Camping De Vogel

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Op zich prima camping. Echter enkele aandacht punten. Zo neemt het aantal honden per jaar enorm toe. Veel mensen met 2 of zelfs 3 honden. Veel te veel honden lopen los ook al is dit niet toegestaan. Op een aantal plaatsen zeer veel last van blaffende honden. Ben zelf ook hondenliefhebber, maar overlast kan niet!

Verder dienen oude surfplanken en/of zeilboten verwijderd te worden. Sommige zeilboten liggen al jaren ongebruikt op de kant. Verder zijn er een aantal zeer slecht onderhouden tuinen, ook aan de belangrijke wegen op de camping. Verder dient men het z.g. oude deel van de camping niet te vergeten ten opzichte van het nieuwe deel! Als laatste punt de vraag wie de visplekken op het oude gedeelte bevisbaar moet houden. Op het nieuwe gedeelte wordt dit keurig door de camping gedaan,

maar op het oude gedeelte schijnen de mensen dit zelf te moeten doen, want anders gebeurt er niets.

Bovenstaande is als opbouwende kritiek bedoeld.

Het receptieteam, Eigenares, 6-7-2018
Beste Ruud, bedankt voor uw review en uw opbouwende kritiek! Wij waarderen het zeker als onze gasten met ons mee denken. Ik zal zorgen dat deze aandachtspunten intern besproken worden.

jammer

fam C
26-6-2018

zwembad is mooi, maar let op, er is regelmatig geen toezicht in zwembad!

Het receptieteam, Eigenares, 28-6-2018
Beste familie, wat jammer dat het park is tegen gevallen. Helaas kunnen wij uit uw review niet opmaken of u hiervan melding heeft gemaakt en of er gekeken is naar een oplossing. Mocht u alsnog contact hierover wensen, dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken via het adres info@de-vogel.nl.

Nooit meer.

A. Goudberg
10-6-2018

Bij aankomst had ik al zo'n idee en dat werd snel bevestigd: type `braadworstcamping'. Leuk voor gezinnetjes compleet met waterglijbaan en smulrollen uit de frituur, maar voor de échte campeerder die niet opgepropt tussen de `woonbakken' wil zitten en rust en natuur zoekt, een slechte plek. Sanitair was op zich goed verzorgd al stond wel in het sanitairblok de hele nacht muziek op, niet alleen bij binnenkomst van campinggasten en daar achter dat blok het veldje voor tenten was, heb ik mijn tent in de nacht moeten verslepen om geen last meer van de drens van de muziek te hebben. De prijs was absurd hoog. In je eentje met een petieterig tentje één nacht staan en 20 euro moeten betalen en ook nog eens extra voor een douchesleuteltje, is geldklopperij en doet onsympathiek aan. Mijn cijfer gaat uit van de échte kampeerervaring die je wil genieten en wat je in dat opzicht krijgt voor je vele geld: te weinig.

Het receptieteam, Eigenares, 14-6-2018
Beste familie Goudberg, ten eerste bedankt voor uw review. Wij zijn een grote familiecamping waar inderdaad veel faciliteiten voor kinderen zijn. Wat betreft de muziek in het toiletgebouw, wij zullen dit laten nakijken en eventueel aanpassen zodat er 's avonds geen overlast meer van zal zijn. Ten slotte, de € 10,00 voor het douche sleuteltje is een waarborg deze krijgt u bij inlevering uiteraard weer van ons terug.

Groots

Jasper de Jong/Wim v. Dijk en partners
7-5-2018

Geweldig naar de zin gehad, we kwamen onze vrouwen ophalen die een weekje gefietst hadden in Duitsland. Toen we met de carvan aan kwamen had Carla (eigenaresse) de dames al onder de douche gezet en een stoel aangeboden op onze caravan stekje. Carla heeft het er maar druk mee en pakt alles aan en staat zelfs zo nu en dan op de markt in de viskraam. Toen wij er langs kwamen bood ze ons een visje aan. Top Carla we komen nog eens terug. Zo zie je maar het is niet alleen de plek maar ook de mensen die je een goed gevoel kan geven .

Het receptieteam, Eigenares, 11-5-2018
Hallo familie de Jong en van Dijk, bedankt voor de review maar ik vermoed dat deze niet voor ons is bedoeld! Wij zijn Recreatiecentrum de Vogel in Hengstdijk, in Zeeland. Maar goed om te lezen dat jullie dat jullie hebben genoten van de vakantie ;) en wie weet komt u ook eens naar Hengstdijk!

Ook hier dus voor herhaling vatbaar.

Fam Andries - De Beul
19-4-2018

Mooie vrij grote camping. vriendelijke mensen aan de receptie. winkel en restaurant, met indoor speeltuin voor de kids. Keuze uit self service en restaurant menu. Mooie zwembaden zowel binnen als buiten. Omgeven door water. Maar zeer propere en verzorgde camping. Op verschillende plaatsen speeltuigen voor de kinderen aanwezig. Wij waren daar op uitnodiging van mijn jongste zoon. Sanitaire blokken verspreidt over de camping, proper en met aandacht voor de allerkleintjes. Dieren boerderij. Mooie ruime plaatsen. goed gelegen als uitvalsbasis om Zeeland en een gedeelte van Oost - en West - Vlaanderen te verkennen. Ook hier hebben we al terug geboekt, eerste kennismaking verleden jaar mei, nu in einde maart, en we gaan terug voor een weekend einde mei.

Het receptieteam, Eigenares, 27-4-2018
Hartstikke bedankt voor deze hele mooie review familie Andries! Erg leuk om te lezen en we zien jullie graag terug eind mei.

Fantastisch!

Fam. Callaert
12-3-2018

Hele toffe camping om met kinderen naartoe te gaan. Mooie ruime propere plaatsen en super proper sanitair. De mensen aan de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam en ook het restaurant is super goed. Kortom een echte aanrader voor groot en klein! Wij hebben op de camping gestaan met het Hemelvaart-Pinksteren arragement en dat was wat de prijs betreft dik inorde.

Het receptieteam, Eigenares, 16-3-2018
Hallo familie Callaert, wat fantastisch om deze prachtige review te lezen! Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over ons park, de faciliteiten en ons personeel. Hopelijk zien wij jullie snel nog eens terug!

Leuk voor een eenmalig bezoek

An
11-3-2018

Veel vaste campinggasten. Mooie nieuwe accommodatie aan het water gehuurd. Veel faciliteiten en animatie op de camping zelf. Buiten de camping is er weinig te beleven. Wij gaan er graag op uit. Dus de auto veel gepakt. Hulst, Breskens, Sluis en Knokke bezocht.

Het receptieteam, Eigenares, 16-3-2018
Bedankt An voor uw goede beoordeling! Leuk dat jullie een van onze nieuwe accommodaties aan het water hebben gehuurd. Jammer hé dat er in de directe omgeving niet zoveel te doen is, maar met de auto ontdek je gelukkig ook leuke plekjes zoals u heeft gedaan.

Goed vertoeven, maar personeel is traag

Lina
27-10-2017

Het is een leuk vermaak voor kleine kinderen in de indoor speeltuin. Een gezellige zit maar met het bestellen van friet, duurde het meer als 20 minuten. We hadden erge trek. Helaas hebben we de bestelling afgeblazen. Een aantal oudere dames die de friet verzorgen en het oogt met 5 personeelsleden er niet op dat er wordt gewerkt. De communicatie onderling lijkt erg hakkerig en de bediening mag wat sneller.

Het receptieteam, Eigenares, 3-11-2017
Goedemorgen Lina, bedankt voor uw review. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Wat jammer om te horen dat u uw bestelling heeft afgeblazen door het lange wachten. Het doet ons in ieder geval goed om te lezen dat de kinderen zich hebben vermaakt.

Goed geregeld allemaal!

Erik
3-10-2017

Wegens een groot feest in de plaza hadden we een accommodatie geboekt om lekker te kunnen slapen erna . Wat ontzettend leuk feest . Prachtig buffet met veel keuze . Bediening ook gezellig. T chalet was keurig ingericht . We zijn maar 1 nachtje gebleven en de volgende ochtend lekker nog even gezwommen en midget golf. Receptie was hartelijk. Aanrader

Het receptieteam, Eigenares, 13-10-2017
Hallo Erik, fijn dat u zo heeft genoten van het feest, de accommodatie en onze faciliteiten! Wij worden hier enorm blij van, hartstikke bedankt.

Wat een fijn weekend!

Pascal
25-9-2017

Net terug van een lang weekend op de vogel. Mooi weer dat was al meegenomen natuurlijk. We hebben lekker geslapen in een mooi chalet. Netjes en schoon en prachtig uitzicht op t meer. S ochtends verse broodjes.. de eerste avond frietjes in de cafetaria: heerlijk.. en de tweede avond in t restaurant: gezellige bediening en ook daar lekker gegeten. Ondanks dat t druk was toch vlot geregeld allemaal. Kids heel de dag gespeeld en gezwommen. Heel gastvrij iedereen. Goed Zo!

Het receptieteam, Eigenares, 29-9-2017
Hallo Pascal, wat fijn om deze review te lezen! Hartstikke bedankt en wie weet tot ziens. Groet, het receptieteam

We hebben een aantal aanbieders voor De Vogel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vogel in Hengstdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vogel scoort een 8.29 uit 10 op basis van 214 reviews.