Camping De Vogelstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Vogel in Hengstdijk heeft genoeg te doen voor jong en oud. Op deze camping in Zeeland vind je een zandstrand, een overdekt zwembad met een aqua smash glijbaan en meer. Zoek je vermaak buiten de camping, dan kun je terecht bij het stadje Hulst met leuke winkels en terrassen of ga met de fiets langs de kust naar Terneuzen.

255 reviews over Camping De Vogel

• 10Pedro07-01-2020

Aanrader

Familie weekend gehad op de Vogel en in een woord fantastisch. We waren al vaker op de vogel geweest, maar voor de rest van de familie was het park onbekend maar wat een super weekend gehad. Vriendelijk personeel, goede eet mogelijkheden, binnenspeeltuin en mooie groepsaccommodatie.

Het receptieteam, Eigenares, 14-01-2020

Heel erg bedankt voor uw review! Dit vinden wij natuurlijk fanatisch om te lezen en hopen u en uw familie nog een keer te mogen begroeten op ons park.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 2019
    3Jo26-12-2019

Nooit meer

Veel vaste camping plaatsen. Met bezoekers die er het hele jaar verblijven. Ook in de chalets en op de campingplaatsen. We stonden weg gedrukt tussen de vaste gasten. Chalet was op zich prima, maar ik zou er nooit weer heen gaan. Tijdens de vakantie was een deel van het kinderzwembad afgesloten. Daarnaast werd er nauwelijks geattendeerd op de blauwalg in het meer. Bij aankomst niets over gezegd, moesten er zelf maar achterkomen, door 1 waarschuwingsbordje aan de zijkant van het strand. Qua omgeving moet je overal met de auto naar toe. Waren er met kleine kinderen, maar geen aanrader, zeker niet voor wat je er betaald. totaal onvriendelijke receptie. Nooit weer

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Het receptieteam, Eigenares, 14-01-2020

Spijtig te horen dat dit uw mening is. Vreemd om uw frustratie over blauwalg te lezen terwijl we hier geen last van hebben gehad. Als er vanuit uw kant (nog meer) frustraties zijn bent u van harte welkom voor een praatje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Klaasje03-12-2019

Een aanrader

Wij zijn in het najaar een paar heerlijke dagen gekampeerd op de Vogel. Wat een mooi en leuke camping. De medewerkers zijn super vriendelijk, de camping heeft een leuk zwembad (met een lange glijbaan met een leuk spel erin) en een leuke binnenspeeltuin en het sanitair is heel netjes en schoon. In de omgeving van de camping is ook veel te doen. Wij zijn een dagje naar Antwerpen en een dagje Gent geweest. Kortom een echter aanrader! Wij gaan er zeker nog een keer heen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Sabine19-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

De Vogel is een echte familiecamping met een leuk animatieteam. De camping is voorzien van alle faciliteiten die je maar kunt wensen. Zelfs gratis goede Wifi behoort daartoe. Mooie en afwisselende kampeerplekken en toiletgebouwen zijn schoon. We komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Bas Driehuis03-11-2019

Leuke vakantie!

Fantastische familie camping voor zowel jonge kinderen als tieners.. Leuk animatie team. Mooie ruime plekken en schoon sanitair. Leuke kampwinkel en een heerlijk restaurant erbij. Kortom een aanbeveler. Personeel zeer vriendelijk en nooit verlegen om een praatje.

• 9Harry, Yvonne en kleindochter Damelza.25-10-2019

Top in onze ogen!!

Zijn net terug van een leuke midweek (21/10 tot 25/10/2019) op dit recreatiepark. Waren met onze kleindochter van 7 en die heeft zich uitstekend vermaakt. Wij hadden een bungalette gehuurd. Alles was netjes en schoon en een hond mag mee.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Hartog17-09-2019

Heerlijk!

Ernorm fijn verblijf gehad in een van de stacaravans aan het water. Alles ziet er keurig netjes uit. Leuk zwembad en nette horeca. Wij hebben genoten met onze kids.

• 3Gwen Temmerman12-09-2019

Slecht gekuisd en geld klopperij vor kapote spull

Niet voldoene gekuist. Onvriendelijk personeel( niet allemaal) Een kleine schade aan de zetel voor 309 euro !!!!! Vermist deze opgzlost kon worden voor 60 euro ongeveer, uiteindelijk een nieuwe zetel gevonde voor 179 euro wat volgens hun niet kon. Ze wouwde veel geld in hun eige zak steken wat schandalig is !! Ookal van de buren gehoord hier. Niet eens een factuur gezien van de zetel die 'stuk' was ze zoude al een nieuwe besteld hebben voor 309 euro wat niet waar was. Niets van gezien als bewijs. Ze waren dus veel geld aan hrt afluizen en liegen !

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 10Silvia03-09-2019

Fantastisch!

Wij zitten langdurig op de camping omdat ons huis is verkocht en wij nog niet in ons ander huis kunnen. Wij worden hier met open armen ontvangen. Een super accommodatie, super personeel en een mooie omgeving. Hoe fijn dat de camping ons wilt helpen dat we en dak boven ons hoofd hebben komend half jaar. Ennn altijd vakantie op camping de vogel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Roy23-08-2019

Geweldig

Fantastische camping kinderen hebben zich prima vermaakt. Animatieteam is echt de hele dag bezig van vroeg tot laat. Het kinderrestaurant was super. Het enige was dat wij laat waren en de plekken kaal waren. Als je wat melden wat er stuk was stond binnen een half uur de td er om het op te lossen. Hebben er 2,5 week een top tijd gehad

• 6Eetgelegenheden

10 tips over Camping De Vogel

• evybuelens, 09-06-2014

Bezoek Terneuzen, prachtige wandeling via de dijk naast de westerschelde met containerschepen op de achtergrond

• Ilona, 15-07-2012

Vooral zo doorgaan met vernieuwen. Hier komen we zeker nog eens naar terug.

• Rob van der Stel, 20-06-2013

Park ligt vlakbij Hulst, een prachtig stadje met veel winkels en gezellige terrasjes. Ook Gent en Brugge liggen niet ver weg. Ga eens per fiets langs de kust naar Terneuzen.

4 vragen over Camping De Vogel

• Chantal, 15-04-2019

Strand en plek

Hallo, Wij hebben voor aankomende zomer voor het eerst geboekt op Camping de Vogel. Nu is onze vraag. Wat is het dichtstbijzijnde mooie strand waar je ook goed en makkelijk kan parkeren? En we hebben plek 463 gekregen heeft iemand hier misschien een foto van?

Familie stein, 18-07-2019

Hier zijn wij ook erg benieuwd na voor in augustus

Janneke Embden, 01-08-2019

Perkenpolder is 10 minuten rijden. Mooi schoon strand. Strandtent en gratis parkeren.

• Claude, 02-04-2018

Verloren tefoon

Ben vandaag een goud kleurig tefoon verloren als je die vind geliefe ye bellen op dit nummer ,0495 71 68 81 dank al vast claude

• olga, 30-06-2013

vakantie 6 juli tot en met 20 juli

Wij zijn 3 jongens van 9, 9 en 14 jaar en 2 meiden van 10 en 12 jaar. Wij komen op 6 juli naar camping de vogel voor 2 weken. Wij zijn benieuwd wie er nog meer naar toe komt. We horen het graag!

Louis van der Hooft, 10-08-2014

Het is een familiecamping waar je makkelijk contact maakt veel vakantie plezier

Fam. de vries, 17-06-2018

wij komen ook 2 meiden van 10 en 13 dezelfde datum

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig