Tijdelijk €25 aanbetaling

De Molenhoek

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Molenhoek voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 481 reviews
+10

8.3FantastischScore uit 481 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De Molenhoek biedt veel plezier voor jong en oud. De animatie verzorgt regelmatig activiteiten in thema en in de weekenden is er vaak live-muziek. Op familiecamping De Molenhoek kun je lekker eten in de brasserie. Het zwembad is fijn voor een verfrissende duik. Op 2 km ligt het strand en voor een uitstapje is de stad Middelburg een goede tip.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

481 Reviews over De Molenhoek

• 9fam. van vliet24-10-2022

Fantastische camping

Wat een fijne familiecamping! Onze kinderen hebben het heel erg naar hun zin gehad, daardoor hebben papa&mama het automatisch ook leuk ;). Het zwembad is ietwat fris als buitentemperatuur iets minder is, maar dat maakt de pret niet minder. Het eten in het restaurant is fantastisch, we waren er maar 6 dagen en hebben er 2 keer gegeten. Wat een goed idee, dat de ouders lekker wat luxer kunnen eten en de kinderen gewoon een kinderbox met frietjes+snack kunnen krijgen van de snackbar. Wij stonden op een plek vlak langs een weg, waar er al vroeg een tractor over heen reed. Dit was iets minder. Er is veel leuke animatie voor de kinderen

• 9Johanna23-09-2022

Heerlijk!

Heerlijke camping met zeer leuke activiteiten. Er word goed aandacht besteed aan het vermaken van kinderen! De ligging vlak bij strand en dorpjes en havenplaatsen is top!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Hélène23-09-2022

Gezellige nette familie camping

Pluspunt keurig sanitair prima camper plaats. Minpunt je moet een muntje kopen om te douchen,vervolgens komt er steenkoud water uit de douche niet prettig als je net shampoo in je haar gedaan hebt. Doorgegeven bij receptie kwam vaker voor kreeg een nieuwe munt heb ik niet aangenomen omdat ik er nog voldoende had. Van de 3 keer douchen 2 x koud .

• 8Eetgelegenheden
  • 9Henkens01-09-2022

rustige, heel propere familiecamping

Heel goed restaurant met verassende gerechten. sanitair is top. Zeer mooie rustige en goed onderhouden camping. wij vonden het een top camping . Komen zeker terug

• 9Gretha En Bas Gerritse29-08-2022

Fantastich

Dat er een geweldige brasserie is met verrassende dingen op de kaart die stuk voor stuk verrukkelijk smaken. Een camping met een 3* brasserie. Na 4 maanden camperen door Nederland eindelijk eens iets anders dan schnitzel en carpazzio. Complimenten voor de kok, niets aan kwaliteit ingeboet sinds vorig jaar.

• 9M.Josephs21-08-2022

Sehr schön

Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.

• 9A. Erkelens18-08-2022

Voor herhaling vatbaar.

We zijn een weekje geweest, onze zoon en schoondochter stonden er 2 weken met onze 2kleinkinderen. Het is een camping ideaal voor kinderen maar wij hebben ook genoten, Het zwembad grenst aan het restaurant waar je heerlijk kunt zitten als het bij het zwembad te druk is.Er is veel animatie voor de kinderen voor jong en de wat oudere kinderen. Het sanitair werd regelmatig schoongemaakt niks op aan te merken.

• 9Jaap16-08-2022

Fantastisch!

Heerlijke camping, niet te groot en niet te klein. Perfect zwembad voor kinderen tot een jaar of 12. Veel plek en handoekje leggen valt mee. Superleuke animatie met werkelijk de hele dag wat te doen voor alle leeftijden. Brasserie met terras gunstig gevestigd met uitzicht op speeltuin, sportveld en zwembad. Allemaal zeer overzichtelijk. Strand is fietsbaar, auto parkeren ook makkelijk en betaalbaar. Banjaard strand of Vrouwenpolder aanrader. Winkelcentrum met AH, Aldi, snackbar, goeie visboer en wat winkels en drogist op loopafstand (1 km), geen winkel op het park. Geen gemis, alleen voor broodjes in de ochtend moet je dus even het terrein af. Voldoende sanitair en douches en wordt vaak schoongemaakt. Al met al zeer goed bevallen, wij hadden een 4-persoons safaritent die zeer luxe en ruim was, met bijna nieuw meubilair en heerlijke loungeset. Echt een perfecte vakantie gehad, zou het zeker aanraden met jonge kinderen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9De Lange16-08-2022

Wat een super camping zoveel voor de Kids te doen maar ook heerlijk voor de volwassenen . Super zwembad en speeltuin .mooie grote staplekken . En alles heel overzichtelijk . Douches zijn super en alles heel school . Heel vriendelijk personeel . De eigenaren geven je het gevoel of ze je al jaren kennen en komen leuk een praatje maken. Op zondag mooie dingen georganiseerd voor alle leeftijden. Wij komen zeker weer terug volgend jaar maar dan voor 2 weken. Zeker een aanrader voor gezinnen . En er is heel veel te beleven in de omgeving. Maar een dagje op de camping verveel je je ook niet. !mensen zeker een dikke 10 voor deze camping ! Zeer hond vriendelijk overal prullebakken met hondenzakjes zodat het netjes blijft TOP CAMPING

• 7Eetgelegenheden
  • 9Familie Spee16-08-2022

Een heeerlijke vakantie gehad!

Pluspunt is de verzorging. Alles is super netjes en schoon. Het restaurant is heel erg goed, maar je moet wel even door de kaart heen kijken. We zijn al eerder op de camping geweest en wisten dat de kaart wat minder standaard menu's bevat. Wij vinden dat heerlijk, maar niet iedereen zal ervan houden. Voor onze kinderen moesten we ook even zoeken op de kaart, maar dat is gelukt en het was super lekker. Onze kinderen zijn 12 en 14 jaar en ze wilden juist terug naar de Molenhoek omdat er veel voor de wat oudere jeugd te doen is. En dat was ook zo. De silent disco was voor ons allemaal erg leuk en ook het buitenconcert was heel gezellig. De douchemuntjes vinden wij iets minder. Liever een tijdzone instellen zonder muntjes...het is zo vervelend als je de muntjes vergeet. Uit milieutechnisch oogpunt wel helemaal te begrijpen. Misschien aardig om in de prijs van de accommodatie per persoon een bepaald aantal muntjes te schenken...verder top!

Camping De Molenhoek info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar