8,9

De Molenhoek biedt veel plezier voor jong en oud. De animatie verzorgt regelmatig activiteiten in thema en in de weekenden is er vaak live-muziek. Op familiecamping De Molenhoek kun je lekker eten in de brasserie. Het zwembad is fijn voor een verfrissende duik. Op 2 km ligt het strand en voor een uitstapje is de stad Middelburg een goede tip.

299 reviews over Camping De Molenhoek in het Nederlands

Super gezellige kindvriendelijke camping

Kimberley,
19-2-2019

Op deze camping is er voor iedereen wat wils. De camping zelf is erg gevarieerd met restaurant, snackbar, speeltuinen, airtrampoline, interactieve memo en DJ tafel. Daarnaast is er in het animatieprogramma voor iedereen iets leuks te vinden. Schuimfeest, summerfair met band & de color run zijn mijn favorieten!

Gereisd zakelijk in juli 2018

Super gastvrij!

Kirsten,
13-2-2019

Wat een ongelooflijk fijne camping! We hadden een strandchalet gehuurd met onze kinderen. De hele sfeer op deze camping trok ons direct aan, heel familiair bijna huiselijk! We hebben voor dit jaar weer geboekt, maar nu gaan we twee weken i.p.v. een ;-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Buitengewoon fijn om hier te zijn.

Peter,
12-2-2019

Het was een heerlijke uitvalsplaats om van hieruit dagelijkse te fietsen en wandelen. Daarbij het strand of meer in de nabijheid om heerlijk te relaxen. Een camping met alle gemakken voorzien er even lekker uit te zijn.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hoogwaardige top camping!

Sandra Wisse,
11-2-2019

We hebben op deze camping met onze pipowagen gestaan. Ontzettend leuke camping, er wordt veel georganiseerd door het recrateam, zwembad is heerlijk, sanitair schoon, alles is aanwezig wat je op een camping graag wil hebben.. gewoon echt een top camping! Voor degenen die twijfelen, niet nodig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch!

Denise,
11-2-2019

Het was een top vakantie in een sta caravan. Het was er schoon, iedereen was vriendelijk. Onze dochter praat nu nog over de kids club! Heeft je kind een super vakantie dan heb jij dat ook.

Ideale familie camping

Fam. Meijnders,
16-9-2018

Al een aantal jaar hebben wij met ons gezin een seizoensplek op deze camping. Wij zijn al jaren zeer tevreden.

Echt een gezellige familie camping, leuke animatie, Ideale ligging, op loopafstand van Kamperland en op fietsafstand van Noordzeestrand en Veersemeer.

Sanitair wordt goed schoongemaakt door een enthousiast schoonmaakteam.

Lekker buitenzwembad en een goed Restaurant.

We hopen hier nog vele jaren te genieten van deze gezellige familiecamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch, zoals vakantie hoort te zijn!

Bas hagenaar,
22-8-2018

Wij kwamen nu voor het 4de achtereenvolgende jaar op deze fantastische familiecamping. Deze terugkomst zegt natuurlijk al genoeg. De camping is mooi gelegen in Zeeland nabij het strand. Zeer kindvriendelijk en goed opgezet. Ruime kampeer plaatsen en net, schoon sanitair. Animatie voor de kinderen week in week uit met een verschillend thema per week gericht op alle leeftijden (zelfs een apart tiener programma) Lekker zwembad en gastvrij personeel! Voor wie een heerlijke vakantie in Zeeland wil is deze familiecamping een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige gezinscamping met veel vertier v jong en oud, maar ook heerlijk v wie rust wil. Zeer centraal gelegen, 5 min rijden naar zee. Zeer proper, vriendelijk en behulpzaam personeel. Plus er is een heerlijk verwarmd buitenbad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Na drie jaar op rij tijd voor iets nieuws.

Fam Massop,
17-8-2018

Dit jaar voor de derde keer op rij met onze caravan 3 weken op camping de molenhoek gestaan. Leuk en vertrouwd voor onze kinderen. Vooropgesteld dat we een leuke vakantie gehad hebben, zijn er toch ten opzichte van vorig jaar een aantal minpunten. - De eerste dag patat gegeten. Erg duur had ook iedereen er buikpijn van. Ook het bevriende gezin waarmee we onze vakantie gevierd hebben had daar last van. - Daarna geen gebruik meer gemaakt van de horeca voorzieningen, op enkele keer een ijsje bij het zwembad na. -Ons dochtertje van 6 had een snee in haar teen dat bij het zwembad weer open ging. Dus ze ging naar het naastgelegen cafetaria voor een pleister maar werd zeer nors gezegd dat ze geen pleister mocht. Toen mijn vrouw boos meeging alsnog gekregen. -Helaas was dit jaar het sanitair minder dan we gewend waren van de molenhoek. -Dit geld zeer zeker ook voor het animatie team. Dat was vorig jaar het gezicht van de molen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Fam. Beelen,
16-8-2018

Ik snap niet de de camping zo hoog staat aangeschreven. Vooral het sanitair is een regelrechte ramp, toiletten worden veel te weinig en slecht schoongemaakt. Regelmatig bij meerdere toiletten geen wc papier, je moet altijd met je kinderen mee omdat het zo'n bende is. Bij de douches stinkt het altijd, en 2 douches doen het ook gewoon niet. De capaciteit van zowel de douches als de toiletten is veel te laag. De eerste dag dachten we: kom laten we patat gaan eten, dat laat je daarna ook wel met die prijzen. De eigenaar blaft kinderen die patat halen gewoon af, en het personeel staat gewoon over andere mensen te roddelen!! Al met al absoluut geen 4 sterren Camping!!!!!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhoek in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.