Camping De Molenhoek

• 8.6Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

De Molenhoek biedt veel plezier voor jong en oud. De animatie verzorgt regelmatig activiteiten in thema en in de weekenden is er vaak live-muziek. Op familiecamping De Molenhoek kun je lekker eten in de brasserie. Het zwembad is fijn voor een verfrissende duik. Op 2 km ligt het strand en voor een uitstapje is de stad Middelburg een goede tip.

400 reviews over Camping De Molenhoek

• 2019
    8DJ18-09-2019

Prettig verblijf

Leuke camping, nette voorzieningen en lekker eten in de brasserie. Zwembad was iets te koud (19-20 graden) voor deze tijd van het jaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Dhr. Robert02-09-2019

Prima nette camping voor een fijne vakantie

Gezellige Zeeuwse camping dicht bij zee ( vlakbij strand De Banjaard, het mooiste strand van Nederland) en dicht bij het Veerse meer. Wij komen hier al jaren (strand) en hebben deze camping ontdekt omdat we een caravan hebben gekocht. Het is een nette camping met sympathieke medewerkers. Lekker eten voor een normale prijs. Prima kok!
    Wij hadden een redelijk grote plaats met stroom, water en internet. Ook was het heerlijk om s'morgen een duik in het zwembad te nemen (wat iedere dag werd schoongemaakt). Sanitair was Schoon.
    Voor de gasten wordt veel georganiseerd.
    Voor de kinderen is het helemaal super als je ziet wat een plezier ze hebben. Zo zagen wij met veel plezier een vrolijke optocht van verklede kinderen voorbij komen dansen. Wij hebben heerlijke weken gehad en hebben daarom besloten een najaarsarrangement (schappelijke prijs) te nemen. We laten de caravan lekker staan en komen terug wanneer we zin hebben.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Janine Hendriksen24-08-2019

Fantastische week gehad, echt top vakantie

• 9Rosalie23-08-2019

Top verblijf gehad

Wat een fijne camping! Ongecompliceerd, hartelijke eigenaren en een enthousiast team. Top restaurant op het park, centraal gelegen en uitgebreid animatie programma. Ik zelf heb daar yoga leren kennen en ga het zeker verder beoefenen als ik thuis ben. De Safaritent die wij gehuurd hadden was schoon, erg ruim en bijzonder goed verzorgd. De kinderen moesten huilen bij vertrek en ik heb ook een traantje gelaten. Gelukkig kon ik op een dikke afscheidsknuffel en een welgemeend; “sporry hoor, dat gebeurd hier wel vaker” van de eigenaresse rekenen.

• 9Petra22-08-2019

Super!

Met een kind van 4 en 7 heb ook ik vakantie gehad. Kinderen voelden zich vrij en welkom en daarom had ik ook rust. Genoeg en leuke animatie voor ze. Safaritenten zijn super! Ruim en van alle gemakken voorzien. Sanitair is netjes en douches schoon. Wij kunnen ons niet vinden in negatieve recensie en komen zeker terug!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Matthias21-08-2019

Dikke 9

Fijne familie camping. Met zwembad en trampoline. Vooral het restaurant is heel goed met gewone hap en ook nog heerlijke kaart met verschillende gerechten, echt goed gegeten. Voor de douche moet je 50 cent betalen maar dan krijg je wel een thermostaat kraan en fijne douche. Mooie plekken netjes verzorgd. Goede ligging kort fietsen naar strand en naar veerse meer. Animatie is prima voor onze kinderen van 8/9 jaar, niet opdringerig en doen het leuk. Afwasplek was krap en wc's niet altijd heel schoon maar wordt regelmatig schoongemaakt.

• 8Erik16-08-2019

Super

Leuke camping , ruime plaatsen, schoon sanitair goed verzorgd. een brasserie met goed eten voor betaalbare prijzen. twee hardwerkende eigenaren om iedereen het naar het zin te maken en natuurlijk al het andere personeel wat stinkend zijn best doet . Het weer heb niemand in de hand . Wij hebben een fijne vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Bianca14-08-2019

Nooit meer

Ook wij hebben geboekt naar aanleiding van alle positieve recensies. Helaas sluit onze mening hier totaal niet bij aan. Te weinig toiletten welke maar 1 keer per dag schoongemaakt worden en vaak zonder toiletpapier. Er is inderdaad een prachtig zwembad maar ijskoud water. Jammer. Er wordt gepromoot dat er ontzettend veel voor tieners georganiseerd wordt. Dit is nauwelijks het geval. Animatieteam niet/nauwelijks aanwezig. Horeca moeizaam en niet van alles voorzien. Al met al, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Tamara de jong13-08-2019

Aanrader

Gezellig personeel, leuk zwembad en leuke dingen voor de Kids dus echt aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Fam Oste13-08-2019

Supercamping

Mega leuke camping. Zelfs zo leuk dat we ons hebben aangemeld voor een plekje op de wachtlijst voor een seizoensplek. Dus dat word spannend wanneer dit gaat gebeuren...

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

17 tips over Camping De Molenhoek

• Martin, 06-05-2014

Leuke fiets en wandelroutes bij Westenschouwen. Halverwege mooi strand en duinen, waar je niet met de auto kunt komen. Dus ook relatief rustig. Als je goed kijkt is er ook veel wild te zien.

• Willem, 17-05-2014

wij stonden op veld donker groen, erg leuk veld. dichtbij wc's en speeltuin, animatie

• Jesper, 11-05-2014

De Spare-ribs in het restaurant zijn een echte aanrader, deze worden huis gemarineerd en zijn ontzettend mals!

1 vraag over Camping De Molenhoek

• Monique, 13-04-2014

Wie weet?

Wie weet of er wifi is of andere mogelijkheden om te internetten/

FamDa, 03-05-2014

Er is gratis wifi op een aantal plekken op de camping. Er wordt gewerkt aan meer dekking. Wij zaten een stuk van het toiletgebouw en hadden ook in de caravan wifi. Toen het het deed tenminste, daarna was er een storing bij zeeland net.

Camping De Molenhoek info

• Aantal sterrensterstersterster