Camping De Molenhoek

285 reviews over Camping De Molenhoek in het Nederlands

Geweldige kindvriendelijke camping!

Quirine Scherpenzeel
17-6-2018

Geweldige camping, wij waren op zoek naar een leuke camping waar wij onze nieuwe vouwwagen konden uitproberen en dat kn hier zonder problemen. Fijnen snel mailcontact en we werden heel hartelijk ontvangen. Hebben niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken, maar alles zag er super uit. Toiletgebouw heel netjes, kinderen vonden de speeltuinen geweldig, water en elektra bij de plek. Alles zag er heel verzorgd uit, mooi zwembad en we hebben lekker gegeten in de brasserie. De huuraccomodaties zagen er ook goed uit en alles was lekker gemixed. Kortom je kunt hier heerlijk vakantie vieren!

Prima maar schaf die muntjes af!

Guus
22-5-2018

Niets op aan te merken. Maar kom op.. 0,50 cent voor een douchemuntje, geen water bij de plekken en geen wifi. Dat is gewoon niet meer van deze tijd en zeker niet voor deze prijs. Maar zoals gezegd... verder prima camping waar we graag komen.

Fantastisch camping met kleine kindjes

Jules
25-4-2018

Prachtige camping om met kleine kindjes (2 & 5) te zitten. Echt van genoten. Jammer genoeg is het eten in de brasserie iets te speciaal en te duur. Op camping wil ik ook een gewone snack kunnen eten. Ook kindermenu zeer basic. Zwembad is schandalig: als het zo koud is mag je het niet ‘verwarmd’ noemen! Moest het zwembad wat warmer zijn zouden mensen langer blijven zitten en mss ook wat meer consumeren. Voor de rest topcamping, jammer van die 2 puntjes.

Zoals ieder jaar weer opnieuw,volop genoten.

F.Th. Voorrips
6-1-2018

Het is echt wat je noemt een gezellige familiecamping. Wij als senioren voelen ons echt thuis bij jullie, maar ook voor de verschillende leeftijdsgroepen van de jongeren is er van alles te doen. Je doet er snel kennissen op, die je dan ook vaak een volgend jaar weer terugziet. Heel erg fijn.

rust en ontspanning voor groot en klein animatie

VANDERVOORT RONNY
2-9-2017

het verblijf op de kamping is niets op aan te merken de sfeer tip top vooral de sfeer met het recreatieteam het minpunt is de afstand naar het strand ca 2km er is wel voldoende parkeergelegenheid

De sfeer is goed. Leuke mensen. Voor ieder wat wils. De camping is schoon. Wij kunnen echt geen negatieve dingen noemen. Voor ons is de Molenhoek ons tweede thuis. Wij verheugen ons op het volgende verblijf.

MARC MONSIEURS
18-8-2017

Er is veel te doen voor de kinderen ,en het zwembad is fantastisch.

Prachtige camping

Fam Bakkers
15-8-2017

Door de super vriendelijke en enthousiaste medewerkers op het laatste moment een campingplaats kunnen boeken. Onze kinderen van 11,9 en 5 jaar hebben het super gehad. Een enthousiast animatieteam. Eerder maakte wij daar nooit gebruik van. Door het enthousiasme gingen ze meedoen. Voor elke leeftijd prachtig. Alles is overzichtelijk en zeer schoon. Personeel is erg vriendelijk. Niks is te veel. Mooi sanitair, muntjes halen geen probleem. Daardoor blijft de douchetijd beperkt. Broodjes kan je op de camping bestellen voor de boodschappen is de Albert Heijn op 800 meter.

Wij komen zeker nog eens terug.

Top vakantie

Roswitha brouwer
12-8-2017

Voor de 2e keer weer genoten van deze prachtige, gezellige, kindvriendelijke camping!

Alles is schoon en netjes en extra complimenten voor het animatieteam!! Onze kids zijn dol op ze!

Hopelijk tot volgend jaar allemaal!

Aanrader

Saskia
12-8-2017

Een goede camping waarvan je alle kanten op kunt in Zeeland.

Goede, schone en naar onze mening luxe sanitair. Animatie is ook voor tieners aanwezig; lasergame, varen op een banaan, klimbos (betaalde uitjes), volleybal, pokeravond, filmavond, waterpolo ect ect. Voor onze 13 jarige zoon perfect. Hij was heel de dag in actie. Onze 16 jarige dochter had minder aansluiting. Ik begreep van andere ouders dat hun 16 jarige dochters ook bij de tent/ caravan bleven.

Het strand is op de fiets goed te bereiken, met de auto 5 minuten. De brasserie heeft een zeer bedreven kok en het eten was echt heerlijk.

Je kunt er ook poolen of gewoon een drankje drinken op het terras.

Medewerkers zijn gedreven om het naar je zin te maken.

Al met al een camping die zich actief inzet om het iedereen naar de zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhoek in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Molenhoek scoort een 9.26 uit 10 op basis van 367 reviews.