Vakantiepark De Paardekreek

• Sauna
Meer vakantiepark info

161 reviews over Vakantiepark De Paardekreek

• 10Linda07-08-2020

Een heerlijke plek om vakantie te houden. Een super mooie camping die top wordt onderhouden,en ontzettend vriendelijk personeel op de receptie maar ook op het terrein. Er is voor ieder wat wils hier op de Paardekreek aan het mooie veerse meer. Enorm veel faciliteiten voor de kinderen,en ook het sanitair wordt goed onderhouden. Onze zoon van 13 geniet enorm hier en als je kind gelukkig is en vollop aan t genieten is ,zijn wij de ouders dat ook. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Bruuntje06-08-2020

Prima

Voor een gezin met kids tot en met 12 jaar, is dit een prima camping. Plaatsen zijn goed, voorzieningen goed. Maar kom je met tieners, dan kan je beter met gierende banden door rijden. Voor die doelgroep is er namelijk totaal niks te doen, en wordt er ook niks voor ze georganiseerd. Het enige wat ze wel doen, bij de ouders klagen en dat ze 11 uur in bed moeten liggen ivm de rust die de camping wilt. En met de vraag waarom er dan niks voor tieners wordt gedaan, krijg je als antwoord “dat is niet onze doelgroep”. Dus als je met kleine kinderen hier jaren met plezier heb gestaan, lijkt het hun beter dat als ze tieners zijn beter naar een andere camping moet gaan. Dus kortom, KOM NIET MET TIENERS !!!!!!! En nog 1 opmerking, de blonde dame met lange nagels bij de receptie, die snapt het woord service niet “arrogante dame”

• 1Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Susanne31-07-2020

Prima!

Wij hadden een lodge. Klein maar prima. Was schoon bij aankomst , alleen wat stof hier en daar onder de bedden, maar een keer met de stofzuiger er doorheen doet wonderen. We keken uit over het Veerse Meer, prachtig! Pluspunten van de Paardekreek zijn de ligging, vriendelijke mensen, het zwembad inclusief binnen waterspeeltuin. Leuke speeltuin bij het Grand Café en animatie waar onze dochter van 6,5 echt van heeft genoten. Rond 6 uur is de zonsopgang bij het Veerse Meer echt prachtig. Als ik toch echt een minpunt moet noemen is dat er bij het gedeelte waar wij zaten geen klein speeltuintje in de buurt was, waar kids met elkaar konden spelen. Maar dat is meer een luxe probleem 😉.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 3Vugts24-06-2020

Niet wat we er van verwacht hadden

Wij zijn helaas helemaal niet tevreden! Wij hebben een stacaravan gehuurd met daarbij een kinderbed echter moet je dit bed zelf in elkaar zetten en is dan op de voorgeschreven richtlijnen alleen te plaatsen in de woonkamer niet echt geschikt voor een kind van 1! Beddengoed pakket hebben we er bij gevraagd echter is het niet te doen om je bed goed op te maken in deze kleine ruimtes! Daarnaast word t bed opgemaakt met een laken en niet met een hoeslaken waar door een laken veel te klein is voor een bed van 140x190 dus dat word iedere dag je bed opmaken! Verder is er geen inventarislijst en klopt er volgens mij ook niet van wat er ligt! Er is niet eens een aardappelschilmesje! Daarnaast staat er een combi magnetron die niet te gebruiken is als oven!! Hier melding van gemaakt dan komt er iemand kijken maar helaas niemand geweest volgende dag wederom melding gemaakt! Daarlangs is alles stoffig en niet goed schoon!

• 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Fam Reijnhout04-06-2020

Zeer nette en verzorgde camping. Vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je een aangenaam verblijf te bieden. Kortom: prima camping! Wij gaan zeker terug

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2020

• 10M van Hoek04-06-2020

Een geweldige vakantie voor jong en oud!

Met Hemelvaart een paar dagen verbleven in de nieuwste accommodatie, de zilverreiger, wat een gave plek om te verblijven. Een mooie overkapping waar je onder kan zitten tijdens de regen en de warmte blijft goed hangen. Op het park is voor iedereen wat te doen, het animatiefilm zorgt voor vertier voor de kindjes en de omgeving bekijken op de elektrische scooters die ze verhuren is geweldig! Ook in de tijd van Corona denken ze goed aan ge hygiëne, overal staan desinfectiepompjes en bij het zwembad wordt goed gekeken of er niet teveel mensen in zitten. Al met al dus een top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Jasper01-06-2020

Fantastisch verblijf, super kindvriendelijk!

Afgelopen Pinksteren verbleven in villa 78. Een hele mooie villa met nieuwe keuken en badkamers. We hadden speciaal voor deze villa gekozen, omdat hij kindvriendelijk is. De tuin grenst aan een speeltuintje, in de badkamer is een bad meubel met aankleedkussen aanwezig en de tuin is omheind. Zo konden we met z’n allen genieten, zonder bang te zijn onze kleine meid kwijt te raken! Het park heeft hele mooie voorzieningen, onze dochter heeft genoten van de water speeltuin. Wij komen hier zeker terug!

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    10M.Koomen02-11-2019

Verbleven in een 6 persoons villa huis voor een weekend. We hebben ontzettend genoten en zijn heerlijk tot rust gekomen. Het huisje is van alle faciliteiten voorzien met een grote tuin perfect voor kinderenen. Ook is het huisje schoon en rook heerlijk fris bij binnenkomst. Er zit een supermarkt op loopafstand op de camping en een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Ik kom hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8fam Peters17-09-2019

zeer leuke camping

Zeer leuke camping zeker voor de watersporter en de wat jongere kinderen, die van ons (7) was soms tijden weg. Goede plaatsen waar het soms hard kan waaien houd daar rekening mee. Er zijn veel faciliteiten op deze camping en de sanitair gebouwen zijn schoon en netjes. Voor de kinderen wordt van alles georganiseerd alleen voor de ouders bijna niks, ze hadden dit jaar een mini foodtruck avond zoiets zouden ze vaker moeten doen want hij was zeer geslaagd. het enige min puntje was de waterspeeltuin die was prachtig maar de oudere jeugd overrompeld met regelmaat de kleintjes op de waterglijbaan wat soms gevaarlijke situaties geeft (iets meer toezicht). Wij hebben een top vakantie gehad en al geboekt voor volgend jaar

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5De Vries21-08-2019

Te hoge verwachtingen.

Dit park noemt zich een villapark met villa’s aan het water. Let goed op, extra toeslag voor aan het water. Ook betalen voor bed-en badlinnen. Het interieur ziet er anders uit dan op de foto’s. Heel vriendelijk personeel.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen