Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad voor je op een rij gezet:

746 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad in het Nederlands

Mooie ligging , verschrikkelijk hotel

Theo
19-8-2018

Wat een goor hotel , jammer dat ik niet eerst de kamer bekeken heb voordat ik betaalde . Bah

Nooit meer tenzij na grondige renovatie

Familie vd Linden
31-7-2018

Alleen de ligging perfect 100 meter van strand en zee

Heel slecht onderhouden hotel

Toe aan grondige renovatie

Kamers slecht en vloerbedekking vuil en kapot

Fietsenstalling slecht onveilig en niet overdekt

Ontbijt slecht brood niet vers beleg slecht kaas op een hoop met nog geen kwaliteit om voor tosti te dienen

Het is denk ik daarom dat men bij uitcheck niet de moeite nam om te vragen hoe het verblijf was geweest

Zeer teleurstellend

Tom
18-7-2018

Hotel zeer verouderd en toe aan renovatie vuile kamers vieze handdoeken en geen airco.

Neckermann Reizen

Fijn hotel met veel extra's.

Haagsma
12-5-2018

Een heerlijke locatie vlakbij het strand. Vriendelijk personeel en een ruime familiekamer. Zwembad is klein maar fijn en er zit een goed restaurant bij. Huurfietsen zijn aan te raden. Hiermee zie je veel van de omgeving.

Nooit meer.

Sharen
16-3-2018

Het hotel is enorm gedateerd. Een beetje verf doet wonderen. Als je een normale eter bent, kun je beter buiten de deur gaan eten. Porties zijn a la carte klein en na 3 gangen heb je nog steeds honger. Ligging van het hotel is super. Je bent zo op het strand. Ontbijt is kleinschalig, maar verder prima.

Blij dat we weer naar huis mochten

Niels
30-12-2017

Vriendelijk personeel en goede ligging. Maar kwaliteit van kamers is onder de maat. Kamers zijn HARD aan renovatie toe. Slechte bedden, vlekken in vloerbedekking, muffe lucht op kamers en bekleding meubilair vertoont zware gebruiksschade. Eerste wat we gedaan hebben toen we op kamer kwamen was kijken of er nog een ander hotel in de buurt beschikbaar was. Geen aanrader!

lekker genieten van strand en duinen

anja rosseel
22-10-2017

Het personeel is hier zeer vriendelijk, het hotel is wel wat verouderd

beetje verouderd maar heerlijk!

manuela
6-10-2017

het hotel en park zijn wat verouderd maar het ligt direct achter het strand wat fantastisch is! vlakbij cadzand, je bent ook zo in andere plaatsjes langs de kust en in belgie...

Matige kamer, goed ontbijt en ligging

Anoniem
4-9-2017

De kamer was oud, sober en niet aantrekkelijk. Was schoon, alleen de afwerking en onderhoud was zeer achterstallig. Voor de prijs van circa 140€ verwacht ik eerlijk gezegd veel beter/meer dan dit. Zou dit zelf niet voor een kamer als deze durven te vragen. Jammer, want de ligging is goed vlak tegen het strand.

Fantastische Plek

Ralf Görgens
12-8-2017

Super Onbijt, topp Service

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.