Camping De Molenhoek

Camping De Molenhoek
8,8

Omschrijving
De Molenhoek biedt veel plezier voor jong en oud. De animatie verzorgt regelmatig activiteiten in thema en in de weekenden is er vaak live-muziek. Op familiecamping De Molenhoek kun je lekker eten in de brasserie. Het zwembad is fijn voor een verfrissende duik. Op 2 km ligt het strand en voor een uitstapje is de stad Middelburg een goede tip.
Laatste review

Ideale familie camping

Fam. Meijnders,
16-9-2018

Al een aantal jaar hebben wij met ons gezin een seizoensplek op deze camping.

Wij zijn al jaren zeer tevreden.

Echt een gezellige familie camping, leuke animatie,

Ideale ligging, op loopafstand van Kamperland en op fietsafstand van Noordzeestrand en Veersemeer.

Sanitair wordt goed schoongemaakt door een enthousiast schoonmaakteam.

Lekker buitenzwembad en een goed Restaurant.

We hopen hier nog vele jaren te genieten van deze gezellige familiecamping.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

294 reviews over Camping De Molenhoek in het Nederlands

Ideale familie camping

Fam. Meijnders,
16-9-2018

Al een aantal jaar hebben wij met ons gezin een seizoensplek op deze camping.

Wij zijn al jaren zeer tevreden.

Echt een gezellige familie camping, leuke animatie,

Sanitair wordt goed schoongemaakt door een enthousiast schoonmaakteam.

Lekker buitenzwembad en een goed Restaurant.

We hopen hier nog vele jaren te genieten van deze gezellige familiecamping.

Fantastisch, zoals vakantie hoort te zijn!

Bas hagenaar,
22-8-2018

Wij kwamen nu voor het 4de achtereenvolgende jaar op deze fantastische familiecamping. Deze terugkomst zegt natuurlijk al genoeg. De camping is mooi gelegen in Zeeland nabij het strand. Zeer kindvriendelijk en goed opgezet. Ruime kampeer plaatsen en net, schoon sanitair. Animatie voor de kinderen week in week uit met een verschillend thema per week gericht op alle leeftijden (zelfs een apart tiener programma) Lekker zwembad en gastvrij personeel! Voor wie een heerlijke vakantie in Zeeland wil is deze familiecamping een echte aanrader!

Gezellige gezinscamping met veel vertier v jong en oud, maar ook heerlijk v wie rust wil. Zeer centraal gelegen, 5 min rijden naar zee. Zeer proper, vriendelijk en behulpzaam personeel. Plus er is een heerlijk verwarmd buitenbad!

Na drie jaar op rij tijd voor iets nieuws.

Fam Massop,
17-8-2018

Dit jaar voor de derde keer op rij met onze caravan 3 weken op camping de molenhoek gestaan.

Leuk en vertrouwd voor onze kinderen.

Vooropgesteld dat we een leuke vakantie gehad hebben, zijn er toch ten opzichte van vorig jaar een aantal minpunten.

- De eerste dag patat gegeten. Erg duur had ook iedereen er buikpijn van. Ook het bevriende gezin waarmee we onze vakantie gevierd hebben had daar last van.

- Daarna geen gebruik meer gemaakt van de horeca voorzieningen, op enkele keer een ijsje bij het zwembad na.

-Ons dochtertje van 6 had een snee in haar teen dat bij het zwembad weer open ging. Dus ze ging naar het naastgelegen cafetaria voor een pleister maar werd zeer nors gezegd dat ze geen pleister mocht. Toen mijn vrouw boos meeging alsnog gekregen.

-Helaas was dit jaar het sanitair minder dan we gewend waren van de molenhoek.

-Dit geld zeer zeker ook voor het animatie team. Dat was vorig jaar het gezicht van de molen.

Nooit meer

Fam. Beelen,
16-8-2018

Ik snap niet de de camping zo hoog staat aangeschreven. Vooral het sanitair is een regelrechte ramp, toiletten worden veel te weinig en slecht schoongemaakt. Regelmatig bij meerdere toiletten geen wc papier, je moet altijd met je kinderen mee omdat het zo'n bende is. Bij de douches stinkt het altijd, en 2 douches doen het ook gewoon niet. De capaciteit van zowel de douches als de toiletten is veel te laag. De eerste dag dachten we: kom laten we patat gaan eten, dat laat je daarna ook wel met die prijzen. De eigenaar blaft kinderen die patat halen gewoon af, en het personeel staat gewoon over andere mensen te roddelen!! Al met al absoluut geen 4 sterren Camping!!!!!

Hele fijne camping !

Monique Witte,
11-8-2018

Fijne camping, gezellig ,ruime plaatsen , veel leuke activiteiten , super zwembad, lekker eten , eigenaren super attent. Live muziek in het weekend . Strand dichtbij zelfs met de fiets

Gaan snel weer eens terug !

Geweldig

Ramona,
6-8-2018

Een heerlijke week gehad op deze zeer nette camping. Stond aan een speelveldje wat geweldig was voor onze kids van 1 en 4. Tijdens de boeking is er iets mis gegaan waardoor onze accomodatie niet beschikbaar was, uiteraard enzorm

Jammer. Dit is super opgelost door het personeel en verdient zeker een dikke 10!! Zeker een aanrader, wij komen nog eens terug.

Geweldige camping!

Annemieke,
21-7-2018

De Molenhoek is echt een topcamping op een paar km afstand van zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon sanitair, leuke en afwisselende activiteiten en een mooie accommodatie (safaritent) . Wij komen nog een keer terug!

Fantastische gastvrije camping, TOP!

Marleen Isaksson-de Paauw,
29-6-2018

Waanzinnige camping met een gastvrijheid die een dikke 10 verdient!

Geweldige kindvriendelijke camping!

Quirine Scherpenzeel,
17-6-2018

Geweldige camping, wij waren op zoek naar een leuke camping waar wij onze nieuwe vouwwagen konden uitproberen en dat kn hier zonder problemen. Fijnen snel mailcontact en we werden heel hartelijk ontvangen. Hebben niet van alle faciliteiten gebruik kunnen maken, maar alles zag er super uit. Toiletgebouw heel netjes, kinderen vonden de speeltuinen geweldig, water en elektra bij de plek. Alles zag er heel verzorgd uit, mooi zwembad en we hebben lekker gegeten in de brasserie. De huuraccomodaties zagen er ook goed uit en alles was lekker gemixed. Kortom je kunt hier heerlijk vakantie vieren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molenhoek in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.