhoud ., zoek als je naar Nieuwvlietbad gaat een ander onderkomen .

nooit meer

Teuntje
28-6-2017

Geen aanrader. Slecht hotel. Vochtplekken op de wanden, vlekken in de vloerbedekking en bij gebrek aan stopcontacten maar een stekkerdoos op de tafel gelegd. Ook een behoorlijke rioollucht in de badkamer.

heerlijk uitwaaien goed eten en lekker slapen

marion vd laar
17-5-2017

dat het een geweldig rustoord is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad scoort een 7.71 uit 10 op basis van 749 reviews.