Vakantiepark De Paardekreek

• Sauna

150 reviews over Vakantiepark De Paardekreek in het Nederlands

• 8fam Peters17-09-2019

zeer leuke camping

Zeer leuke camping zeker voor de watersporter en de wat jongere kinderen, die van ons (7) was soms tijden weg. Goede plaatsen waar het soms hard kan waaien houd daar rekening mee. Er zijn veel faciliteiten op deze camping en de sanitair gebouwen zijn schoon en netjes. Voor de kinderen wordt van alles georganiseerd alleen voor de ouders bijna niks, ze hadden dit jaar een mini foodtruck avond zoiets zouden ze vaker moeten doen want hij was zeer geslaagd. het enige min puntje was de waterspeeltuin die was prachtig maar de oudere jeugd overrompeld met regelmaat de kleintjes op de waterglijbaan wat soms gevaarlijke situaties geeft (iets meer toezicht). Wij hebben een top vakantie gehad en al geboekt voor volgend jaar

9Service
    8Activiteiten

• 5De Vries21-08-2019

Te hoge verwachtingen.

Dit park noemt zich een villapark met villa’s aan het water. Let goed op, extra toeslag voor aan het water. Ook betalen voor bed-en badlinnen. Het interieur ziet er anders uit dan op de foto’s. Heel vriendelijk personeel.

4Ligging
    4Onderkomen
    4Hygiëne

• 8Desiree Manders15-08-2019

gezellig

Het is mooi ruim en goed onderhouden park. samen met onze kinderen hebben we heerlijk genoten. ook onze labrador vond het geweldig. ruime tuin om het huisje met hek. Hij kon geen kant op. geregeld het animatieteam voorbij zien komen. heerlijk gegeten in het grandcafe. De villa had iets beter schoon kunnen gemaakt worden. Het jammere vindt ik toch wel de baasjes van de honden. Er is opruimplicht. Jammer dat er vele hondenbaasjes dit niet doen. er staan genoeg prullenbakken met rode zakjes om het netjes op te ruimen in de prullenbakken . Maar je zag toch nog een hoop hpoep op het park liggen. Zelfs voor onze villa op de oprit vlak bij de deur. Op velden waar mensen met hun tent staan zagen we ook aardig wat hondenpoep liggen. lijkt mij niet fijn als je daar vlak bij zit met je tent en je kinderern. dus honden eigenaren ruim het netjes op dan hebben de rest ook een fijne vakantie.

8Ligging
    8Kindvriendelijk
    8Activiteiten
    8Eetgelegenheden
    8Onderkomen
    7Hygiëne

• 8Yvonne13-08-2019

Nette schone camping.

Soms is er harde wind en het kan er wel eens spoken. Helaas hadden wij alleen onze zomerluifel bij ons, die we hebben af gebroken voor de zomerstorm. Wij stonden op het gezellige Eendenveldje, met mooi uitzicht. Normaal sta ik niet graag tussen de vaste staplekken omdat je er niet tussen komt. Maar dat is hier totaal niet het geval, het was één en al gezelligheid. Wat ons wel opviel dat er wel veel honden zijn. Maar van de honden in ons straatje (8 stuks) gelukkig geen last. Wat we wel vonden dat de plekken erg klein zijn, wij zijn Italië gewend maar dit wel net zo krap. Ook is het onduidelijk wat de afmetingen zijn van de plek. Wat bij onze buren en de andere buren problemen gaf. Wel super dat je niet meer je wcrol over de camping hoeft te lopen. Nog een puntje alle activiteiten werden ivm slechte weer afgelast in onze 2 weken vakantie, maar een alternatief is er niet geboden. *we komen zeker nog een keer terug ondanks de flinke prijs

7Prijs/kwaliteit
    7Zwembad

• 9D. Griffioen03-08-2019

Heerlijke vakantie

Een grote, mooie camping. Erg leuk voor de wat jongere kinderen. Er wordt door het animatieteam van alles georganiseerd, daarnaast een buiten zwembad, speeltuin, binnenspeeltuin, binnen waterspeeltuin, sportveld, strandje met kabelbaan en glijbaan. Het zou leuk zijn als ze voor oudere kinderen en volwassenen ook een aantal activiteiten zouden organiseren (tip:-): klaverjassen, voetbalwedstrijdje, jeu de boules wedstrijdjes, gezins-bingo, bonte avond, etc) Daarnaast voldoende horeca. Hardwerkende medewerkers, die erg vriendelijk zijn. Het eten is goed. In de supermarkt kun je alles vinden wat je nodig hebt. Het sanitair was schoon, en wat ik erg leuk vond, dag en nacht stond de radio aan. Dus relaxt naar het toilet en onder de douche ;-) Wij verbleven in een verhuur-tent, Cocosweet. Comfortabel onderkomen, met goede bedden (helaas wel iets te kort voor ons, 1.90m) Kortom, heerlijke vakantie gehad bij De Paardekreek in Zeeland.

9Prijs/kwaliteit
    7Activiteiten
    9Eetgelegenheden
    7Zwembad
    9Onderkomen
    8Hygiëne

• 7Rever28-07-2019

Heerlijk maar.....

Mooie ligging aan het Veerse meer. Vriendelijk personeel. Openingstijden zwembad beperkt maar logisch met een enorm meer met kabelbaan, vlot en glijbaan voor je verblijfplek. Supermarkt volledig en goede kwaliteit. Binnen speeltuin ideaal van de jongsten. Tafeltennis, banken en activiteiten voor pubers. Qua schoonmaak laat het te wensen over. Een enorm probleem vonden wij de hoeveelheid honden met baasjes die zich niet Verantwoordelijk voelen voor het opruimen van uitwerpselen. Ronduit smerig. Er is een mooi wandelgebied langs het meer maar ook daar ligt het vol poep ondanks dat er een opruim plicht is. Ook veel. Verkeer op de camping door grote afwisseling van gasten en mogelijkheid tot parkeren naast je verblijfplek. Afval wordt niet actief gescheiden (geen aparte prullen Bakken) terwijl er wel gescheiden gestort kan worden in de verkeer straat. Wij hadden lodge kokmeeuw nr 184 met redelijk wat defecten. Zeeland blijft top!

7Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    6Activiteiten
    10Eetgelegenheden
    2Hygiëne

• 10Familie wisse13-07-2019

Heerlijke camping voor de kids!

Geweldige camping aan het veerse meer. Ideaal voor kinderen vanaf 6 jaar met zwemdiploma. Zwembaden zijn heerlijk, de speelgelegenheden ook. Wij stonden met onze eigen tent op het eendenveld. Zeer schoon sanitair. Camping is pas na 23u stil maar dat is niet erg als je met oudere kinderen bent.

10Prijs/kwaliteit
    10Activiteiten
    10Eetgelegenheden
    10Zwembad
    10Onderkomen
    10Hygiëne

• 8familie Jacobs01-07-2019

leuke, te korte vakantie

We huurden een Lodge Lepelaar: prachtig gelegen, met zicht op het Veerse Meer! Jammer was wel dat onze buren het stuk tot tegen onze lodge inpalmden, we konden geen raam open zetten of keken op hun bord. Of dat ok is, durven we te betwijfelen. Het was een grote, maar zeer rustige camping, geen lawaaimakers, geen luide muziek, ronduit top! Het zwembad konden de jongens wel smaken. Jammer dat de waterspeeltuin al sloot om 17u en dat er geen korte toegang was van waterspeeltuin naar zwembad. Kabelbaan en vlot op het Veerse Meer vonden ze ook heel leuk. We gingen eten in het grand café, lekker en zeer vriendelijk, we gingen ook langs de snackbar, met gemengde gevoelens, de frietjes waren best ok, maar als je dan ziet hoe de mieren in, uit en rond de slush puppie machine kruipen, twijfel je toch echt aan hygiëne. Dit was ronduit vies! Personeel op het park is zeer vriendelijk!

8Ligging
    8Kindvriendelijk
    7Activiteiten
    8Onderkomen
    7Hygiëne

• 9Cousin01-07-2019

Zeer mooie camping, wij stonden op het eendenveld, tussen vaste gasten. Wij hebben genoten, hoewel wij tussen de vaste gasten stonden werden wij toch betrokken. Zelfs uitgenodigd op de BBQ van de jarige overbuurman. Leuk en ongedwongen. Nog nooit eerder meegemaakt zeer sympathieke mede campeerders

9Service
    9Prijs/kwaliteit
    9Activiteiten
    9Zwembad

• 7Joyc01-07-2019

Ruime villa maar vuil

De poetsdienst heeft er zich duidelijk snel van afgemaakt. Het lag nog vol zand, dode vliegen langs de grond, opgedroogde bloeddruppels en plukken haar op de grond. Jammer de vakantie zo te starten!!

10Activiteiten
    8Eetgelegenheden
    1Hygiëne

Met vrienden

5 tips over Vakantiepark De Paardekreek

• Marion Niessen, 22-04-2014

Wat ik superieur vond, was het water-speelpaleis, wat leuk opgezet voor de kinderen buiten alle andere leuke speeltuigen. De ligging aan het veerse meer is natuurlijk mooi en rustig met oh zo veel mogelijkheden om heerlijk te lopen of te fietsen. Wij hebben in die korte tijd intens genoten.

• Helena, 10-05-2013

Domburg is erg leuk. Restaurants in Kortgene: De eeterij Iets anders en Graaf van Buuren zijn prima restaurants om te eten.

• Jan Lucas, 03-05-2013

Gezellig gegeten voor een redelijke prijs bij de Graaf van Buren op loopafstand van het park (tegenover de inrit). Hond mag mee. Om naar het strand te kunnen is een auto of fiets noodzakelijk, De Banjaard ligt op ca. 10 km.

0 vragen over Vakantiepark De Paardekreek

Vakantiepark info