Camping De Vogel *****

8,4

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-4°

202 reviews over Camping De Vogel in het Nederlands

Goed vertoeven, maar personeel is traag

Lina, 27-10-2017

Het is een leuk vermaak voor kleine kinderen in de indoor speeltuin. Een gezellige zit maar met het bestellen van friet, duurde het meer als 20 minuten. We hadden erge trek. Helaas hebben we de bestelling afgeblazen. Een aantal oudere dames die de friet verzorgen en het oogt met 5 personeelsleden er niet op dat er wordt gewerkt. De communicatie onderling lijkt erg hakkerig en de bediening mag wat sneller.
Het receptieteam, Eigenares, 3-11-2017
Goedemorgen Lina, bedankt voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Wat jammer om te horen dat u uw bestelling heeft afgeblazen door het lange wachten. Het doet ons in ieder geval goed om te lezen dat de kinderen zich hebben vermaakt.

Goed geregeld allemaal!

Erik, 3-10-2017

Wegens een groot feest in de plaza hadden we een accommodatie geboekt om lekker te kunnen slapen erna . Wat ontzettend leuk feest . Prachtig buffet met veel keuze . Bediening ook gezellig. T chalet was keurig ingericht . We zijn maar 1 nachtje gebleven en de volgende ochtend lekker nog even gezwommen en midget golf. Receptie was hartelijk. Aanrader
Het receptieteam, Eigenares, 13-10-2017
Hallo Erik, fijn dat u zo heeft genoten van het feest, de accommodatie en onze faciliteiten! Wij worden hier enorm blij van, hartstikke bedankt.

Wat een fijn weekend!

Pascal, 25-9-2017

Net terug van een lang weekend op de vogel. Mooi weer dat was al meegenomen natuurlijk. We hebben lekker geslapen in een mooi chalet. Netjes en schoon en prachtig uitzicht op t meer. S ochtends verse broodjes.. de eerste avond frietjes in de cafetaria: heerlijk.. en de tweede avond in t restaurant: gezellige bediening en ook daar lekker gegeten. Ondanks dat t druk was toch vlot geregeld allemaal. Kids heel de dag gespeeld en gezwommen. Heel gastvrij iedereen. Goed Zo!
Het receptieteam, Eigenares, 29-9-2017
Hallo Pascal, wat fijn om deze review te lezen! Hartstikke bedankt en wie weet tot ziens. Groet, het receptieteam

Wederom fantastisch

Fam. Willemsen, 25-8-2017

Wij zijn net weer terug van 3 heerlijke weken vakantie op Camping "de Vogel". Wij zijn hier nu voor de 7e keer geweest. De Camping is de 5 sterren meer dan waard!!!. Als wij zien wat er in de loop der jaren allemaal gedaan is hebben wij daar erg veel respect voor!!!! Alhoewel dat "kleine kneuterige" in het begin (2008) ook wel wat had. Kortom wij hebben weer erg genoten!! Zo ook onze kinderen (bijna 16 en 14) En idd kleine minpuntjes zullen er altijd zijn, maar die zijn te pietluttig om te benoemen.
Het receptieteam, Eigenares, 26-8-2017
Super! Hartstikke bedankt Yvonne, erg leuk om te lezen! En wie weet tot volgend jaar, de 8e keer :)

14 dagen Zorgloze vakantie gehad...

Petra Tack, 17-8-2017

Heel kindvriendelijk Camping, Onze dochter geef geen enkele dag verveeld, het was hier naar de daar de lopen. Zeker de kinderboederij was heel aantrekkelijk. Heel veel leuke animatie zowel voor jong en oud. Mijn echtgenoot geef echt genoten van vissen. En Camping om zeker nog te doen. Winkeltje waar je veel dingen konden krijgen en prijs bewust. Een klein puntje dat te weinig kleedkamers en kastjes waren in het zwembad. Maar daar trokken wij onze plan
Het receptieteam, Eigenares, 26-8-2017
Hallo familie Tack, hartelijk bedankt voor jullie fijne beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jullie verblijf op ons park naar wens is verlopen! Hopelijk zien wij jullie snel nog een keer terug!

Top vakantie

Koen, 13-8-2017

Fantastische camping voor iedereen

Mooi zwembad met binnen en buiten glijbaan, alleen kleedhokken zijn er te weinig en smerig, animatie was top en superleuk voor zowel jong als oud (4+, 8+ en 12+). De 6 pers chalets waren netjes alleen de douche is vrij klein .de camping supergroot dus fiets meenemen is ook een goed idee want de huurfietsen zijn aan de dure kant en niet van de beste kwaliteit. Helaas een aantal keren lang moeten wachten op de frituur maar was verder prima. Restaurant erg mooi en prima bediening

Verder top voor een geweldige vakantie en zowizo een aanrader

Het receptieteam, Eigenares, 26-8-2017
Hallo Koen, hartstikke bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat jullie het een fantastische camping vonden voor jong en oud. Uw opmerking over de kleedhokjes in het zwembad zullen wij zeker mee nemen, het is wel zo prettig om in een schoon hokje u om te kleden!

Verzorgde gigantische camping, maar geen 5* waard.

Jeu DelaHaye, 10-8-2017

Zeer schoon sanitair, een enthousiast animatieteam en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Het zwembad is leuk, maar gezien de grote van de camping en de daarbij horende hoeveelheid gasten wel klein. Met als gevolg onvoldoende kleedhokjes en lockers. De plaza en eetgelegenheden vonden wij geen 5-sterren waardig, het was allemaal erg eenvoudig en nodigde niet uit er gebruik van te maken.

Kampeerplekken zijn ruim en op mooie afstand van de sanitaire voorzieningen. Wij stonden met onze caravan op het nieuwere deel, echter het leek of ze het weiland pas net als camping in gebruik hadden genomen. Er zat veel grof onkruid tussen het gras met vervelend stekelige plantjes. Je kon hierdoor niet op blote voeten lopen iets wat onze kinderen graag doen op de camping. Het was op deze nieuwe velden heel erg rustig. Echter het toiletgebouw was nu al te krap bemeten. Op de kampeervelden was nog ruimte voor drie keer zoveel gasten en het was nu al wachten bij de toiletten, douches en de wasmachine.

Het receptieteam, Eigenares, 13-8-2017
Hallo familie Delahaye, bedankt voor het delen van uw ervaring en de kritische kanttekening over het kampeerveld en het sanitairgebouw. Het heeft onze aandacht en zal worden aangepakt. Hartelijk dank voor deze review en jullie verblijf op ons park!

kinderen hebben zich prima vermaakt

kampeerders, 9-8-2017

met twee kinderen 14 en 15 jaar deze camping voor tweede keer bezocht. niets gemerkt van drukte in plaza of zwembad ( ivm uitbereiding camping) camping is prima. veel vaste plaatsen en veel honden maar helemaal geen last van gehad. leuke plaza om wat te eten en te drinken. voor een uitstapje moet je wel minimaal een half uur rijden. fijne sfeer. er is een ruim animatie programma
Het receptieteam, Eigenares, 13-8-2017
Beste, hartstikke bedankt voor uw beoordeling! Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Voor een leuke uitstap moet u inderdaad eventjes in de auto zitten, gelukkig hebben jullie je ook goed vermaakt op ons park.

Fantastische plek

Smits, 6-8-2017

Net terug van een Super camping goede service kom er zeker terug
Het receptieteam, Eigenares, 13-8-2017
Hallo familie Smits, bedankt voor deze super fijne beoordeling! Wij zien jullie uiteraard graag weer een keertje terug op ons park.

Genoten ,maar toch een paar puntjes

Anoniem, 3-8-2017

Op zich mooie camping, alleen in de buurt weinig te doen, moet je veel met auto doen.

Sanitair te weinig voor veel mensen, 4 toiletten en 4 douches op een heel veld,waardoor het niet altijd schoon oogt.

Tip: hoge druk reiniger er door.

Kinderen hebben genoten met speeltuin en springkussen voor de deur.

Zwembad erg klein voor zoveel mensen, en te weinig omkleed ruimte.

Jammer dat er geen buutenzwembad is.

Het receptieteam, Eigenares, 6-8-2017
Hallo, bedankt voor de beoordeling. Wij zullen je feedback, betreft het zwembad en sanitair, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vogel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vogel in Hengstdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vogel scoort een 8.37 uit 10 op basis van 207 reviews.