Géén boekingskosten

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Vogel in Hengstdijk heeft genoeg te doen voor jong en oud. Op deze camping in Zeeland vind je een zandstrand, een overdekt zwembad met een aqua smash glijbaan en meer. Zoek je vermaak buiten de camping, dan kun je terecht bij het stadje Hulst met leuke winkels en terrassen of ga met de fiets langs de kust naar Terneuzen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

288 Reviews over De Vogel

• 9Hummel13-08-2022

Geweldige tijd!

Wat een fijne camping! Er is echt voor alle kinderen iets te doen, de hele dag door. Het animatie team is zo gek al een deur in positieve zin. Ze doen heerlijk mee met de aangeboden activiteiten en niet bang om vies te worden. We hebben er 2 weken gezeten en er was geen dag het zelfde qua animatie, uitgezonderd de ochtend waarin de kinderen kunnen dansen en knutselen. Wij zaten gelukkig wel in het oude gedeelde, het nieuwe gedeelte is denk erg warm in de zomer. ( er staan nog geen bomen ect.) Wel zouden horren in de huisjes geen overbodige luxe zijn. En airco in het hoofdgebouw, niet alleen voor de bezoekers maar ook voor het personeel. Zag bij de wc/ douche op de camping vaak schoonmaak lopen. Minimaal 3 x per dag kwamen ze schoonmaken.

• 9De vries11-08-2022

Geweldig

Vriendelijk personeel, goede animatie schoon park

• 6Fam van de pol03-08-2022

Prima camping maar zeker geen 5 sterren

We hebben in augustus een week gezeten op camping de vogel. Grote verwachtingen want 5 sterren!! Bij aankomst viel me het bord voor de camping op. Die zag er beroerd uit, en mag weleens een likje verf. Eenmaal op de camping viel me op dat wij een bungalow hadden op een gedeelte waar veel koopbungalows staan. Deze mogen ook weleens opgeknapt worden en heeft een bepaalde uitstraling zeg maar. Het huisje van ons zelf was niet erg schoon. Spinnenwebben en op de afzuikap veel meuk. Verder muf en oud. Wel was de keuken prima en de badkamer vernieuwd. De bedden zijn klein en ik met mij 2 meter had daar wat moeite mee. De tuin was wel lekker groot dat was erg fijn. De tegels en het opstapje liggen los en Schots en scheef. Hier mag ook zeker uit veiligheid aan gedaan worden. Restaurant zijn we 1x geweest en was prima. Heb het idee dat je 2 gedeelten park hebt. Ene kan staan allemaal nieuwe mooie bungalows. Wij zaten echt in het pauper gedeelte….

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Evelyn Vandeportaele29-05-2022

Heerlijke tijd beleefd!

Wat een geweldig park! Vriendelijke en duidelijke antwoorden op vragen vooraf, op de camping: proper sanitair, duidelijke info over alle faciliteiten (beschikbaarheid/openingsuren) altijd beschikbaar via de app, mooie ruime plaatsen (wij stonden op een luxe+, dubbele zo groot als een ruime plek ergens anders, de wind op deze plaatsen maar nam ik er graag bij). Veel honden, maar die bezorgen nergens overlast. Wat een leuke, vriendelijke en enthousiaste animatoren (kids namen deel aan theatershow/dansen/knutselen/voetbal, doen ze normaal nooit). Vriendelijk personeel op het hele domein (een speciale danku gaat naar Moniek in het zwembad, die alles met de glimlach maar toch kordaat in goede banen leidt, wat een eindeloze inzet!). Jammer dat we naar huis moeten, maar in augustus komen we terug, want we willen meer van dit!

• 10Eetgelegenheden

Mieke, Eigenaar, 01-06-2022

Hoi Evelyn,

Wat zijn wij blij met zo een fantastische review! We zullen de complimenten overdragen aan de rest van ons team. We kijken al uit naar jullie komst in augustus!

• 10Amanda Casper- de Koning11-05-2022

Waanzinnig!

Wij, mijn man en onze 3 kinderen, kamperen al een aantal jaar met onze tent. Zo hebben we al verschillende campings gezien en viel ons oog afgelopen najaar op Recreatiecentrum de vogel. De verwachtingen waren hoog door alles wat we zagen op internet. Ook de kinderen hadden er erg veel zin in. En al die verwachtingen waren zeker waar. Wat een fantastische tijd hebben we beleefd! We komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Mieke, Eigenaar, 01-06-2022

Hoi Amanda,

Een review zoals deze daar zijn wij meer dan blij mee! We verwelkomen jullie graag terug op ons park.

• 9Kees van Aken24-04-2022

Geweldig

In 2021 zijn we noodgedwongen in Nederland moeten blijven en zijn toen uitgekomen bij Recreatiecentrum de Vogel. Dat was de beste keuze ooit! We hadden stacaravan V-41 geboekt dicht bij een speeltuin. Onze kinderen (6 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt! Het animatieteam was zeer aanwezig waardoor onze kinderen de gehele dag door vermaakt werden! Zo hadden papa en mama ook wat tijd om een boekje te lezen en te genieten van hun vakantie😉 Het zwembad was fijn om gebruik van te maken zeker met twee jonge kinderen, de glijbaan was favoriet! Er was ruime keuze in het restaurant qua gerechten zowel van ons als voor de kids. Aldus een top vakantie en voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Alysha Qushain03-04-2022

Super naar ons zin gehad!

Mijn ouders waren afgelopen november 60 jaar getrouwd. Voor deze gelegenheid hebben wij het familiehuis geboekt. De hele familie is afgereisd naar Zeeuws-Vlaanderen voor een geweldig familieweekend. Erg nette accommodatie en vriendelijk personeel en voor de kleinkinderen erg leuk gelegen aan de kinderboerderij. Ze hebben zich uren vermaakt in de speeltuin dicht bij de accommodatie gelegen. We hebben bij vertrek meteen voor ons gezin een week geboekt in de zomervakantie. We kijken er nu al naar uit, echt een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Ellen07-11-2021

Tegengevallen

Wij hadden een stacaravan aan de waterzijde voor 4 pers. Er zaten enorm veel dikke vliegen in de stacaravan. Ze bleven maar komen. Telkens een 40-tal. Wij hebben dit gemeld, ze stelde voor om met een spuitbus te komen. Ik zei nee! Hoe ongezond! Ik wou een andere stacaravan. Deze was niet beschikbaar dezelfde dag! Er was geen propere beschikbaar????!!! Pas de volgende dag! Wij zijn dus vroeger naar huis gegaan! Bah! Er kwam ook geen compensatie of verontschuldigingen! De stacaravan aan waterzijde is ook heel ver van alles weg! En er waren ook geen lucifers aanwezig voor het vuur! Gelukkig hadden we iets bij! Dus NOOIT meer! Zeker geen 5 sterren camping!

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Ruud18-10-2021

prettig

wij zijn reeds vele jaren gast op de camping. De laatste jaren wordt het wel steeds lawaaieriger. Dit komt enerzijds door de schaalvergroting, maar ook door de instelling van de mensen. Verder neemt het grote aantal honden ieder jaar sterk toe, waarbij het opvalt dat er steeds meer mensen met 3 of zelfs 4 honden zijn. Ook de aanwezige hondenpoep wordt een steeds groter probleem. Gedurende de nacht is er in het seizoen wel controle, maar overdag zeker niet voldoende. verder wordt er nog steeds veel te hard gereden op het terrein, met name ook door werknemers en zeker door de leiding. Nu wordt er sinds kort gewerkt aan het leggen van diverse nieuwe leidingen hetgeen wel nodig was. Dit gaat voor de mensen met een vaste plaats flinke financiële gevolgen hebben. Men heeft echter geen idee hoeveel, en dat zorgt voor grote onzekerheid. Geef de mensen duidelijkheid. Mijn pleidooi is bedoeld als opbouwende kritiek ,dus doe er iets mee.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9silvia30-09-2021

top camping

we waren afgelopen augustus voor de eerste keer 1 week op recreatiepark de vogel en het is heel goed bevallen we hadden een bungalow(huis) gehuurd voor 6 personen bungalow tiptop in orde super schoon Top animatie team top restaurant lekker gegeten friture en pizzaria lekker kinderen hebben zich super vermaakt we hebben al weer geboekt voor volgend jaar weer terug te komen top comping

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar