Géén boekingskosten

• 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Vogel in Hengstdijk heeft genoeg te doen voor jong en oud. Op deze camping in Zeeland vind je een zandstrand, een overdekt zwembad met een aqua smash glijbaan en meer. Zoek je vermaak buiten de camping, dan kun je terecht bij het stadje Hulst met leuke winkels en terrassen of ga met de fiets langs de kust naar Terneuzen.

287 Reviews over De Vogel

• 9Kees van Aken24-04-2022

Geweldig

In 2021 zijn we noodgedwongen in Nederland moeten blijven en zijn toen uitgekomen bij Recreatiecentrum de Vogel. Dat was de beste keuze ooit! We hadden stacaravan V-41 geboekt dicht bij een speeltuin. Onze kinderen (6 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt! Het animatieteam was zeer aanwezig waardoor onze kinderen de gehele dag door vermaakt werden! Zo hadden papa en mama ook wat tijd om een boekje te lezen en te genieten van hun vakantie😉 Het zwembad was fijn om gebruik van te maken zeker met twee jonge kinderen, de glijbaan was favoriet! Er was ruime keuze in het restaurant qua gerechten zowel van ons als voor de kids. Aldus een top vakantie en voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Alysha Qushain03-04-2022

Super naar ons zin gehad!

Mijn ouders waren afgelopen november 60 jaar getrouwd. Voor deze gelegenheid hebben wij het familiehuis geboekt. De hele familie is afgereisd naar Zeeuws-Vlaanderen voor een geweldig familieweekend. Erg nette accommodatie en vriendelijk personeel en voor de kleinkinderen erg leuk gelegen aan de kinderboerderij. Ze hebben zich uren vermaakt in de speeltuin dicht bij de accommodatie gelegen. We hebben bij vertrek meteen voor ons gezin een week geboekt in de zomervakantie. We kijken er nu al naar uit, echt een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Linda Rijnders10-03-2022

Geweldig

Samen met mijn man er even tussenuit geweest in februari, erg genoten van rust. We waren duidelijk op de hoogte gesteld dat de faciliteiten gesloten waren maar dit hebben wij op onze oude dag niet nodig om te kunnen genieten. Heerlijk gewandeld in de polders rond de camping. Zeker de moeite waard, wij komen zeker nog eens terug met onze kleinkinderen!!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Ellen07-11-2021

Tegengevallen

Wij hadden een stacaravan aan de waterzijde voor 4 pers. Er zaten enorm veel dikke vliegen in de stacaravan. Ze bleven maar komen. Telkens een 40-tal. Wij hebben dit gemeld, ze stelde voor om met een spuitbus te komen. Ik zei nee! Hoe ongezond! Ik wou een andere stacaravan. Deze was niet beschikbaar dezelfde dag! Er was geen propere beschikbaar????!!! Pas de volgende dag! Wij zijn dus vroeger naar huis gegaan! Bah! Er kwam ook geen compensatie of verontschuldigingen! De stacaravan aan waterzijde is ook heel ver van alles weg! En er waren ook geen lucifers aanwezig voor het vuur! Gelukkig hadden we iets bij! Dus NOOIT meer! Zeker geen 5 sterren camping!

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Ruud18-10-2021

prettig

wij zijn reeds vele jaren gast op de camping. De laatste jaren wordt het wel steeds lawaaieriger. Dit komt enerzijds door de schaalvergroting, maar ook door de instelling van de mensen. Verder neemt het grote aantal honden ieder jaar sterk toe, waarbij het opvalt dat er steeds meer mensen met 3 of zelfs 4 honden zijn. Ook de aanwezige hondenpoep wordt een steeds groter probleem. Gedurende de nacht is er in het seizoen wel controle, maar overdag zeker niet voldoende. verder wordt er nog steeds veel te hard gereden op het terrein, met name ook door werknemers en zeker door de leiding. Nu wordt er sinds kort gewerkt aan het leggen van diverse nieuwe leidingen hetgeen wel nodig was. Dit gaat voor de mensen met een vaste plaats flinke financiële gevolgen hebben. Men heeft echter geen idee hoeveel, en dat zorgt voor grote onzekerheid. Geef de mensen duidelijkheid. Mijn pleidooi is bedoeld als opbouwende kritiek ,dus doe er iets mee.

• 6Eetgelegenheden
  • 9silvia30-09-2021

top camping

we waren afgelopen augustus voor de eerste keer 1 week op recreatiepark de vogel en het is heel goed bevallen we hadden een bungalow(huis) gehuurd voor 6 personen bungalow tiptop in orde super schoon Top animatie team top restaurant lekker gegeten friture en pizzaria lekker kinderen hebben zich super vermaakt we hebben al weer geboekt voor volgend jaar weer terug te komen top comping

• 9Eetgelegenheden
  • 7Wil Keukens10-09-2021

Fijn park met nogal wat minpuntjes.

Huisje R18 Plus: Mooi en schoon park, mooi huisje, mooi zwembad en meertje en goede animatie.

Min: Lekkende kraan in de keuken, na vervanging warm en koud verkeerdom aangesloten, super maar dan ook super slechte bedden, bij het uit bed stappen zat je bijna op de grond zo slap waren de matrassen, 2 nachten op de bank gelegen maar dat was ook niets. Beneden douchen in bad zonder ophanghaak voor douchekop. Douchehaak, antislipmatje, douchestang, douchegordijn en badkamermat gekocht, toch samen € 30,00. Daklekkege, douchebak boven lek, water in de kamer. 1 week voordat we gingen kregen we te horen dat er geen vaatwasser in zat wat wel was afgesproken. 2 personen die beneden sliepen zijn na 9 dagen naar huis gegaan, dus 5 dagen eerder dan was geboekt.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Vera Lassauw25-08-2021

Mooie schone camping, met veel te beleven voor de

Mooie chalets, grote schone camping met veel voorzieningen. Stranden op rond 40km afstand. Friture en pizzaria prima. Restaurant viel wel tegen , iets meer investeren in goede kwaliteit past beter bij het geheel van de rest van het park.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Menno24-08-2021

Als je van natte voeten houd in je voortent.

Prima camping, maar velden erg drassig(modder). Heel veel plaatsen zijn bij regen een modderpoel. Het lijkt alsof erg geen drainage is aangelegd of dat deze niet in orde is.Sanitair wordt goed schoongehouden. Voor jongeren +16 jaar is er niet veel te beleven.Restaurant is in orde, alleen is de bediening wat chaotisch. Men heeft geen systeem. Al het personeel is met alle klanten bezig. Beter zou zijn als er per gedeelte 1 persoon de bestellingen opneemt, nu werd ik door 3 personen gevraagd of ik wat wilde bestellen.Al met al prima camping als het droog weer is, anders sta je met natte voeten in de voortent. En na je verblijf kun je alles weggooien.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Raymond, Maritza en Kyano Emmelot24-08-2021

Super vakantie

Een super vakantie gehad, super vriendelijk personeel, animate was top, ruime kampeerplaatsen.Wij stonden vlakbij de kinderboerderij en dan moet je helaas wel een stukje lopen om je water te halen, daar heb je geen waterkraantje per veld.Wij komen volgend jaar weet terug op deze super camping!!

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar