Camping De Vogel

Camping De Vogel
8,3

217 reviews over Camping De Vogel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wij kregen een zeer ongezellige plek toegewezen waar we ons vooral stoorde aan de snelheid waarmee men over de camping scheurde vooral naar het nieuwe deel toe. Veeeel teveel honden op de camping en dan de hondeneigenaren die te beroerd zijn hond buiten de camping uit te laten. De meeste honden redde de wandeling naar buiten niet. Wel hondentoilet aanwezig, maar niet iedere hond gaat op zo'n veld. Dan wordt de poep opgeraapt maar met de droogte blijft er altijd wat liggen heel smerig.

De toiletgebouwen worden keurig schoon gehouden, nooit hoeven wachten voor een douche of wc. Voor douchen 7min.de tijd voor €0,50 is ruim voldoende.

Super animatie programma.

Wij waren wel blij met 2 gezinnen te staan camping veel huisjes en veel vaste mensen.

Restaurant, supermarkt alles verder prima in orde. Nieuwe gedeelte zonder schaduw, en bijna altijd wind zou ik ook niet willen staan. Nr het strand was 1uur rijden!! Tever overal vandaan.

Fam Willemsen
18-8-2018

Wij zijn hier voor de 8e keer geweest. Het was wederom geweldig!

Wij krijgen altijd vanaf dag 1 het gevoel van thuiskomen na een lange tijd.

Mooie riante plek (zelfde als vorig jaar). Kortom weer erg genoten!

Zeer fijne camping waar we vaker zullen komen.

Fam. van de Liefvoort
11-8-2018

Zeer fijne grote camping met een diversiteit aan gasten. Jonge gezinnen, gezinnen met jongeren en oudere gezinnen. Personeel is vriendelijk. Camping en sanitair wordt netjes bijgehouden. Jammer dat sommige gasten de hondenpoep niet opruimen.

Mooi zwembad en zwem meer, helaas hadden we door de aanhoudende warmte last van blauwalg. Iets waar je niets aan kunt doen. Wellicht kan de camping nog investeren in een groter zwembad, misschien een buitenbad gezien de capaciteit en het aantal gasten. Verder is het zwembad prima.

Voor de ouders en kids is er genoeg te doen ook dankzij het animatie team.

Voordeeluitjes.nl

We hebben ons goed vermaakt.

Spijkerman
8-8-2018

Hele leuke camping met een zwem meer met een groot vlot in 't midden om op te spelen en vanaf te springen. Schoon strand totdat je gaat graven. Dan dikke zwarte modder. Maar ja spoel je zo weer af in het mooie warme meer. Schone hele nette sanitair. Nette aangelegde asfalt paden goede horeca al is het wel ff wachten soms echt te lang, maar ja we hebben vakantie.

De Annematie is erg matig de mensen van het Annematie team zijn er wel maar het sprankel niet echt. Je moet ze echt opzoeken en lijken er niet veel plezier in te hebben. Er is wel een programma voor iedereen. Veel vaste plaatsen. Het treintje wordt helaas maar een keer per week gebruikt voor een rondrit. Je zou er ook de kinderen mee kunnen ophalen voor de kinderdisco. Honden zijn toegestaan dus dat wisten wij. Helaas was er vlakbij een hondje op een vaste plek die bij elke andere passerende hond aansloeg. Van smorgens vroeg tot 's avonds. Lekker zwembad leuke glijbanen.

Mocht je geboekt hebben op de nieuwe gedeelte neem dan een fiets of iets dergelijks mee. Verder is het nieuwe gedeelte nog kaal en heeft weinig/ geen schaduw . Positief vind ik dat het uitzicht prachtig is , mocht je van natuurwater houden met klei/modder grond dan kun je hier ook prima in zwemmen. Leuke activiteiten worden er georganiseerd. Vooral vanuit grote externe bedrijven met luchtkussens etc zijn top. Sommige personeels leden van het animatieteam vonden wij nors en niet leuk met de pubers omgaan ... daar zie ik wel verbeterpunten in. Ook de horeca gedeelte verdiend meer aandacht en mag naar ons idee ‘iets sneller’ met de drankjes komen. Heb een aantal keren langer dan 20 min moeten wachten. De toiletten zijn netjes en schoon.

Eenmalig

31-7-2018

Cafetaria erg duur. Erg traag

Slecht toezicht zwembad

Wel veel te doen voor kinderen

Leuk park voor gezin met jonge kinderen

Familie W.
26-7-2018

- groot campingterrein met veel speeltuinjes.

- zeer fijn sanitair met familie douches, kinderdouches en 'dolfijnen' baby badjes. Jammer alleen er dag en nacht de radio aanstaat in het sanitair wat voor snachts voor geringe overlast zorgt. Per douchebeurt betaal je 0,50ct. Kinderen kunnen gratis in de babybadjes met lekker warm water. Sanitair wordt goed schoongemaakt.

- leuk zwembad met twee leuke glijbanen (een buiten en eentje met een donker stuk in de glijbaan).

- buiten, elders op het park is er ook een 'pierenbadje', lekker met bomen eromheen zodat je lekker in de schaduw kunt zitten.

- comfort campingplaatsen zijn redelijk groot. Een stuk is verhard (met gras ertussen) en het andere deel is gras.

- wij zaten op het oude gedeelte waar relatief veel schaduw is. Het nieuwe gedeelte wordt door de werkmannen 'de woestijn' genoemd, omdat er weinig tot geen beschutting qua bomen nog is.

-camping ligt aan een leuk meertje met vlot

Fantastische vakantie gehad

nadine tonnaer
22-7-2018

Wij hebben hier gelogeerd van 14 juli tot en met 21 juli 2018.Wij stonden op een luxe kampeerplaats met een tent een en event schelter gedurende een week.Het onthaal aan de receptie was super!!!!Uitleg over hoe of wat was voor ons duidelijk.Na ons geseteld te hebben zijn we naar de plaza getrokken en iets gaan drinken.De service daar is super en ook al is het traag ,je bent immers op vakantie.We hadden ons tijdens de voetbalmatch een tappasbord genomen en die was super,de prijzen zijn normaal zoals je bij ons in de stad iets zou gaan verbruiken.Wat betreft de sanitaire ruimte die werd regelmatig onderhouden en was steeds proper en rein.Het supermarktje bied je ruime keuze in alles ook al is hulst nabij.Voor de kinderen genoeg annimatie!!Enkel het chloorgehalte in het binnenzwembad was soms overweldigend,je ogen branden soms.En het waterdruk op de douchekraan zou iets harder mogen zijn .Voor de rest een geweldige vakantie,leuke camping !!!Ons zie je heus weer.Proficiat!!

Het receptieteam, Eigenares, 26-7-2018
Beste Nadine, wat super fijn om te lezen! Hier worden wij natuurlijk ontzettend blij van! Hartstikke bedankt voor jullie komst en jullie review, graag tot ziens :)

Op zich prima camping. Echter enkele aandacht punten. Zo neemt het aantal honden per jaar enorm toe. Veel mensen met 2 of zelfs 3 honden. Veel te veel honden lopen los ook al is dit niet toegestaan. Op een aantal plaatsen zeer veel last van blaffende honden. Ben zelf ook hondenliefhebber, maar overlast kan niet!

Verder dienen oude surfplanken en/of zeilboten verwijderd te worden. Sommige zeilboten liggen al jaren ongebruikt op de kant. Verder zijn er een aantal zeer slecht onderhouden tuinen, ook aan de belangrijke wegen op de camping. Verder dient men het z.g. oude deel van de camping niet te vergeten ten opzichte van het nieuwe deel! Als laatste punt de vraag wie de visplekken op het oude gedeelte bevisbaar moet houden. Op het nieuwe gedeelte wordt dit keurig door de camping gedaan,

maar op het oude gedeelte schijnen de mensen dit zelf te moeten doen, want anders gebeurt er niets.

Bovenstaande is als opbouwende kritiek bedoeld.

Het receptieteam, Eigenares, 6-7-2018
Beste Ruud, bedankt voor uw review en uw opbouwende kritiek! Wij waarderen het zeker als onze gasten met ons mee denken. Ik zal zorgen dat deze aandachtspunten intern besproken worden.

jammer

fam C
26-6-2018

zwembad is mooi, maar let op, er is regelmatig geen toezicht in zwembad!

Het receptieteam, Eigenares, 28-6-2018
Beste familie, wat jammer dat het park is tegen gevallen. Helaas kunnen wij uit uw review niet opmaken of u hiervan melding heeft gemaakt en of er gekeken is naar een oplossing. Mocht u alsnog contact hierover wensen, dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken via het adres info@de-vogel.nl.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vogel in Hengstdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.