Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
4,9

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

748 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad in het Nederlands

Fletcher oonwaardi

Ad,
26-12-2018

Kerstarrangement geboekt. Eten was voortreffelijk en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat een contrast met de kamer. Zeer klein, vochtvlekken en vieze plekken op de muur. Schimmel op de kitnaad in de badkamer met een vieze rioollucht. Wat was de kamer een aanfluiting . Zo durf ik nog geen eens een kamer aan te bieden aan mijn visite., echt geen visitekaartje en Fletcher onwaardig. Volgende keer toch weer een hotel van andere keten.

Gereisd met partner in december 2018

nooit meer

007,
4-12-2018

kamerprijs was veel te hoog voor de kwaliteit van een slecht pension. Kamer was vies, klein, geen airco. En alles voor een prijs van bijna 150 euro per nacht. Myrna Goossens komt de laatste tijd in flether hotels die er geheel ander uit zien. Laat de prijs zakken of begin eindelijk met een grondige renovatie.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie ligging , verschrikkelijk hotel

Theo,
19-8-2018

Wat een goor hotel , jammer dat ik niet eerst de kamer bekeken heb voordat ik betaalde . Bah

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hotels.nl

Nooit meer tenzij na grondige renovatie

Familie vd Linden,
31-7-2018

Alleen de ligging perfect 100 meter van strand en zee

Heel slecht onderhouden hotel

Toe aan grondige renovatie

Kamers slecht en vloerbedekking vuil en kapot

Fietsenstalling slecht onveilig en niet overdekt

Ontbijt slecht brood niet vers beleg slecht kaas op een hoop met nog geen kwaliteit om voor tosti te dienen

Het is denk ik daarom dat men bij uitcheck niet de moeite nam om te vragen hoe het verblijf was geweest

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer teleurstellend

Tom,
18-7-2018

Hotel zeer verouderd en toe aan renovatie vuile kamers vieze handdoeken en geen airco.

Gereisd met partner in juli 2018

Fijn hotel met veel extra's.

Haagsma,
12-5-2018

Een heerlijke locatie vlakbij het strand. Vriendelijk personeel en een ruime familiekamer. Zwembad is klein maar fijn en er zit een goed restaurant bij. Huurfietsen zijn aan te raden. Hiermee zie je veel van de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer.

Sharen,
16-3-2018

Het hotel is enorm gedateerd. Een beetje verf doet wonderen. Als je een normale eter bent, kun je beter buiten de deur gaan eten. Porties zijn a la carte klein en na 3 gangen heb je nog steeds honger. Ligging van het hotel is super. Je bent zo op het strand. Ontbijt is kleinschalig, maar verder prima.

Gereisd met partner in maart 2018

Blij dat we weer naar huis mochten

Niels,
30-12-2017

Vriendelijk personeel en goede ligging. Maar kwaliteit van kamers is onder de maat. Kamers zijn HARD aan renovatie toe. Slechte bedden, vlekken in vloerbedekking, muffe lucht op kamers en bekleding meubilair vertoont zware gebruiksschade. Eerste wat we gedaan hebben toen we op kamer kwamen was kijken of er nog een ander hotel in de buurt beschikbaar was. Geen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

lekker genieten van strand en duinen

anja rosseel,
22-10-2017

Het personeel is hier zeer vriendelijk, het hotel is wel wat verouderd

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

beetje verouderd maar heerlijk!

manuela,
6-10-2017

het hotel en park zijn wat verouderd maar het ligt direct achter het strand wat fantastisch is! vlakbij cadzand, je bent ook zo in andere plaatsjes langs de kust en in belgie...

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.